Skoči na vsebino

Pohvalite se,...

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

 @Bini slikal sem tak, da se vrsta ne vidi.

Stali smo lepo kulturno in ne v takem živ-žavu kot pri tebi. Vrsta se je začela pri kužnem znamenju, ko sem to sliko naredil, je že 15m daljša.

Popravljeno od godlike
Napisano (urejeno)
dne 25. 12. 2023 ob 14:24 je skritikrt napisal:

Še zadnje "navadne" žarnice pri C-Maxu zamenjal...pozicijske W5W...in sem se rešil rumenega sija pri žarometih😃👍 

Vse za drago🥰...pa da nekako "izgleda"🙄

IMG_20231224_164505.jpg

IMG_20231224_164042.jpg

IMG_20231215_135009.jpg

 

Mogoče sem mal poseben model, ker pri nas praviloma najboljši avto vozi "draga" in otroci. To pa zato, ker jaz tako hočem, da vozijo čim bolj varne avte. Danes sem se zato zapeljal v službo s Cliotom, ki je s svojimi 58 KM na avtocesti lahko kar nevaren. Pa to nevarnost raje prevzamem nase. 🙂

 

Sem pred 25 leti sodelavcu pomagal prodajati zjebanega Yuga 45 (to so bili praktično vsi pri 50.000 km). Ga kupi možak za ženo, pri čemer je on vozil velikega novega BMW. 🙃 Pravi moški. 🙁

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 2
  • Haha 3
Napisano
pred 26 minutami je Janez007 napisal:

 

Mogoče sem mal poseben model, ker pri nas praviloma najboljši avto vozi "draga" in otroci. To pa zato, ker jaz tako hočem, da vozijo čim bolj varne avte. Danes sem se zato zapeljal v službo s Cliotom, ki je s svojimi 58 KM na avtocesti lahko kar nevaren. Pa to nevarnost raje prevzamem nase. 🙂

 

Sem pred 25 leti sodelavcu pomagal prodajati zjebanega Yuga 45 (to so bili praktično vsi pri 50.000 km). Ga kupi možak za ženo, pri čemer je on vozil velikega novega BMW. 🙃 Pravi moški. 🙁

Oooo-C-Max je varen avto...moj oz. sedaj ženin ima "vso varnostno opremo,kar gre...celo dokupljen ESP,k ga drugače noben takrat ni imel serijsko-je bil zmeraj za doplačati,in si moral avto narociti in čakati dva mesca...

In dodatno varnostne zavese spredaj/zadaj,senzorje zadaj avtomatske luci,avtomatsko vzvratno ogkedalo,ogrevano vetrobransko steklo,ogrevane šobe za vitrex,zategovalniki varnostnih pasov,najboljše podvozje v svoji klasi-en redkih srednjevelikih enoprostorcev z posamičnimi obesami zadaj,varnostni pomik stekel z avtostop funkcijo-varno za otroke ...in še bi lahko našteval...in en najtežjih avtomobilov v svoji klasi...kar zaleti se vanj če se upaš...primerjaj samo debelino vrat z npr VW-Touranom...razlika praktično 1:2...da ne omenim,kako so vrata konstruirana-vseokoli dvojna tesnila,hauba motorja zaklenjena...k ga začneš šraufati,ti prec postane jasno...to je daleč od tega,da avto nebi bil varen...če ne bi tudi moja žena vozila kaj drugega. Ok,saj bo,a sedaj je C-Maxa še skoda prodati....

 

 😄

 

Napisano
pred 11 minutami je skritikrt napisal:

...in še bi lahko našteval...

 

Pa še dva dodatna airbaga 😏😁

  • Haha 1
  • Ljubim 1

Podpis.png

 

Napisano
pred 56 minutami je Janez007 napisal:

 Danes sem se zato zapeljal v službo s Cliotom, ki je s svojimi 58 KM na avtocesti lahko kar nevaren. 

 🙃 

Imas e-vinjeto?😉🤨in si dosegel 130km/h, kar je normalna hitrost na AC?😉🤣

Napisano (urejeno)
pred 14 minutami je g.Wankel napisal:

 

Pa še dva dodatna airbaga 😏😁

Že vem,kam pes taco moli😂🤣..."C" košarica😍

 

Drugače pa kar se "airbagov" tiče...čisto resno-dva sprednja,dva stranska in zavese spredaj-zadaj.

Pa še bi lahko našteval od proaktivne varnosti od tempomata-fajn,da ne pelješ prehitro,če imas težko nogo...neverjetno odziven in natančen volan...ti @godlike lahko potrdi-en najboljših volanov v tej klasi-premakneš za milimeter-dva,in avto gre točno tja...kot gokart...

