Mislim da je fora v tem:
"Če vozimo le na električno energijo, je doseg 145 kilometrov (WLTP), pri čemer je energija shranjena v 28,4 kWh bateriji."
Se pravi ko hibrid, samo da potem ko zmanjka baterije motor fila baterijo in ni preklapljanja, ampak je skos v štrom pogonu.
Zdej če jaz to prav razumem, se emisije še vedno ustvarjajo, bistvena razlika je v tem, da se voziš na elektro pogon. Mogoče se na ta način iztrži večja moč in navor, kaj drugega pametnega pa v tem ne vidim. Sem kaj spregledal?
Še še jaz dodam kakšno črtico, -
-energija dobljena s panelom pokrije energijo porabljeno za izdelavo le tega šele v 3 do 4 letih. Energija za razgradnjo tu ni všteta. Aja se pač samo ekološko zakoplje v zemljo, tako kot to počno z rabljenimi vetrnicami, ki jih je treba redno menjat.
Za omrežje so solarni paneli prava naravna katastrofa, mnogo hujša od vetrnic.
Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.
Priporočeno sporočilo
Pridružite se pogovoru
Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.