Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pred dnevi sem odgovarjal na neko anketo. In danes so mi sporočili, da sem zadel eno izmed nagrad in sicer, da lahko dobim za en dan na uporabo hibridno 184 konjsko Toyoto corollo. Seveda sem ponujeno sprejel in v četrtek sem zmenjen pri Jerebu v izoli, da avto prevzamem. Zna bit zanimivo, ker nisem še vozil takšne Toyote. 😊

 

 

Napisano
pred 6 minutami je Alex napisal:

Pred dnevi sem odgovarjal na neko anketo. In danes so mi sporočili, da sem zadel eno izmed nagrad in sicer, da lahko dobim za en dan na uporabo hibridno 184 konjsko Toyoto corollo. Seveda sem ponujeno sprejel in v četrtek sem zmenjen pri Jerebu v izoli, da avto prevzamem. Zna bit zanimivo, ker nisem še vozil takšne Toyote. 😊

Me je strah,da ti bo všeč in bomo zgubli enga Mazdaša....😁😁😁

Pa,da ni slučajno tisti Jereb v Izoli ta isti naš " jereb".......:blink:

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Pred dnevi sem odgovarjal na neko anketo. In danes so mi sporočili, da sem zadel eno izmed nagrad in sicer, da lahko dobim za en dan na uporabo hibridno 184 konjsko Toyoto corollo. Seveda sem ponujeno sprejel in v četrtek sem zmenjen pri Jerebu v izoli, da avto prevzamem. Zna bit zanimivo, ker nisem še vozil takšne Toyote. 😊

Bravo, čestitam. Bos videl je zanimiva izkušnja, ne pričakuj dizelskega navora, bolj na izi 🙂

Napisano
pred 15 minutami je Bini napisal:

Me je strah,da ti bo všeč in bomo zgubli enga Mazdaša....😁😁😁

Pa,da ni slučajno tisti Jereb v Izoli ta isti naš " jereb".......:blink:

Ne se bati. 🤗To je bolj za hec, da vidim to čudo od hibrida in realno porabo. Ne, ta ni "naš" jereb. To je pa kot pribito.😉

 

 

Napisano
pred 7 minutami je scania napisal:

Bravo, čestitam. Bos videl je zanimiva izkušnja, ne pričakuj dizelskega navora, bolj na izi 🙂

Baje, da je na začetku vožnja malo čudna. 🤔Bom poročal podrobno, kako se mi je zdelo. Je bilo pa zanimivo, ko me je uslužbenec danes poklical iz centra jereb, me je vprašal, kakšen avto trenutno vozim. Seveda je pohvalil mazdo. 😊Mi je pa takoj pojasnil, da naj pričakujem drugačno vožnjo. 

In hkrati mi je dal izziv, da primerjam porabo med obema avtoma. Ker se poznamo, mi je obljubil, da bo tudi prilepil tedensko vinjeto na šipo. Namreč, avto, ki ga bom dobil v uporabo, je čisto nov. Dobim pa še poln rezervoar goriva (tudi to je všteto v nagrado), katerega ne rabim na koncu napolniti. 🤗

 

 

Napisano
pred 16 minutami je Bossek napisal:

Bos primerjal se Mazdin avtomatik s Toyotinim CVT-jem. Seveda predvidevam, da dobis avtomatika.

Moj ni avtomatik. Toyota pa ja. 😊

 

 

Napisano
On 11/23/2021 at 10:03 PM, Bossek said:

Bos primerjal se Mazdin avtomatik s Toyotinim CVT-jem. Seveda predvidevam, da dobis avtomatika.

Vsi Toyotini hibridi so avtomatiki, ker drugače ne gre. Imajo pa te 180 konjske mašine drugačen CVT kot ostale Toyote, imajo namreč posebej 1 prestavo, potem pa planetarni pogon naprej. Zakaj ne vem, verjetn da lepo potegne iz štarta. :D 

Napisano (urejeno)
dne 23. 11. 2021 ob 22:19 je Alex napisal:

Moj ni avtomatik. Toyota pa ja. 😊

@Alex, si vozil Toyoto, kaj je rezultat? Poročaj malo...

Popravljeno od sportman333
Napisano (urejeno)
pred 10 urami je sportman333 napisal:

@Alex, si vozil Toyoto, kaj je rezultat? Poročaj malo...

