Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

vidte da pi?em :ouje:

 

Mnja,to ti board computer ka?e...... :P:hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Malo ga tresni,da bo za?el prav kazat! :P:lol:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Ja probaj,samo na lastno odgovornost! :hohoho:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Aha,a spet jaz kriv...... :(:huh:

Ti?a vun!!

 

Eni pijejo vsak dan,eni bolj poredko,eni pa kuj iz fla?e!!

Napisano

Evo,po prevo?enih 1500 km( nafilan avto do fula :blink: ),mi je popila moja mazdica povpre?no

 

6,4 l/100 km-vo?nja prete?no avtoceste(150-170 km/uro).

 

Sem kar zadovoljen z porabo. :bravo:

 

 

Napisano

Lep pozdrav vsem!

Pred enim mesecem sem kupil Mazdo 5 CD110 in bi rad dal svoj prispevek tej debati. Racunalnik je ob polnem tanku zelo optimisticen 1100-1250 remaining. Povprecna poraba na racunalniku med 5.1 in 5.3. Ko pa pride trenutek resnice in podelim litre s prevozenimi km je zal dejansko stanje okoli 7 l/100km. Ta racunalnik in njegove finte so res samo finte za zabavo med voznjo.

Moram dodati da se vozim zelo umirjeno (na avtocesti dam temptmat med 110 in 120). Prestave menjam okoli 2000-2500 rpm.

 

Ali ima kdo kaksen nasvet?

(To mi je prvi diesel. Do sedaj sem imel samo bencinerje.)

 

 

Pa sem le najdu eno tako Mazdo 5 k moja.

To o remaining in o povpre?ni porabi dr?i. Tud men ka?e da kur 6,2 pa mi 7,5 al pa ?e mal ve?. To sem stestiral z mnogo tanki pa tudi, da sem v ?usu skuru tank in isto povpre?na ne dela. To so mi z lahkoto potrdili na servisu. Tko pa? je.

Ima? pa res ne?no nogo. Jaz ne pridem pod 7,5l razen v ekstremih 2 krat na leto.

Nekaj so govorili o novem firmware-u pa v manj?i porabi, to pa je treba ?e preveriti.

 

LP

Napisano

Se pravi originalni ra?unalniki kar konkretno la?ejo?

No vsaj dobra stara matematika ne la?e, danes sem tankal mojega 100NXa in je bila poraba pohvalnih 9,1 litrov na 100 kilometrov. Ampak ob?utek imam da bo naslednji tank poraba preko 10 kajne Zemir. :blink::hohoho:

Napisano

Se pravi originalni ra?unalniki kar konkretno la?ejo?

No vsaj dobra stara matematika ne la?e, danes sem tankal mojega 100NXa in je bila poraba pohvalnih 9,1 litrov na 100 kilometrov. Ampak ob?utek imam da bo naslednji tank poraba preko 10 kajne Zemir. :blink::hohoho:

 

Ja mislim da bo :P:hohoho:

Napisano

Moja mazdica, prevozenih 350 kilometrov, prazen tank :)) aja, tank drzi 61 litrov :)

 

hehe LOL... pri taki porabi bi ?lovek ?e lahko pomislil, da ti kje tank pu??a :hohoho:

33112_1.png

Napisano

Jaz sem opazil, da na povpre?no porabo najve? vplivajo gume. Pa ne samo ?irina ampak predvsem model gume oziroma kotalni upor teh gum.

33112_1.png

Napisano

Jaz sem opazil, da na povpre?no porabo najve? vplivajo gume. Pa ne samo ?irina ampak predvsem model gume oziroma kotalni upor teh gum.

 

Meni pa ?e ni ni? jasno,kaj vpliva na porabo. :whatever:

Ko vozim sam,prazen avtek in ?e kar v mejah normale,mi ne rata nikoli pod 7l/100.

Zdej na dopustu pa poln avto do daske,cela familja not,pi?it po avtocesti konstantno nad 150 pa ti pije 6l pa nekaj drobi?a.

Buooo,ni? jasno. :whatever:

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.