Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Jaz imam toyo proxes t1 oja?ane, brez pripomb. ?e gleda? nekaj v srednjem razredu.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Jaz imam continental in so top. Res so malo dra?je a dobre tako v suhem kot v de?ju.

 

 

Napisano

Trenutno na Firestonkah - nobenih pripomb

 

Naslednje bodo Nexen, ker zimske so mi top!

Napisano

Trenutno na Firestonkah - nobenih pripomb

Naslednje bodo Nexen, ker zimske so mi top!

Kere pa nexen? Tiste sport ali winguard. Tudi sam malo gledam za nexen :)
Napisano

Zamenjal gume. Je pa letne pirelli kar lepo pobralo; v 10t km iz 8,5mm na 6,5mm spredaj in 7mm zadaj.

 

Zdaj pa prvi? na avtu GY.

Napisano

Kere pa nexen? Tiste sport ali winguard. Tudi sam malo gledam za nexen :)

Nexen WINGUARD SNOW G WH2 215/65R16 98H
Napisano

A so 6 zimskih sezon stare kontinentalke (TS 850) s 5,7mm profila samo ?e za v kanto ali ne je bila dilema. Nekateri so rekli da absolutno v kanto, nekateri ne, Boss je predlagal naj jih sprobam.

 

Dana?nji dan je bil idealen za primerjalen preizkus (ne ravno zelo znanstven). Temperatura 8?C, rahel de?. Na legendarni morav?ki cesti  moje najdra?je Megane najprej z novimi letnimi bridgestonkami 205/55 R16 pri 50km/h preizkus najkraj?e zavorne poti - na u? ene 6-7m. Isto s 6 sezon starimi zimskimi 195/65 R15 pa morda meter ve? al pa tud to ne. 

 

Za na avtocesto za tistih 30km/h - hitrost s katero se zjutraj vozi moja najdra?ja na ?iht v Lj - bodo ?e dobre.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

 

 

Napisano

?e bi kaj podobnega spra?eval kako desetletje nazaj in bi takrat imel tolk stare gume bi ti rekel, menjaj. Zdaj je pa o?itno tehnologija tolk napredovala, da staranje ni ve? tak problem, ?e se je le malo mirkalo na gume in se jih ni pregrevalo - se pravi vrtenje gum v prazno in delanje dimnih zaves, ter bremzanje brez ABS-a ali pa vo?nja po razgretem asfaltu.

33112_1.png

Napisano

?e bi kaj podobnega spra?eval kako desetletje nazaj in bi takrat imel tolk stare gume bi ti rekel, menjaj. Zdaj je pa o?itno tehnologija tolk napredovala, da staranje ni ve? tak problem, ?e se je le malo mirkalo na gume in se jih ni pregrevalo - se pravi vrtenje gum v prazno in delanje dimnih zaves, ter bremzanje brez ABS-a ali pa vo?nja po razgretem asfaltu.

Moje michelinke alpin4 so bile vsaj slabe tretjo sezono in poraz cetrto, kljub 6mm profilu...

 

Verjetno jih je veliko AC kilometrov zapeklo... ?eprav so bile vozene zgolj v Zimskih sezonah. Je pa res,da kak?ne druge nebi zdr?ale treh sezon (kar se ti?e profila).

 

Resda so michelinke znane po Mali obrabi (in posledi?no nimajo top oprijema), ampak neka leva firma pa tudi niso. Tako da jaz sem kar skepti?en do gum,ki so vozene vc kot recimo 4sezone..

 

Bom videl kako se bodo GY obnesle.

Napisano

?isto tak nevmesno vpra?anje...va?e gume vzdr?ijo 4 sezone?  :ne vem:

Mister polizman...go get a DONUT!!!

Napisano

?isto tak nevmesno vpra?anje...va?e gume vzdr?ijo 4 sezone? :ne vem:

Predvidevam da te zanima glede profila?

 

Odvisno predvsem od tega koliko km delas in kdaj so po tvojem mnenju gume za stran; pri nekomu je to pri 4mm, nekdo jih bo zgonil do indikatorja.

Napisano

Kon?no en tak test, ampak vseeno ne najbolje izveden. Zaviranje je izvajal v vsaj 1cm globoki vodi, kar je redko kdaj na cesti??u saj mora de?evat kot pri norcih. Logi?no je, da imajo gume z bolj odprtim dezenom (kar na?eloma so vse zimske zaradi odvajanja snega in plundre iz samega profila) tukaj prednost ne glede na temperaturo. To se namre? vidi v primeru, ko je bilo 15 stopinj in so bile gume prakti?no ?e vedno izena?ene. Vsi pa vemo, da na vseh normalnih testih je letna vedno za kar precej metrov v prednosti. ?e bi recimo prilagodil in bi dejansko dal najbolj pogosto situacijo, ko je na asfaltu le tanek film vode, bi zgodba bila tudi tukaj precej druga?na, kot pa v tem primeru, kjer je dobesedno vozil po lu?i. 

