Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

A bi mogočei pasale od MPS-ke tudi na naše 6-ke?🤔

Ja naj bi pasalo, vendar nimam 100% info. Če bo kdo imel voljo da premerimo čeljusti od 3.gen GJ, bi bli bolj zihr. 

 

pred 7 urami je 50keda napisal:

@Alex grejo baje od Cliota 3 RS gor 

Ja gor gre marsikaj z ustreznimi adapterji, vendar boš s takimi bremzami brez TUV papirjev ostal brez tablic. Če že za tak denar bi iskal nekaj z TUV da lahko homologiraš. Ker taki Bremboti so vpadljivi in vsak ve da niso original na takih normalnih avtih. 

 

BTW, na 2.gen GH pašejo tudi bremboti od EVOta z manjšo predelavo luknje na pestu, ter distančniki, ker moraš platišča odmaknit od čeljusti in rabiš ET35, pri 2.gen to posledično pomeni še širjenje blatnikov. 

Zato sem se jaz takrat raje odločil za čeljusti od MPS, pa čeprav bi one od EVOta dobil ceneje kot od MPS. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
On 11/19/2020 at 9:09 AM, robz said:

Šele zdaj sem se spomnil, da so Medvode svoja občina in, da reskiram kazen. če grem do Pelkota.. A ve kdo v Lj za kakega ok mehanika, da mi postavi diagnozo glede ročne in mu lahko prinesem svoje dele?

Mislim, da tukaj ne bo problema če greš tja. Je pač tvoj mehanik, mislim, da je to izjema.

Napisano
pred 20 minutami je amatej napisal:

Mislim, da tukaj ne bo problema če greš tja. Je pač tvoj mehanik, mislim, da je to izjema.

Sodelavec je iz Izole in ponavadi dela tehnični pregled v Kopru. Poklical je na policijo in dejali so mu, da če obstaja tehnični v Izoli, ne sme it. Po moje je enako z mehanikom, če obstaja kak v tvoji občini verjetno ni izjema. 

 

 

Napisano

Jaz sem lepo peljal avto k mojem  mehaniku v Ajdovščino, v Vipavi imamo sicer mehanika ampak je katastrofa tako da ko ga jeb*****

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
37 minutes ago, TiEn said:

Jaz sem lepo peljal avto k mojem  mehaniku v Ajdovščino, v Vipavi imamo sicer mehanika ampak je katastrofa tako da ko ga jeb*****

Kdo ti šraufa u Wajdušni

Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Sodelavec je iz Izole in ponavadi dela tehnični pregled v Kopru. Poklical je na policijo in dejali so mu, da če obstaja tehnični v Izoli, ne sme it. Po moje je enako z mehanikom, če obstaja kak v tvoji občini verjetno ni izjema. 

Točno to. Izjema je recimo če greš k vulkanizerju po svoje gume (hramba gum), sicer pa ne. Verjetno bi bila izjema pooblaščeni servis v lj recimo, če ga v Grosupljem nebi bilo,oziroma bi bili zgolj nepooblaščeni.

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

da ne odpiram nove teme:

Iščem nekoga, ki bi znal na Mazdi 3 (2006) od moje mame in moji Mazdi 6 (2008) odstraniti rjo na podvozju in zaščititi podvozje. Kogarkoli najdemo, pravijo, da tega ne delajo, da bi odstranjevali rjo. Nisem še našel nobene informacije. Oba avta sta drugače dobro vzdrževana in nam je v interesu, da bi ju imeli še nekaj časa. Nimam možnosti in ne znanja sam popravljati.

Jaz sem in Ljubljane, mama iz Maribora. Ampak peljem avto kamorkoli, če se ne najde rešitve blizu.
Če poznate koga, ki dela to, vas prosim za kontakt.
Če obstaja že kaka bolj primerna tema, prosim za link.

Hvala lepa in lep pozdrav,

Nejc

Napisano
Pred eno uro je nejco napisal:

Pozdravljeni,

 

da ne odpiram nove teme:

Iščem nekoga, ki bi znal na Mazdi 3 (2006) od moje mame in moji Mazdi 6 (2008) odstraniti rjo na podvozju in zaščititi podvozje. Kogarkoli najdemo, pravijo, da tega ne delajo, da bi odstranjevali rjo. Nisem še našel nobene informacije. Oba avta sta drugače dobro vzdrževana in nam je v interesu, da bi ju imeli še nekaj časa. Nimam možnosti in ne znanja sam popravljati.

