Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 8 urami je Alex napisal:

A bi mogočei pasale od MPS-ke tudi na naše 6-ke?🤔

Ja naj bi pasalo, vendar nimam 100% info. Če bo kdo imel voljo da premerimo čeljusti od 3.gen GJ, bi bli bolj zihr. 

 

pred 7 urami je 50keda napisal:

@Alex grejo baje od Cliota 3 RS gor 

Ja gor gre marsikaj z ustreznimi adapterji, vendar boš s takimi bremzami brez TUV papirjev ostal brez tablic. Če že za tak denar bi iskal nekaj z TUV da lahko homologiraš. Ker taki Bremboti so vpadljivi in vsak ve da niso original na takih normalnih avtih. 

 

BTW, na 2.gen GH pašejo tudi bremboti od EVOta z manjšo predelavo luknje na pestu, ter distančniki, ker moraš platišča odmaknit od čeljusti in rabiš ET35, pri 2.gen to posledično pomeni še širjenje blatnikov. 

Zato sem se jaz takrat raje odločil za čeljusti od MPS, pa čeprav bi one od EVOta dobil ceneje kot od MPS. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
On 11/19/2020 at 9:09 AM, robz said:

Šele zdaj sem se spomnil, da so Medvode svoja občina in, da reskiram kazen. če grem do Pelkota.. A ve kdo v Lj za kakega ok mehanika, da mi postavi diagnozo glede ročne in mu lahko prinesem svoje dele?

Mislim, da tukaj ne bo problema če greš tja. Je pač tvoj mehanik, mislim, da je to izjema.

Napisano
pred 20 minutami je amatej napisal:

Mislim, da tukaj ne bo problema če greš tja. Je pač tvoj mehanik, mislim, da je to izjema.

Sodelavec je iz Izole in ponavadi dela tehnični pregled v Kopru. Poklical je na policijo in dejali so mu, da če obstaja tehnični v Izoli, ne sme it. Po moje je enako z mehanikom, če obstaja kak v tvoji občini verjetno ni izjema. 

 

 

Napisano

Jaz sem lepo peljal avto k mojem  mehaniku v Ajdovščino, v Vipavi imamo sicer mehanika ampak je katastrofa tako da ko ga jeb*****

 


image.jpeg

 

Napisano
37 minutes ago, TiEn said:

Jaz sem lepo peljal avto k mojem  mehaniku v Ajdovščino, v Vipavi imamo sicer mehanika ampak je katastrofa tako da ko ga jeb*****

Kdo ti šraufa u Wajdušni

Napisano
pred 11 urami je Alex napisal:

Sodelavec je iz Izole in ponavadi dela tehnični pregled v Kopru. Poklical je na policijo in dejali so mu, da če obstaja tehnični v Izoli, ne sme it. Po moje je enako z mehanikom, če obstaja kak v tvoji občini verjetno ni izjema. 

Točno to. Izjema je recimo če greš k vulkanizerju po svoje gume (hramba gum), sicer pa ne. Verjetno bi bila izjema pooblaščeni servis v lj recimo, če ga v Grosupljem nebi bilo,oziroma bi bili zgolj nepooblaščeni.

  • 5 mesecev kasneje...
Napisano

Pozdravljeni,

 

da ne odpiram nove teme:

Iščem nekoga, ki bi znal na Mazdi 3 (2006) od moje mame in moji Mazdi 6 (2008) odstraniti rjo na podvozju in zaščititi podvozje. Kogarkoli najdemo, pravijo, da tega ne delajo, da bi odstranjevali rjo. Nisem še našel nobene informacije. Oba avta sta drugače dobro vzdrževana in nam je v interesu, da bi ju imeli še nekaj časa. Nimam možnosti in ne znanja sam popravljati.

Jaz sem in Ljubljane, mama iz Maribora. Ampak peljem avto kamorkoli, če se ne najde rešitve blizu.
Če poznate koga, ki dela to, vas prosim za kontakt.
Če obstaja že kaka bolj primerna tema, prosim za link.

Hvala lepa in lep pozdrav,

Nejc

Napisano
Pred eno uro je nejco napisal:

Pozdravljeni,

 

da ne odpiram nove teme:

Iščem nekoga, ki bi znal na Mazdi 3 (2006) od moje mame in moji Mazdi 6 (2008) odstraniti rjo na podvozju in zaščititi podvozje. Kogarkoli najdemo, pravijo, da tega ne delajo, da bi odstranjevali rjo. Nisem še našel nobene informacije. Oba avta sta drugače dobro vzdrževana in nam je v interesu, da bi ju imeli še nekaj časa. Nimam možnosti in ne znanja sam popravljati.

Jaz sem in Ljubljane, mama iz Maribora. Ampak peljem avto kamorkoli, če se ne najde rešitve blizu.
Če poznate koga, ki dela to, vas prosim za kontakt.
Če obstaja že kaka bolj primerna tema, prosim za link.

Hvala lepa in lep pozdrav,

Nejc

tast je peljal sem v škofjo loko, si preveril pri njih? (ne vem pa ali tudi odstrnjujejo rjo), če ti pride kaj v pomoč -> 

WWW.TRI-KRONE.SI

 

 

Napisano

Če je dosti rje pol je treba ali speskat ali ročno pobrusit dol staro zaščito, če se ne odstrani rje nisi naredil nič. 

