Skoči na vsebino

Mazda CX-5 (2026)

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Meni ni všeč, niti zunaj niti znotraj. Zgleda mi "kitajsko". Mogoče bo v živo drugače. Motor, se strinjam z večino, da ima premalo konjev, za to velikost avta vsaj 60 KM premalo. Ampak naj bi prišla naslednje leto tudi močnejša varianta, kot je bila G194. 

Napisano
Pred eno uro je gregor2137 napisal:

Meni ni všeč, niti zunaj niti znotraj. Zgleda mi "kitajsko". Mogoče bo v živo drugače. Motor, se strinjam z večino, da ima premalo konjev, za to velikost avta vsaj 60 KM premalo. Ampak naj bi prišla naslednje leto tudi močnejša varianta, kot je bila G194. 

Mazda bi morala naredit čisto nov motor. En tak resen, ki bi bil za kaj. 

S temi atmosferci že pretiravajo. Izgubili bodo še tiste kupce, ki jih imajo in so jih imeli. Sam poznam najmanj tri, ki so šli k drugi znamki prav zaradi teh motorjev. 

 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

Kolikor sem uspel najti, je teža nove CX-5 dobrih 1.600 kg… če za primerjavo vzamemo CX-30 G140, ki je težka okoli 1.400 kg, je to samo 200 kg težje… 

 

To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže. 

 

Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.

 

Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 3 urami je sportman333 napisal:

Za penzioniste zih ok, generalno pa ne more bit ok, sorry za 2t tezak avto bogih 140konjev v navadnem atmo motorju = no go....pa če ste še tako mazda fan-i....lahko greste pa probat in boste rekli da je super

No no, pretiravat s težo ni treba. Tale g140 bo za nezahtevne voznike čisto dovolj. Pojdi pa se pelji in boš videl kako uglajen je motor, res je da se nad 4k obratov pozna, da ni prave moči, samo v nizkih obratih se res lepo pelje. 

Popravljeno od ignacij
Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže. 

 

Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.

 

Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.

Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi. 

To je zdaj tisto...dajmo hitreje... 

Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 

Napisano
pred 7 urami je Boss napisal:

 

To je veliko in v pospeških je cca 1,5 sekunde slabše od 0-100km/h samo na račun teže. 

 

Še večji problem nastane pri medpospeških, ki so daleč najbolj pomemben del tehničnih podatkov oziroma zmogljivosti avtomobila. To je takrat, ko se poskušaš vključiti na AC pa je po možnosti to še v klanec kot recimo odcep Brdo v LJ proti primorski ali pa odcep Logatec proti Ljubljani. O varnem prehitevanju pa raje sploh ne začnem.

 

Zato so turbinarji bolj primerni, ker razvijejo navor in moč mnogo prej in ne na koncu obratov kot tale N/A. Hudič bo, ko boš šel poln na morje pa bo pospešek med 14 in 15 sekundami do 100km/h, bohnedej, da je potrebno to v klanec. Dejansko si to v območju zmogljivosti Yugota 65 izpred štirih desetletij.

In zopet smo pri klancih. 😉

pred 4 minutami je Shrek napisal:

Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak... Nikakor se ne more. To je v glavi. 

To je zdaj tisto...dajmo hitreje... 

Zakaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej. Pa prosim lepo, kdor ni to probal, kar se tovornjaka in avtobusa tiče, naj ne komentira. Roman lahko o tem napišem. 

Kamp prikolice ponavadi vozijo dizelaši, ki imajo dovolj navora, da vlečejo prikolice pa še hitro gredo dovolj. 

Če bi priklopil prikolico na ta avto s tem baby dino motorjen, bi šli rikverc. 

 

 

Napisano

Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj… 
 

Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto… ;) 
 

Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

 

IMG_20250625_075906.jpgČist lepo sem se pripeljal na dopust in nazaj, pa imam samo 165 konjičev bencinar brez turbine. Ne rabim več. 

Napisano
pred 40 minutami je Shrek napisal:

 

IMG_20250625_075906.jpgČist lepo sem se pripeljal na dopust in nazaj, pa imam samo 165 konjičev bencinar brez turbine. Ne rabim več. 

Ja,samo...a veš koliko je to več od 140 konjev😲...😉hec,hec,😄

Napisano
Pred eno uro je Shrek napisal:

Čist lepo sem se pripeljal na dopust in nazaj, pa imam samo 165 konjičev bencinar brez turbine. Ne rabim več. 

 

Pozabu si povedat, da je žena furala Mazdo, ti pa un HIAB zadi :D

  • Haha 2
  • Zmeden 1

Podpis.png

 

Napisano

Ne razumem... 

Pa mi ti povej, kako 5 koles pripeljat na morje, pa še čoln gumico z motorjem...? 

