Skoči na vsebino

Jamralnik v2


Ninja

Priporočeno sporočilo

Stvar se da interpretirat tudi druga?e. Preve? zglancan avto lahko pomeni tudi to, da se kandidat preve? ukvarja z nebistvenimi stvarmi. (Govorim kot nekdo ki pere pleh na pol leta (na roke) in ima raje da je lak na avtu zdrgnjen od vej na "terenu" kot od krta? avtopralnic)

To sem imel jaz v mislih. Verjetno ima normalen delodajalec raje, da gre zaposleni v prostem casu si zbistriti glavo in telo na zrak, kot pa da cele popoldneve preziveti v samopostrezni avropralnici med ostalimi debilcki brez zivljenja...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi, da nismo vsi ostali, ki drugace mislimo, "debilcki" ...  <_< ... ze v oni drugi temi o kolesarstvu sem opazil podoben komentar, da tisti, ki imamo prevec kil, smo "zamasceni debili" ... :o ... Lahko imas pac svoje mnenje o zadevah... se pa da to malo bolj lepse zapisat ... debilizem s tem nima nobene zveze ... :ph34r:  

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni se zdi, da nismo vsi ostali, ki drugace mislimo, "debilcki" ...  <_< ... ze v oni drugi temi o kolesarstvu sem opazil podoben komentar, da tisti, ki imamo prevec kil, smo "zamasceni debili" ... :o ... Lahko imas pac svopje mnenje o zadevah... se pa da to malo bolj lepse zapisat ... Ker debilizem s tem nima nobene zveze ... :ph34r:

 

Nikoli in nikjer nisem napisal,da so vsibljudje s prekomerno telesno te?o avtomati?no zamasc.. deb.... Sem pa napisal ta stavek zato,ker oseba ki ima debilno razmi?ljanje in je HKRATI zamascena... Ja , kaj pa je drugega kot zamascen debilcek? Sem imel tudi sam kar nekaj kg preve? in zelo zelo dobro vem kako je to.

 

In , ne , ne gre se za to,da bi me motili ljudje z druga?nimi konji?ki ali druga?nim razmi?ljanjem... Naj ljudje pojejo,plesejo,tecejo,imajo 15otrok,plezajo na Mont Everest,zbirajo znamke... Ok,lepo. Ampak naj pustijo druga?e misle?e na miru in predvsem naj njihovi hobiji (ali pa zgolj zabijanje prostega ?asa) ne vplivajo na ostale (vklju?no z mano).

 

Tukaj je pa problem... Tako kot imajo nekateri tukaj (in drugod) nonstop te?ave (jaz temu sicer pravim bolj ali manj upravicen predsodek) z vozniki Audijev (?e smo ?e pri skakanju iz teme v temo), imam pa? jaz te?ave z precej?njim ?tevilom ljudi... In glej za zlomka, velika ve?ina teh ljudi je ali konkretno pretezkih ali pa so zdolgocasene piz.e (najpogosteje pa kar oboje hkrati) , ki nimajo v ?ivljenju kaj po?eti in se pa? ukvarjajo z drugimi...

 

Ja,zdaj boste rekli,da se jaz ubistvu ukvarjam z njimi... Ubistvu imate prav. Ampak kot sem ?e 1x napisal kot odgovor Zmaju, ko je tekla podobna debata; "vse ima svoje meje". ?alostno je,da gre ljudem bolj v nos nekdo ki ima konji?ke,ki nimajo nikakr?nega negativnega vpliva na okolico in ?eli nekaj narediti zase ter ima neke cilje, kot pa nekdo ki cele dneve poseda pred TVjem in ?ivotari namesto da bi ?ivel... Vem,kot re?eno ; sem bil na obeh straneh in lahko iz prve roke podam primerjavo.

 

To je pa? preprosto ?alostno.

 

In dokler bom sam dele?en "podjeb party-a" (kot se fajn izrazi Zmaj) zaradi mojega,za ta ?as rahlo netipicnega zivljenskega sloga , si pridruzujem vso mo?no pravico, da z enako ali ?e ve?jo silo udarim nazaj.

