Skoči na vsebino

Jamralnik v2

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 minutami je godlike napisal:

Kaj ko pa prideš na češko a tocesto, kjer je 150km/h pa voziš 130km/h?

 

Lahko te peljem na Pohorje, kjer je omejitev 90km/h, pa ne boma šla preko. Pa boš verjetno zeleni 😉

 

Ni vse v omejitvi,..... in mislim, da pri prazni avtocesti je majn nevarno malo čez, kot pa po omejitvi brez pameti

Pohorje, ta cesta je pa bomba za driftat in gume testirat.... 🤗😊😉

Napisano
pred 10 urami je Slivka napisal:

Da bi bil ravno arogantna svinja, ki uživa v jebanju drugih, to glih ne.

 

Joj ne, pa sploh nisem mislil tebe, le kako si lahko tako prebral? Govorim o ljudeh, ki se spravijo kampirat na prehitevalni pas s 130km/h in ne jebejo žive sile, ker so poosebljenje šerifa, dušebrižnika in ne vem česa še vse. Sem 100% prepričan, da ti kej takega res ne počneš. 

 

da bo bolj jasno... če že naredimo prekršek naj bo vsaj tak, da s tem nismo nikogar ovirali še manj pa ogrožali... pa še 1x, ne podpiram kršenja zakonov ampak žal smo vsi krvavi pod kožo.

33112_1.png

Napisano
pred 10 urami je Slivka napisal:

Poleg tega se pa ljudje tudi hitrosti ne zavedajo. Če se pelješ 130 km/h, v eni sekundi prevoziš 36 metrov. Če imaš priklopljen tempomat in si sproščen za volanom, predpostavimo, da potrebuješ tri sekunde, da zaznaš, da je spredaj nekaj narobe in pritisneš zavoro. Torej moraš oviro videti na vsaj 100 metrov daleč. Recimo, da imaš dobre gume in suh asfalt, pa se ustaviš v 60tih metrih. To pomeni, da moraš oviro videti 160 metrov daleč, da se do nje ustaviš. Saj dokler je vse v redu, je itak vse v redu. Problem je, ko pride do problemov. Na avtocesti je to sicer redko, ma dovolj, da se ti to v življenju zgodi samo enkrat, pa je lahko prevečkrat...  Kako to zgleda pri 150 km/h? Oviro moraš videti na okoli 250 metrov, da do nje ustaviš. Zdaj si pa odmerite 250 metrov in se sprehodite po tej razdalji, pa boste videli, kako daleč je to in kaj vidite na taki razdalji...

 

Lepo, da si se potrudil in opisal situacijo ampak ravno tu je catch. Kdor se pelje 130km/h na tempomat je bistveno bolj nevaren kot tisti, ki se vozi 150km/h in sem prepričan, da ne na tempomat, ker tukaj moraš že bit pri stvari. To sem videl pri sebi, da te tempomat tak otopi, da ga zdaj tako redko sploh še uporabim in bi bil komot brez njega. Res, da je radarski in zna upočasnjevat in pospeševat, ampak to je še bolj zavajujoče za voznika, ki je še manj pri stvari. Radarski tempomat ni človek in ne zna predvidevat, ne vidi, da se nekdo pripravlja skočit predte. Še ko odreagira je navadno tudi tako, da odreagira premočno in ogrozi nekoga za tabo.

 

V glavnem, reakcijski čas tri sekunde, je za vzet vozniško. Maksimalno ampak res mora nekdo odreagirat v dveh sekundah in prepričan sem, da tisti hitri pri 150km/h bo odreagiral bližje eni sekundi kot dvema, ker še enkrat... pri takih hitrostih že kr moraš biti pri stvari in ne kinkaš za volanom, še manj pa da voziš na tempomat.

 

Torej ta s 130km/h na tempomatu na suhi cesti s 3 sekundnim reakcijskim se bo ustavil 170m skupne zavorne, če vzamem, da z dobrimi gumami se od 100 do 0 ustaviš v 35m.

Tisti s 150km/h brez tempomata pa da je nekoliko počasnejše sorte bo rabil 1,5 sekunde za reakcijo pa dobrih 140m skupne zavorne.

 

Bottomline... 

biti pri stvari je mnogo bolj varno kot biti odsoten za volanom.

 

 

 

  • Všeč 1
  • Ljubim 1

33112_1.png

Napisano
pred 21 minutami je Boss napisal:

 

Lepo, da si se potrudil in opisal situacijo ampak ravno tu je catch. Kdor se pelje 130km/h na tempomat je bistveno bolj nevaren kot tisti, ki se vozi 150km/h in sem prepričan, da ne na tempomat, ker tukaj moraš že bit pri stvari. To sem videl pri sebi, da te tempomat tak otopi, da ga zdaj tako redko sploh še uporabim in bi bil komot brez njega. Res, da je radarski in zna upočasnjevat in pospeševat, ampak to je še bolj zavajujoče za voznika, ki je še manj pri stvari. Radarski tempomat ni človek in ne zna predvidevat, ne vidi, da se nekdo pripravlja skočit predte. Še ko odreagira je navadno tudi tako, da odreagira premočno in ogrozi nekoga za tabo.