Pa ne bom omenjal,da dajem gor samo res vrhunske gume...ženi zmeraj govorim:..."ti se boš že ustavila...problem je,ker se drugim ne bo ratalo ustaviti...pa se ti zna kdo "zakantati" od zadaj🤨

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 3 minutami je skritikrt napisal:

Že vem,kam pes taco moli😂🤣..."C" košarica😍

 

Drugače pa kar se "airbagov" tiče...čisto resno-dva sprednja,dva stranska in zavese spredaj-zadaj.

Pa še bi lahko našteval od proaktivne varnosti od tempomata-fajn,da ne pelješ prehitro,če imas težko nogo...neverjetno odziven in natančen volan...ti @godlike lahko potrdi-en najboljših volanov v tej klasi-premakneš za milimeter-dva,in avto gre točno tja...kot gokart...

Pa ne bom omenjal,da dajem gor samo res vrhunske gume...ženi zmeraj govorim:..."ti se boš že ustavila...problem je,ker se drugim ne bo ratalo ustaviti...pa se ti zna kdo "zakantati" od zadaj🤨

A to je slučajno FORD ?!?, sam vprašam, za prjatla...cccc😉🤣🤨(sarkazem...da ne bo kakega hudega razburjanja)....

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 30 minutami je skritikrt napisal:

Že vem,kam pes taco moli😂🤣..."C" košarica😍

 

Drugače pa kar se "airbagov" tiče...čisto resno-dva sprednja,dva stranska in zavese spredaj-zadaj.

Pa še bi lahko našteval od proaktivne varnosti od tempomata-fajn,da ne pelješ prehitro,če imas težko nogo...neverjetno odziven in natančen volan...ti @godlike lahko potrdi-en najboljših volanov v tej klasi-premakneš za milimeter-dva,in avto gre točno tja...kot gokart...

Pa ne bom omenjal,da dajem gor samo res vrhunske gume...ženi zmeraj govorim:..."ti se boš že ustavila...problem je,ker se drugim ne bo ratalo ustaviti...pa se ti zna kdo "zakantati" od zadaj🤨

In to mene najbolj boli. Fordi so imeli z Alfami top podvozje. Zdaj pa se VW Id-je preoblači. Groza.

Polo 2010 1.2 tsi in Passat 2.0 190km dizl 4x4, dsg, nastavljivo podvozje.

Pa ne segneta do kolen Focusu s športnim ali pa Mondeotu s športnim.

 

Mondeo je sploh nor, ima še hidravlični servo. Top.

Focus je že bolj gokart, se le poznajo nižje gume.... še vedno volan top, edino malenkost majn povratne informacije kot na hidravličnem.

 

@skritikrt ta c-max ima še hidravlični servo? Potem je sploh super.

Moral bi ti dat i20n za peljat. 2 obrata, od skrajne lege do druge.

Mogoče malo pretrd(težko voziš z eno roko), se ti zdi, da je Focus kot stari Puntek, totaln puter.

 

Tudi drugo leto dobi žena na Fordu nove gume. 🙂

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je sportman333 napisal:

Imas e-vinjeto?😉🤨in si dosegel 130km/h, kar je normalna hitrost na AC?😉🤣

 

Navzdol gre odvisno od klanca, sicer pa je po ravnem 110 km/h že kar veliko. Če pa je mal navzgor, je pa že kriza ... ,  

 

Drugače pa lahko rečem, da v Mazdo 6 kar pašeta 75 F košarici ... 😄

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano
pred 7 minutami je Janez007 napisal:

 

Navzdol gre odvisno od klanca, sicer pa je po ravnem 110 km/h že kar veliko. Če pa je mal navzgor, je pa že kriza ... ,  

 

Drugače pa lahko rečem, da v Mazdo 6 kar pašeta 75 F košarici ... 😄

To je, ker nisi vajen mašine vrteti. Če gre ta Clio na avtocesto, je treba šaltati pri 5.500 rpm, ob vključevanju lahko tudi do 6.500 rpm potegneš. 😃

Napisano (urejeno)
pred 15 minutami je dvorjan napisal:

To je, ker nisi vajen mašine vrteti. Če gre ta Clio na avtocesto, je treba šaltati pri 5.500 rpm, ob vključevanju lahko tudi do 6.500 rpm potegneš. 😃

 

Ja, po mojem imaš kar prav. Grem danes z Litijske po obvoznici proti Rudniku, mal klanca v 5-ti in me od zadaj "poriva" kamion, dam v 4-to in pogledam na obratometer... ni bilo niti 4.000 obratov. 😀

Popravljeno od Janez007
Napisano (urejeno)
pred 45 minutami je godlike napisal:

In to mene najbolj boli. Fordi so imeli z Alfami top podvozje. Zdaj pa se VW Id-je preoblači. Groza.