 

Kdor je fer do mene ,sem fer do njega,kdor mi naredi uslugo , mu vrnem 3x, Kdor me jebe v glavo... Se ne sparam nazaj. Nevem zakaj bi se.

 

Vem,da sem bil dolg,ampak jbg,komentar je bil uperjen proti meni...

 

Lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kolikor razumem, si zaenkrat se samski in delas tisto, kar ti v danem trenutku pase... in si po domace povedano "sam svoj gospodar" :) ... le tisto nujno zlo, ki se mu rece sluzba te ovira :) ...  Ko imas enkrat druzino, hiso, vrt, obveznosti, ... je veliko drugih zadev in prostega casa v katerem bi pocel le tisto, kar te veseli, vse preveckrat zmanjka, skupnost pa ne omogoca taksnega nacina zivljenja, da bi vsak delal le tisto, kar ga veseli :) ... in se je treba vcasih tudi znati prilagoditi ...

 

Ampak dejansko iz tvojih postov razberem, da si tak tip ... ki se zelo hitro razburi in te iz tira spravi ze vsaka napaka nekoga tretjega :) ... Saj lahko se motim... in je le tako nerodno napisano ... 

 

Upam, da to ne izpade kot "osebni napad" ... je pac le moje razmisljanje in komentar na tematiko :vesel:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nebi rekel da se hitro razburim... Sem pa zelo zelo strasten in zascitniski do stvari/ljudi ki mi nekaj pomenijo. In ?e vidim da me nekdo podjetja.ava zaradi npr.avta bom to mnogo la?je prenesel kot ?e npr.nekdo ozna?i kolesarjenje kot neumnost. Kar se zgodi pogosteje,kot bi si ?lovek mislil.

 

Ampak ja,se strinjam s teboj,verjamem da zmanjka ?asa ko si ?lovek ustvari dru?ino ipd... Pa? stvar prioritet,sam vem da sem bil vzgajan v dru?ini,kjer se je kljub vsemu na?lo VEDNO ?as za sport,druzenje ipd... Pa sta oba star?a seveda vedno hodila v slu?bo, nista pa hodila po kavah ,ampak namesto tega raje v naravo.

 

Ravno par dni nazaj mi je sodelavka pojamrala , da bi zelo rada za?ela sportati,pa nima ?asa(dru?ina). Prihaja pa iz Ljubljane,dela v Ljubljani...in vsako jutro na kavi in ciku v kaficu in skoraj vedno na pivu po sihtu... Pa sem ji rekel zakaj pa ne iti s kolesom v slu?bo? 5km in 5km nazaj je 10na dan. Bolje kot ni? in ?e prisparala bo?... A ve?... Za alko pa za cike je ?as,za lastno gibanje ga pa kao ni... Razumem razli?ne poglede na svet,sovrazim pa izgovore in stavek "to se ne da"...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V soboto smo se vrnili z dopusta.

 

Danes pa vseh sedem driskamo in bruhamo...

Upam, da razpolagate vsaj s stevilnimi toaletnimi prostori, sicer bodo logisticne tezave. :)

 

No zunaj pa bo vremenska driska vztrajala se do konca tedna. Sem si obetal drugacen uvod v september, npr. Obalo obiskat in kopanje ter osvojit kakega 2000m, pa vremenska kajla. Bo treba pa za kaj drugega izkoristit dezevno vreme, hehe

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Top avto, kaj vse je dal ?ez in me nikoli ni pustil na cedilu. Naj vam dobro slu?i ?e dolgo!

 

Ko si ga prodajal si razlagal kako nesre?nega te dela ker je dolgocajten :D

 

Smo se pa dobro dri?ali z njim naokoli... in v smetnjake.

olQpsQr.jpg

Casual Gearheads
: Drones, Trikes and Automobiles / General Youtube Shenanigans

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na sre?o sta dva ?e na kahli, ena pa v plenicah, druga?e bi to postal resni?no resen problem...

Torej ve? kak?ni so tvoji plani v prihodnosti, gradnja WCjev

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja. Ravno sem tastu razlagal. Hi?a ne potrebuje ?est spalnic, ampak eno veliko dnevno in sedem strani??...

