Skoči na vsebino

Gume

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
1 hour ago, NevLado said:

Najs. Je pa res hecno ko avto zgleda čist drugače kot na 19 :D 

 

Ja, bo kr boleče it na zimske 17" :D

Napisano
pred 17 minutami je Janez007 napisal:

 

Delno drži, Mazda 3 originalna 18" platišča (model 2017), teža z gumami cca 21 kg:

slika.thumb.png.840fd96fab28cf7438fd280de1bb0a0e.png

 

slika.thumb.png.e28f65930a9d3a539c85b20255234f0c.png

 

Platišča 19" Mazde 6, model 2018 (facelift), teža z gumami cca. 25 kg:

slika.thumb.png.5aabfed03be4634bc170edfd4589cff0.png

 

slika.thumb.png.39473c52dc7920d09501208100a186ab.png

 

Razlika v kakovosti izdelave pa je od blizu dobro opazna.

Se pravi, da so s tem FL na 19" prešaltali na japonskega proizvajalca. Vse prejšnje 19" ,ki sem jih imel po rokah  do sedaj, so bile made in china. Tako, da so to prve oem 19" japonske. 

 

 

Napisano
pred 3 urami je Janez007 napisal:

 

Delno drži, Mazda 3 originalna 18" platišča (model 2017), teža z gumami cca 21 kg:

slika.thumb.png.840fd96fab28cf7438fd280de1bb0a0e.png

 

slika.thumb.png.e28f65930a9d3a539c85b20255234f0c.png

 

Platišča 19" Mazde 6, model 2018 (facelift), teža z gumami cca. 25 kg:

slika.thumb.png.5aabfed03be4634bc170edfd4589cff0.png

 

slika.thumb.png.39473c52dc7920d09501208100a186ab.png

 

Razlika v kakovosti izdelave pa je od blizu dobro opazna.

Te zgornje imam tudi jaz in so res kitajske ampak vseeno bolje te kot pa kakšne 16tke....😁👍

Napisano

Moje letne so enake kot od @Janez007, zimske 17", ki sem jih dobil ob nakupu, pa so Made in Italy.

Letne so dosti težje, kot ste že napisal 24.5 kg tudi pri meni z original Bridgstone Turanzo.

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
pred 11 minutami je Janez007 napisal:

Ko se peljem po dolenjski avtocesti mimo Bartoga me preseneča, da skladiščijo velike količine novih gum kar zunaj na dvorišču, na soncu, mrazu, dežju, itd..

Proizvajalci gum navajajo, da se te tretirajo kot nove, če so stare do 3 let, vendar primerno skladiščene. Je tako skladiščenje na prostem primerno?

Nisem uspel slikati, vendar Google pokaže, da je to redna praksa.

 

14. 9. 2021

slika.thumb.png.9e547c3e15928a881bf1bd510c024d81.png

 

25. 9. 2021

slika.thumb.png.166179833993d694a12237ca0f4eef0f.png

 

25. 10. 2019

slika.thumb.png.3908cda2e9fdabf41fc642992ea720ae.png

 

 

Seveda ni ampak je odvisno kako dolgo tam zunaj ležijo,teden,dva,mesec dva......🤔☹️😭

Napisano

Hej hej, pa ne da vidva dvomita v gumarske strokovnjake? Oni pa ja vedo kao z gumami ne pa mi laiki, ki pojma nimamo.

 

Ok mal heca je blo to, ampak vseeno upam, da to niso skladiščili takole novih gum. Ker k staranju gum najbolj pripomore prav UV svetloba zato je tako "skladiščenje" totalno nesprejemljivo,

33112_1.png

Napisano

Res je. Če so to nove gume, bi bilo treba preveriti, ali je to ok. 

Ker, kolikor je meni znano piše za nove gume, da se morajo shranjevati v temnem in suhem prostoru. Tukaj ni zadoščeno niti enemu od teh pogojev. 

Mimogrede, ali se dogaja še komu drugemu, da zimske gume v deževnem vremenu  "silijo" v krožišču ravno? Pa so moje zimske gume relativno nove. 🤔

Ali pa sem se tako navadil na moje letne GY, ki držijo vedno kot zalepljene. 🤔 V glavnem ni v redu. Če pa recimo ravno zabremzam na mokri cesti, pa se v trenutku avto ustavi. Izgleda, da so gume popustile v krožni vožnji. 

 

 

Napisano

Letne so le letne pa kakor koli vzameš. V večini so boljše od zimskih le v ekstremnih razmerah hudega mraza, snega, poledice so bistveno slabše od zimskih.