 

Ja seveda se lahko zgodijo tudi take situacije, da je na cesti toliko vode (sicer na AC kaj takega ?e nisem do?ivel tudi ob najbolj norem de?ju) ampak verjetno takrat tako de?uje, da je vo?nja z 80km/h ?e sama po sebi norost.

33112_1.png

Napisano

Ah to pa ne no... Ve? kaj je cm vode?

 

AC je tako drena?no narejena, da lu? tam pa res ni. Mora bit res utrgan oblak, da dobi? lu?o. Poglej v videu kako zgleda - kot, da bi se po ogledalu vozil, ker je tolk vode gor. Kdaj je bilo na AC takole? Jaz se v 30 letih vozni?kega sta?a ne spomnim ?esa takega.

33112_1.png

Napisano

Pozimi tako ali tako ne vliva, tako da toliko vode pozimi obi?ajno ni, bolj?e rezultate v taki vodi bi imele zimske tudi poleti. Pozimi je najve?krat obi?ajno mokra nato suha in ?ele potem plundra ali sneg, tisti 1cm vode pa zelo zelo redko!

Napisano

Pozimi tako ali tako ne vliva, tako da toliko vode pozimi obi?ajno ni, bolj?e rezultate v taki vodi bi imele zimske tudi poleti.

Definitivno ali pa skoraj tako dobro. Zato pa sem napisal, da je treba ta test vzeti z rezervo - vsaj ta "mokri" del. Ostalo pa dr?i, vklju?no s tistim rahlim zmrzovanjem, ko je od avta dol teklo na ovinku.

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Jaz sem se tudi včeraj okoli 17ih peljal brez zastojev do Postojne ... Bila pa je polna cesta kamionov v nasprotni smeri proti Ljubljani ... Ampak ob vrnitvi nazaj proti Ljubljani je bilo pa že prazno ... 
    • Problem je debelina hladilnika in ventilatorji in se zabije v zgornji del rama v kolikor nimas low profile. Ja tocno tega sem isto jest gledal arctic frezzer III k je bil za 80€. Plato imam ATX format.     Challenge Validation WWW.CORSAIR.COM   V igri imam naceloma 70-80C. Ok ryzen ima 93C limit, ampak vseeno je 80C kr mal too much. Trenutno imam be quiet pure rock 2 fx. Overclockat itq 5700x3d ne mores imam pa vkljucen PBO.   Evo pa se link in game (zgoraj levo)      
    • So bili tej Arctic 360 lani decembra znižani na 80€ in sem ga vzel, ko sem moji sestavljal PC. Noro dobro hladi (intel). Kako bi lahko AIO bil problem z višino rama pa mi ni jasno. Zračni dual tower cooler ja, za AIO pa ne bi smel bit problem? Edino, če imaš mogoče kako mATX varianto plate? Ampak tudi moja draga jo ima in kišto tudi, pa ni bilo problema tega 360 Arctica not spravt. Jaz na mojem 13600K imam zračnega, Dark Rock 4, pa potem še tisti intel cpu bracket namesto serijskega cpu držala na plati. Pri temu Arcticu konkretno ga moraš itak zamenjat, imajo pa zraven svojo varianto bracket-a za intel. Za AMD ga ne rabiš. Sem ga pa montiral tudi kolegu na 7800X3D, je pa pri AMD edino malo nerodno vijačenje, s tistimi upognjenimi fedri. Njemu je potem v idle laufalo 40-45, kar je za te AMD kar normalno, glede na to kako so narejeni, za igre ne vem z glave, ker je potem še drekal tiste PBO in neki navijal itd... je pa zelo zadovoljen. Res je dober cooler.    EDIT: Si sigurno prav gledal? Kolikor vidim imaš v 4000D normalno supported 360 radiator, tudi zgoraj. Ne more bit potem 280 nikakor ovira.
    • To je res vrhunska neumnost. Tule je malo globlja raziskava. Sem nekaj časa nazaj pogledal.    
    • Kakšno vezo imajo neke nebuloze diktatorja Stalina s fiziko? Pozabi na te bumbarje. Njim ni nič drugega jasno, samo kako se na oblasti obdržati...
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.