Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

moj stil je bila relacija Bovec- Nova Gorica, prehitevanje, bremz, prehitevanje... samo je 120 in 2.0

 

To je pol se majhna poraba. Nas vcerajsnji trip medvode- KG-bovec- tolmin-most na soci- bled- medvode 5,9 pa avto je lavfu 20min v stantgasu s klimo ker je malega zmanjkalo za urco v Bovcu

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To je pol se majhna poraba. Nas vcerajsnji trip medvode- KG-bovec- tolmin-most na soci- bled- medvode 5,9 pa avto je lavfu 20min v stantgasu s klimo ker je malega zmanjkalo za urco v Bovcu

 

ja, je majhna poraba ker ko sem pri?el v Lepeno, mi je ravno kon?alo regeneracijo, sem vedel za nazaj da je ne bo, zato sem namenoma dal porabo na 0. Zdaj se bom zapeljal enkrat do Gorice, vmes se mi bo v?gala regeneracija, avto bom ugasnu, ker bo prej konec poti, isto za nazaj.. pa bo poraba na 7.5. ?e ne, relacija s tepomatom na 130 mi ?re 7,2.
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kr navad se. Jst sm ?e roke dvignu od te kamikaze, ne pridem pod 7 kot ti. ?eb hotu ok porabo bi moru met 1,9 Tdi 77kW. ?katla okol je vseen kera je.

 

Ja, sej sem se ?e navadil. Raje imam, da malo ve? pije pa izgleda OK, kot pa da imam neki ?parovni mlin?ek pa izgleda kot kolnki?ta :prstgor:

 

Sicer pa sem probal ve? razli?nih stilov vo?nje, vsi ve?inoma po AC. Pri 100km/h (jodlbergerji so spet nekaj zmanj?evali hitrosti in sem se moral prilagodit) sem porabil 6.1l, pri 130km/h in zelo upokojenskim pospe?evanjem okoli 6.8-7.2l, pri trenutnem stilu med 150-180km/h pa pije okoli 7.4-7.5l, ?e tankam na MOL-u ali Shellu. ?e tankam na Petrolu pa okoli 8l. Fauve fahrerjem se sicer smilim, ampak meni se oni tudi, da morajo dnevno gledat na?i?kane predpotopne oblike s preobilico kroma, ki je bil moderen 20 let nazaj.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, sej sem se ?e navadil. Raje imam, da malo ve? pije pa izgleda OK, kot pa da imam neki ?parovni mlin?ek pa izgleda kot kolnki?ta :prstgor:

 

Sicer pa sem probal ve? razli?nih stilov vo?nje, vsi ve?inoma po AC. Pri 100km/h (jodlbergerji so spet nekaj zmanj?evali hitrosti in sem se moral prilagodit) sem porabil 6.1l, pri 130km/h in zelo upokojenskim pospe?evanjem okoli 6.8-7.2l, pri trenutnem stilu med 150-180km/h pa pije okoli 7.4-7.5l, ?e tankam na MOL-u ali Shellu. ?e tankam na Petrolu pa okoli 8l. Fauve fahrerjem se sicer smilim, ampak meni se oni tudi, da morajo dnevno gledat na?i?kane predpotopne oblike s preobilico kroma, ki je bil moderen 20 let nazaj.

 

Deloma ti dam prav, je pa tko, da ?e kupuje? avto da na kaj zgleda, VAG in Mazda odpadeta. dokler nam je poraba klju?nega pomena je jasno, da smo preve? na dnu lestvice, da bi kupoval s srcem. ?al. To je rezervirano za tisti promil, za katere delamo in katerim se tako lepo ?olsko pustimo **bat v glavo.

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Deloma ti dam prav, je pa tko, da ?e kupuje? avto da na kaj zgleda, VAG in Mazda odpadeta. dokler nam je poraba klju?nega pomena je jasno, da smo preve? na dnu lestvice, da bi kupoval s srcem. ?al. To je rezervirano za tisti promil, za katere delamo in katerim se tako lepo ?olsko pustimo **bat v glavo.

 

Ja, lahko bi rekel: "Takle mamo." Sigurno stane po 20.000km in dodatnem litru porabe cca 250? ve? od enega "normalno" ?ejnega dizla. Ampak zdaj imam kar imam in ga zaradi tega ne bom menjaval. Sploh pa imam tak re?im vo?nje, da verjetno tudi kak?en bolj ?paroven dizel ne bi popil kaj dosti manj (mogo?e 0,5l). Je pa res, da ?e pazi? na porabo in vozi? "normalno" pa ?e vseeno pije, te to pa? za?ne motit kot te?na baba, ki jo mora? vsak dan gledat.

Mogo?e moj naslednji avto ne bo ve? Mazdin dizel, ne bo pa tudi Holzwagen, Olimpijec... V po?tev pride edino Seat iz tega koncerna. Sicer bo pa verjetno bencinar, ki bo dihal na LPG. Najbolj pomembno pri avtu se mi zdi, da ni z njim nekih izrednih stro?kov. Tanka? in vozi?. Ker tisto ti pa res lahko po?re ?ivce bolj kot vsak liter goriva.

