Skoči na vsebino

Kupim: Mazda 6, bencin, od 2010 naprej (najraje 3. generacija)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 14 urami je mazda6_2011 napisal:

Tudi bencinski so tišji in mirnejši kot leta 1986. V prostem teku misliš, da motor ne deluje. Tisti liter višja poraba ni moteča, posebej kadar slišiš, kakšna je cena rednega in izrednega vzdrževanja dizelskega motorja.

 

Lp

Liter višja poraba?? Bolj natančno bi bilo 2-3 lit. višja poraba. 😉

 

 

Napisano
pred 50 minutami je Alex napisal:

Liter višja poraba?? Bolj natančno bi bilo 2-3 lit. višja poraba. 😉


To pravi tisti, ki je “dinozavrovega bencinarja” vozil en vikend? 🤪

  • Všeč 1
  • Haha 2

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano (urejeno)
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Komaj čakam, da preizkusim G140 ročni menjalnik  :) 

 

in celo cenejša je kot pa x186 motor pri istem paketu opreme (npr. homura cca. 2k€ manj), kaj to pomeni da je slabša ?!? :)

 

(o - 100 km/h); 9.5 sek; 206 km/h; navor 238/3300 
(o - 100 km/h); 8.0 sek; 216 km/h; navor 240/4000 

Popravljeno od sportman333
Napisano

Mazda X186:

Mazda G140:

  • Prostornina: 2.5 litra
  • Največji navor: 238 Nm pri 3300 vrt/min2
  • Motor je optimiziran za boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar omogoča boljšo porabo goriva in bolj gladko vožnjo pri nižjih hitrostih.

Če povzamemo, X186 ponuja večji navor pri višjih vrtljajih, kar je koristno za dinamično vožnjo, medtem ko G140 zagotavlja boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar je idealno za vsakodnevno vožnjo. :) 

Napisano

A nisem to napisal že v enem od prejšnjih postov? Proizvajalci so namreč ugotovili, da večina voznikov ne vozi v obrate, ampak imajo raje nizke do srednje obrate kjer je vse bolj uglajeno. Zato so turbaki recimo odlični, pri NA pa za doseganje željenih moči enostavno moraš v zgornji del območja obratov. Tako je 2.0 motor izpadel bolj anemičen kot ne in edina rešitev je povečevanje kubature, če se odpoveduješ turbom in kompresorjem.

 

In to je tisto kar razlagam, da je Mazda preveč prefinjena znamka, da bi se ves čas vozili rohneče v visokih obratih. Enostavno ji ne paše (OK mogoče Miati) zato pač je za moj filing ustrezen ali 2,5 motor ali Turbodizel ali 2.0X- Vse ostalo je pa bolj ali manj za pozabit razen, če je voznik totalno nezahteven in mu je dovolj le da se premika.

  • Všeč 4
  • Začuden 1

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Če ne misli vozit po omejitvah oz. nad njimi, je na slo cestah dovolj kakršen koli izmed mazdinih motorjev. Itq se izven naselja vozi 60-70, po naselju 30-40, samo v conah 30 ponavadi vozijo 50 in pa pri omejitvah 50 izven naselja se vozi 70. Aja pa še tistih 110 na voznem levem pasu na AC pa bo tudi zmogel brez problema. Nikjer z 2.0 motorjem v glavnem ne boš počasen ;)

 

Aja čakaj, tu si samo merimo spet kdo ima kako velik motor, pardon, se oproščam :P

Popravljeno od 50keda
  • Všeč 5
  • Haha 1
  • Ljubim 1
Napisano

Po svojih izkušnjah sodim, da se človek vsega navadi, se prilagodi. Preskok M6 s CD175 na G165 je bil kar občuten, a smo se tudi na G165 navadili in je sedaj čisto OK. Verjetno bi bil tudi G145, sploh ker pri nas obrati redko zaidejo preko 4.000, še veliko bolj redko pa čez 5.000.

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Mazda X186:

Mazda G140:

  • Prostornina: 2.5 litra
  • Največji navor: 238 Nm pri 3300 vrt/min2
  • Motor je optimiziran za boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar omogoča boljšo porabo goriva in bolj gladko vožnjo pri nižjih hitrostih.