Tudi meni se dogaja, da prevečkrat zavrtijo v prazno na mokri cesti, kar se letnim tudi približno ne dogaja. In to opažam že skos od začetka, ko so bile nove in sem definitivno prepričan, da so to moje prve in zadnje GY UG 9+, ki sem jih kupil. Žal takrat ni bilo Dunlopa na zalogi jaz pa na tem, da prevzamem nov avto, ki sem ga komaj čakal in zato sem vzel tist kar je bilo na voljo pa da je bilo vsaj po testih dovolj kvalitetno.

 

 

33112_1.png

Napisano (urejeno)
dne 3. 12. 2021 ob 12:10 je Boss napisal:

Hej hej, pa ne da vidva dvomita v gumarske strokovnjake? Oni pa ja vedo kao z gumami ne pa mi laiki, ki pojma nimamo.

 

Ok mal heca je blo to, ampak vseeno upam, da to niso skladiščili takole novih gum. Ker k staranju gum najbolj pripomore prav UV svetloba zato je tako "skladiščenje" totalno nesprejemljivo,

cele skladovnice novih gum

 

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Letne so le letne pa kakor koli vzameš. V večini so boljše od zimskih le v ekstremnih razmerah hudega mraza, snega, poledice so bistveno slabše od zimskih.

Tudi meni se dogaja, da prevečkrat zavrtijo v prazno na mokri cesti, kar se letnim tudi približno ne dogaja. In to opažam že skos od začetka, ko so bile nove in sem definitivno prepričan, da so to moje prve in zadnje GY UG 9+, ki sem jih kupil. Žal takrat ni bilo Dunlopa na zalogi jaz pa na tem, da prevzamem nov avto, ki sem ga komaj čakal in zato sem vzel tist kar je bilo na voljo pa da je bilo vsaj po testih dovolj kvalitetno.

 

 

Tudi moje naslednje zimske bodo strogo Dunlop. Tega drsenja, z zadnjimi Dunlop gumami, nisem nikoli doživel. 

In ja, te sedanje se velikokrat v mokrem zavrtijo v prazno. Tako, da nimaš neke sigurnosti pri vožnji po mokri cesti. Kako bi bilo šele v snegu? 🤔

 

 

Napisano (urejeno)

Moje zimske zaenkrat odlično v mokrem. @Bini kak pr teb ?

Popravljeno od TiEn

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

@Boss jest mam tudi GY UG9, pa so na mokrem vredu, 4a sezona bo letos. Jih pa na snegu rado mal zanese. Je pa ena stvar, to kar pise za tlak v gumah v prirocniku je mal velik, npr. za mojo 3ko, za 16" zimske gume pise da naj bi ble na 2.5bar, meni se zdi da pri meni bi blo bols tm nekje 2.3 al pa 2.2

Napisano
pred 1 uro je Matick napisal:

@Boss jest mam tudi GY UG9, pa so na mokrem vredu, 4a sezona bo letos. Jih pa na snegu rado mal zanese. Je pa ena stvar, to kar pise za tlak v gumah v prirocniku je mal velik, npr. za mojo 3ko, za 16" zimske gume pise da naj bi ble na 2.5bar, meni se zdi da pri meni bi blo bols tm nekje 2.3 al pa 2.2

Jaz sem pumpal 2.5 in je bilo vse ok z gumami,tudi sama vožnja....😊

Napisano
pred 2 urama je TiEn napisal:

Moje zimske zaenkrat odlično v mokrem. @Bini kak pr teb ?

Po mokri cesti in pri 3 stopinjah vse kot je treba,je kot da bi vozil z letnimi poleti po mokrem.👌

Malo so mehkejše po občutku od letnih,oboje pumpane 2.6,mogoče zaradi samega zimskega profila.....:whatever: (pišem za normalno vožnjo,v ekstreme pa ne grem rad......😁)

Za sneg pa poročam ob priliki saj ga kmalu spet dobimo.....😊

Napisano

Jaz sem gor nataknil za letos ene rabljene BF Goodrich g-Force Winter 2 letnik 19 z 6.5mm profila. Dimenzija 215/50R17 in sem pozitivno presenečen kako guma drži v mokrem. Skoraj isto kot po suhem. Nobenega drsenja skozi zaprte ovinke in kot zgoraj omenjate drsenja v krožiščih.  Tudi po pomrznjeni cesti zadnjič v klanec čisto lepo brez zdrsavanja v prazno. Tko da jih bom verjetno naslednjič ko te zradiram vzel spet iste. 

ck33yfgj20dc20jnopt177hxg-bfgoodrich-g-f
WWW.BFGOODRICH.CO.UK

BFGoodrich g-Force Winter 2 designed for safety, with improved snow grip[1] and ice braking[2], and good wet braking performance[3].