Napisano
pred 4 urami je Jest napisal:

Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj… 
 

Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto… ;) 
 

Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 

Zanimivo. Zakaj pa so si nekateri kupili rdečega hibrida z preko 200 konjički, če je 140 dovolj? 😉

Enim je dovolj že to, da ne rabijo porivat z nogo avta. Drugim, večini pa ne. 

Sicer pa si vsak lahko prebere komentarje pod raznimi predstavitvitvami te nove cx5 in pa na raznih forumih. 

Eden ni pohvalil ne tega motorja, ne laptopa, ki štrli skoraj do strehe, ne tega, da so odstranili vse gumbe, kakor tudi tega, da ni več vrtljivega gumba na sredini. Pohvalijo kvečjemu to, da je bolj prostorna z večjim prtljažnikom.

 

 

 

Napisano
pred 1 uro je Shrek napisal:

Ne razumem... 

Pa mi ti povej, kako 5 koles pripeljat na morje, pa še čoln gumico z motorjem...? 

 

Ja a HIABom ane, duuh 😜

Hec je kolega, ne vzeti tok resno.

Podpis.png

 

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

Če so že pospeški tako pomembni za uvoz na AC, kako se pol lahko osebni avto s kamp prikolico vklopi, al pa avtobus, pa poln tovornjak...

 

Težko, če ni sodelovanja ostalih v prometu al pa da izsili. Dobr ti veš, da je fuk se vključit z busom, če je velik prometa in da ostali ne sodelujejo ali pa ne morejo sedolevat, ker je prehitevalni poln, da bi se umaknili tja. Glej jaz se vključujem iz pospeševalnega na voznega s hitrostjo omejitve pa tudi, če je ta 130km/h in seveda, da je promet tam tudi tolk hiter. Nikoli nimam težav z vključevanjem razen, če se pred mano znajde mečkač, ki to poskuša pri 60km/h. In ja, če avto ni dovolj zmogljiv tudi največji dinamik rata mečkač.

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

akaj že? Najbolj so na cesti tempirani vozniki tovornjaka, potem vozniki avtobusa. Vsi ostali greste lahko 5 minut prej.

 

Oprosti, ampak tole je pa nebuloza. Sploh se ne ukvarjamo s tem kako hitro moraš priti na cilj. Gre za varno vključevanje. Vključevanje je varno, če lahko izenačih hitrost na voznem pasu, ko se vključiš. Kamionarji in Avtobusarji lahko malo pogoljufate in na račun velikosti izsilite vključevanje. Ostali takrat bremzamo, če ni prehitevalni prazen. Ampak to vas razumemo in poskušamo pomagat, ker vemo, da so pospeški kamionov in busov preslabi. Ampak vseeno, velika razlika je ali si odvisen sam od sebe, da se lahko vključiš in zato ne rabiš "pomoči" ali pa da morajo sodelovati drugi, da ti omogočijo vključitev. 

 

Ne zdaj to osebno vzet, ker ni to tvoja krivda ampak je pač krivda prevoznega sredstva. Zato poleg kamionov in busov ne bi rabili met še osebnih avtov ali SUV-ov, ki se zaradi pomanjkanja moči morajo ukvarjat s podobnim problemom.

pred 9 urami je Jest napisal:

Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto… ;) 

 

Seveda, ko je avto imel 1200kg je 150KM tako nekako kot, če maš danes CX-5 pri 1600kg in 200KM. To je to razmerje, ker avti so se zredili in to fejst. Zakaj imajo električarji praktično že vsi konjaže preko 200KM - zato, da lahko premikajo vso to težo.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Jest napisal:

Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači”

 

In zakaj maš pol ti 326KM? Kako bi zgledalo, če bi jih mel pol manj? Avto mora imet toliko moči, da je varen. Ne za dirkanje ne za kazanje mišic. Dovolj moči pomeni več varnosti. Pa ne govorim tukaj o tem, da je treba imet pol 500KM. Dovolj pomeni, da avto zmore toliko, da nima ob vsakem takem manevru voznik polne hlače.

 

Se pa da vozit tud z manj moči in če spomnimo je imel VW en tak model, ki ga je imenoval SDI (samo da ide) in ljudje so sicer govorili, da je dovolj, ampak nihče ni 2x kupil SDI-ja. Zakaj le?:nevem:

pred 9 urami je Jest napisal:

A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” …

 

Pa ne zato, ker bi bil to optimalni motor, ampak zato, ker bo cenejši od hibrida in verjetno edini na voljo kot ICE. Se pravi ne moreš izbirat niti 192KM, niti turbača in niti dizla. Zato pa bo veliko teh prodanih, ne pa zato, ker je to optimalen motor za tako masiven avto.

