Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

In kaj si na bolj?em? Velik ne,letos se ne bomo velik vozil kot ka?e ... Js sm glih prej?nji teden na motorju gume menju in ga registriru,cel vesel...zdej pa na kav?u... Nima? kj

Napisano

Ne rabim vsak dan skoz okn gledat ?udnih sedmnajstk :P Ne vem pa zakaj se nebi furu naokol, ko me bo ti??alo se bom ?e pelal en krog ... pa prej ko slej bo treba v trgovino, pa ?e se bo na?lo ;)

Napisano

Ne rabim vsak dan skoz okn gledat ?udnih sedmnajstk :P Ne vem pa zakaj se nebi furu naokol, ko me bo ti??alo se bom ?e pelal en krog ... pa prej ko slej bo treba v trgovino, pa ?e se bo na?lo ;)

Ima? prav... slej kot prej bo tega konec in takrat bo naval za menjavo gum. V bistvu bo naval za vse, kar je sedaj zaprto.

 

 

Napisano

Ja..?e bo gu?va za menjavo gum ..bom pa sam menjal doma gume ...malo telovadbe..he he ..lp

Napisano

Jaz sem danes doma in sem izkoristil to lepo vreme, da sem doma!! menjal gume. Nisem hodil nikamor drugam! :).

Za ?tos sem izmeril ?irino zimskih 17" - 225/55 17 in letnih, 19"--225/45 19.Zanimivo,da je zimska, ?eprav manj colska za centimeter ?ir?a.

Feltne so obe 7,5".

post-399-0-41898700-1584450199_thumb.jpg

post-399-0-64584700-1584450715_thumb.jpg

 

 

Napisano

Ne, letne so ok. a zimske so ?ir?e. V bistvu sta obe tekali povr?ini enaki le boki so druga?ni.

 

 

Napisano

Zimska ima vi?jo bo?nico in je bolj balonasta zato je tam ?ir?a. Va?na je tekalna povr?ina oziroma ?irina.

33112_1.png

Napisano

Na metru je ?irina na obeh gumah razli?na,toda skupna ?irina bo?nic je sigurno 22,5cm,kar je pravilno za dimenzijo 225. Profili so pa pri vsaki firmi malo druga?ni.

Napisano

Sej tudi med proizvajalci bodo razlike

To je tudi eden od razlogov zakaj ni pametno imet razlicne gume na oseh

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

To je pa res ..bolje 4 enake gume istega proizvajalca..zoom zoom

Napisano

Sej tudi med proizvajalci bodo razlike

To je tudi eden od razlogov zakaj ni pametno imet razlicne gume na oseh

Bolj pomemben razlog je razli?na zmes razli?nih gum in posledi?no razli?ne lastnosti (oprijem,...)

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Bolj pomemben razlog je razli?na zmes razli?nih gum in posledi?no razli?ne lastnosti (oprijem,...)

Eno z drugim...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Alex napisal:

 

Očitno tale pirelli zelo dobro prime ampak ima največjo porabo in obrabo.

Popravljeno od NevLado
Napisano

Ko smo Mel debato v zvezi s širino platišč. Evo slika original letne vs zimske na borbet platiščih ki si širša. Cca 1.5cm razlike v širino

311db0a9116f86ccac8f79f8ca0f650c.jpg

Napisano
pred 27 minutami je SpEkTr napisal:

Ko smo Mel debato v zvezi s širino platišč. Evo slika original letne vs zimske na borbet platiščih ki si širša. Cca 1.5cm razlike v širino emoji16.png

311db0a9116f86ccac8f79f8ca0f650c.jpg

Večja poraba?... ležaji? 😬

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano (urejeno)

Danes sem malo gledal stare gume, ki so bile na 6-ki.A je kdo kdaj detajlno pregledal kotalno površino gume? Pa kaj se vse zapiči v gumo! Od majhnih ostrih kamenčkov, ki se dobesedno zakrijejo v gumo(ne v brazde) do majhnih koščkov železa, nekakšni koščki sponk... To se vse zarije v gumo v par letih. Ampak guma se ne sprazne, ker so tej koščki majhni in ne prebijejo gume. Ampak vseeno. 😳

Popravljeno od Alex
  • Všeč 1
  • Zmeden 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.