Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Avto je bil do sedaj redno servisiran na poobla??enem servisu in tako bo tudi v bodo?e.upam da je bil do sedaj vozen normalno,od sedaj sigurno bo. Me pa zanima za mazdo 2.2 175 konjev 2013 kak?ni so simptomi za okvaro odmi?ne gredi? Sicer je v garanciji...pa vseeno spra?ujem.

Lp Jani
 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Avto je bil do sedaj redno servisiran na poobla??enem servisu in tako bo tudi v bodo?e.upam da je bil do sedaj vozen normalno,od sedaj sigurno bo. Me pa zanima za mazdo 2.2 175 konjev 2013 kak?ni so simptomi za okvaro odmi?ne gredi? Sicer je v garanciji...pa vseeno spra?ujem.

 

Lp Jani

 

 

 

Prizge se opozorilo in ene par luck :) ...

 

IMG_3730-20171129-081924.jpg

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.

Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.

Tudi pri skyactiv motorjih je bil problem le pri letniku 2013 zaradi slabe obdelave

gredi. Pozneje so to te?avo odpravili.

Ja in pa seveda so spet pacienti(kot pri vseh znamkah), ki ne poslu?ajo motorja in samo gasa-pali- gasi. Za take dizli zagotovo niso in bodo imeli probleme.

In ja so neuni?ljivi v pravih rokah.

nima? prav... res je da je treba nivo olja kontrolirat, dandanes bi to moral avto za ta denar biti sposoben sam, da voznika opozori, da je nekaj narobe, ?e preden pride do resnih po?kodb.

 

Kar se ti?e pa poslu?anja zvoka motorja pa, 90% uporabnikov ni mehanikov, in ne morejo vedeti, kak?en je pravilen zvok motorja, ?e posebej pri dizlih, ki so v hladnih jutrih ve?inoma robati in treso?i, ko se ogrejejo pa spet malo manj, ?e pa sedi? kot uporabnik v kabini, ki so dandanes relativno dobro zvo?no izolirane, pa sploh ne more? oceniti ali je kaj narobe, ali pa ne...

 

vse zgoraj na?teto je odgovornost proizvajalca do kvalitete lastnega izdelka in se nikakor ne more in ne sme prelagati na odgovornost uporabnika!

 

p/s: ?e najve?ja neumnost ki je zapisana v navodilih nekaterih proizvajalcev: "Poraba olja je lahko tudi do 1L / 1000km, in s tem ?e ni ni? narobe. Svetujemo vam, da pri vsakem to?enju goriva preverite nivo olja."

Katastrofa... ?e nekdaj so nekateri Renoji imeli prikaz nivoja olja v motorju, ne vem zakaj je to danes tak te?ko pri bolj?ih/novej?ih/dra?jih avtih...

LP KAALman
post-11-0-20527300-1509737445.png

post-11-0-02591300-1509952290.gif

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej tudi z prvimi dizli je bilo kao ful narobe to,da so zaribavali.

Seveda tistim pacientom, ki nikoli v ?ivljenju ne dvignejo havbe in pogledajo nivoja olja. Tisti so seveda blatili mazdo po forumih.

Ne bo ?ist dr?alo, ?eprav sem redno dvigoval haubo bi skoraj postal pacient.

Pacienti so pri mazdi, ker so skrivali da ima njihov motor tovarni?ko napako. (da ?e malo blatim) :hudicek:

 

To je pravilno - motor ima najbolj?i izkoristek ravno v obmo?ju med 80 in 90km/h,

Rekordno nizko porabo na relaciji ?iht-dom sem imel, ko zaradi prometa nisem presegel hitrosti 50km/h. Seveda je DZG menjalnik dr?al vrtljaje na rekordno nizki vrednosti kar ni glih zdravo za ma?ino.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ali pa ?e vozi? na avtoplin in se ti po?vi?gava ob misli na potro?njo goriva, ker ?e pogoltne pol litra ve? je to nekih 30?centov na 100km.