 

 

In pa en trezor, ki je vedno poln. So me opozarjali, da dizela?i znajo biti dragi. Pa nisem poslu?al. Zdaj pa imam, ko nimam...

 

BTjka je s svojim dizelskim navorom zmlela kri? na kardanu. Spotoma smo ugotovili, da bi morali menjati zobati jermen ?e pred 6.000 km. Za dodatek pa ?e, da tako opevana za??ita podvozja pri Tri krone v Gode?i?u ni vredna, da jo pes po??ije. Oziroma je primerna samo za vozila, ki ve?ino ?asa pre?ivijo v klimatizirani gara?i...

 

Pa bo ?lo 2000?... Za to?no cifro bom vedel v torek... Pa tako so me svarili pred dizela?em, pa nisem poslu?al...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No,danes se je pa ?e zgodaj za?elo podje..vanje... ?e dobro da sem v?eraj naredil konkretno skoraj 5h mtb turco,ki sem jo nadaljeval a kratkim 6km tekom....

Pomoje si preob?utljiv zaradi utrujenosti od v?eraj?njega kolesarjenja in teka. :P

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem 12 let igral hokej. 3-4 treningi na dan + sola (osnovna in kasneje srednja). Hodil sem na srednjo gradbeno solo (4. Letna) in sem moral veliko risati tudi po soli, kar seveda vzame zelo veliko casa. Ce si malo splaniras kako pa kaj imas na koncu cas za vse... tudi za kavice, zurke, punce. Se pa strinjam, da se je treba nekaterim stvarem sem in tja tudi odpovedati.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

T

Jest sem 12 let igral hokej. 3-4 treningi na dan + sola (osnovna in kasneje srednja). Hodil sem na srednjo gradbeno solo (4. Letna) in sem moral veliko risati tudi po soli, kar seveda vzame zelo veliko casa. Ce si malo splaniras kako pa kaj imas na koncu cas za vse... tudi za kavice, zurke, punce. Se pa strinjam, da se je treba nekaterim stvarem sem in tja tudi odpovedati.

To?no to. Sam imam slu?bo z 12h delovnikom,dostikrat nadure. Na slu?bo ne vpliva moje privat ?ivljenje. Spim ve? kot ostali;8h na no?.

 

Se dru?im z prijatelji,pac ne vsak dan,ampak kvalitetno pre?ivljanje prostega ?asa na vsake kvatre.

 

Dru?insko kosilo na 2tedna.

 

Ni pa kofetkov po slu?bi;raje 1h teka.

 

Ni polezavanja pred TVjem in gledanja debilnosti , ampak je 4h kolesa.

 

Vse se da ?e se ho?e;stvar prioritet in iskanja izgovorov in uresni?evanja svojih ?elja na drugi strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja. Ravno sem tastu razlagal. Hi?a ne potrebuje ?est spalnic, ampak eno veliko dnevno in sedem strani??...

 

 

In pa en trezor, ki je vedno poln. So me opozarjali, da dizela?i znajo biti dragi. Pa nisem poslu?al. Zdaj pa imam, ko nimam...

 

BTjka je s svojim dizelskim navorom zmlela kri? na kardanu. Spotoma smo ugotovili, da bi morali menjati zobati jermen ?e pred 6.000 km. Za dodatek pa ?e, da tako opevana za??ita podvozja pri Tri krone v Gode?i?u ni vredna, da jo pes po??ije. Oziroma je primerna samo za vozila, ki ve?ino ?asa pre?ivijo v klimatizirani gara?i...

 

Pa bo ?lo 2000?... Za to?no cifro bom vedel v torek... Pa tako so me svarili pred dizela?em, pa nisem poslu?al...

 

Upam, da te je sedaj izu?ilo :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
    • Samo pazi, da bo baterija dovolj prazna, preden bos sel na trajekt   Grški trajekti: sprejeli so veliko omejitev za baterijske avtomobile SIOL.NET Grki so na svojih trajektih sprejeli omejitev, da bodo na krov sprejeli električne avtomobile in priključne hibride le takrat, ko bodo njihove baterije napolnjene kvečjemu 40-odstotno...  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.