godlike Napisano 4. junij Prijavi Napisano 4. junij (urejeno) Saj to je problem. Subvencionira se zadevo, ki ni niti bolj čista (skozi celo dobo s proizvodnjo) niti bolj surovinsko neodvisna. Ker res, da pride nafte veliko od arabcev, ampak dosti večji monopol imajo kitajci z redkimi zemljami. Torej smo iz malo zategnjenega jarma šli pod konkretno zategnjenega. Drugače pa logično. Subcencije se pobere, take in onake. Nismo končni uporabniki krivi, da so. Brez skrbi, da bi električni avti bili cenejši brez subvencije. Ko se le ta zniža, jim čudežno pade cena. Popravljeno 4. junij od godlike 1 1 Citiraj
mtl Napisano 4. junij Avtor Prijavi Napisano 4. junij (urejeno) To glede subvencij in cene vozil se strinjam. Glede čistosti je pa odvisno, kdo je financiral raziskavo :). Dodatna težava je še, kje zagotoviti vso to elektriko, če bi vsi šli na EV. Popravljeno 4. junij od mtl 2 Citiraj
Alex Napisano 4. junij Prijavi Napisano 4. junij Pred eno uro je mtl napisal: Brez veze debatirati o tem. Dejstvo pa je, da če je na voljo, se izkoristi. Drugo dejstvo je, da če ne bi bilo subvencije, potem jaz recimo 90% ne bi kupil električarja. Razen, če bodo cene rabljenim še konkretno padle. Saj je tudi za električna kolesa subvencija. A le za mestna EL. Kolesa. Kdo pa to kupuje? Poštarji in frizerji. Namesto, da bi dali za nakup vseh. 😕 1 Citiraj
etcho Napisano 4. junij Prijavi Napisano 4. junij pred 11 minutami je Alex napisal: Saj je tudi za električna kolesa subvencija. A le za mestna EL. Kolesa. Ne pozabi napisat do 2.500 €. Mestno kolo z malo boljšo opremo, ki stane recimo 3.000 €, je izvzeto. 2 Citiraj
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.