Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

kok ste kej odbil za tale LPG za montazo? tut razmislam o plinu ze pocas...prevelka poraba,zdele polet pa sploh...

kolega mi priporoca da grem delat to v bosno za cca. 650?...kaj vi kej pravte o tem?

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Raje v Sloveniji nekam naredit kvalitetno, kot skos hodit dol popravlat ?e kaj ne ?tima :prstgor:

 

+?e vgradi? pri nas je dosti manj komplikacij s homologacijo, pri tuji monta?i se zarad tega potem folk skos ?verca in upa da jih ne dobijo

miataviperfinal.png

"It's better to be a lion for a day, than a sheep all your life."

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

to je res ja...sam je pa 50% cenej...pac na izlet v bihac ;) more se kdo javt k pozna koga k je to tm delu...

po telefonu se je slisal vse lepo in prav...kaj pa vem...ke pa v sloveniji najbols?

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Josh, ti bom kar povedal svojo izku?njo in sicer sem v takratno mojo makino - Toyoto Celico vgradil LPG sistem v Novem Sadu (tam dela priznani majstr DORA AUTOGAS, tradicije ima ?e preko 20 let), no smo vgradili in sem se neki cajta vozu, pol pa je blo treba akumulator menjat in ?e ne spomnim se kero malenkost, skratka meni se nastavitve podrejo, avto trokira, ska?e kot koza. Pri nas noben ni vgrajeval tega sistema kot sem ga imel jaz. Kaj misli? kaj je sledilo? Ima? prav - pot v Novi Sad, spet. :aaaaa:

 

No pa smo prestavli LPG sistem ko sem Seliko prodal, pa je ?el sistem v Laguno II (karti?na ?katla, brez klju?a), pa mi je nek majstr z Gorenjske to "prebekslal" in sem ?el na fine nastavitve SPET v Novi Sad. No ?ez neki cajta spet za?ne koreta cukat in skakat, jah kaj (bi moralo) sledit, lahko si misli?. Pa ni, ker sem koreto raj?i prej prodal in je ?la direkt v R Srbijo, pa naj zdej kdo drug z njo hodi v Novi Sad, verjetno ima bli?je kot jaz (razen ?e je kje totalno na meji z Makedonijo mogo?e, hehe. :cheers:

 

Tok o tem, takrat (konec leta 2007) sem dal 800?, pri nas bi pa bilo mogo?e 1200?, pol pa parkrat na pot, pa si sam izra?unaj kaj je cenej?e. Plus to, da nisem imel nikoli urejene homologacije, tako da ?e dobro da nisem imel kak?nih te?av s :policaj:

 

Je pa to samo moja izku?nja, podal sem ti pa? informacije iz prve roke, odlo?i se pa po svoji lastni presoji. :vesel:

 

Lep pozdrav!

 

Borut

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe borut,ker car...to sm rabu,da pove nekdo iz izkusn.

bols ja da se to pr ns postima kokr pa da par 100? prsparam,k bi jih itak pol porabu za pot nazaj,oz. ko bi tm caku 5-7h (montaza) lacn hitr ratas,pa se kej nabavlas za oblect ;)

 

O.K. zdej se samo se za 100% odlocm ce bi res ga dav na LPG... borut kam si ga ti pelu?

 

THNX dude!

Insured by mazda mafia you hit me,we hit you ...

 

 

qxMGjr2.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

hehe borut,ker car...to sm rabu,da pove nekdo iz izkusn.

bols ja da se to pr ns postima kokr pa da par 100? prsparam,k bi jih itak pol porabu za pot nazaj,oz. ko bi tm caku 5-7h (montaza) lacn hitr ratas,pa se kej nabavlas za oblect ;)

 

O.K. zdej se samo se za 100% odlocm ce bi res ga dav na LPG... borut kam si ga ti pelu?

 

THNX dude!

 

?rnozmajko sem ?e dobil predelano in homologirano, druga?e pa priporo?am podjetje SIGAS, s katerimi imam odli?ne izku?nje! :cheers:

 

Ja s temi YU varjantami morda pri?para? na kratek rok (takoj ob pla?ilu vgradnje), na dolgi rok in z ?IVCI pa vsekakor ne. <_<

 

P.S: - ?e te karkoli ?e zanima, najbolje da pi?emo v LPG temah, ne pa tukaj! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Yu se po moje spla?a za ?isto nov avto - zakaj - manj okvar + 4 leta ni tehni?nega :hohoho: . Po 4h letih pa ?e je treba ven vr?e? pa si ?e vse 3x nazaj dobil za ceno 500? :):)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

44l/600km :pepsi::pepsi::pepsi::pepsi::pepsi: In to zelo umirjene vo?nje (ve?inoma avtocesta pa 130km/h). Zadnji?, ko sem ga pa malo bolj ?panal (med 150 in 180km/h) pa 8l. Se mi zdi, da s Qmaxom mi ?e ve? cuka :vino: ?eprav... leti pa fenomenalno. Pri 170 (ob dobri meri zdravega razuma seveda) dela tako mirno in lahkotno, da ne more? verjet. Pa stopalke za plin se komaj dotikam. Brez pretiravanja :zvizga:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja trenutna na poraba.com:

 

9. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 g.Vankel 5 7.64

 

10. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 LabiGT 52 7.59

 

11. Mazda MX-5

(1992) bencin 1.6 enej_46 5 6.34

 

?e mal pa bom prehitu labija pa eneja :hohoho:

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Moja trenutna na poraba.com:

 

9. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 g.Vankel 5 7.64

 

10. Mazda MX-5

(2002) bencin 1.6 LabiGT 52 7.59

 

11. Mazda MX-5

(1992) bencin 1.6 enej_46 5 6.34

 

?e mal pa bom prehitu labija pa eneja :hohoho:

 

ne vem, ce sem jaz prehitel eneja (ne spremljam toliko, na poraba.com pa sploh se mi ne da vec pisat), ampak zadnje case moja mx5 gre vec na zrak kakor ne bencin :jupiii:

5.6l/100km je zadnji tank...zakon

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zadnji tank, mazda 6 143PS DPF:

02.07.2012 48,41 61,34 149.186 870 5,56l

 

Vmes ?e relacija proti Krku, tja doli po AC 120kmh, nazaj 140-150kmh (?ena mela popadke) :-)

 

ko je moja imela popadke sm po hitri cesti vozu 230km/h, trzica do kranj sm pa bil v slabih 5 min...

www.trziskisladoled.si

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 3 tedne kasneje...

How much lower can it get :-) Tole bo pa te?ko ?lo ?e ni?je, zadnji tank 5.34 :-)

 

Garant je Pelko servisiral avto? :aaaaa::cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.