33112_1.png

Napisano
pred 9 urami je Shrek napisal:

 

IMG_20250625_075906.jpgČist lepo sem se pripeljal na dopust in nazaj, pa imam samo 165 konjičev bencinar brez turbine. Ne rabim več. 

samo nisi pa imel porabe 5,9 :):), heh....malo heca mora biti.....

pred 5 urami je Alex napisal:

Zanimivo. Zakaj pa so si nekateri kupili rdečega hibrida z preko 200 konjički, če je 140 dovolj? 😉

Enim je dovolj že to, da ne rabijo porivat z nogo avta. Drugim, večini pa ne. 

Sicer pa si vsak lahko prebere komentarje pod raznimi predstavitvitvami te nove cx5 in pa na raznih forumih. 

Eden ni pohvalil ne tega motorja, ne laptopa, ki štrli skoraj do strehe, ne tega, da so odstranili vse gumbe, kakor tudi tega, da ni več vrtljivega gumba na sredini. Pohvalijo kvečjemu to, da je bolj prostorna z večjim prtljažnikom.

 

25 let nazaj so bile atmosferske bencinske mašine 2.0 in 140km TOP (imel kolega v P 206 S16 in jaz v Hondi Prelude 2.0. samo komaj 136KM), ko smo govorili, da avto mora imeti vsaj 100kw, da je za kaj (pa je imeti VTI že takrat 160 ali celo 180.....dandanes leta 2025 pa 140km :), ccccc, kot da bi rekel, da ti bom disketo prinesel da mi boš slike iz morja shranil nanjo, no na nekih 1000 le-teh.....

Napisano
pred 10 urami je Jest napisal:

Eni radi pretiravate… zelo… Nevem kako lahko preživite z avtom, ki ima “samo” malo manj kot 200 KS… Ko berem takšna pretiravanja, se mi zdi, da tisti z majhnimi (avti, da ne bo pomote) sploh nimajo kaj iskati na avtocesti… Ampak dejstvo je, da je takšnih največ… največ štale pa delajo ravno “dinamiki”, ki čutijo potrebo po tem, da medtem, ko so vsi pasovi polni pločevine, skačejo sem in tja in lovijo “luknje” v kolonah… in važno je samo, da imajo sami občutek, da bodo prišli hitreje na cilj… 
 

Še ne tako dolgo nazaj, so bili avti s 150 KS tretirani kot “dirkalniki”… Danes pa je to izgleda nekaj, kar sploh ni za na cesto… ;) 
 

Sam trdim, da je motor, ki je vgrajen v to prenovljeno CX-5, dovolj zmogljiv za večino voznikov… Tisti pa, ki so obremeni s tem, da je to mnogo premalo, pa so itak ponavadi “nakladači” … In napisano je že, da kasneje prihajajo tudi močnejše variante… A dejstvo je, da bo verjetno največ prodanih ravno teh “Baby dinotov” … 

Noben ne pravi, da se ne da preživeti z manj kot 200 KM. Da se vozit tudi z manj kot 100 KM in tudi prideš z njim vsepovsod, ampak ni ravno zabavno :) Če daš toliko denarja za avto, pričakuješ užitek v vožnji :)

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

In zakaj maš pol ti 326KM? Kako bi zgledalo, če bi jih mel pol manj?

 

Zato, ker ima pac ta model toliko konj... mimogrede... menda jih ima celo 327 :D ... Sem pa zadnjic, ko sem imel problem z gumo vozil mamino Corso, ki je 1.2 ... in nevem koliko... 90 ali 100 KS ... in se je dalo cisto spodobno vozit... OK... malo dlje je trajalo, da dobi hitrost... ampak se da...

 

 

Pred eno uro je Boss napisal:

Pa ne zato, ker bi bil to optimalni motor, ampak zato, ker bo cenejši od hibrida in verjetno edini na voljo kot ICE. Se pravi ne moreš izbirat niti 192KM, niti turbača in niti dizla. Zato pa bo veliko teh prodanih, ne pa zato, ker je to optimalen motor za tako masiven avto.

 

Hmmm... sem preprican, da je vec prodanih CX-5 z G165 motorjem, kot z G194 ... Pa sta oba bila na voljo ... G165 z 2.0l motorjem, G194 pa z 2.5l motorjem ... Pri novi je 2.5 litrski motor z 141 KS ... in je pomije boljka varianta, kot prej 2.0 s 165 KS ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 32 minutami je gregor2137 napisal:

Noben ne pravi, da se ne da preživeti z manj kot 200 KM. Da se vozit tudi z manj kot 100 KM in tudi prideš z njim vsepovsod, ampak ni ravno zabavno :) Če daš toliko denarja za avto, pričakuješ užitek v vožnji :)

Točno to!!!

