Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 17 minutami je SpEkTr napisal:

Alex, če se ne motim imaš tudi ti forumske nexen? A se boš odrekel honorarju? emoji23.png

Nimam več...le tri mesece sem vozil z njimi So na moji bivši 6-ki. 😄😄

Jih pa novi lastnik precej hvali. Pa je kar divjak. 😊 Ne, sam sem bolj Good year fan. Tudi na cx30 bodo slej kot prej prišle,ko spilim te bridgestoneke. 😊

 

 

Napisano (urejeno)

Tukaj po mojem ni nobenega strokovnjaka, ki bi znal ustrezno odgovoriti, ali? Sam sem včeraj take napihnil na 2,6... vse štiri in je pretrdo. Danes vse spustim na 2,5.

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Tukaj po mojem ni nobenega strokovnjaka, ki bi znal ustrezno odgovoriti, ali? Sam sem včeraj take napihnil na 2,6... vse štiri in je pretrdo. Danes vse spustim na 2,5.

 

Tako je. Ni neke študije, ki bi točno določila, koliko se posamezne gume pumpa. So bolj kot ne le priporočila. 

Pa še od proizvajalca do proizvajalca  je razlika, saj imajo nekatere znamke bolj trde boke, druge bolj mehke. Vedeti moramo, da če je guma premehka, jih bo hitreje pobiralo po robovih (poleg hitrejše vožnje seveda), če bodo pretre, pa jih bo pobiralo prej po sredini, ker bodo tam rahlo izbočene. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Haxballer napisal:

Na koliko priporočate za M3 polniti letne sponzorske NEXEN N'FERA SU4 215/45 ZR18 93W? Vozim po lokalnih, regionalnih cestah, avtocesta samo parkrat letno ... 

Jaz bi poskusil najprej na 2.5,ker toliko je tudi priporočeno pri M3... 👍

Pri 45 presečni nebi smelo pobirat robove.... 😉

Napisano (urejeno)

Po 2 dneh vožnje s 5 let starimi letnimi (prvimi) gumami Michelin Pilot Sport 3 ugotavljam, da so kar glasne, glasnejše kot 2 leti stare zimske Dunlop Winter Sport 5. Na Mazdi 3 2018. Se kar pozna znižanje tlaka z 2,6 bara na 2,5 bara (k mehkejši vožnji bo verjetno prispevalo tudi bolj toplo vreme v naslednjih mesecih). Ocenjujem, da so te gume prevozile cca 40.000 km, bodo pa še za letos, morda še za drugo leto. 

 

Letos sem po robovih bolj pobrane in z manj profila namontiral zadaj. Eni boste rekli narobe. :) Sam se bolje počutim, da so nekoliko boljše spredaj, na pogonski osi, kjer so tudi zavore močnejše in kjer so sile na robove močnejše (po robovih bistveno bolj pobira sprednje gume, vsaj meni).

 

image.png

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Po 2 dneh vožnje s 5 let starimi letnimi (prvimi) gumami Michelin Pilot Sport 3 ugotavljam, da so kar glasne, glasnejše kot 2 leti stare zimske Dunlop Winter Sport 5. Na Mazdi 3 2018, ocenjujem da so prevozile cca 40.000 km, bodo pa še za letos, morda še za drugo leto. Letos sem po robovih bolj pobrane in z manj profila prestavil zadaj. Eni boste rekli narobe. Sam se bolje počutim, da so nekoliko boljše spredaj, na pogonski osi, kjer so tudi zavore močnejše.

 

image.png

Vsakdo dela na svojem avtu kar misli,  da je prav. Vsak dober vulkanizerjih, pa tudi cel internet je poln informacij o tem, da gume z več profila sodijo na zadnjo premo. 😉

 

 

Napisano (urejeno)
pred 18 minutami je Alex napisal:

Vsakdo dela na svojem avtu kar misli,  da je prav. Vsak dober vulkanizerjih, pa tudi cel internet je poln informacij o tem, da gume z več profila sodijo na zadnjo premo. 😉

Sem si malo prebral in imaš prav. Tudi model, ki ti je prodal platišča je delal tako, da je vsaki 2 leti kupil 2 novi in jih namontiral zadaj, zadnje pa prestavil naprej.

 

Priporočila (zadaj z več profila) pa se nanašajo razmere na mokri cesti, da ne odnese zadka, kar ne moreš kontrolirat oziroma obvladati z volanom-zavorami.

 

Moram preverit koliko je še profila na zadnjih ... na oko med 4 in 5 mm, + malo bolj pobrani robovi.

Popravljeno od Janez007
Napisano
pred 27 minutami je Janez007 napisal:

 5 let starimi letnimi (prvimi) gumami Michelin Pilot Sport 3

 

image.png

Jaz pa ugotavljam, da čist prehitro zamenjam gume 🤔 Max. 3 sezone in menjava za nove.

  • Všeč 4
  • Zmeden 1

 

 

Napisano (urejeno)
pred 22 minutami je MazdaBoy napisal:

Jaz pa ugotavljam, da čist prehitro zamenjam gume 🤔 Max. 3 sezone in menjava za nove.

