Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 3 urami je Bini napisal:

A misliš, da je bil tisti v Tesli dober voznik kot si ti..... :whatever:

Lahko bi posadil za volan Tesle magari A.S. da Silvo (zame najboljši dirkač vseh časov), pa ne bi bilo bistveno drugače, ker fizikalnih zakonov se v tem primeru ne da ogoljufat, a ne? :) 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ah, Ayrton bi te pošolal, ne le v Tesli S, mogoče celo v Cybertrucku ...

 

Sicer pa take primerjave niso ravno posrečene - dve povsem različni vozili, eno narejeno za kruzanje po avtocesti, drugo, da se zapodi med ovinke ... Pa vprašanje, kakšne gume so bile na obeh itd. 

 

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 10 urami je dvorjan napisal:

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

 

Ma ne no...masa vozila je verjetno en najpomembnejših faktorjev, na zaprtih ovinkih najpomembnejši. Tudi, če izbereš dva avtomobila z enako maso na KM bo tisti, ki bo imel manjšo skupno maso bistveno hitrejši. Tu ne igra težišče prav nobene drastične vloge, ampak le to kolk avto ven nosi centrifugalna sila. 

 

Sicer pa naj še @g.Wankel pove, ki ima eno lažjih Mazda, kako se to pelje v ovinkih, pa da ni EV-ja, ki bi mu lahko sledil.

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Zdaj, višja teža pri EV je vsekakor faktor, ampak spet ni take drame, saj je baterija na dnu vozila, tako da težišče ni visoko, pa še porazdelitev teže je pri večini vozil zelo ugodna. Tako da tudi EV se da zelo hitro peljati čez ovinke ...

 

Oh spet te cvetke, kot tista, da čutiš razliko v 0,1 bara.

pred 4 minutami je Boss napisal:

Sicer pa naj še @g.Wankel pove, ki ima eno lažjih Mazda, kako se to pelje v ovinkih, pa da ni EV-ja, ki bi mu lahko sledil.

 

Točno to sem hotel povedati. Pa je moja 100kg težja od drugih Miat. Sem zadnjič vozil 300kg težjega Z4 in je razlika dan/noč. Če me je pa prepričal, boste pa čez 14 dni izvedeli :D 

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)

Mel miato, barchetto, zdaj coupeja. Trije tipi avtov, vsi lahki, en rwd podhranjen 1100kg, en fwd srednje hranjen 1000kg, zdaj fwd kar primerno rejen, a že težji 1250kg

 

Tud dveh ne moreš enako peljat, oz se obnasajo enako. Mazda pa je ena redkih ki ima tezo razporejeno 90-60-90 :) in je lahko podhranjena pa se ji ne pozna

 

Popravljeno od jures

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano (urejeno)
pred 59 minutami je jures napisal:

Mel miato, barchetto, zdaj coupeja. Trije tipi avtov, vsi lahki, en rwd podhranjen 1100kg, en fwd srednje hranjen 1000kg, zdaj fwd kar primerno rejen, a že težji 1250kg

 

Med vrsticami najdeš rešitev :D 

Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš :D 

Popravljeno od g.Wankel

Podpis.png

 

Napisano
pred 51 minutami je g.Wankel napisal:

 

Med vrsticami najdeš rešitev :D 

Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš :D 

o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Ups, za jutri nam ne kaže dobro na obali. 😳  
    • o zdej jo je viper ornk nafutral.....:)
    • Nima smisla, to smo predebatirali na dolgo in široko. Vglavnem g140 ima več navora v nižjih obratih kar je najbolj pomembno za vsakodnevno vožnjo. Do 140km/h g140 bolje vleče, nato pa zmanjka konjičkov in je x186 boljši. Upoštevaj, da je 2.5l motor na trgu več kot 10 let in je extra vzdržljiv. Tudi x186 naj ne bi imel težav, samo ne vem če je kdo z njim prevozil več kot 200k, da bi lahko govorili o vzdržljivosti.    G140 ima tudi cenejše servise kot X186.    Kar se tiče porabe, ko mi žena posodi g140, ročni menjalnik, imam na relaciji Kranj- Domžale in nazaj porabo 5,8l. Z njim imamo prevoženih 3800 km in je povprečje 7,5l, s tem, da žena večino vozi po mestu.   Avto se vozi odlično, zelo tih in umirjen motor. Drži da je malce trše podvozje, ampak sej se verjetno ne voziš vsak dan po makedamu?
    • Med vrsticami najdeš rešitev   Sam tvoja miata pa še kar gaga, vidiš  
    • Zgledalo je da teče po ¨gumbih¨ za havbo odpret, armaturna pa je bla suha, tako da more tepihi. Možno po kablih? Žal ne vem če je bla šipa menjana.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.