 

Na kratko-problem je samo v tem,ker si prej imel izbiro...švohnejši in močnejši bencinar al pa diesel,sedaj pa izbire ni-samo vzami ali pusti.

 

Evo ti ekologijo😂🤣...a poraba G140 je višja kot prej pri G194...pospešek je paseveda  tudi slabši.

 

 Po mojem je samo računica🙄

 

Saj razumem @Shrek...da za normalno vožnjo itd...samo,dokler smo še "svobodna družba" se eni pač nočemo pustiti stlačiti v nekogar kalup...k na koncu je zmeraj isto-tisti k imajo cvenka k dreka...od politikov naprej-vsi...lahko delajo,kar jim je volja,ostala raja mora pa biti tiho in vse požrti.

 

E-ne bo šlo!

 

Napisano
pred 1 uro je Jest napisal:

Pri novi je 2.5 litrski motor z 141 KS ... i

 

S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.

 

Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.

33112_1.png

Napisano
pred 2 urama je sportman333 napisal:

samo nisi pa imel porabe 5,9 :):), heh....malo heca mora biti.....

25 let nazaj so bile atmosferske bencinske mašine 2.0 in 140km TOP (imel kolega v P 206 S16 in jaz v Hondi Prelude 2.0. samo komaj 136KM), ko smo govorili, da avto mora imeti vsaj 100kw, da je za kaj (pa je imeti VTI že takrat 160 ali celo 180.....dandanes leta 2025 pa 140km :), ccccc, kot da bi rekel, da ti bom disketo prinesel da mi boš slike iz morja shranil nanjo, no na nekih 1000 le-teh.....

Jaz sem davno, davno, tudi imel bmw 2002 Tii z 131 konji, pa je imel avto le 1100 kg. Prav tako sem imel peugeota gti z 167 konjiči, a tudi z samo 1200 kg. 

In ja, takrat so bile to rakete. 😊

pred 8 minutami je Boss napisal:

 

S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.

 

Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.

Itak, da bo. Penzionisti pa ga bodo verjetno pohvalili. 

 

 

Napisano
pred 36 minutami je Alex napisal:

Itak, da bo. Penzionisti pa ga bodo verjetno pohvalili. 

 

Vse skup zgleda tako, da nas bodo prisilili v EV-je, ker bodo začeli izdelovati anemične ICE motorje. 

 

Cel kup proizvajalcev je že odrezalo najzmogljivejše ICE motorje v svojem asortimaju. Pol pa še vse navornike in na koncu ti bodo rekli pa sej maš EV-je s 300-400KM. To potegne k zmešano. Potegne, potegne ampak pravega užitka pa ni, ko poskušaš mal po ovinkih pa v vsakem čutiš kot bi hotel na hitro obrnit letalonosilko. 

 

Žal, zlato dobo avtomobilizma, ki je bila zame verjetno nekje v 90 ih in mogoče še do leta 2010 smo očitno že dali skozi. 😭 

33112_1.png

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Sem hotel naročit pa sploh ne pošljejo na dom, tako da sem skenslal.
    • Vse skup zgleda tako, da nas bodo prisilili v EV-je, ker bodo začeli izdelovati anemične ICE motorje.    Cel kup proizvajalcev je že odrezalo najzmogljivejše ICE motorje v svojem asortimaju. Pol pa še vse navornike in na koncu ti bodo rekli pa sej maš EV-je s 300-400KM. To potegne k zmešano. Potegne, potegne ampak pravega užitka pa ni, ko poskušaš mal po ovinkih pa v vsakem čutiš kot bi hotel na hitro obrnit letalonosilko.    Žal, zlato dobo avtomobilizma, ki je bila zame verjetno nekje v 90 ih in mogoče še do leta 2010 smo očitno že dali skozi. 😭 
    • Jaz sem davno, davno, tudi imel bmw 2002 Tii z 131 konji, pa je imel avto le 1100 kg. Prav tako sem imel peugeota gti z 167 konjiči, a tudi z samo 1200 kg.  In ja, takrat so bile to rakete. 😊 Itak, da bo. Penzionisti pa ga bodo verjetno pohvalili. 
    • S tako težo bi moral imeti 2.5 s 194KM. To bi bilo OK. Ta motor s 141KM je primeren za CX-30.   Sicer pa ... počakajmo na prve teste vožnje in že zdajle lahko potrdim, da bo glavni minus prav moč motorja in vozna dinamika. Lahko gremo tudi stavit, da bo tako.
    • Ni ravno tako kot si ti razlagaš. Na kaj pa naj plačam zamudne obresti če nič nisem dobil. Če že kaj potem bo treba plačat znesek kazni in to je vse.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.