Jaz sem in Ljubljane, mama iz Maribora. Ampak peljem avto kamorkoli, če se ne najde rešitve blizu.
Če poznate koga, ki dela to, vas prosim za kontakt.
Če obstaja že kaka bolj primerna tema, prosim za link.

Hvala lepa in lep pozdrav,

Nejc

tast je peljal sem v škofjo loko, si preveril pri njih? (ne vem pa ali tudi odstrnjujejo rjo), če ti pride kaj v pomoč -> 

WWW.TRI-KRONE.SI

 

 

Napisano

Če je dosti rje pol je treba ali speskat ali ročno pobrusit dol staro zaščito, če se ne odstrani rje nisi naredil nič. 

Je pa odstranjevanje stare zaščite jeb... delo zato se tega majstri ponavadi otepajo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
23 hours ago, sportman333 said:

tast je peljal sem v škofjo loko, si preveril pri njih? (ne vem pa ali tudi odstrnjujejo rjo), če ti pride kaj v pomoč -> 

WWW.TRI-KRONE.SI

 

 

Ok, hvala, sem jim pisal.

lp, Nejc

Napisano

Koliko pa pride takšna zaščita povozja? Moja Mazda ima dobrih 10.let in mislim, da ne bi bilo nič narobe, če bi jo dal malce zaščititi. Sploh, ker še nekaj časa ne mislim menjati :) 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Če gre za prvo zaščitenje, potem boš dal ke do 100 EUR. Jaz sem za Mazdo 3 dal leta 2015 80 EUR, letos pa za obnovo 90 EUR.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Je kdo zadnje čase kaj delal zaščito pri Tri Krone? Lani sem jim pisal, pa so mi potem sporočili, da bodo zaradi pomanjkanja delovne sile vse skupaj verjetno zelo omejili oz. ugasnili. Trenutno nimam odgovora. Ima kdo kakšno drugo rešitev ali pa mogoče vse skupaj pustiti brez?

Napisano

Koliko imaš možnosti to narediti sam in koliko levih rok imaš?

 

 

Dobi se vosek v spreju (*). Pri vratih odstraniš "zaključno letev", zavihaš tapiserijo na tleh in prideš do praga z notranje strani. No, nekateri imajo te luknje s spodnje strani (BTjc na primer), tako da mogoče prej pogledaš spodaj. Prag je tam že tovarniško naluknjan in ima gor gumijaste ali plastične pokrovčke, da so luknje zaprte. Odstraniš te pokrovčke, nasprejaš vosek noter, postaviš pokrovčke nazaj, priviješ "zaključno letev" in delo je končano. Brez vrtanja v pločevino. Poleg tega je vosek gostejši, zato od vozila po delu ne kaplja toliko kot olje. Če vzameš kvalitetnejši vosek, zdrži šest let tu v teh naših hribih, kjer ceste solimo ko pršut: dvanajst do štirinajst tednov na debelo... Če si kje v bolj ne-sneženih krajih, kjer ni toliko soli po cesti, zdrži eno voskanje tudi do deset let...

 

Malo za oceno: za povoskat BTjca v prage in v šasijo smo porabili okoli 3 litre voska. In ravno letos premišljujem, da bi ponovil voskanje, ker se je spet začela rja kazat...

 

 

 

 

 

 

 (*): nalašč sem dal prvo, kar je padlo (in mislim, da tudi najcenejše). Če se lotiš malo raziskovati, dobiš tudi precej boljše za malo več denarja.

Napisano
pred 36 minutami je Slivka napisal:

Koliko imaš možnosti to narediti sam in koliko levih rok imaš?

