simch Napisano 23. avgust Prijavi Napisano 23. avgust Pozdravljeni majstri! Moja mazda 6 2.0d 2nd gen z 398kkm se kar melje ko tank z original sklopko in vztrajnikom… zadnje case pa se slisi nekaksno klokotanje, predvsem ko stisnem samo sklopko (neha ko jo spustim) in predvsem ko je avto ogret… pri hladnemu tega klokotanja ni… vcasih je bolj slisno vcasih zelo malo… sklepam da je vztrajnik? Drugace avto ni ne trese pri speljevanju, tudi sklopka prime normalno… je pa res da je ta zvok klokotanja na momente kar glasen, sploh ko po kaki malo bolj dinamicni voznji parkiram in stisnem sklopko! Hvala za ideje, ce je vztrajnik sem pred tocko preloma najbrz lp 2 Citiraj
Bini Napisano 23. avgust Prijavi Napisano 23. avgust Vidim, da si dober voznik, da ti je zdržala tako dolgo🤗 Ponavadi jo menjajo cca 100kkm prej. Verjetno je to, to in bo potrbno menjat cel komplet, ko se ravno razdira.... 1 Citiraj
Boss Napisano 23. avgust Prijavi Napisano 23. avgust Pa še dizel je... joj jo, kolk bodo eni zdaj žalostni. 😭 Citiraj
simch Napisano 23. avgust Prijavi Napisano 23. avgust Zakaj bi bli zalostni? 😁 avto je drgac v nulo, original vzmetenje, izpuh, turbina, prva lezaja menjana 10kkm nazaj, zadnja original… pelje se super 😅 kolegi me ze malo j**** ampak jaz ga nocem zamenjat, super je 😅 no bomo vidli kak bo z vztrajnikom, glede na to da se ga slisi samo ko je avto segret bo se trajal recimo 😁 Citiraj
Boss Napisano 23. avgust Prijavi Napisano 23. avgust To je fora za dolgoletne člane, ki pravijo da Mazdini dizli skupaj padejo samo, da jih grdo pogledaš. Zato jih bo tvojih 400kkm kar močno udarilo po prepričanju - je pa res, da verjetno 800.000km pa vseeno ne boš naredil 😂 1 Citiraj
Bini Napisano 23. avgust Prijavi Napisano 23. avgust pred 54 minutami je Boss napisal: Pa še dizel je... joj jo, kolk bodo eni zdaj žalostni. 😭 Ti dizli še niso bli čist zaprti.... 🤗😉 Citiraj
Bini Napisano 23. avgust Prijavi Napisano 23. avgust @Shrek že ve, ga je verjetno že menjal.. 😉 Citiraj
Shrek Napisano 23. avgust Prijavi Napisano 23. avgust Ne, nisem menjal. Leta nazaj imel Passata, pa so bili taki simptomi... Citiraj
scania Napisano 15. november Prijavi Napisano 15. november Po menjavi sklopke, vse tako kot mora bit. Na potisnem je bilo veliko masti ki je je razmetalo po vencu in potisni plosci zato je drselo dokler ni obrisalo. Razlog: po raziskovanju in zabelezenih info se zgodi v tovarni ob montazi, ko gre mast proti koncu da robot neve koliko masti je nanesel na os, ker je malo zraka malo masti. Zgleda sem imel sreco. Glavno da je sedaj vse kot mora biti. Po menjavi sklopke sem nalil tudi novo olje redline, 14dni po menjavi sem opazil da sem ranil semering za polos in je malo puscalo olje. Potem sem menjal oba semering in se enkrat menjal olje v menjalniku, tako da je menjalnik spran v nulo 😄 7 Citiraj
Brane Napisano 16. november Prijavi Napisano 16. november (urejeno) Ti je bilo dosti 8 ur za zamenjavo?Kaj je prvovgradnja? Popravljeno 16. november od Brane Citiraj
scania Napisano 16. november Prijavi Napisano 16. november pred 2 urama je Brane napisal: Ti je bilo dosti 8 ur za zamenjavo?Kaj je prvovgradnja? Sem dal kolegu delat, ki dela na mazdi, je slo skoz v 5urah (ampak dela to vsak dan tako da bi mu slo z zaprtimi ocmi) ce bi sam pa sem racunal cca 7-8 ur. Prvovgradnja je aisin, zdaj sem dal luk. 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.