Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

nekaj takega ja.. ravno v?eraj sem izkusil na lastni ko?i, samo generacijo novej?i motor v Passatu(letnik 2009), je ?e res da ima 140ks, ampak vseeno, veliko bolje vle?e z nizkih, pa ga zavrti? na 4000 obratov za hec, kaj ?ele novej?i agregati.

Napisano

nekaj takega ja.. ravno v?eraj sem izkusil na lastni ko?i, samo generacijo novej?i motor v Passatu(letnik 2009), je ?e res da ima 140ks, ampak vseeno, veliko bolje vle?e z nizkih, pa ga zavrti? na 4000 obratov za hec, kaj ?ele novej?i agregati.

Mi ki smo navajeni na bencinarje se pri 4000 ?ele za?ne zabava  :jezicek:

28811_2.png

l.jpg.png28811_2.png

 

Napisano
Napisano

Pri dieslu pa ze blokada poje xD

vse prej kot poje...bolj drndanje al neki tazga :)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Napisano

Mi ki smo navajeni na bencinarje se pri 4000 ?ele za?ne zabava  :jezicek:

Hja sej pred temi obrati je pa res bolj ?alost in motor mora tulit, da da kej od sebe. :harhar:

33112_1.png

Napisano

nazaj k porabi. Mazda 5 ?ista zimska ljubljanska vo?nja s ?olo in ?lepanjem otrok na sankah po cesti no pa ?e vle?enjem pokvarjenih fiatov. 6,9L/100 od decembra lani

 

Pohvalno.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja kaj pa po?ne? s tem avtom? ?ena ima ravno tako petko, nekaj hribovske vo?nje, nekaj mestne po Solkanu in Novi Gorici, pa mislim, da ima povpre?je 6,1 litra...

Napisano

Bo? moral kak?nega novej?ega dizla sprobat - to kar pi?e? je preteklost izpred dobrega ducata in ve? let.

Bom sprobal, samo ne vem ?e kje in kdaj :) Novej?ega verjetno ne bom (ve?) kupil. 

Napisano

Hja sej pred temi obrati je pa res bolj ?alost in motor mora tulit, da da kej od sebe. :harhar:

Bo? moral kakega novej?ega bencinarja sprobat - to kar pi?e? je bolj za klasi?ne atmosferske motorje mi?ljeno. Mondeo v 6. vle?e od 60km/h naprej bolj?e kot moja 6-ka v 4. prestavi. Pa je takrat komaj na kaki 1500 obratih. Fiesta in Bravo se tudi redko pretegneta nad 3000 obrati pa ?e vedno pustim ve?ino na semaforju za sabo. 

Napisano

Ja, to se manjka. Te novodobne po mo?nosti 3 cilindrske mlin?ke. Ko bodo turbince za?ele crkovat bo pa jok..

Napisano

Ja kaj pa po?ne? s tem avtom? ?ena ima ravno tako petko, nekaj hribovske vo?nje, nekaj mestne po Solkanu in Novi Gorici, pa mislim, da ima povpre?je 6,1 litra...

in to z DPF-jem..nizka poraba.

Napisano

Ja kaj pa po?ne? s tem avtom? ?ena ima ravno tako petko, nekaj hribovske vo?nje, nekaj mestne po Solkanu in Novi Gorici, pa mislim, da ima povpre?je 6,1 litra...

moji tudi ka?e na BC 6,2.......

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

nazaj k porabi. Mazda 5 ?ista zimska ljubljanska vo?nja s ?olo in ?lepanjem otrok na sankah po cesti no pa ?e vle?enjem pokvarjenih fiatov. 6,9L/100 od decembra lani

 

Pohvalno.

6.7 na bencincu :P res pa da na pol svohnejsem :D
Napisano

Ja, to se manjka. Te novodobne po mo?nosti 3 cilindrske mlin?ke. Ko bodo turbince za?ele crkovat bo pa jok..

Tako ali tako. Sej tudi pri dizlih enkrat odpove. ?e bo zdr?al 200.000km s prvo turbino, se ne bom sekiral. Kakorkoli, zadeva se odkupi s svojo dinamiko, ker gre ?isto primerljivo kot moj stari Mondeo 1.8 s 115 konji (no, zmanjka ji edino pri kon?ni hitrosti, ki se ustavi malo nad 180km/h, medtem ko je Mondeo pri?el do malo ?ez 200). S tem, da ga ni treba vrtet v rde?e polje. Sej sam sem bil tudi proti temu downsizingu, ampak ko sem v praksi izprobal, nisem imel nobenih pripomb.  