 

Dobi se vosek v spreju (*). Pri vratih odstraniš "zaključno letev", zavihaš tapiserijo na tleh in prideš do praga z notranje strani. No, nekateri imajo te luknje s spodnje strani (BTjc na primer), tako da mogoče prej pogledaš spodaj. Prag je tam že tovarniško naluknjan in ima gor gumijaste ali plastične pokrovčke, da so luknje zaprte. Odstraniš te pokrovčke, nasprejaš vosek noter, postaviš pokrovčke nazaj, priviješ "zaključno letev" in delo je končano. Brez vrtanja v pločevino. Poleg tega je vosek gostejši, zato od vozila po delu ne kaplja toliko kot olje. Če vzameš kvalitetnejši vosek, zdrži šest let tu v teh naših hribih, kjer ceste solimo ko pršut: dvanajst do štirinajst tednov na debelo... Če si kje v bolj ne-sneženih krajih, kjer ni toliko soli po cesti, zdrži eno voskanje tudi do deset let...

 

Malo za oceno: za povoskat BTjca v prage in v šasijo smo porabili okoli 3 litre voska. In ravno letos premišljujem, da bi ponovil voskanje, ker se je spet začela rja kazat...

 

 (*): nalašč sem dal prvo, kar je padlo (in mislim, da tudi najcenejše). Če se lotiš malo raziskovati, dobiš tudi precej boljše za malo več denarja.

 

Kaj pa Forda, si že zaščitil?

Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

 

Kaj pa Forda, si že zaščitil?

 

Za njega bom sol raztopil v vodi in ga napolnil...

Napisano

Ja, bi znal sam, tisto ne dvomim, samo ni na prioritetni listi, zato hvala za nasvet. Pa račun na podjetje lahko dam, zato mi je največ vredno, če se najde kdo ki je to pripravljen narediti. Saj najdeš lokalne majstre, samo leta 2030 bom na vrsti, pa še takrat verjetno ne. V Škofjo Loko sem se bil pripravljen iz celjskega konca zapeljati, zato sem se tudi kam drugam.

Napisano

V glavnem, pri Treh Kronah so mi dali termin, tako, da nekaj bodo še počeli zgleda. Pa da preizkusimo...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 11. 3. 2025 ob 11:26 je Agerg napisal:

V glavnem, pri Treh Kronah so mi dali termin, tako, da nekaj bodo še počeli zgleda. Pa da preizkusimo...

Si potem uredil in koliko pride to v € ter koliko časa si bil tam (koliko časa delajo to)?

Napisano

Sem uredil. Dogovoril sem se za termin in smo bili dogovorjeni, da če bo dež prestavimo, ker ne morem avta tam pustiti, da se pusuši. V glavnem je bilo lepo vreme in sem se zapeljal tja, šel na malico (so me zapeljali, tako da plus pike) in ko sem prišel tja (pol ure lep sprehod), je bilo fertik. Trajalo je nekje uro in pol. Cena z DDV je 125€ za Mazdo 6. Kontrola podvozja (in ponovitev zaščite, če je treba) čez nekje leto in pol.

  • Všeč 4
  • Hvala 1
  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 25. 4. 2025 ob 12:11 je Agerg napisal:

Sem uredil. Dogovoril sem se za termin in smo bili dogovorjeni, da če bo dež prestavimo, ker ne morem avta tam pustiti, da se pusuši. V glavnem je bilo lepo vreme in sem se zapeljal tja, šel na malico (so me zapeljali, tako da plus pike) in ko sem prišel tja (pol ure lep sprehod), je bilo fertik. Trajalo je nekje uro in pol. Cena z DDV je 125€ za Mazdo 6. Kontrola podvozja (in ponovitev zaščite, če je treba) čez nekje leto in pol.

kako si prišel do njihovega kontakta ?!? :), spletna stran jim (trenutno ne deluje), jaz sem jih klical na stacionarno številko (itak da jih ne dobiš), sedaj sem poslal mail na tri.krone@siol.net če je pravi in delujoč, tako da upam, da v doglednem odgovorijo :)....

Napisano (urejeno)

Vidim ja, spletna stran ne dela. Javijo se ne, ker delajo in potem popoldne 50 klicev nihče ne vrača, enostavno. Sem videl, ko sem bil tam. Tule je kontakt. 041 678 906. Bom kar objavil, saj se ga najde še drugje na spletu. Recimo tule: 

WWW.COMPANYWALL.SI

TRI KRONE, TRGOVINA IN STORITVE, D.O.O., DŠ SI 75169797, Category Popravila in vzdrževanje motornih vozil, Income 354.062,10, Expenses 304.178,43, NetGainLoss 3

 

Ja, sem jaz tudi imel podobno izkušnjo. Nekako imajo probleme s pridobivanjem zaposlenih, ki bi pomagali to delo opravljati kot sem razumel in potem si pač napolnijo kolikor si lahko. Tako je pač danes. Lani jeseni sem jih klical za termin, pa so mi rekli naj po novem letu pokličem, ker so do konca leta že zasedeni. No, potem smo nekako se po novem letu počasi uskladili za april, kar mi je bilo še bolje, da se je vsaj zimska sol sprala s podvozja preden sem delal zaščito.