Je pa odstranjevanje stare zaščite jeb... delo zato se tega majstri ponavadi otepajo. 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano
23 hours ago, sportman333 said:

tast je peljal sem v škofjo loko, si preveril pri njih? (ne vem pa ali tudi odstrnjujejo rjo), če ti pride kaj v pomoč -> 

WWW.TRI-KRONE.SI

 

 

Ok, hvala, sem jim pisal.

lp, Nejc

Napisano

Koliko pa pride takšna zaščita povozja? Moja Mazda ima dobrih 10.let in mislim, da ne bi bilo nič narobe, če bi jo dal malce zaščititi. Sploh, ker še nekaj časa ne mislim menjati :) 

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Če gre za prvo zaščitenje, potem boš dal ke do 100 EUR. Jaz sem za Mazdo 3 dal leta 2015 80 EUR, letos pa za obnovo 90 EUR.

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Je kdo zadnje čase kaj delal zaščito pri Tri Krone? Lani sem jim pisal, pa so mi potem sporočili, da bodo zaradi pomanjkanja delovne sile vse skupaj verjetno zelo omejili oz. ugasnili. Trenutno nimam odgovora. Ima kdo kakšno drugo rešitev ali pa mogoče vse skupaj pustiti brez?

Napisano

Koliko imaš možnosti to narediti sam in koliko levih rok imaš?

 

 

Dobi se vosek v spreju (*). Pri vratih odstraniš "zaključno letev", zavihaš tapiserijo na tleh in prideš do praga z notranje strani. No, nekateri imajo te luknje s spodnje strani (BTjc na primer), tako da mogoče prej pogledaš spodaj. Prag je tam že tovarniško naluknjan in ima gor gumijaste ali plastične pokrovčke, da so luknje zaprte. Odstraniš te pokrovčke, nasprejaš vosek noter, postaviš pokrovčke nazaj, priviješ "zaključno letev" in delo je končano. Brez vrtanja v pločevino. Poleg tega je vosek gostejši, zato od vozila po delu ne kaplja toliko kot olje. Če vzameš kvalitetnejši vosek, zdrži šest let tu v teh naših hribih, kjer ceste solimo ko pršut: dvanajst do štirinajst tednov na debelo... Če si kje v bolj ne-sneženih krajih, kjer ni toliko soli po cesti, zdrži eno voskanje tudi do deset let...

 

Malo za oceno: za povoskat BTjca v prage in v šasijo smo porabili okoli 3 litre voska. In ravno letos premišljujem, da bi ponovil voskanje, ker se je spet začela rja kazat...

 

 

 

 

 

 

 (*): nalašč sem dal prvo, kar je padlo (in mislim, da tudi najcenejše). Če se lotiš malo raziskovati, dobiš tudi precej boljše za malo več denarja.

Napisano
pred 36 minutami je Slivka napisal:

Koliko imaš možnosti to narediti sam in koliko levih rok imaš?

 

Dobi se vosek v spreju (*). Pri vratih odstraniš "zaključno letev", zavihaš tapiserijo na tleh in prideš do praga z notranje strani. No, nekateri imajo te luknje s spodnje strani (BTjc na primer), tako da mogoče prej pogledaš spodaj. Prag je tam že tovarniško naluknjan in ima gor gumijaste ali plastične pokrovčke, da so luknje zaprte. Odstraniš te pokrovčke, nasprejaš vosek noter, postaviš pokrovčke nazaj, priviješ "zaključno letev" in delo je končano. Brez vrtanja v pločevino. Poleg tega je vosek gostejši, zato od vozila po delu ne kaplja toliko kot olje. Če vzameš kvalitetnejši vosek, zdrži šest let tu v teh naših hribih, kjer ceste solimo ko pršut: dvanajst do štirinajst tednov na debelo... Če si kje v bolj ne-sneženih krajih, kjer ni toliko soli po cesti, zdrži eno voskanje tudi do deset let...

 

Malo za oceno: za povoskat BTjca v prage in v šasijo smo porabili okoli 3 litre voska. In ravno letos premišljujem, da bi ponovil voskanje, ker se je spet začela rja kazat...

 

 (*): nalašč sem dal prvo, kar je padlo (in mislim, da tudi najcenejše). Če se lotiš malo raziskovati, dobiš tudi precej boljše za malo več denarja.

 

Kaj pa Forda, si že zaščitil?

Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

 

Kaj pa Forda, si že zaščitil?

 

Za njega bom sol raztopil v vodi in ga napolnil...

Napisano

Ja, bi znal sam, tisto ne dvomim, samo ni na prioritetni listi, zato hvala za nasvet. Pa račun na podjetje lahko dam, zato mi je največ vredno, če se najde kdo ki je to pripravljen narediti. Saj najdeš lokalne majstre, samo leta 2030 bom na vrsti, pa še takrat verjetno ne. V Škofjo Loko sem se bil pripravljen iz celjskega konca zapeljati, zato sem se tudi kam drugam.

Napisano

V glavnem, pri Treh Kronah so mi dali termin, tako, da nekaj bodo še počeli zgleda. Pa da preizkusimo...

  • 1 mesec kasneje...
Napisano
dne 11. 3. 2025 ob 11:26 je Agerg napisal:

V glavnem, pri Treh Kronah so mi dali termin, tako, da nekaj bodo še počeli zgleda. Pa da preizkusimo...

Si potem uredil in koliko pride to v € ter koliko časa si bil tam (koliko časa delajo to)?

Napisano

Sem uredil. Dogovoril sem se za termin in smo bili dogovorjeni, da če bo dež prestavimo, ker ne morem avta tam pustiti, da se pusuši. V glavnem je bilo lepo vreme in sem se zapeljal tja, šel na malico (so me zapeljali, tako da plus pike) in ko sem prišel tja (pol ure lep sprehod), je bilo fertik. Trajalo je nekje uro in pol. Cena z DDV je 125€ za Mazdo 6. Kontrola podvozja (in ponovitev zaščite, če je treba) čez nekje leto in pol.

  • Všeč 4
  • Hvala 1

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.