 

http://www.matchdeck.com/article/5751-ford-1-0-liter-ecoboost-engine-named-2014-international-engine-of-the-year#/index

Napisano

Ja, verjamem. Bi pa rekel, da ne vem 1600kg te?ki avto 1.0 motor z nevem kolk super duper konji ?e vedno te?je premika oz. se bo precej bolj matral, kot pa atmosferc 2.0 recimo :) 

 

To pa?e v mala jaj?ka. Ne pa v avte ala s-max. :) No da se, na koncu itak pla?amo kupci z vzdr?evanjem.

Napisano

Bo? moral kakega novej?ega bencinarja sprobat - to kar pi?e? je bolj za klasi?ne atmosferske motorje mi?ljeno. Mondeo v 6. vle?e od 60km/h naprej bolj?e kot moja 6-ka v 4. prestavi. Pa je takrat komaj na kaki 1500 obratih. Fiesta in Bravo se tudi redko pretegneta nad 3000 obrati pa ?e vedno pustim ve?ino na semaforju za sabo. 

No ja to se glih ni za hvalt, ker precej?en dele? folka tako po?asi speljuje, da jih ?e pe? prehiti? - pa? vse v stilu var?evanje in bohnedaj, da bi kdo prtisnu gas ve? kot za en cm.

 

Pa spet omenja? ?estko prve generacije, kjer dejansko se pod 1900 obrati kaj dosti ne dogaja oziroma skoraj ni? in ?e si pri 60km/h v ?etrti stisnil gas je eno samo mrtvilo. Pri novej?ih dizlih oziroma najnovej?i pa turbo lukenj skoraj ni ve? in zadeve vle?ejo prakti?no od 1100-1200 obratov.

 

Je pa res da od teh novih turbo bencinskih mlin?kov sem peljal le Golfa 1.2 TSi 105KM in resnici na ljubo nisem bil ni? navdu?en, verjetno zato, ker je pa? pre?voh. 1.6 TDI mi je bil bolj dinami?en, se je pa TSI lepo zavrtel v obrate ampak takrat je pa teklo notri, da je bilo veselje (za ?rpalkarje mislim). Moram probat ?e kaj mo?nej?ega, da lahko bolj relevantno sodim o tej zadevi - recimo vsaj tam nekej 140-160KM.

33112_1.png

Napisano

Poraba zadnji tank je 6.65. Se pravi 2.2 129 plus powerbox na 6 :D

 

Sem zadovoljen, ok sem ?e prej vedel da je kr ?parov?ek ker:

- je pa? zima, pozimi itak kuri ve? 

- je bilo zadnji teden oz dva nekaj snega , vo?nja po snegu in cijazenje v kolonah (uro pa pol na ?iht) izdatno dvigne porabo

- mam na sankah pre?ke z nosilci za dilce

- kurim webasto vsak dan...v?asih ?e ve?krat na dan

- delno vozi ?ena :) in to v center ljubljane, kar spet pomeni cijazenje pol urce na dan 

- se furam na jezersko, pokljuko, kar pomeni klanci in ?e enkrat klanci..

- mogo?e sem ?e kaj pozabil :) 

 

Tako da overall ok. Aja, poleti pa brez te?av 5,4 - 5,6 :)

Napisano

moji tudi ka?e na BC 6,2.......

?e dodatek, imam popravek na +10 in sedaj ka?e tudi BC pravilno

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Aja, mogo?e bi mogu pa ?e to uredit :) +10. To je ?e kr na hard. A ni nekdo jamral da se pol ful ?obe sli?i? :)

Kaj ma nastavitev BCja z ?obami?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne vem, ve?ji pritisk? 

?lovk BC = Bord computer, ne Powerbox

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

moji tudi ka?e na BC 6,2.......

 

Kar se BCja ti?e:

 

post-5658-0-89955700-1423080551_thumb.jpg

 

?e bi Sojuz pri izstrelitvi imel tako porabo, bi Rusi kmalu zaklju?ili svoj vesoljski program... Ta poraba, ki jo omenjam, je po Sharpu (po kalkulatorju).

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.