 

Sem imel možnost delati zaščito pri enem drugem mehaniku, ki pa je tudi vse skupaj prestavljal in na koncu ni imelo več smisla. Seveda je obljubljal, da bo naslednji teden. Vsakič znova. Pri takšnih enostavnih in ponovljivih storitvah se pač to ne moreš iti.

 

 

 

Popravljeno od Agerg
Napisano

Zanimivo, da sem dobil že danes odgovor na e-mail, imajo polno zasedeno do konca julija, nato imajo dopuste in so mi rekli, da naj jih kontaktiram v drugi polovici avgusta (in da naj dopišem, da sem jih kontaktiral že junija :)), tako da mogoče pa kaj bo....potem po poletju....

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mešaš vse po vrsti! Če je kitajc zato nategun ker ti da robo poceni in kvaliteto  potem imaš pa čudno gledanje na življenje večine ljudi, ki si ne morejo privoščit zvenečih znamk!  Pa MURO si našel, koliko Slovencev si je pa lahko kupilo tisto obleko....   
    • Mene čudi, kako ti tega ne veš?   A si pozabil kaj se je zgodilo z tekstilno industrijo v Evropi. A si pozabil kako so potonile tudi slo firme, ki niso več uspele tekmovati z dumpinškimi cenami kitajcev. A se zdi to normalno, da greš prodajat na določeno območje s tako nizkimi cenami, da gre proizvajalec v minus, ki pa ga z lahkoto pokrije drugod. Ko lokalna industrija crkne zaradi nelojalne konkurence pa dvignejo cene.   To so naredili tudi z HiFi tehniko, s televizorji, z belo tehniko itd... uničijo in po možnosti kupijo lokalne proizvajalce, ki zdaj delajo dobičke zgolj kitajcu.   Pri avtomobilih, dobivajo subvencije s strani kitajskih oblasti, da lahko tako poceni prodajajo avte, ki bi bili brez subvencij dražji kar pošteno. To se bo delalo toliko časa, da avto industrija v EU počepne potem bodo cene postale "tržne" brez konkurence.    To kar sem tu naštel so vse nepoštene prakse in zavedaj se da kitajca boli kurac a bomo še sploh imeli določen nivo blaginje, ki ga lahko imaš le če nekaj proizvajaš. Če tega ni boš imel težavo kupit karkoli - tudi kitajca ne.    Dokler se bo vse gledalo skozi denar boste ćedalje bolj revni. Ta pregovor še vedno velja, da nisem tako bogat, da bi kupoval poceni. In ja sem šel skozi tako obdobje in sem se vedno nategnil, tako da tega ne počnem več.
    • nemce so za par lep denar nategnili
    • Bom za Boss-a izmeril temperaturo gum po vožnji po avtocesti  z digitalnim termometrom,  tako GY na 6-ki kot Conti na cx30. Tudi mene zanima realna temperatura. 
    • Ampak se hitro učijo in bodo počasi prevladali. Moj kitarist ima privatno plastičarsko delavnico. Do sedaj je imel nemške, angleške in italijanske stroje.  Zadnjega je kupil na kitajskem za tretjino cene. In pravi, da je daleč najboljši od vseh. Tudi na trstiranjihbpogisto zmagajo. Podobno je pri pevskih ozvočenjih.Sedaj jih že veliko kupuje zvočniške enote na kitajskem za par sto evrov na enoto in delajo enako ali še bolje kot renomirane firme. Tako, da jaz jih ne bi zaničeval.  Kar se tiče električnih avtomobilov je moje mnenje, da bodo v celoti prevzeli trge( vgrajevali vodo veliko opreme,imeli bodo dolg doseg in seveda  primerna cena). Večino kupcev ne bo brigalo od kod je avto, le cena bo narekovala prodajo  (delno tudi  kvaliteta). 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.