Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 10 minutami je mazdaman napisal:

Milwaukee je imel oče težave z baterijami. Po dveh letih so vse crknile. Sedaj ima Hilti , ki je boljši.

Poslano z mojega EML-L29 z uporabo Tapatalk
 

Ne s tistimi, ki si jih kupil pred 10 in več letih. Tudi stara makite še vedno delajo pri mojstrih profesionalcih medtem ko so nove vse take majave in naj bi se še kar kvarile.

Ravno v torek je bil pri nas v firmi mizar, ki je imel vse orodje  od Milwaukee, tudi kronske žage.Orodje vse zguljeno, obtolčeno a dela kot mora. Ima pa za vijačenje tudi novo Makito in to višji model a pravi, da ni to pravo profesionalno orodje kot nekoč. 

 

 

Napisano

Kabrio registriran za nadaljnje leto; Pele ga pripravil za na tehnični in je šlo brez težav, Ferlin pa naredil odlično polico s polnim kaskom, a vseeno z ugodno ceno. 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Hilti je top med udarnimi akum. vrtalnik. Mi v društvu smo ga nabavili za 2000€ in vrta in vrta.. pa razbija z špico.... Enkrat nam je padel cca 20m globoko brezno in deluje bp naprej. 

Če ne pa doma imam Makito DHP 481. 

Meni je top. Sicer je kar težka ampak kar močna 😉

IMG_20200530_214715.jpg

Napisano
dne 30. 5. 2020 ob 21:48 je AmpeR napisal:

Hilti je top med udarnimi akum. vrtalnik. Mi v društvu smo ga nabavili za 2000€ in vrta in vrta.. pa razbija z špico.... Enkrat nam je padel cca 20m globoko brezno in deluje bp naprej. 

Če ne pa doma imam Makito DHP 481. 

Meni je top. Sicer je kar težka ampak kar močna 😉

Da ni tale službena 😉

it's better to let someone think you're an idiot then to open your mouth and prove it

32888_1.png

Napisano
pred 15 urami je x-layer napisal:

Da ni tale službena 😉

Ne. Službena je menda made in japan, ker je starejši model 😉

Napisano
pred 22 minutami je Slivka napisal:

SESTRA VPLAČALA NOVI AVTO!

 

 

Kaj iz akcijskih ponudb?

Napisano (urejeno)
pred 5 minutami je AmpeR napisal:

Stavim, da je ford😁

Ne no si bo Slivka kaj naredo.......! Mogoč bo :zoom-zoom:.

Popravljeno od Bini
Napisano

Eeee, ne bo sestra pripeljala Forda ali Reno k meni na dvorišče. Tudi, ČE bi kupila kaj takega, bi parkirala 200 metrov pred mojim dvoriščem...

 

Ja, Shrek, blizu si. Ni ravno Romun, je pa Madžar. Vsekakor mislim, da slabše od tega, kar ima zdaj, že ne more biti...

Napisano
pred 3 minutami je Slivka napisal:

Eeee, ne bo sestra pripeljala Forda ali Reno k meni na dvorišče. Tudi, ČE bi kupila kaj takega, bi parkirala 200 metrov pred mojim dvoriščem...

 

Ja, Shrek, blizu si. Ni ravno Romun, je pa Madžar. Vsekakor mislim, da slabše od tega, kar ima zdaj, že ne more biti...

Kateri Suzuki bo, je? :nevem:

Napisano (urejeno)

Vitara Hibrid, 1,4 bencinar, samo sprednji pogon, kljuka, rezervna guma (ne tiste samotesnilne župce, ki ti zapackajo še senzor tlaka, pa da te sezuje, ko zveš ceno originalnih ventilčkov...), zraven takoj še štiri jeklena platišča (s senzor-ventilčki) za zimske gume in verige,...

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 2 minutama je Slivka napisal:

Vitara Hibrid, 1,4 bencinar, samo sprednji pogon, kljuka, rezervna guma (ne tiste samotesnilne župce, ki ti zapackajo še senzor tlaka, pa da te sezuje, ko zveš ceno originalnih ventilčkov...), zraven takoj še štiri jeklena platišča (s senzor-ventilčki) za zimske gume in verige,...

Dosti bolje od Forda in veliko za tak denar aja pa še Japonec je, pardon Mađar. Pa srečno vožnjo ji želim..... :prstgor:

Napisano
pred 23 minutami je Bini napisal:

Dosti bolje od Forda in veliko za tak denar aja pa še Japonec je, pardon Mađar. Pa srečno vožnjo ji želim..... :prstgor:

Pravi Japonec je samo Mazda, pa še tu niso vsi avti narejeni na Japonskem.Ostali so narejeni večinoma v bivši vzhodni Evropi. Tako je tudi vitara nastala tam. No, vseeno je nek napredek proti prejšnjemu  vozilu. 😁

 

 

Napisano
pred 48 minutami je Alex napisal:

Pravi Japonec je samo Mazda, pa še tu niso vsi avti narejeni na Japonskem. ... ... ... ...

Aha, ja, seveda. Jaz sem pa Monaški princ...

 

 

Moja BTjka je narejena na Tajskem.

Skyactiv motorje za Mazdo 2 delajo v Mehiki (Salamanca Plant Mazda de Mexico Vehicle Operation).

Mazde 6 delajo v Rusiji (Vladivostok Plant Mazda Sollers Manufacturing Rus)

Veliko večino motorjev za Mazde od leta 2015 sestavljajo na Tajskem...

 

Napisano (urejeno)
pred 8 urami je Slivka napisal:

Aha, ja, seveda. Jaz sem pa Monaški princ...

 

 

Moja BTjka je narejena na Tajskem.

Skyactiv motorje za Mazdo 2 delajo v Mehiki (Salamanca Plant Mazda de Mexico Vehicle Operation).

Mazde 6 delajo v Rusiji (Vladivostok Plant Mazda Sollers Manufacturing Rus)

Veliko večino motorjev za Mazde od leta 2015 sestavljajo na Tajskem...

 

Ne vem za tvojo, moja je narejena na Japonskem in to lepo pi#e na ploščici. Sicer pa je stanje takole. For example, in 2015, Mazda produced a grand total of 1.5 million vehicles. Of these, one million were made in Japan, while the remaining 500,000 came from its various assembly plants scattered across the globe. That’s two-thirds of production taking place in the Asian nation.

Mazda Hiroshima Plant – Aki, Hiroshima Prefecture, Japan

Mazda3

Mazda6

Mazda CX-5

Mazda CX-9

Mazda MX-5 Miata

Mazda Miyoshi Plant – Miyoshi, Hiroshima Prefecture, Japan

Four-cylinder engines

Mazda Hofu Plant – Hōfu, Yamaguchi Prefecture, Japan

Mazda3

Mazda6

Mazda CX-3

Mazda CX-5

Mazda Salamanca Plant (Mazda de Mexico Vehicle Operation) – Salamanca, Mexico

Mazda3 (for North America)

Alabama Plant (under construction) – Huntsville, Alabama, USA

Production allocation to be announced, partnership with Toyota

Popravljeno od Alex

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.