Če povzamemo, X186 ponuja večji navor pri višjih vrtljajih, kar je koristno za dinamično vožnjo, medtem ko G140 zagotavlja boljšo učinkovitost pri nižjih vrtljajih, kar je idealno za vsakodnevno vožnjo. :) 

To so bolj kot ne smešnice. Naj ti tudi drugi povedo, če meni ne verjameš, da se X 186 Motor lepo pelje 50  na uro v peti brzini. In motor nič ne trpi. Ne rabiš nabijati v obrate, da se hitro pelješ.

Če  pa nabiješ  4000 obratov, takrat te zalepi in dobesedno "poletiš". 

  • Všeč 1
  • Haha 1
  • Začuden 3
  • Ljubim 1

 

 

Napisano

Kaj pa se zgodi ko pri 50 na uro (lahko tut v četrti) pohodiš gas do konca? Na mojem 2.0 dinozavru nič 🙄

Napisano
pred 1 minuto je samSimon napisal:

Kaj pa se zgodi ko pri 50 na uro (lahko tut v četrti) pohodiš gas do konca? Na mojem 2.0 dinozavru nič 🙄

Tudi v 5 brzini avto potegne. Da ne govorimo v 4. Ne vem, ali pomaga pri tem  elektrika, ali kompresor,  ampak definitivno dobro potegne. 

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Dobro potegne ... KAJ? Bencin iz rezervoarja? 😃

 

Ali pa so naše definicije "dobro" različne. Dobro potegne od 3.000 rpm dalje, ne pa pri 1.200 rpm, nad 4.000 pa odlično potegne.

Napisano
pred 1 uro je dvorjan napisal:

Dobro potegne ... KAJ? Bencin iz rezervoarja? 😃

 

Ali pa so naše definicije "dobro" različne. Dobro potegne od 3.000 rpm dalje, ne pa pri 1.200 rpm, nad 4.000 pa odlično potegne.

Govorimo za naše X 186 motorje. Za dinozavra verjamem, da motor ugasne, ko daš v peti pri 50 na uro gas. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Če  pa nabiješ  4000 obratov, takrat te zalepi in dobesedno "poletiš". 

Še dobro da si pripet pri teh Gjih.

Napisano

Ej, a jaz voham en klubski dragrace? A se da kakšno stezo najet pa gremo take fore sprobavat. 50km/h do 100km/h v peti prestavi al pa v četrti. Na koncu ga bomo pa še zmerili... mislim, gorivo v tanku, da vidmo kdo je kolk porabil.

33112_1.png

Napisano
vi
Ali so kakšne splošne težave z X 186 Mazdinimi motorji?
 
Copilot

 

Mazdini motorji z oznako X 186 so del njihove serije SkyActiv-X, ki uporablja inovativno tehnologijo za kombinacijo bencinskega in dizelskega izgorevanja. Čeprav so ti motorji na splošno dobro sprejeti zaradi svoje učinkovitosti in zmogljivosti, so se pojavile nekatere težave, ki jih lastniki in strokovnjaki omenjajo:

  1. Kompleksnost sistema: Zaradi napredne tehnologije SkyActiv-X je motor bolj zapleten, kar lahko pomeni višje stroške vzdrževanja in popravila.
  2. Občutljivost na kakovost goriva: Nekateri uporabniki so poročali, da motorji SkyActiv-X bolje delujejo z visokokakovostnim gorivom, kar lahko vpliva na stroške obratovanja.
  3. Težave z vžigom: Nekateri lastniki so poročali o težavah z vžigom motorja, zlasti v hladnejših podnebjih.
Napisano
pred 5 urami je Alex napisal:

Tudi v 5 brzini avto potegne. Da ne govorimo v 4. Ne vem, ali pomaga pri tem  elektrika, ali kompresor,  ampak definitivno dobro potegne. 

Elektrika, zato pa lažje in hitreje potegne iz niskih v višje obrate. 

To se dogaja, ko imaš baterijo bolj napolnjeno in takrat je občutek kot, da te še nekaj dodatno potiska! 🤗 To vidiš na prikazanem grafu na centralnem zaslonu.... 😊😉

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Elektrika, zato pa lažje in hitreje potegne iz niskih v višje obrate. 

To se dogaja, ko imaš baterijo bolj napolnjeno in takrat je občutek kot, da te še nekaj dodatno potiska! 🤗 To vidiš na prikazanem grafu na centralnem zaslonu.... 😊😉

Res je. Ko je baterija na ful prav čutiš, da elektrika pomaga. Sicer za kratek čas a vseeno. 

Dejstvo je, da sta motorja  x186 in dinozaver popolnoma drugačni živali. 

X186 deluje bližje dizlom, zato tudi nizka poraba in večji občutek moči. 

