Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav vsem!

Pred enim mesecem sem kupil Mazdo 5 CD110 in bi rad dal svoj prispevek tej debati. Racunalnik je ob polnem tanku zelo optimisticen 1100-1250 remaining. Povprecna poraba na racunalniku med 5.1 in 5.3. Ko pa pride trenutek resnice in podelim litre s prevozenimi km je zal dejansko stanje okoli 7 l/100km. Ta racunalnik in njegove finte so res samo finte za zabavo med voznjo.

Moram dodati da se vozim zelo umirjeno (na avtocesti dam temptmat med 110 in 120). Prestave menjam okoli 2000-2500 rpm.

 

Ali ima kdo kaksen nasvet?

(To mi je prvi diesel. Do sedaj sem imel samo bencinerje.)

 

 

Pa sem le najdu eno tako Mazdo 5 k moja.

To o remaining in o povpre?ni porabi dr?i. Tud men ka?e da kur 6,2 pa mi 7,5 al pa ?e mal ve?. To sem stestiral z mnogo tanki pa tudi, da sem v ?usu skuru tank in isto povpre?na ne dela. To so mi z lahkoto potrdili na servisu. Tko pa? je.

Ima? pa res ne?no nogo. Jaz ne pridem pod 7,5l razen v ekstremih 2 krat na leto.

Nekaj so govorili o novem firmware-u pa v manj?i porabi, to pa je treba ?e preveriti.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi originalni ra?unalniki kar konkretno la?ejo?

No vsaj dobra stara matematika ne la?e, danes sem tankal mojega 100NXa in je bila poraba pohvalnih 9,1 litrov na 100 kilometrov. Ampak ob?utek imam da bo naslednji tank poraba preko 10 kajne Zemir. :blink::hohoho:

 

Ja mislim da bo :P:hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem opazil, da na povpre?no porabo najve? vplivajo gume. Pa ne samo ?irina ampak predvsem model gume oziroma kotalni upor teh gum.

 

Meni pa ?e ni ni? jasno,kaj vpliva na porabo. :whatever:

Ko vozim sam,prazen avtek in ?e kar v mejah normale,mi ne rata nikoli pod 7l/100.

Zdej na dopustu pa poln avto do daske,cela familja not,pi?it po avtocesti konstantno nad 150 pa ti pije 6l pa nekaj drobi?a.

Buooo,ni? jasno. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Drži-vsa čast👍...nisem šel še bolj v detajle,ker je pač tema elektromobilnost,in ker za mehanski sistem,kot je na Fiatih nimam izpita in ne vem natančno. Za hidravlični pa imam celo izpit za starega Jembaha serija 732😅 dela na foro...podobno kot torque converter oz. hydro-coupling pri klasičnih avtomatskih menjalnikih...samo,da je stvar veliko večja....sistem dveh vetrnic z razmakom cca. 1 mm premer je pa mislim da celo več kot 1m...ne vem več točno...je dolgo tega,od kar smo te lok. vozili na SŽ. Je pa stvar genialna,ker omogoča maksimalno vleko na kavlju pri nični hitrosti...le z direktno zavoro držiš na meji,da ne zakoplje...ima namreč tri vlečne osi fiksno-kardansko vezane,in če zakoplje ena,zakopljejo vse,in seveda izgubiš vleko. Je neverjetno efektivna lokomotiva v smislu premaknitve zelo težkih vlakov...npr. na tov. postaji Moste,si z tem "majhnim strojem" potehnil cel naložen kontejnerski vlak,ki ti ga ni ratalo niti z t.i.đuro (642/643 serija-diesel-elektro premikalka).   Tukaj se navezuje tudi prednost tehnično podobnih klasičnih avtomatskih menjalnikov,kateri so ravno zaradi hydro-couplinga v torque converterju idealni za vleko prikolice.
    • Tak glasnih ogledal kot na Mazdi 2 (de) 2010 letnik pa nisem še slišl nikjer. Tak da ti dam prav.   Niso pa nikoli crknili.
    • Hmmm nekaj si ven izpustil. Obstajajo 3 vrste dizl pogona pri lokomotivah: - mehanski ( v Sloveniji stari potniški vlaki - Fiati), - hidravlični prenos, - električni prenos. Kakšen je prenos moči iz dizelmotorja do koles, pove prva cifra v številčni oznaki serije: 6 - dizelelektrično vozilo (npr. 661, ...) 7 - dizelhidravlično vozilo (npr. 711, ...) 8 - dizelmehanično vozilo (npr. 813, ...)   Je pa res, da je tvoj opisan v totalni prevladi.   No tolko sem jaz študiral vlake, pred časom.   Ladje tudi. Elektro generator zagotavljal elektriko celi ladji in vijaku. Odzivnost na elektro vijaku je dosti boljša.
    • Meni je pa všeč to, da ljudje lepo grejo med avti in ne butajo ogledal😉 Aja, pa še točno vidim, če je avto zaklenjen ali ne.... 
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.