 

Napisano
pred 1 minuto je Martin Cufer napisal:

Jaz sem gor nataknil za letos ene rabljene BF Goodrich g-Force Winter 2 letnik 19 z 6.5mm profila. Dimenzija 215/50R17 in sem pozitivno presenečen kako guma drži v mokrem. Skoraj isto kot po suhem. Nobenega drsenja skozi zaprte ovinke in kot zgoraj omenjate drsenja v krožiščih.  Tudi po pomrznjeni cesti zadnjič v klanec čisto lepo brez zdrsavanja v prazno. Tko da jih bom verjetno naslednjič ko te zradiram vzel spet iste. 

ck33yfgj20dc20jnopt177hxg-bfgoodrich-g-f
WWW.BFGOODRICH.CO.UK

BFGoodrich g-Force Winter 2 designed for safety, with improved snow grip[1] and ice braking[2], and good wet braking performance[3].

 

Tudi na testih so odlične, bravo. 👍

Napisano

Ko govorim o drsenju v krožiščih imam v mislih vožnjo z 50/ uro in več. Seveda počasneje ne drsi. 🤗

 

 

Napisano
pred 3 urami je Alex napisal:

Ko govorim o drsenju v krožiščih imam v mislih vožnjo z 50/ uro in več. Seveda počasneje ne drsi. 🤗

☝️😊

Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Ko govorim o drsenju v krožiščih imam v mislih vožnjo z 50/ uro in več. Seveda počasneje ne drsi. 🤗

 

Mislim, da morava midva bencinarje kupit, ker teli dizli so za en kurtz, majo čist preveč navora. Teli naši lastniki bencinarjev pa gas do konca, avto se dere, drsi nič, ker ne gre nikamor za povrh so pa posledično še z gumami zadovoljni kolk primejo. 🤪😜

33112_1.png

Napisano
pred 4 minutami je Boss napisal:

 

Mislim, da morava midva bencinarje kupit, ker teli dizli so za en kurtz, majo čist preveč navora. Teli naši lastniki bencinarjev pa gas do konca, avto se dere, drsi nič, ker ne gre nikamor za povrh so pa posledično še z gumami zadovoljni kolk primejo. 🤪😜

Ha, ha, res je. Sem imel priložnost to občutiti z corollo.🤗 Dere se kot zmaj, a učinka nobenega. Je pa tudi res, da so se pri corolli hotela vrteti kolesa brez veze, že pri 20km/ uro. Pa to ne zaradi navora ampak kar tako nekontrirano in nenadoma. Zelo nevarno. 

Boss, naslednji avto kupiva res oba enega hudega benzinarja, da bova vrtela tudi z njima kolesa. Zaradi navora, seveda. 😉

 

 

Napisano
pred 45 minutami je mito3000 napisal:

Jaz sem za CX30 vzel Continental ts870 v velikosti 16. Sem mislil da bo več razlike v trdoti glede na letne 18. Preizkušene tudi malo na snegu in zaenkrat lahko samo pohvalim. 

Sem zadovoljen,da si zadovoljen....😊👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Evo, zopet se oglašam. Včeraj sem dobil orodje, danes sem odstranil pokrov ventilov in črpalko za gorivo, ter preveril poravnavo obeh odmičnih gredi - nista bili 100% točno poravnani: Potem sem odtegnil vijak na jermenici glavne gredi (gred sem že obrnil do vijaka, ki se vstavi v blok), zasukal odmično gred na izpušni strani, da sem lahko vstavil orodje. Za tem sem zategnil vijak na jermenici, odstranil 6mm vijak na jermenici, odstranil vijak iz bloka ter odstranil orodje iz odmičnih gredi. Potem sem glavno gred 2x obrnil s kotnim gonilom, da sem preveril, da se motor obrne ok in preden se je drugič čisto obrnil, vstavil vijak v blok. Obrnil glavno gred do vijaka, vstavil 6mm vijak v jermenico in z roko sem lahko vstavil orodje za poravnavo odmičnih gredi: Za tem sem odstranil vsa orodja, zaprl motor in priklopil vse cevi ter stikala. Avto pa sedaj dela isto kot pred tem posegom, torej vžge in ugasne po sekundi ali dveh. Če dodam plin slišim pokanje, če spustim plin avto ugasne. Vse lučke na armaturki ugasnejo! Z OBDjem sem preveril ECU in so bile zapisane 3 napaka, ki so se nanašale na senzor položaja stopalke za plin. Po izbrisu napak sem ponovno vžgal avto, ki je zopet takoj ugasnil, napak pa sedaj v ECU-ju ni...   Nimam več idej, v ponedeljek bom poklical na Mazda servis... Ima mogoče kdo od vas še kakšno idejo kaj bi lahko bilo? Aja, senzor vžiga je tudi pravilno nastavljen na 20 zob jermenice - se pa sliši kot da je vžig popolnoma "mimo"...
    • Le eden je dobil pet varnostnih zvezdic, razlog za skrb? SIOL.NET Ali ste vedeli, da je le eden od petih finalistov izbora Slovenski avto leta na varnostnem testu Euro NCAP prejel pet zvezdic?  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.