Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pa kakšen hobi je to, da iz težkega "terenca" delate športnika? Ja, vem, sem kmet an s hribu doma, ma tudi tu na vasi za dirkanje ne uporabljamo Land Roverjev Discoveryjev 110... A ne bi bilo bolje, da se za drag-race uporablja kaj lažjega? Na primer MX-5, čipirano na 240 konjev in 520 Nm navora? Mislim, tako, po kmečki logiki...

 

Potem pa ni čudno, da vam po dolini avtočki pijejo več kot meni polno naložena BTjka po hribih...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 9 minutami je NevLado napisal:

Ni krize, ga prehitim ko mu bodo podložke na servisu menjaval.

To je pol ure dela. 😉 Koliko goriva prišpara proti tvoji. Če bi ti vozil s takim tempom bi garant tvoja pila 9-10/100.😉

 

 

Napisano
pred 3 minutami je Alex napisal:

To je pol ure dela. 😉 Koliko goriva prišpara proti tvoji. Če bi ti vozil s takim tempom bi garant tvoja pila 9-10/100.😉

Mene ni sram da pije 9 litrou, sem pomoje edini poštenjak na tem forumu z G192 ki pove realno porabo če jo tiščiš. :prstgor:

 

Profitiram pa s tem ko se zjutrej vsedem v avto, odpeljem na šiht in popoldne ponovim proceduro v kontra smer. Pa še avto lahko takoj ugasnem ko nerabm na regeneracijo čakat :jezicek:

Napisano
pred 5 minutami je Boss napisal:

Pa še s krivuljo se ti ni treba ubadat, a ne? 🤪

 

 

"Kakšno krivuljo?" :lol::lol::lol:

Napisano
pred 10 minutami je SpEkTr napisal:

Hahahaha :) Ja, tako ja. S krivuljo se ne more, ker je ni :)

Kot sem že parkrat napisal, tej 2,5 benzinarji bi bili super motorji, če bi imeli turbino. Potem bi imeli nekje 300 HP in tam nekje 380-400 Nm navora. 

Potem bi bilo to-to. 😉

 

 

Napisano
pred 21 minutami je Alex napisal:

Kot sem že parkrat napisal, tej 2,5 benzinarji bi bili super motorji, če bi imeli turbino. Potem bi imeli nekje 300 HP in tam nekje 380-400 Nm navora. 

Potem bi bilo to-to. 😉

 

Sej jo imajo sam ne pri nas - imajo pa cca dobrih 250KM in so tud varni strani glede pritiska, da je taka turbina dovolj dolgoživa.

33112_1.png

Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

 

Sej jo imajo sam ne pri nas - imajo pa cca dobrih 250KM in so tud varni strani glede pritiska, da je taka turbina dovolj dolgoživa.

Tej novi motorji prenesejo veliko konjičev.z lahkoto bi lahko imeli 300HP.

In brez nekih hudih obremenitev. Res pa je, da bi taki motorji tudi pili kot žolne.😊

 

 

Napisano

Sami po sebi ne bi pili. Pijejo takrat, ko se od njih zahteva. Se pravi pijejo toliko, kolikor zahteva voznik. Je pa res, da več ko je konjev, bolj voznik pešta pedal...

Napisano

Ah sej tudi moj VAGinalni avtobusek pije ku žouna. Ta bot sem se odločil, da ta tank nafte probam vozit samo na "navor" do 2500, max 2800 obratov in konje raje pustim spat v štali.... Normalno, če zaprov zajaham te konje 🤠 spijejo okoli 8.8l/100km. 

 

Tokrat pa sporočim rezultat....😁 ma moram prej še 500 km naredit.

 

Napisano
pred 11 urami je NevLado napisal:

Mal te hecam ampak AWD doda težo in gre bencinarka zlahka mim.

 

Teza ze teza, ampak pri awd niti mal ne skoplje, ko speljes

Napisano

Na suhem asfaltu redkokateri zakoplje, sploh teli ta novi, ki imajo ASR...

 

Fantje, nimate več tistih starih, brutalnih "muscle car". Zdaj imate "Greta-car"...

Napisano
pred 56 minutami je AmpeR napisal:

In prav zaradi Greta-carja me je berlingo lovil za ritjo 😁

Berlingo gre bolj kot si ti misliš....😂

Napisano

Sploh, če je služben ane :) ...

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

Na suhem asfaltu redkokateri zakoplje, sploh teli ta novi, ki imajo ASR...

 

Fantje, nimate več tistih starih, brutalnih "muscle car". Zdaj imate "Greta-car"...

 

pa niti na mokrem ne

Napisano
pred 2 urama je Jest napisal:

Sploh, če je služben ane :) ...

 

Pa še čudno je pol, da se kvarijo... hehe... kdo bi si mislil.

33112_1.png

Napisano
pred 4 urami je Slivka napisal:

Na suhem asfaltu redkokateri zakoplje, sploh teli ta novi, ki imajo ASR...

 

Fantje, nimate več tistih starih, brutalnih "muscle car". Zdaj imate "Greta-car"...

Vredestein zimske gume zakopljejo na moji  čim pohodiš na več kot pou gasa .

Napisano
pred 30 minutami je NevLado napisal:

Vredestein zimske gume zakopljejo na moji  čim pohodiš na več kot pou gasa .