Torej, imel sem karavana, Toyota corolla TS 2.0 HSD e-CVT executive. Cena 32.300 EUR.

Prva misel ob omembi tega CVT menjalnika pri meni  je : WTF, ali mi sklopka drsi čel čas? :aaaaa:

Najprej sam položaj za volanom. Za mojih 184 cm nisem našel idealnega položaja; na najnižji nastavitvi je bil sedež še vedno previsoko nastavljen, volan pa na najvišji nastavitvi- prenizek. Tako, da nisem užival med vožnjo glede tega. 

Najprej močna graja glede zadnje kamere. Je proti Mazdini precej slabše resolucije in kar me je najbolj zmotilo, padal je namreč cel čas dež , da jo je voda zalivala in je bila neuporabna. Pri Mazdi je to veliko bolje rešeno. Sedeži so kar kvalitetni, dokaj školjkasti z dobrim bočnim oprijemom. A kaj, ko je sesalni del prekratek za mojo dolžino nog. 😬 Nad tem naj bi se pritoževali že drugi višje rastoči potencialni kupci. 

Notranjost me ni prepričala saj ne sledi dokaj zanimivi zunaj obiki  avta. Vse mi je delovalo preveč "plastično" in ceneno. Ko spelješ, spelješ zgolj na elektriko. Zanimivo. Ima precej trenutnega navora tako, da se kolesa dokaj hitro zavrtijo v prazno. Vse lepo in prav. Nato neopazno prevzame delo 2.0 benzinski motor. Lepo. Dokler se nisem priključil na hitro cesto proti Kp. WTF? Motor je šel v obrate, avto pa vsaj po občutku nikamor. Hitro sem "avtomatski CVT" menjalnik  preklopil v "sport" a zgodilo se je zgolj to, da je motor zatulil še bolj na 4500 obratih, učinek pa še manjši kot prej. 🤔Takoj sem prestavil nazaj v - normal.

Pri hitrosti 100 / uro nekako v redu "jadraš", le ko hočeš koga na hitro prehiteti, ti neprijetno navije obrate in postane zelo hrupno in neprijetno. 

Na, avtocesti, pri normalnih 130/ uro je precej hrupa izpod kolotekov ( precej glasneje kot pri moji mazdi) pa, tudi vse skupaj je dokaj glasno. 

Ko so se prižgale v mraku led luči sem takoj opazil, da niso tako ostre kot pri Mazdi, zgornji rob svetlobe je bolj razpršen, svetijo tudi manj in z ne tako belo svetlobo.Tudi avtomatski preklop med dolgini/ kratkimi poteka prepočasi, tako, da so mi kar nekajkrat po le dali nasproti vozeči vozniki. 

Zmotila me je tudi "popolna digitalizacija" vsega, razen gumba za glasnost radija. 

Med samo vožnjo nisem nikakor mogel nastaviti višje temperature. 🙄

Po vrnitvi sem se odločil, da preverim porabo samo v mestu. Ta je bila res ugodna z 4,9 l/ 100.Tukaj se ta hibrid res izkaže z nizko porabo. 

Drugače je pa bilo, ko sem malo obiskal okoliške hribe in je poraba narasla na 7,5 litra.

Končna povprečna poraba, se je ustavila pri 6,1 l/100.Nič kaj izrednega glede na, to, da avta nisem zaradi dežja nič kaj preveč priganjal. Ravno nasprotno. Vozil sem po omejitvah in dokaj počasi. 

Zajuček. Tako porabo bi po moje s podobno vožnjo z lahkoto dosegli tudi mi z mazda dizli in pa tudi vi z benzinskimi mazdami. 😊

Razočaral me je tudi ta karavanski  prtljažnik, ki je ozek in precej plitek, čeprav ima deklariranih kar nekaj litrov. Ima sicer več nivojev za nastavitev višine dna, a tudi na najnižjem me ni prepričal s prostornostjo.

