Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Zadnji kest poraba 8,7 ker sem ga parkrat na mestu grel pa nekajkrat stisnil. :blush:

 

Sicer pa en zanimiv test dizel vs bencin. Kdor zna nem?ko ali pa uporabljati google translate. :P Je zanimiv ?lanek.

 

jst mam tut 8,7 je pa res da je to prakti?no samo mestna vo?nja, pa tut ob?asno mal prtisnm :D
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na? polno natovorjeni traktor se je vrnil domov s porabo 6,9L :bravo:

4 folka, poln prkla?nk, italijanske avtoceste, sardinske relacije.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Na? polno natovorjeni traktor se je vrnil domov s porabo 6,9L :bravo:

4 folka, poln prkla?nk, italijanske avtoceste, sardinske relacije.....

 

Ista varianta,pa poraba 6,3. :harhar:

Izgleda,da Mazda 6 na isti relaciji pije manj. :danzoman:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj pa med bencinci, a ktermu mazdura ?re majn kokr men francoska krava (ki o?itno ho?e bit dizl)? :harhar::P

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ista varianta,pa poraba 6,3. :harhar:

Izgleda,da Mazda 6 na isti relaciji pije manj. :danzoman:

 

no ne vem ce se lahko primerjava, mi smo med drugim bili vsak dan nekje v mestu tudi - da smo na jasnem to ni relacija Livorno - dom to je:

 

seno?e?e - livorno s fakin guzvo, po sardiniji, po mestih, po pla?ah, do olbie - livorno - dom

 

2 x avtoceste in vse vmes (seveda z dolitjem vmes)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

no ne vem ce se lahko primerjava, mi smo med drugim bili vsak dan nekje v mestu tudi - da smo na jasnem to ni relacija Livorno - dom to je:

 

seno?e?e - livorno s fakin guzvo, po sardiniji, po mestih, po pla?ah, do olbie - livorno - dom

 

2 x avtoceste in vse vmes (seveda z dolitjem vmes)

 

Sej sem napisal,da podobno.Koper,avtoceste 140+ km/uro,Livorno,po "stezicah" Sardinie,mesta,vasice,do trgovskega centra v Olbiji in nazaj in domov.

V avtu dva odrasla+ dva otroka,kofano nabit do tilta.Edino bi?iklet nismo imeli.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

Moja poraba je ?e kar ki?asta. :blush: Od ponedeljka imam zimske in sem natankal in do danes imam porabo 7,4. 13km relacija v slu?bo in nazaj, brez, da bi delal kolono. Pa ?e to (predn se kdo oglasi), potovalni ra?unalnik la?e maksimalno za kak deci. V glavnem, ?e je ?e zavarovanje ogromno je pa poraba tako sme?no majhna, da se samo smejim. :danzoman:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja poraba je ?e kar ki?asta. :blush: Od ponedeljka imam zimske in sem natankal in do danes imam porabo 7,4. 13km relacija v slu?bo in nazaj, brez, da bi delal kolono. Pa ?e to (predn se kdo oglasi), potovalni ra?unalnik la?e maksimalno za kak deci. V glavnem, ?e je ?e zavarovanje ogromno je pa poraba tako sme?no majhna, da se samo smejim. :danzoman:

 

ne verjamem!!

Ziher ma? nove zimske in vozi? po?asi da jih nebi takoj skuril :P

20% mladih vidi svojo prihodnost zelo ro?nato-ostalih 80% pa nima denarja za nakup droge!!

attachmentzbg1.gif
FWD je za ?enske, RWD je za mo?ke, 4WD pa je za invalide

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V?eraj na 750km dolgi poti sem si rekel, ajde gas do podna pa da vidimo.....seveda kjer je promet dopu??al, a je to bilo skoraj povsod razen pri Brnu, Dunaju in Grazu, tam se pa? ne spla?a gas bremza gas bremza, izven mest pa je bilo x70-x10 :) in poraba doma 7,2 :notworth:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Opa Si?i, pa ne da si diesla pohvalu - to je pa kr za zapisat nekam :bravo:

 

Pa sej diesel je kul...sam, ?e ne zajebava...problem je ker so zelo kompleksni in dolo?eni deli izredno dragi...

Jaz imam ?estaka za svojo du?o, volvo navornika pa za na?o dru?ino...

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

joj ne spet s temi bu?ami......stay away

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.