 

Si pa bolj na varni strani. Pa verjetno narediš tudi bistveno več km, morda po slabših cestah. :) 

 

Sem se vozil z 10 let starimi letnimi Continental gumami na Opel Corsi, profila še vsaj 5 mm, sicer bolj previdno, ampak nikoli nisem imel težav. Na istem avtu sem imel tudi 6 let stare zimske Sava Eskimo z veliko profila, ampak so na mokrem drsele in sem jih zamenjal z novimi. 

 

Sem pa tja naredim test, ko nisem prepričan, recimo je na cesti nekaj snega in je cesta prazna, na polno zabremzam, za občutek. 

Popravljeno od Janez007
Napisano

Jaz bom  moje GY sedaj četrto sezono gulil. Naslednjo pa onveznp nove. 

Tiste z več profila so na zadnji osi. 

 

 

Napisano
pred 1 uro je MazdaBoy napisal:

Jaz pa ugotavljam, da čist prehitro zamenjam gume 🤔 Max. 3 sezone in menjava za nove.

Ali imaš optiko podrto ali pa prehitro voziš:bravo:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 44 minutami je FuManchu napisal:

Ali imaš optiko podrto ali pa prehitro voziš:bravo:

a to, da jih je mogoče znucal pa ni v poštevu al kaj? :D 

 

jaz imam sedaj po 2 letih cca 30 kkm z vredestein zimskimi in bodo glih še za drugo leto po profilu

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

Sem si malo prebral in imaš prav. Tudi model, ki ti je prodal platišča je delal tako, da je vsaki 2 leti kupil 2 novi in jih namontiral zadaj, zadnje pa prestavil naprej.

 

Priporočila (zadaj z več profila) pa se nanašajo razmere na mokri cesti, da ne odnese zadka, kar ne moreš kontrolirat oziroma obvladati z volanom-zavorami.

 

Moram preverit koliko je še profila na zadnjih ... na oko med 4 in 5 mm, + malo bolj pobrani robovi.

Za "normalno" vožnjo je to tako ok, ne bo ti hudega, ker ti zraven tudi elektronika pomaga pri stabilnosti zadka.... 👍Naslednje leto pa nove gume na vse 4....👌

Napisano (urejeno)
pred 49 minutami je Bini napisal:

Za "normalno" vožnjo je to tako ok, ne bo ti hudega, ker ti zraven tudi elektronika pomaga pri stabilnosti zadka.... 👍Naslednje leto pa nove gume na vse 4....👌

Na žalost je tako, da ko ti začne odnašati zadek, je prepozno. Nobena elektronika ne nove sprednje gume ti ne pomagajo. Zato pa se montira vedno gume z več profila zadaj. 

https://www.goodyear.com/en-US/learn/choosing-your-tires/replacing-only-two-tires

 

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 37 minutami je Alex napisal:

Na žalost je tako, da ko ti začne odnašati zadek, je prepozno. Nobena elektronika ne nove sprednje gume ti ne pomagajo. Zato pa se montira vedno gume z več profila zadaj. 

https://www.goodyear.com/en-US/learn/choosing-your-tires/replacing-only-two-tires

 

Ko bo treba zabremzati pred pešcem, ki je skočil na cesto, me zanima, kaj ga bo prej rešilo, ali sprednje slabe gume ali zadnje slabe gume?

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
  • Hvala 1
Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

 

Ko bo treba zabremzati pred pešcem, ki je skočil na cesto, me zanima, kaj ga bo prej rešilo, ali sprednje slabe gume ali zadnje slabe gume?

Slabe gume nobene. Dobre gume so pa še vedno dobre gume tudi takrat, ko je profila manj. Je pa pomembno, kako se bo avto obnašal v močnem dežju, ko bo spredaj manj profila ali pa zadaj. 

 

 

Napisano
pred 19 minutami je Janez007 napisal:

 

Ko bo treba zabremzati pred pešcem, ki je skočil na cesto, me zanima, kaj ga bo prej rešilo, ali sprednje slabe gume ali zadnje slabe gume?

Zadaj 

Napisano
pred 58 minutami je NevLado napisal:

Zadaj dobre ali zadaj slabe :lol:

Ne piše dobre, ampak slabe....😁

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je Janez007 napisal:

 

Si pa bolj na varni strani. Pa verjetno narediš tudi bistveno več km, morda po slabših cestah. :) 

 

Sem se vozil z 10 let starimi letnimi Continental gumami na Opel Corsi, profila še vsaj 5 mm, sicer bolj previdno, ampak nikoli nisem imel težav. Na istem avtu sem imel tudi 6 let stare zimske Sava Eskimo z veliko profila, ampak so na mokrem drsele in sem jih zamenjal z novimi. 

 

Sem pa tja naredim test, ko nisem prepričan, recimo je na cesti nekaj snega in je cesta prazna, na polno zabremzam, za občutek. 

Ne vem, morda pa res na bolj varni strani in pa morda preveč ziheraški in ne zvozim gum do konca. Na leto pa naredim cca.25k km.

Popravljeno od MazdaBoy

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Evo sem izmeril, spredaj cca 5,5 mm, zadaj cca 5 mm.

 

 

zadaj

image.png

 

image.png

 

zadaj

image.png

 

spredaj

image.png

Dobro, to je skoraj enako. 😉 V tvojem primeru  je prav, da si naredil, kot si naredil. Jaz bi enako. Če bi pa kupil nove gume, bi bo razlike kaka 2,5-3 mm. Takrat bi montiral nove gume zadaj. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.