Grajam tudi občutek na volanu, ki je "plastičen", brez najmanjše povratne informacije s ceste. Tudi kvaliteta "usnja" na volanu ni nekaj izrednega. V homologaciji so za to opremo dovoljene le 18" feltne. Tudi zimske, kar ni najbolj ugodno za denarnico. 😬

Čeprav naj bi ta avto nagovarjal (po prepričevanju prodajalca) bolj športno naravnane voznike, vseeno ima kombinacija benzin/elektrika skoraj 190 konjiček, mene ni prepričal. Vsaj ta kombinacija motorizacije ne. Je pa to avto, po moje za bolj umirjeno vožnjo in umirjene voznike. Takrat verjamem, da pride do izraza ta kombinacija. 

Zmotila me je predvsem  previsoka poraba na avtocesti. Pri 130/ uro 6,7 in pri 140 celo 7,1.Veliko preveč za hibrida. Pri mestni vožnji pa preseneti z nizkimi 4,9 litri/100.

Na koncu, po prevoženih 350 me ni prepričala. Ko sem se v sedel nazaj v mojo "dizel raketo" mi je ob vključevanju na hitro cesto zaigral nasmešek na obrazu. 🤗

IMG_20211125_155824.thumb.jpg.fdba0534490e00c5cd37f018c425f241.jpg

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je Alex napisal:

Torej, imel sem karavana, Toyota corolla TS 2.0 HSD e-CVT executive. Cena 32.300 EUR.

Prva misel ob omembi tega CVT menjalnika pri meni  je : WTF, ali mi sklopka drsi čel čas? :aaaaa:

Najprej sam položaj za volanom. Za mojih 184 cm nisem našel idealnega položaja; na najnižji nastavitvi je bil sedež še vedno previsoko nastavljen, volan pa na najvišji nastavitvi- prenizek. Tako, da nisem užival med vožnjo glede tega. 

Najprej močna graja glede zadnje kamere. Je proti Mazdini precej slabše resolucije in kar me je najbolj zmotilo, padal je namreč cel čas dež , da jo je voda zalivala in je bila neuporabna. Pri Mazdi je to veliko bolje rešeno. Sedeži so kar kvalitetni, dokaj školjkasti z dobrim bočnim oprijemom. A kaj, ko je sesalni del prekratek za mojo dolžino nog. 😬 Nad tem naj bi se pritoževali že drugi višje rastoči potencialni kupci. 

Notranjost me ni prepričala saj ne sledi dokaj zanimivi zunaj obiki  avta. Vse mi je delovalo preveč "plastično" in ceneno. Ko spelješ, spelješ zgolj na elektriko. Zanimivo. Ima precej trenutnega navora tako, da se kolesa dokaj hitro zavrtijo v prazno. Vse lepo in prav. Nato neopazno prevzame delo 2.0 benzinski motor. Lepo. Dokler se nisem priključil na hitro cesto proti Kp. WTF? Motor je šel v obrate, avto pa vsaj po občutku nikamor. Hitro sem "avtomatski CVT" menjalnik  preklopil v "sport" a zgodilo se je zgolj to, da je motor zatulil še bolj na 4500 obratih, učinek pa še manjši kot prej. 🤔Takoj sem prestavil nazaj v - normal.

Pri hitrosti 100 / uro nekako v redu "jadraš", le ko hočeš koga na hitro prehiteti, ti neprijetno navije obrate in postane zelo hrupno in neprijetno. 

Na, avtocesti, pri normalnih 130/ uro je precej hrupa izpod kolotekov ( precej glasneje kot pri moji mazdi) pa, tudi vse skupaj je dokaj glasno. 

Ko so se prižgale v mraku led luči sem takoj opazil, da niso tako ostre kot pri Mazdi, zgornji rob svetlobe je bolj razpršen, svetijo tudi manj in z ne tako belo svetlobo.Tudi avtomatski preklop med dolgini/ kratkimi poteka prepočasi, tako, da so mi kar nekajkrat po le dali nasproti vozeči vozniki. 

Zmotila me je tudi "popolna digitalizacija" vsega, razen gumba za glasnost radija. 

Med samo vožnjo nisem nikakor mogel nastaviti višje temperature. 🙄

Po vrnitvi sem se odločil, da preverim porabo samo v mestu. Ta je bila res ugodna z 4,9 l/ 100.Tukaj se ta hibrid res izkaže z nizko porabo. 

Drugače je pa bilo, ko sem malo obiskal okoliške hribe in je poraba narasla na 7,5 litra.