 

Naj ga le pije, na zdravje! :)

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz vsak dan vozim za ve?jim ?tevilom dizlov in ti pa prav lepo di?ijo, zlasti tisti starej?ih letnikov ali pa novej?i in z odstranitvijo filtra. Tak ko pohodi gas toliko zakadi, da je nekaj ?asa vidljivost blizu nule! :(

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz vsak dan vozim za ve?jim ?tevilom dizlov in ti pa prav lepo di?ijo, zlasti tisti starej?ih letnikov ali pa novej?i in z odstranitvijo filtra. Tak ko pohodi gas toliko zakadi, da je nekaj ?asa vidljivost blizu nule! :(

 

 

Noja... tudi za kaksnim starim bencinarjem ravno ne disi prav lepo ... Ce se ze gremo na to... potem so najmanj smrdeci EV ... razen ce se ne zacne smodit kaksna elektricna napeljava  :lol:  :jezicek:

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 5 mesecev kasneje...

Da malo obudimo temo :) v zadnjih 5 dneh naredil cca 1900km - 1000km na avtocesti (Lj - toskana - LJ) ostalo pa naselja in mesta oz voznja po toskani. Poraba pa vidna iz slike (M32017, bencinar 2.0 120konjickov). Zelo pozitivno presenecen. V toskano smo celo prisli z 5.3l/100km. In da se razumemo voznje se ni prilagajalo cimnizji porabi. b61aa560e1de2393a7c4eae39370975e.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dajte ga meni,da ga "mu?ki"poteram pa da vidimo, koliko bo realna poraba.:)

Nic bat tudi jaz znam dosezt ?mosko? porabo ;) ampak ob kulturni voznji pa dosezes zgornji rezultat. Na gor pa prakticno ni omejitev

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nic bat tudi jaz znam dosezt ?mosko? porabo ;) ampak ob kulturni voznji pa dosezes zgornji rezultat. Na gor pa prakticno ni omejitev

Sent from my iPhone using Tapatalk

Sej, te porabe niso relevantne oz. niso pravi pokazatelj.Po Italijanskih avtocestah se itak vsi cijazijo 120 max. 130/uro.?e gre? v njihovem tempu je jasno, da bo poraba ni?ja.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej, te porabe niso relevantne oz. niso pravi pokazatelj.Po Italijanskih avtocestah se itak vsi cijazijo 120 max. 130/uro.?e gre? v njihovem tempu je jasno, da bo poraba ni?ja.

Definitvno se strinjam. Ne glede na vse sem prej na isto destinacijo prisel z mukami pod 7.5/100km (Renault clio 2006, 96konjickov).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ej zanimiva je meni ta poraba...

Zdaj sem imel nekaj prete?no avtocestnih relacij, kjer sem vozil med 140 in 160 km/h, 3 odrasli v avtu. Ma moja stara gara (2008, 2.0, 147 km) ga ni pila ve? ko 7.1 do max 7.5 L. 

Se mi zdi, da avtu teh 4k obratov prav pa?e (najve?ji navor) in se dodaja plin res minimalno.

No kar ho?em povedat, kljub temu da zra?ni upor raste s kvadratom hitrosti, sem skoraj prepri?an da je razlika v porabi minimalna ?e vozim 120-130 ali pa 150 km/h.

 

LP!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jest sem imel na potovalnemu racunalniku ze 0 km remaining in sem se peljal se nadaljnih 5 km do crpalke in tankal polnega. Notri je slo 57 l tako, da je avto imel se 7-8 l benza, ko je kazalo 0 km remaining. Meni se je pa se tok cudno zdelo zakaj ima tako majhno rezervo. Zej vem, da nima :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