 

V glavnem, reakcijski čas tri sekunde, je za vzet vozniško. Maksimalno ampak res mora nekdo odreagirat v dveh sekundah in prepričan sem, da tisti hitri pri 150km/h bo odreagiral bližje eni sekundi kot dvema, ker še enkrat... pri takih hitrostih že kr moraš biti pri stvari in ne kinkaš za volanom, še manj pa da voziš na tempomat.

 

Torej ta s 130km/h na tempomatu na suhi cesti s 3 sekundnim reakcijskim se bo ustavil 170m skupne zavorne, če vzamem, da z dobrimi gumami se od 100 do 0 ustaviš v 35m.

Tisti s 150km/h brez tempomata pa da je nekoliko počasnejše sorte bo rabil 1,5 sekunde za reakcijo pa dobrih 140m skupne zavorne.

 

Bottomline... 

biti pri stvari je mnogo bolj varno kot biti odsoten za volanom.

 

 

 

Lepo si tole napisal. Tudi sam več ne uporabljam skoraj nič radarskega tempomata. Prav iz razloga, ker te lahko  uspava, uleni in ne moreš imeti vsega pod kontrolo. Ko voziš dinamično moraš bit zbran in pri stvari. Kot si rekel, nekateri so pri 130/ uro bolj nevarni kot nekdo, ki vozi zbrano in vnaprej predvideva, kaj bodi naredili pacienti na cesti. Verjetno se vam je že zgodilo, da uglajen, starejši občan, ki vozi po omejitvah, naenkrat začne lesti proti sredini ali še slabše, proti tvojemu avtu na drugem pasu. In ko močno potrobiš, skoči in se prebudi ali pa mu pade sendvič iz rok. Tako, da se strinjam s tabo, da ni vse v hitrosti ampak tudi v reakcijskem času, preden sploh reagiraš. Tako, da se vedno nasmehnem, ko na poročilih kot udarno novico povedi, da je en vozil z porschejem 911 turbo vozil neverjetnih 205km/ uro. Pa ta, ki vozi tak avto je pri tej hitrosti bolj siguren voznik kot 50% "normalnih" voznikov, ki vozijo pri dovoljeni hitrosti. 😉

 

 

Napisano
pred 44 minutami je Boss napisal:

Kdor se pelje 130km/h na tempomat je bistveno bolj nevaren kot tisti, ki se vozi 150km/h in sem prepričan, da ne na tempomat, ker tukaj moraš že bit pri stvari. To sem videl pri sebi

 

Boss, zato pa imam tebe. Sam vozim na tempomat 134 km/h po števcu  (130 po GPS-u) izključno zato, ker vem, da me boš ti obvaroval. Ker si pri stvari. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 34 minutami je Mraušk Mčk napisal:

Boss, zato pa imam tebe. Sam vozim na tempomat 134 km/h po števcu  (130 po GPS-u) izključno zato, ker vem, da me boš ti obvaroval. Ker si pri stvari. 

 

Hja, jaz sem na sebi videl kaj mi dela tempomat... ostali mogoče še boste al pa tud ne. :nevem:

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

 

Hja, jaz sem na sebi videl kaj mi dela tempomat... ostali mogoče še boste al pa tud ne. :nevem:

Nekateri pač zaupajo vsemu, kar jim uturijo. 😉

 

 

Napisano

Radarski tempomat je ZAKON. Tistih 1000km na dan kinjih tudi delam v celoti z radarskim. In to pri vseh zadnjih 4 avtomobilih.

 

To je stvar ki ni samo konfort ampak tudi varnost. Ga ni cloveka, ki bi reagiral tako hitro kot radarski. Ga ni cloveka, ki bi videl v megli ali dezju, kot vidi radarski. samo znati ga je treba uporabljat, pravocasno, smerniki pa to.

Popopnoma nic te ne uleni, to je samo v glavi. Enako ce kdo misli da lahko z radarjem vec telefon drma

  • Všeč 4
  • Zmeden 1
  • Ljubim 1

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
Pred eno uro je jures napisal:

Radarski tempomat je ZAKON. Tistih 1000km na dan kinjih tudi delam v celoti z radarskim. In to pri vseh zadnjih 4 avtomobilih.

 

To je stvar ki ni samo konfort ampak tudi varnost. Ga ni cloveka, ki bi reagiral tako hitro kot radarski. Ga ni cloveka, ki bi videl v megli ali dezju, kot vidi radarski. samo znati ga je treba uporabljat, pravocasno, smerniki pa to.

Popopnoma nic te ne uleni, to je samo v glavi. Enako ce kdo misli da lahko z radarjem vec telefon drma

To je tvoje razmišljanje. Hval bogu, da ne mislimo vsi enako. 😉

 

  • Všeč 2
  • Začuden 1

 

 

Napisano

Radarski tempomat je tudi meni zakon sam rabi bit v komabinaciji z AT menjalnikom..