Končna povprečna poraba, se je ustavila pri 6,1 l/100.Nič kaj izrednega glede na, to, da avta nisem zaradi dežja nič kaj preveč priganjal. Ravno nasprotno. Vozil sem po omejitvah in dokaj počasi. 

Zajuček. Tako porabo bi po moje s podobno vožnjo z lahkoto dosegli tudi mi z mazda dizli in pa tudi vi z benzinskimi mazdami. 😊

Razočaral me je tudi ta karavanski  prtljažnik, ki je ozek in precej plitek, čeprav ima deklariranih kar nekaj litrov. Ima sicer več nivojev za nastavitev višine dna, a tudi na najnižjem me ni prepričal s prostornostjo.

Grajam tudi občutek na volanu, ki je "plastičen", brez najmanjše povratne informacije s ceste. Tudi kvaliteta "usnja" na volanu ni nekaj izrednega. V homologaciji so za to opremo dovoljene le 18" feltne. Tudi zimske, kar ni najbolj ugodno za denarnico. 😬

Čeprav naj bi ta avto nagovarjal (po prepričevanju prodajalca) bolj športno naravnane voznike, vseeno ima kombinacija benzin/elektrika skoraj 190 konjiček, mene ni prepričal. Vsaj ta kombinacija motorizacije ne. Je pa to avto, po moje za bolj umirjeno vožnjo in umirjene voznike. Takrat verjamem, da pride do izraza ta kombinacija. 

Zmotila me je predvsem  previsoka poraba na avtocesti. Pri 130/ uro 6,7 in pri 140 celo 7,1.Veliko preveč za hibrida. Pri mestni vožnji pa preseneti z nizkimi 4,9 litri/100.

Na koncu, po prevoženih 350 me ni prepričala. Ko sem se v sedel nazaj v mojo "dizel raketo" mi je ob vključevanju na hitro cesto zaigral nasmešek na obrazu. 🤗

IMG_20211125_155824.thumb.jpg.fdba0534490e00c5cd37f018c425f241.jpg

nice report, ja tile eko benz/elektrika novodobni avtomobili so tudi za moje pojme "kar nekaj", ali dober dizel ali turbo bencinar, vse ostalo je kot si napisal, za umirjeno/družinsko kruzanje, pri čemer za moje pojme, navadni bencinarji (atmo motor) imajo prednost pred temi hibridi v tem, da bo bullet proof motorji, sicer malo višjo porabo, ampak brez potencialno x težav.....

 

Zadnjič govoril z kolegom, ki je nabavil VW ID 4, je kao super zadovoljen, vesel....čista elektrika, ampak majter je dal za avto 50k €, za VW...ne hvala, za tak denar dobiš MB C klaso, 2.0 dizel z 250km (

Mercedex-C-razred-300d-2021-Foto-Matej-K
AVTO.FINANCE.SI

Mercedes-benz razreda C se brez sramu zgleduje po največjem razredu S in dokazuje, kako zadovoljiti zahtevne uporabnike, ki avto uporabljajo tudi za posel.

, ki je za moje pojme nekako znanstvena fantastika proti temu ID4, ampak 100 ljudi 100 čudi, ali kako se že reče....)

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

 

IMG_20211125_155824.thumb.jpg.fdba0534490e00c5cd37f018c425f241.jpg

Že zaradi teh grdih merilnikov nebi imel avta.  Moteča barva za moje pojme. Drugače pa ja, odličen povzetek testa toyote. 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je sportman333 napisal:

nice report, ja tile eko benz/elektrika novodobni avtomobili so tudi za moje pojme "kar nekaj", ali dober dizel ali turbo bencinar, vse ostalo je kot si napisal, za umirjeno/družinsko kruzanje, pri čemer za moje pojme, navadni bencinarji (atmo motor) imajo prednost pred temi hibridi v tem, da bo bullet proof motorji, sicer malo višjo porabo, ampak brez potencialno x težav.....

 

Zadnjič govoril z kolegom, ki je nabavil VW ID 4, je kao super zadovoljen, vesel....čista elektrika, ampak majter je dal za avto 50k €, za VW...ne hvala, za tak denar dobiš MB C klaso, 2.0 dizel z 250km (

Mercedex-C-razred-300d-2021-Foto-Matej-K
AVTO.FINANCE.SI

Mercedes-benz razreda C se brez sramu zgleduje po največjem razredu S in dokazuje, kako zadovoljiti zahtevne uporabnike, ki avto uporabljajo tudi za posel.