z mojim prejsnim avtom

bmw 525d sm naredu 1100 km tu nekje

na bcju mi je pisal 7.1l

pa je dost tezji biu pa ga nism sparu in vecinoma mestna voznja

je pa res da ma 75l kesl se mi zdi

ampak vseen 2.5 masina 2002 letnik pa je majn pil k mazda

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Nisem jeze,ker tudi kdo drug bere moje prispevke,in mu lahko pride prav.   Vidim pa,da ne veš,da raglje niso niti za zategovanje,kaj šele za odtegovanje....nobene!-bilokatere! Seveda "domači mojstri" veselo "samo dal"...in kasneje pljuvajo proizvajalca,ko pobere mehanizem raglje....   Raglje so samo za hitrejše vijačenje pri nedostopnosti ipd.!!! Za zategovanje so namenjeni moment ključi!!! Za odtegovanje pa udarni vijačniki ali t.i."braker bar-i"   https://www.amazon.de/Gelenkgriff-Steck-Drehgriff-Schiebegriff-Belastbar-Bruchfest/dp/B010FVT86U/ref=pb_allspark_dp_sims_pao_desktop_session_based_d_sccl_3_5/260-8320235-7813804?pd_rd_w=3HbOK&content-id=amzn1.sym.cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_p=cdb3cd5b-5b29-4346-8344-90969a97eb77&pf_rd_r=VV9X2DCM6FWJJT1CDJKX&pd_rd_wg=i4bXm&pd_rd_r=72dc5606-32c3-4073-b7fa-6c1fdcf86e0e&pd_rd_i=B010FVT86U&psc=1   Just a moment... WWW.AUTODOC.SI  
    • Evo k že glih prosiš   - Alternative avtomobilom so zgolj velika strenjena naselja, kar pri nas še Ljubljana ni. Recimo moj primer iz enwga konca Lj (Rožna dolina) na drug konec Lj v Jarše imam po obvoznici 15min z avtom z avtobusom in potrebnim prestopanjem pa 45min. Dnevno dodatno izgubljena 1. ura, ki mi jo nihče ne plača in gre  na rovaš mojega prostega časa. - Lažje je vrtce povećat na ciljni lokaciji v bljižini delovnega mesta. Še boljša varianta pa da se enemu od starđev prizna 6 urni delovnik, do otrokovega 8 leta. - Delitev na naše in tuje ti bo takoj preprečila EU, tako da lahko pozabiš na rešitev vinjet samo za tujce - Vinjetni sistem je spodbuda, da se uporablja AC namesto lokalnih cest. Ac tudi ne moreš na ta način sploh kasirat, ker se ne ve kdaj bo gorivo bilo trošeno na AC in kdaj lokalno. Tudi izpadi zaradi tankanja v tujini bi bili lahko veliki, saj takrat ta denar ne gre za Slo ceste. Tudi teorija, kdor vel vozi več uničuje za osebni promet ne zdrži, ker to velja zgolj za težki promet in ta je cestninjen drugače. Vedeti je namreč treba, da AC je treba zgradit do konca pa ali se gor pelje en avto ali 10.000 avtov. Zato ne glede ali greš enkrat ali večkrat je to povšal, kot je pri elektriki recimo omrežnina. Ampak, ker gre pri elektriki tudi za dejansko porabo imaš posebej pač obračunano tudi to, kot pri gorivu že danes plačuješ trošarino, ki je nadomestek za pokrivanje stroškov, ki niso vezani zgolj za golo ceno goriva.     Drugač pa, da bomo vsi veseli, se pripravlja v EU dodatno obdavčevanje goriv kot CO2 agenda, ki bo prineselo med 20-40 centi višjo ceno goriva na liter. nekje po letu 2027 je tole predvideno pa ne glede al bo takrat gor Taubi al pa Jajo al pa kdorkoli drug. Tako, da EU se obrača stran od ljudi in nam na vsak način želi otežiti in podražiti življenje.
    • Upam, da ne boš jezn na mene. Potrudil si se ful. Ene izmed najboljših razlag.   Ampak obstaja možnost, da kupim to: Dolga pogonska raglja MILWAUKEE - Žabjek d.o.o. WWW.ORODJE-ZABJEK.SI - zasnova s 90 zobmi in 4° ločnega nihanja za ozke delovne prostore - glava s tankim...   Felne bom odtegnil s tem zlahka. Če sem se na avtu (amortizerji, španerji, ...) s kratko mantral, bo ta zmlela.   Pa še koga lahko mahnem z njo, kot Slivka z lopato. 457mm je že poštena štanga.
    • Lahko me popravite ampak, a ni dimenzija 205/60R16 res več ali manj samo za kombije. Za avtomobile je namreč 205/55R16.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.