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 15 minutami je Tilen5 napisal:

Radarski tempomat je tudi meni zakon sam rabi bit v komabinaciji z AT menjalnikom..

 

 

Tudi sam vozim večinoma z radarskim tempomatom ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Še moja žena se ga je navadila ... to vse pove. 😁

Kaj? Da večinoma vozi ona? 😉

 

 

Napisano
Pred eno uro je Alex napisal:

Kaj? Da večinoma vozi ona? 😉

Večinoma, ker ima do službe skoraj 2x toliko km kot jaz. Sicer pa raje sedi na desnem sedežu, jaz pa na levem, kadar se voziva skupaj. 

Napisano
pred 3 urami je Tilen5 napisal:

Radarski tempomat je tudi meni zakon sam rabi bit v komabinaciji z AT menjalnikom..

Absolutno

pred 10 urami je Alex napisal:

Hval bogu, da ne mislimo vsi enako. 😉

 

No tle se pa hvala bogu 101% strinjam. :)

Nisem v Alexworldu :)

 

Radarski tempomat - nikoli brez ce se le da.

A glej zlodja NIKOLI nočem na motorju.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano
pred 5 urami je jures napisal:

Radarski tempomat - nikoli brez ce se le da.

A glej zlodja NIKOLI nočem na motorju.

 

Mislim, da si vse povedal 😉

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 9 urami je Boss napisal:

 

Mislim, da si vse povedal 😉

Obnasanje motorja v nagibih, avto na ravnini....zaviranje in ustavljanje motorja in avta....razmerje moci prednjih in zadnjih zavor motorja in avta....hruske in jabolka :)

 

 

Na zalost pa motorji prehajajo vecinoma na avtomatski menjalnik......ze tle bo adios amigos. Vse gre v prodajo komforta in varnosti pa smo ze cez 30k

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Meni je radarski tempomat v Mazdi 6 2019 tudi kar všeč. Samo zaganjanje po tem, ko se spredaj promet sprosti, mi pa ni preveč všeč. Sem kmalu poštudiral, da pedalo za gas deluje tudi med tem ko je tempomat vključen in ne vrže ven tempomata, kot bremza. Zdaj z gasom malo omilim tole Mazdino zaganjanje na nastavljeno hitrost, ker lahko z gasom za kratke čas začasno izklopiš tempomat in si dinamičen in tekoč v prometu, kar tempomatu samemu čisto ne uspeva.

Navaditi se je treba, da avto potem spoštuje tisto nastavljeno varnostno razdaljo do pike in bo bremzal pred vozilom spredaj, če ne boš šel pravi čas na prehitevalni pas.

Pa ena težave je še. Noge nimaš kam dati, na pedalu za gas pa težko počiva. Mora biti pa tam, da lahko hitro odreagiraš. Zraven pedala za gas pogrešam malo prostora na desni, da bi lahko noga počivala gor.

 

Kakšne so pa vaše izkušnje?

Napisano
pred 2 urama je jures napisal:

Obnasanje motorja v nagibih, avto na ravnini....zaviranje in ustavljanje motorja in avta....razmerje moci prednjih in zadnjih zavor motorja in avta....hruske in jabolka :)

 

 

Na zalost pa motorji prehajajo vecinoma na avtomatski menjalnik......ze tle bo adios amigos. Vse gre v prodajo komforta in varnosti pa smo ze cez 30k

A bi za večino tukaj avtomatski zakon. 😊 Sedaj pa ne več toliko... 

 

 

 

Napisano
Pred eno uro je Agerg napisal:

Meni je radarski tempomat v Mazdi 6 2019 tudi kar všeč. Samo zaganjanje po tem, ko se spredaj promet sprosti, mi pa ni preveč všeč. Sem kmalu poštudiral, da pedalo za gas deluje tudi med tem ko je tempomat vključen in ne vrže ven tempomata, kot bremza. Zdaj z gasom malo omilim tole Mazdino zaganjanje na nastavljeno hitrost, ker lahko z gasom za kratke čas začasno izklopiš tempomat in si dinamičen in tekoč v prometu, kar tempomatu samemu čisto ne uspeva.

Navaditi se je treba, da avto potem spoštuje tisto nastavljeno varnostno razdaljo do pike in bo bremzal pred vozilom spredaj, če ne boš šel pravi čas na prehitevalni pas.

Pa ena težave je še. Noge nimaš kam dati, na pedalu za gas pa težko počiva. Mora biti pa tam, da lahko hitro odreagiraš. Zraven pedala za gas pogrešam malo prostora na desni, da bi lahko noga počivala gor.

 

Kakšne so pa vaše izkušnje?

Mene tudi pri 30-ki moti, da če kdo recimo te prehiti (redko) in se ti vrže pred avto, avto besno bremza in te ne pusti, da bi mu prišel bližje ampak kar izgibiš hittost prometa. Zato pa brez tempomata in ko te tak prehiti se mu zalepiš za rit in ga takoj nazaj prehitiš. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.