, ki je za moje pojme nekako znanstvena fantastika proti temu ID4, ampak 100 ljudi 100 čudi, ali kako se že reče....)

In ti bi mel tega mercedesa? Tega na sliki? 

Jaz NIKOLI. Tudi VW ne... 

Napisano
pred 24 minutami je Shrek napisal:

In ti bi mel tega mercedesa? Tega na sliki? 

Jaz NIKOLI. Tudi VW ne... 

ne zato imam HONDO :), ampak vsekakor pa raje MB kot VW :).....ma kolega MB C klaso 220d 170km in je kar fajn avto, ne moreš reči da ni dober....tako da to je bila smao primerjava.

Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

nice report, ja tile eko benz/elektrika novodobni avtomobili so tudi za moje pojme "kar nekaj", ali dober dizel ali turbo bencinar, vse ostalo je kot si napisal, za umirjeno/družinsko kruzanje, pri čemer za moje pojme, navadni bencinarji (atmo motor) imajo prednost pred temi hibridi v tem, da bo bullet proof motorji, sicer malo višjo porabo, ampak brez potencialno x težav.....

 

Zadnjič govoril z kolegom, ki je nabavil VW ID 4, je kao super zadovoljen, vesel....čista elektrika, ampak majter je dal za avto 50k €, za VW...ne hvala, za tak denar dobiš MB C klaso, 2.0 dizel z 250km (

Mercedex-C-razred-300d-2021-Foto-Matej-K
AVTO.FINANCE.SI

Mercedes-benz razreda C se brez sramu zgleduje po največjem razredu S in dokazuje, kako zadovoljiti zahtevne uporabnike, ki avto uporabljajo tudi za posel.

, ki je za moje pojme nekako znanstvena fantastika proti temu ID4, ampak 100 ljudi 100 čudi, ali kako se že reče....)

No, moj kolega, drugače iz Lj. pa je izredno razočaran z dometom vw id4. Pravi, da če vozi recimo 135-140 po avtocesti, naredi največ 250 km z enim polnjenjem. On je dobil testno vozilo v Kp za 42K€.😬 In kar je najbolj smešno, najbližja polnilnica mu je, ko je na vikendu v Kp, kak kilometer proč. In tako pride iz Lj. do stanovanja, vrže familijo in kufre ven in gre na polnilno postajo na parkirišče. Zelo je zanimivo, ko pada dež. 😊 Ne vem, če ni celo časovno omejeno, koliko časa lahko polniš avto  na takih javnih polnilnicah🤔

 

 

Napisano
pred 4 urami je Alex napisal:

Torej, imel sem karavana, Toyota corolla TS 2.0 HSD e-CVT executive. Cena 32.300 EUR.

Prva misel ob omembi tega CVT menjalnika pri meni  je : WTF, ali mi sklopka drsi čel čas? :aaaaa:

Najprej sam položaj za volanom. Za mojih 184 cm nisem našel idealnega položaja; na najnižji nastavitvi je bil sedež še vedno previsoko nastavljen, volan pa na najvišji nastavitvi- prenizek. Tako, da nisem užival med vožnjo glede tega. 

Najprej močna graja glede zadnje kamere. Je proti Mazdini precej slabše resolucije in kar me je najbolj zmotilo, padal je namreč cel čas dež , da jo je voda zalivala in je bila neuporabna. Pri Mazdi je to veliko bolje rešeno. Sedeži so kar kvalitetni, dokaj školjkasti z dobrim bočnim oprijemom. A kaj, ko je sesalni del prekratek za mojo dolžino nog. 😬 Nad tem naj bi se pritoževali že drugi višje rastoči potencialni kupci. 

Notranjost me ni prepričala saj ne sledi dokaj zanimivi zunaj obiki  avta. Vse mi je delovalo preveč "plastično" in ceneno. Ko spelješ, spelješ zgolj na elektriko. Zanimivo. Ima precej trenutnega navora tako, da se kolesa dokaj hitro zavrtijo v prazno. Vse lepo in prav. Nato neopazno prevzame delo 2.0 benzinski motor. Lepo. Dokler se nisem priključil na hitro cesto proti Kp. WTF? Motor je šel v obrate, avto pa vsaj po občutku nikamor. Hitro sem "avtomatski CVT" menjalnik  preklopil v "sport" a zgodilo se je zgolj to, da je motor zatulil še bolj na 4500 obratih, učinek pa še manjši kot prej. 🤔Takoj sem prestavil nazaj v - normal.