 

Meni še prej. P v ovinku hočejo ravno namesto v ovinek. 😊

 

 

Napisano
pred 47 minutami je Alex napisal:

 

Meni še prej. P v ovinku hočejo ravno namesto v ovinek. 😊

Pa računi da so moje "nove", 10kkm prevoženih

Napisano

Pred par dnevi je znanec, ki že šest let dela pri Zajec Transport kot voznik, imel nestrčo v Italiji - prevrnil se je s cisterno, polno neke kisline. Sreča v nesreči, da cisterna ni spustila. Možakar pa je pristal v bolnici hudo poškodovan (da me ne bo kdo preganjal za kakšno varstvo podatkov, ne bom pisal, kakšne poškodbe ima), vendar živ. In je še vedno v tej bolnici v Italiji. Njegov delodajalec je odpotoval 200 km daleč, da je pregledal razbiti tovornjak in uredil vso potrebno dokumentacijo glede tovornjaka. Nato se je vrnil domov.

Kaj je tu narobe? To, da njegov delodajalec, ko je naredil 200 km do razbitega tovornjaka, ni zmogel še tistih 15, mogoče 20 km do bolnice, kjer leži njegov zaposleni, da pogleda, kako je z voznikom, se pravi s človekom, ki je 6 let kot poklicni voznik služil kruh tako zase kot tudi zanj! Še več, delodajalec dva dni sploh ni vedel, če je voznik nesrečo preživel...

 

Kot sem že nekje omenil: vedno več ljudi dela nenormalne stvari in vedno manj ljudi dela normalne stvari. In tako nenormalno vedno bolj postaja normalno in normalno vedno bolj nenormalno. In tako tisti, ki so normalni, vedno bolj postajajo nenormalni in nenormalni vedno bolj normalni. In tako gre svet hudiču v rit. Jaz pa vedno bolj postajam čudak - vsaj okolica je takega mnenja. In, kot sem pred kratkim zvedel, ne samo okolica...

  • Začuden 1
  • Žalosten 3
  • Jezen 1
Napisano

Poznano. Se mi zdi, da smo vsi samo še številke... qr, črtne kode.... človeških normalnih odnosov pa ne obstaja več...

Napisano
dne 28. 3. 2022 ob 21:53 je AmpeR napisal:

Ah sej tudi moj VAGinalni avtobusek pije ku žouna. Ta bot sem se odločil, da ta tank nafte probam vozit samo na "navor" do 2500, max 2800 obratov in konje raje pustim spat v štali.... Normalno, če zaprov zajaham te konje 🤠 spijejo okoli 8.8l/100km. 

 

Tokrat pa sporočim rezultat....😁 ma moram prej še 500 km naredit.

 

Natankal in ugotovil, da s tem režimom vožnje mi pije 7,9L/100km.  Se pravi cca. slab liter manj in s tem privarčeval cca. 10€/tank.

Zdej pa vprašanje: Al se splača za motor tako vozit? Ta tank nisem niti 1x pohodil gasa do konca oz. motor spravil nad 2800 obratov, da občutiš konje in preluftaš motor. 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • a si ziher, da ni bilo vprašanje takole postavljeno: "A pa mogoče potrebuje to žena?"
    • Zakaj, a zato ker mu niso dali telefona? 🤪   Pri brazilcih je to normalen pojav.
    • Kitajcem je vseeno, če Evropa crkne... oni ne razmišljajo tako, da mora trg delovati dolgoročno. Če bo živela prodaja nekaj let bo za njih dovolj.   Še vedno jih subvencionira in to tiste, ki gredo v napad na EU.Toliko denarja jim bodo šenkali, da vzpostavijo obrate v EU in bodo tu izdelovali/sestavljali kitajske avte brez carin. Brez pomoči kitajske vlade jim tega ne bi uspelo.    Edina sreča je ta, da cenovno vojno bijejo tudi sami med sabo in kar nekaj žrtev je že padlo. Tole spominja na 20 leta prejšnjega stoletja, ko je bilo v ameriki krepko čez 100 proizvajalcev vozil in kar nekaj let je trajalo, da se je trg uredil in da so obstale najbolj stabilne firme.   Kar se pa subvencij tiče pa itak, to je kraja skupnega denarja in to za izdelke, ki niso neophodno potrebni za preživetje človeka. To kar delajo tako v EU kot naša pernata druščina je pač kriminal in upam, da jih bo kmalu srečala pamet, da subvencioniraš lahko, le stvari, ki so nujno potrebne za preživetje države: hrana, stanovanja zdravstvena oskrba, šolanje itd, ne pa nakup luksuznega izdelka kot je avto.
    • Mi zvoni telefon: - "Dober dan, kličem z banke. Imamo novo ponudbo hipotekarnih kreditov, če bi vas zanimalo..." - "Ne, hvala. Hiša je krasna, zadovoljen sem in za nič na svetu je ne bi menjal." - "Lahko tudi za obnovo..." - "Hišo sem obnovil pred tremi, štirimi leti." - "Vam lahko ponudim refinanciranje vaših kreditov." - "Ne, hvala, nimam kreditov, končal sem s tem..." - "Pa potrošniški kredit?" - "Ne, hvala. Kar kupujem, plačam z gotovino, in avto in dopust,..." - "A pa mogoče potrebujete ženo?"
    • Res, a si probal? Stari, razbiješ luč pa je ne moreš dobit za nekaj let starega kitajca. Kje so še vetrobranska stekla, raznorazni karoserijski deli. Govorimo o stvareh, ki so specifične za vsak model. Verjetno standardne stvari, kot so deli podvozja pa elektromotorji, baterije se ne izdelujejo specifično za vsak model unikatno. Te stvari boš dobil, brez delujoče nepoškodovane luči pa ne smeš v javni promet.    Sicer pa poskusi - kdo ti brani. Jaz osebno reskiram za izdelek, ki stane mogoče nekaj 100€, za 25k€ bom pa krepko premislil a se bom šel živčno vojno, ko gre nekaj narobe in narobe gre slej kot prej.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.