Polo 2010 1.2 tsi in Passat 2.0 190km dizl 4x4, dsg, nastavljivo podvozje.

Pa ne segneta do kolen Focusu s športnim ali pa Mondeotu s športnim.

 

Mondeo je sploh nor, ima še hidravlični servo. Top.

Focus je že bolj gokart, se le poznajo nižje gume.... še vedno volan top, edino malenkost majn povratne informacije kot na hidravličnem.

 

@skritikrt ta c-max ima še hidravlični servo? Potem je sploh super.

Moral bi ti dat i20n za peljat. 2 obrata, od skrajne lege do druge.

Mogoče malo pretrd(težko voziš z eno roko), se ti zdi, da je Focus kot stari Puntek, totaln puter.

 

Tudi drugo leto dobi žena na Fordu nove gume. 🙂

Jep-hidravličen😃...CX-5 je blizu,a nima toliko povratnih informacij...je tudi izredno trd,a ni čist tako "športen"...ko smo prišli z Kos-a,kjer sem vozil tisto Kio,sem mislil,da je volan v CX-5 pokvarjen-taki šok z "mehkobe" na Mazdo.

 

Bolj,da mi ne ponujaš "strupa",k se znam nalezti...to pa ni dobro za "tošlc"😄

 

Jep-žena naslednjo leto tud dobi nove "gume"...bom najbrž vzel spet Dunlop Sport-maxx RT...tokrat drugo generacijo (RT-2),k prvo po moje ne dobiš več🙄...res TOP gume za cvenk...samo,če bi dobil kaj takega tudi za Mazdo...so serijske Toyo že zelo dobre,a tistih 5-10% na meji mi manjka,da se ti res lahko odpuli...k zna ratati nervozna,i če ne paziš ni dobro😬...bom najbrž tudi prešaltal na Dunlop...bom videl🙄

Popravljeno od skritikrt
Napisano
pred 4 urami je godlike napisal:

 @Bini slikal sem tak, da se vrsta ne vidi.

Stali smo lepo kulturno in ne v takem živ-žavu kot pri tebi. Vrsta se je začela pri kužnem znamenju, ko sem to sliko naredil, je že 15m daljša.

Pa kje si to ti... 🤔

Napisano
pred 7 urami je skritikrt napisal:

Jep-žena naslednjo leto tud dobi nove "gume"...bom najbrž vzel spet Dunlop Sport-maxx RT...tokrat drugo generacijo (RT-2),k prvo po moje ne dobiš več🙄...res TOP gume za cvenk...samo,če bi dobil kaj takega tudi za Mazdo...so serijske Toyo že zelo dobre,a tistih 5-10% na meji mi manjka,da se ti res lahko odpuli...k zna ratati nervozna,i če ne paziš ni dobro😬...bom najbrž tudi prešaltal na Dunlop...bom videl🙄

Pri meni dobi zimske.

Letne še bojo. Čeprav so te Primacy 4+ take kot tvoje Toyo. So super, fali pa jim tistih 10%. V vročini, nad 170km/h, dobiš glatteis efekt.

 

Dunloop sem imel Sportmaxx TT na Alfi. Nora guma. GY Eagle F1 AS3 je bila za njo gor in mi ni tako zelo sedla.

Tega TT-ja šije samo Pilot Sport.

  • Všeč 2
  • Hvala 1
Napisano (urejeno)

O ja ja. Sicer jaz sem že v penziji glede plezanja ma za stavo še gre😁

 

Glede vetrovnika pa me je presenetila moč motorjev. In sicer 4 x 280kW. Dober 1MW konične moči😲. To pa srka neki štroma...

Popravljeno od AmpeR
Napisano

Kaj so pa mislili, ko so po tleh vsake pol metra dali eno svetlo vmes?😁

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 22 minutami je FuManchu napisal:

Kaj so pa mislili, ko so po tleh vsake pol metra dali eno svetlo vmes?😁

Pomoje so kej močnega pili takrat na Primorju k so zidali...

  • Všeč 1
  • Haha 4

 


image.jpeg

 

Napisano
pred 34 minutami je Tilen5 napisal:

Pomoje so kej močnega pili takrat na Primorju k so zidali...

Niso sam pri vas. So tud pr nas, ko so mojo bajto delal🤣

  • Všeč 2
  • Haha 1
  • Začuden 1

N7rRRL1.jpg

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.