Pri hitrosti 100 / uro nekako v redu "jadraš", le ko hočeš koga na hitro prehiteti, ti neprijetno navije obrate in postane zelo hrupno in neprijetno. 

Na, avtocesti, pri normalnih 130/ uro je precej hrupa izpod kolotekov ( precej glasneje kot pri moji mazdi) pa, tudi vse skupaj je dokaj glasno. 

Ko so se prižgale v mraku led luči sem takoj opazil, da niso tako ostre kot pri Mazdi, zgornji rob svetlobe je bolj razpršen, svetijo tudi manj in z ne tako belo svetlobo.Tudi avtomatski preklop med dolgini/ kratkimi poteka prepočasi, tako, da so mi kar nekajkrat po le dali nasproti vozeči vozniki. 

Zmotila me je tudi "popolna digitalizacija" vsega, razen gumba za glasnost radija. 

Med samo vožnjo nisem nikakor mogel nastaviti višje temperature. 🙄

Po vrnitvi sem se odločil, da preverim porabo samo v mestu. Ta je bila res ugodna z 4,9 l/ 100.Tukaj se ta hibrid res izkaže z nizko porabo. 

Drugače je pa bilo, ko sem malo obiskal okoliške hribe in je poraba narasla na 7,5 litra.

Končna povprečna poraba, se je ustavila pri 6,1 l/100.Nič kaj izrednega glede na, to, da avta nisem zaradi dežja nič kaj preveč priganjal. Ravno nasprotno. Vozil sem po omejitvah in dokaj počasi. 

Zajuček. Tako porabo bi po moje s podobno vožnjo z lahkoto dosegli tudi mi z mazda dizli in pa tudi vi z benzinskimi mazdami. 😊

Razočaral me je tudi ta karavanski  prtljažnik, ki je ozek in precej plitek, čeprav ima deklariranih kar nekaj litrov. Ima sicer več nivojev za nastavitev višine dna, a tudi na najnižjem me ni prepričal s prostornostjo.

Grajam tudi občutek na volanu, ki je "plastičen", brez najmanjše povratne informacije s ceste. Tudi kvaliteta "usnja" na volanu ni nekaj izrednega. V homologaciji so za to opremo dovoljene le 18" feltne. Tudi zimske, kar ni najbolj ugodno za denarnico. 😬

Čeprav naj bi ta avto nagovarjal (po prepričevanju prodajalca) bolj športno naravnane voznike, vseeno ima kombinacija benzin/elektrika skoraj 190 konjiček, mene ni prepričal. Vsaj ta kombinacija motorizacije ne. Je pa to avto, po moje za bolj umirjeno vožnjo in umirjene voznike. Takrat verjamem, da pride do izraza ta kombinacija. 

Zmotila me je predvsem  previsoka poraba na avtocesti. Pri 130/ uro 6,7 in pri 140 celo 7,1.Veliko preveč za hibrida. Pri mestni vožnji pa preseneti z nizkimi 4,9 litri/100.

Na koncu, po prevoženih 350 me ni prepričala. Ko sem se v sedel nazaj v mojo "dizel raketo" mi je ob vključevanju na hitro cesto zaigral nasmešek na obrazu. 🤗

IMG_20211125_155824.thumb.jpg.fdba0534490e00c5cd37f018c425f241.jpg

👍

Napisano
pred 22 minutami je Janez007 napisal:

Kar bogato poročilo. 👍

 

Glede všečnosti Corolle se s tabo strinjam. Pred 2 letoma sva z ženo obiskala Toyotin salon v Ljubljani - Corolla je bila kot Japonec opcija. Ni bilo kaj dosti za razmišljat, žena je že takoj po vstopu v salon rekla, da ji avto ni všeč. Komaj sem jo prepričal, da se je za 10 sekund sploh usedla vanj, no potem je bila njeno stališče še bolj jasno - ni ji bil všeč in je bila proti nakupu. Mene je predvsem zmotila prevelika in preveč štrleča "tablica" na armaturi.

