Skoči na vsebino

Gume


qwerty

Priporočeno sporočilo

Nekaj me trenutno  bega pri teh novih assimetric 6. Ne vem, ali imam samo občutek, ali so bočnice malo mehkejše kot pri assimetric 5.🤔

Gume so isto napumpane. Mogoče so pa  res na račun večjega udobja??... Jih moram še malo po ovinkih prav sprobat, da dobim realno sliko. So pa velikooo bolj tihe, kar je super. 👍

Ko grem prvič v Ljubljano ali na daljšo pot jih bom podrobneje "preučil". 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 38 minutami je Alex napisal:

Nekaj me trenutno  bega pri teh novih assimetric 6. Ne vem, ali imam samo občutek, ali so bočnice malo mehkejše kot pri assimetric 5.🤔

Gume so isto napumpane. Mogoče so pa  res na račun večjega udobja??... Jih moram še malo po ovinkih prav sprobat, da dobim realno sliko. So pa velikooo bolj tihe, kar je super. 👍

Ko grem prvič v Ljubljano ali na daljšo pot jih bom podrobneje "preučil". 😊

Če so športne in se držijo ceste in so zraven še udobne je to čisto super samo, da jih nebo pobiralo po robovih.... 👌👍😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hči menjala na M3 zimske Falken za nove letne  Falken in pravi, da se bolje peljejo kot prejšnje Mišelinke.... 🤗😉

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 18 urami je Alex napisal:

Nekaj me trenutno  bega pri teh novih assimetric 6. Ne vem, ali imam samo občutek, ali so bočnice malo mehkejše kot pri assimetric 5.🤔

Gume so isto napumpane. Mogoče so pa  res na račun večjega udobja??... Jih moram še malo po ovinkih prav sprobat, da dobim realno sliko. So pa velikooo bolj tihe, kar je super. 👍

Ko grem prvič v Ljubljano ali na daljšo pot jih bom podrobneje "preučil". 😊

 

Kolk pumpaš? Mal eksperimentiri s tlakom pa boš prec videl kako se spreminjajo vozne lastnosti. Če so bočnice res tako mehke kot praviš bo treba tlak zvišat.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Boss napisal:

 

Kolk pumpaš? Mal eksperimentiri s tlakom pa boš prec videl kako se spreminjajo vozne lastnosti. Če so bočnice res tako mehke kot praviš bo treba tlak zvišat.

2,6 bar. Toliko sem pumpal tudi prej. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pr hladnih? Ne vem poskusi še za 0,2 dvignit. Za test pa boš videl. Jaz bi recimo probal do 3.0... pa sej kaj razlagam, sej boš sam videl.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 19 urami je Bini napisal:

Hči menjala na M3 zimske Falken za nove letne  Falken in pravi, da se bolje peljejo kot prejšnje Mišelinke.... 🤗😉

 

Uau, kakšno strokovno mnenje

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

dne 19. 3. 2024 ob 23:11 je Bini napisal:

Hči menjala na M3 zimske Falken za nove letne  Falken in pravi, da se bolje peljejo kot prejšnje Mišelinke.... 🤗😉

Primacy?

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Od novega avta 18-23,cca 30kkm in vožene poleti. Lani se so začele lupit po robovih profila (sem že nekaj stani nazaj objavil) in so imele še 4mm profila.... 😔😠😩

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tak kot moje Bridgestone-ke. 5-6mm profila in se cotajo. 5 zim vožene in 50k ima avto skup prevoženih.

 

Potem pa valda, da če se cotajo, je občutek na novih boljši 🙂

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je Bini napisal:

Jp... :nevem:

js se za to neb sekiral. veliko robe narejene na kitajskem je bolše kvalitete kot pa kje drugje po svetu. vse je važno od končne kontrole.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je TBA napisal:

js se za to neb sekiral. veliko robe narejene na kitajskem je bolše kvalitete kot pa kje drugje po svetu. vse je važno od končne kontrole.

Saj tudi gledam tako na te stvari 👍To je stvar lastnika- proizvajalca kje kako stvar naredi ne pa mene.... 😉

Tako kot je npr: Mazda v Mehiki, Mercedes v prc, Suzuki na Madžarskem, Falken v Turčiji, Sava na Poljskem itd, itd.. :nevem: Če kupim samo tisto kar je pri nas narejeno bom tanko piskal. Stvari morajo biti kvalitetne glede na moja pričakovanja in to je to.... 👍😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je MarkoSolnir napisal:

Menjal gume in pozabil zimske malo izprazniti, preden sem jih pospravil... Kakšna je "škoda", če jih do naslednje zime pustim polne? Sem že malo pozabil, zakaj jih je fajn izprazniti...

Kolikor vem so lahko normalno polne.... 👍😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem včeraj dal nazaj letne Michelin Pilot Sport 4 in opazil, da so po 2 sezonah!! (in cca. 20k km oz. max.25k km) že kar boge, tako da za še eno sezono bodo, potem pa bye bye.....3.sezone komaj :) 

Popravljeno od sportman333
  • Začuden 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.