Skoči na vsebino

Prodam Mazda 6 2017 2.2 CD150

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

Pozdravljeni

Prodajam svoj avto zaradi nakupa večjega avtomobila.

 

172200 km

 

Sem tretji lastnik. 

 

JMZGL691601505391 Številka šasije kjer se lahko preveri elektronska knjiga. Pri 165000 km je bil servis narejen pri mojstru iz horjula (šraufa mazde na pooblaščencu), Vsi prejšni servisi pa so bili narejeni na uradnem servisu (Račune in izpise priložim zraven) 

 

Egr Off

Pikjena loputa turbine

speskan sesalni kolektor 10000 km nazaj

menjana ketna za olnjo pumpo 8000 km nazaj

menjane dihtunge na šobah 8000 km nazaj

menjane komplet zavore spredaj in zadaj 8000 km nazaj

servis narejen 8000 km nazaj pri mojstru iz horjula

 

vizualno ima nekaj prask vendar nič tragičnega.

 

Cena 11500 Eur za clane mazda foruma:)

 

 

Več informacij na zs ali pa telefonsko številko 051633994

Slike na naslednjem linku:

Mazda Mazda6 CD150 Revolution, letnik:2017,15500 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

IMG_E3437.JPG

Popravljeno od Lena-rt
Napisano
pred 1 minuto je Lena-rt napisal:

evo zdej bi moral

pomoje se moraš odjavit iz "moj avto.net" in šele potem deliti povezavo do oglasa.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je Lena-rt napisal:

Pozdravljeni

Prodajam svoj avto zaradi nakupa večjega avtomobila.

 

Več informacij na zs ali pa telefonsko številko 051633994

Slike na naslednjem linku:

Mazda Mazda6 CD150 Revolution, letnik:2017,15500 EUR - prodam :: Avtonet :: www.Avto.net

IMG_E3437.JPG

A je skrivnost, kateri večji actomobil boš nabavil? Ker že ta je precej velik. 🤔

  • Všeč 2
  • Haha 1

 

 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Glede na konkurenco na trgu imaš ceno previsoko. Sam sem 5 mesecev prodajal 2.5l M6 in nisem imel glih konkurence na avtonetu pa sem jo vseeno komaj prodal. 

Napisano (urejeno)

Mojstri!

 

zanima me za kakšno ceno naj dam avto da me bo vsak kdo poklicu za njega?

 

Ker trenutno ta avto prodati je totalni krizev pot :)

 

hvala za pomoč :)

Popravljeno od Lena-rt
Slovnične napake
Napisano
pred 20 minutami je Lena-rt napisal:

Mojstri!

 

zanima me za kakšno ceno naj dam avto da me bo vsak kdo poklicu za njega?

 

Ker trenutno ta avto prodati je totalni krizev pot :)

 

hvala za pomoč :)

Ej, trg za rabljena vozila je kr hladen. Sej ti je napisou @ignacij kok časa je on prodajou svojo M6.

 

Mislim, da nižanje cene ne bo naredilo neke drastične razlike za klice. Tisti, ki ga avto zanima, bo poklical tako ali tako. 13500 je ok cena.

 

A kupuješ novega, si ga ponudil za odkup v avtohiši?

Napisano
pred 5 minutami je Brane napisal:

Ne diši avtohiši ali ne diši tebi cena ki ti jo  avtohiša ponuja ?

Ne disi avtohiši (Avto Slak)

 

So mi pa njihovi "podizvajalci" dali nerealne ponudbe (7000-8000 Eur)

Napisano
pred 1 uro je Lena-rt napisal:

Ga ze imam zaaranega.

 

Avtohiši  pa žal ne diši  da bi ga v racun uzela ane.

 

Vidim pa da je trg rablenih vozil ne hladen, ampak zamrzjen :)

 

 

Prodajaj saaba, kot jaz 🤣

N7rRRL1.jpg

Napisano (urejeno)

Po mojih izkušnjah se ti avti najbolje prodajajo, ko ljudje hitro iščejo večji avto za na morje, junija-julija.

 

Tudi če pokliče 1 človek na mesec, je to za slovenske razmere za tak avto normalno. :)

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Začuden 1
Napisano
pred 59 minutami je Janez007 napisal:

Tudi če pokliče 1 človek na mesec, je to za slovenske razmere za tak avto normalno. :)

 

Ampak.... če pa v štartu s ceno ne pretiravaš in si nekoliko cenejši kot drugi pa se bo našel še kak človeček , dva trije zraven in ni hudič, da ne bo kateri od teh odprl denarnico.

 

@ignacij je točno to občutil kako to zgleda. Bolje pri prodaji malo popustit pa pri nakupu malo bolj prodajalca stisnit (takrat ti vodiš ples), da si na koncu na istem.  Ne moreš pa računat na to, da boš drago prodal potem pa poceni kupil - to so pač iluzije.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 9 minutami je Boss napisal:

 

Ampak.... če pa v štartu s ceno ne pretiravaš in si nekoliko cenejši kot drugi pa se bo našel še kak človeček , dva trije zraven in ni hudič, da ne bo kateri od teh odprl denarnico.

 

@ignacij je točno to občutil kako to zgleda. Bolje pri prodaji malo popustit pa pri nakupu malo bolj prodajalca stisnit (takrat ti vodiš ples), da si na koncu na istem.  Ne moreš pa računat na to, da boš drago prodal potem pa poceni kupil - to so pač iluzije.

Jaz vsako stvar, ki prodajam, nastavim takoj  na najnižjo ceno, ki obstaja pri nas. Recimo, ko sem prodajal staro 6-ko sem takoj nastavil ceno na 1600€, čeprav so nekateri prodajali z več kilometri in bolj zrukane tudi za jurja več. In sem jo prodal takoj. Meni se ne da čakati in debatirati z raznimi pacienti, ki klicarijo kar iz dolgčasa in potem utrujajo, koliko boš spustil ceno. 

Popravljeno od Alex
  • Všeč 7
  • Hvala 1

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.