 

En del tvojega komentarja Alex se nanaša na velikost in udobnost vozila. Razumljivo ob tvoji višini in predvsem dejstvu, da je Corolla rang velikosti Mazde 3. Mazde 6 in Toyote Corolle v tem smislu ni kaj dosti za primerjat.

 

Glede kakovosti materialov so Mazde res kar hvaljene. Sam se s tem ne bi strinjal oz. bi pričakoval (še) boljšo kakovost. Na vseh področjih (motor, karoserija, notranjost). Primeri: slaba kakovost Denso injektorjev, senzorjev izpuha pri dizlih, rjavenje podvozja, pretirana občutljivost barve, luščenje umetnega usnja volana, amortizerjev prtljažnih vrat, itd, ..

 

Naslednja stvar je primerjava 2 popolnoma različnih motornih pogonov, z zelo različnim navorom pri različnih motornih obratih. Neprimerljivo, sicer pa so tvoje ugotovitve bile pričakovane.

 

Glede kamere. Na tvoji Mazdi 6 je po mojih izkušnjah boljša kamera, kot je na novejših Mazdah 6 ali CX-5. Pričakoval bi obratno, ampak je žal tako. Če je pa dež, tudi na mojih Mazdah kakšna kapljica hitro spremeni optiko.😉

 

Strinjam se glede digitalizacije komand. Mazdi tudi sam štejem v plus nekaj uporabnih fizičnih gumbov na sredinski konzoli. Sicer pa sam Mazdin info sistem ne bi preveč opeval. Za moje pojme ima nerodne menije in za današnji čas prepočasno delovanje.

 

 

V bistvu je ta Toyotina  karavanska različica malo "raztegnjena" in ni niti toliko manjši avto kot mazda 6.😉

Mere toypta corolla :

dolžina: 465 cm, širina: 179 cm, višina: 143,5  cm, medosna razdalja: 270 cm, masa praznega vozila: 1606 kg, dovoljena skupna masa: 1955  kg, prtljažnik: 581 - 1591  l, posoda za gorivo: 43 l.

 

Mazda 6 karavan: dolžina: 480 cm, širina: 184 cm, višina: 148 cm, medosna razdalja: 275 cm, masa praznega vozila: 1690 kg, dovoljena skupna masa: 2237 kg, prtljažnik: 522 - 1664 l, posoda za gorivo: 62 l.

Kot lahko vidimo, ima toyota  na papirju celo večji prtljažnik kot mazda 6. 🤔 In veliko premajhen rezervoar.😊 Medosna razdalja je pri Mazdi 6 le 5 cm daljša od corolline. 

Vseeno imam veliko raje Mazdine benzinarje, še posebej 2,5 z avtomatskim menjalnikom, kot to kombinacijo pri corolli.

 

 

Napisano
pred 41 minutami je sportman333 napisal:

ne zato imam HONDO :), ampak vsekakor pa raje MB kot VW :).....ma kolega MB C klaso 220d 170km in je kar fajn avto, ne moreš reči da ni dober....tako da to je bila smao primerjava.

C klasa je bil dober in kvaliteten avto tam do letnika 07...

E klasa je pa bil dober in kvaliteten avto do letnika 08.

To zdaj...zame so od zunaj spake. Sicer ima pa vsak svoj okus. Nisem rekel, da ni dober. Pravim pa, da NI lep. 

Napisano

Taprav mercedes se začne pri E klasi. Vse ostalo je "hobi program":prstgor:

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 2 urama je Janez007 napisal:

Sama prostornina prtljažnika ne pomeni veliko, sploh če je velika na račun potniškega prostora. Corolla je zame še vedno rang Mazde 3, ki pa nima karavana in je zato težko primerljiva s Corollo karavanom.

 

Podobno je pri Škodi Octavii, ki jo pogosto napačno (namerno zaradi komercialjih namenov) primerjajo z VW Passatom. Octavia pa je v resnici velikostni razred Golfa (karavana).

 

Mazdo 6 je zato potrebno primerjati s Toyoto Avensisom.

 

image.png.aa99aaafa49d33dc8c7d96d10ad9b2d6.png

 

 

image.png.6cc7c72d9b6e2426490dec388eb2c572.png

image.png.54ee8bb8baa01d97b3cfb77a7b0a98af.png

Tako je.... 👍

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.