Dinozaver pa..., hja, dinozaver kot dinozaver. Pač navaden benzinski motor. Nič pretresljivega in vznemirljivega. 

pred 4 urami je Janez007 napisal:
vi
Ali so kakšne splošne težave z X 186 Mazdinimi motorji?
 
Copilot

 

Mazdini motorji z oznako X 186 so del njihove serije SkyActiv-X, ki uporablja inovativno tehnologijo za kombinacijo bencinskega in dizelskega izgorevanja. Čeprav so ti motorji na splošno dobro sprejeti zaradi svoje učinkovitosti in zmogljivosti, so se pojavile nekatere težave, ki jih lastniki in strokovnjaki omenjajo:

  1. Kompleksnost sistema: Zaradi napredne tehnologije SkyActiv-X je motor bolj zapleten, kar lahko pomeni višje stroške vzdrževanja in popravila.
  2. Občutljivost na kakovost goriva: Nekateri uporabniki so poročali, da motorji SkyActiv-X bolje delujejo z visokokakovostnim gorivom, kar lahko vpliva na stroške obratovanja.
  3. Težave z vžigom: Nekateri lastniki so poročali o težavah z vžigom motorja, zlasti v hladnejših podnebjih.

1.  Možno. 

2. Za goriva se kar strinjam. Petrolove župce sploh ne mara, Mol je tako-tako, Shell je zakon za ta motor.

3. pri - 17 °C pozimi v Dolomitih je po štirih dneh tako zaverglal, da je skoraj motor ven vrglo. Tako, da ne bi vedel, kje so to pobrali. 

 

 

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Res je. Ko je baterija na ful prav čutiš, da elektrika pomaga. Sicer za kratek čas a vseeno. 

Dejstvo je, da sta motorja  x186 in dinozaver popolnoma drugačni živali. 

X186 deluje bližje dizlom, zato tudi nizka poraba in večji občutek moči. 

Dinozaver pa..., hja, dinozaver kot dinozaver. Pač navaden benzinski motor. Nič pretresljivega in vznemirljivega. 

1.  Možno. 

2. Za goriva se kar strinjam. Petrolove župce sploh ne mara, Mol je tako-tako, Shell je zakon za ta motor.

3. pri - 17 °C pozimi v Dolomitih je po štirih dneh tako zaverglal, da je skoraj motor ven vrglo. Tako, da ne bi vedel, kje so to pobrali. 

Saj če se isto vprašal za G140 motor, sem dobil podoben odgovor .... enim motor 2.5 žre olje, enim težko vžiga, ... :)

 

Napisano
pred 13 urami je Alex napisal:

X186 deluje bližje dizlom, zato tudi nizka poraba in večji občutek moči. 

Pa dej nehi nakladat no. Sem ga vozil testno, tako kot si ti dinozavra in ni bilo nobenega dizelskega navora.

Napisano
pred 2 urama je ignacij napisal:

Pa dej nehi nakladat no. Sem ga vozil testno, tako kot si ti dinozavra in ni bilo nobenega dizelskega navora.

Ti si ga vozil mogoče 20 min. In to najbrž v spremstvom prodajalca. In to neulaufan, nov avto. Je razlika kot dan in noč, ko se ulaufa.

Če primerjam vožnjo dinozavra z x186 je kot da in moč. Dinozaver obvezno rabi obrate, da se sploh kam premakne. Pri nizkih obratih je nepremičnina, x186 komot voziš tudi 40 na uro v peti brzini.

 

 

 

Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Elektrika, zato pa lažje in hitreje potegne iz niskih v višje obrate. 

To se dogaja, ko imaš baterijo bolj napolnjeno in takrat je občutek kot, da te še nekaj dodatno potiska! 🤗 To vidiš na prikazanem grafu na centralnem zaslonu.... 😊😉

Ma ja. Mild hybrid-e sem vozil i20 in Pumo.

 

Oboje gre ko je baterija polna. Če zlorabljaš na grobo, se sprazni in je zabave konec.

 

V breg gor je hitro ta baterija še samo dodatna teža. Saj se na poti dol napolni, samo kaj, ko si mrki, ker je na poti gor na 1x izgubil čarobnost.

Napisano

Dinozavra nisem vozil zato ne bom pametn ampak x186 gre odlično, še preveč za naše razmere na cestah :nevem:

Najbolj sem vesel, ko je kak prazničen dan brez prometa in si lako dam malo duška.... :jupiii:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.