Sicer sem pa siguren, da obstoja neka zadeva, s katero se da to porabo po?timat. ?e imajo eni na istem modelu in identi?ni ma?ini 6l porabe pri normalni vo?nji, je verjetno to izvedljivo pri vsaki. ?e mene vpra?a?, je kriv ra?unalnik. Ker pred poobla??enim "software update-om" je meni tudi pil med 5,7 - 6,5l na 100km. ?tudiram o chip tuningu, ker baje bi se naj potem zmanj?ala poraba. Kake so kaj izku?nje tistih, ki so ga dali ?ipat? V Roga?ki ga en ?ipa in optimizira za malo ve? kot 200?.

 

Kaj pa ta zadeva?

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtop...f=6&t=43086

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 tedna kasneje...

@Tomozuki - dobro razmi?lja? za prihodnost; jaz imam 2.3i in 166KM, pa imam porabo cca. 9 litrov (BC sicer ka?e okrog 7.8 ko je realno 9 litrska poraba), ampak ko ugotovi? da je liter LPG-ja 0,71?, se ti vsi dizlaki zasmilijo, tisti ki furajo VW Kvadrature (beri Passat od letnika 1997 do 2007 ali razne Tourane) pa DVOJNO, ker res totalno kazijo izgled na?ih cest! :hudicek::jupiii:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

No pa pustmo to, vsak naj fura kar mu sede, ne maram iber pametnjakovi?ev, ki drugim govorijo kako, kaj in s ?im je treba, glih v tem je ?ar da nismo ovce in vsak izbere zase najbolj?o opcijo ter uporabi lastno pamet. :jupiii:

 

Sem pa sam s svojo trenutno varjanto zelo zadovoljen, to pa priznam. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Meni je povpre?je zadnjih 30.000 km na mazdi6 2004 2.0 dizl 120 KS (al neki tazga) cirka 6,5 l / 100 km. Je pa res, da se sku?am ve?inoma omejitev dr?at, ker sem ?e dvakrat delal izpit za avto :-). BTW, vo?nje so vsaj polovica na kratke ture po Ljubljani in okolici, polovico pa relacije.

 

Avto ma cirka 105.000 km.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo, moj rezultat na Krk in nazaj v MB preko Delnic je pa okroglih 7 litrov. 4-je smo bili noter pa kup krame. Ne bom rekel, da sem ravno ful vesel, sem pa pri?akoval nekaj ve?.

 

@ZMAJ: Glede na te moje kilometre, bi ?e v pol leta dobil investicijo noter :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

moj zadnji pa 7,8, kar je za moje pojme zelo v redu. :bravo:

 

Za bencinca. :hudicek::jezicek:

 

Jaz se pa ?e zmeri vozim okrog 9 litrov na 100 km, LPG se razume. :cheers:

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za bencinca. :hudicek::jezicek:

 

Jaz se pa ?e zmeri vozim okrog 9 litrov na 100 km, LPG se razume. :cheers:

 

Za dizla in to samo mestne kratke vo?nje.Benzinc bi imel po mojem porabo okrog 10 litrov in ve?. :harhar:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Za dizla in to samo mestne kratke vo?nje.Benzinc bi imel po mojem porabo okrog 10 litrov in ve?. :harhar:

 

Moj bencinc se samo v mestu vozi s 6.0 z istimi konji 136 :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • No pol se pa pejt EV, prvo se boš tresel kje boš polnil, potem računal oddaljenost do trajekta da primerno sprazniš baterijo, no potem pa se boš spet tresel kje ga boš najbližje napolnil ko zapustiš trajekt. Sem prepričan da tudi cena prevoza ne bo enaka kot za ICE, časovno zamudno bo tole, pa še vsi čehi bodo nate s prstom kazali  lej tega k nam dela gužvo.
    • Zanimiv razplet kvalifikacij.
    • Ampak, tista proslava vsako leto na štadionih je bila za tiste čase kar paša z oči in meni kot mulcu takrat je bla všeč. Mislim, bla je vsaj veliko bolj normalna kot Eurovizija dan danes.
    • Te usmeritve je izdala Grška vlada na osnovi pobude trajektnih prevoznikov. Močno dvomim, da bi si prevozniki pljunili v lastno skledo, če ne bi bilo nekaj na tem, da na trajektih so EV-ji pač potencialna nevarnost, ki ni zanemarljiva.   pa še seznam omejitev: Prevod ukrepov, ki se nanašajo na električna in hibridna vozila pri prevozu s trajekti v Grčiji Med nakladanjem vozil z alternativnimi viri energije (AFV) je potrebno: Evidentiranje: Zabeležiti tip vozila in njegovo lokacijo na ladji ter namestiti ustrezne oznake na vidno mesto na vozilu. Preverjanje temperature baterije: Pri vseh električnih in priključnih hibridnih vozilih je treba preveriti temperaturo baterije. Obveščanje posadke: Vozniki/potniki morajo nemudoma obvestiti posadko, če prejmejo kakršno koli opozorilo ali alarm iz vozila. Omejitve pri nakladanju AFV: Električna in priključna hibridna vozila: Raven napolnjenosti baterij ne sme preseči 40 % njihove skupne zmogljivosti. Vozila z drugimi alternativnimi gorivi (UNP, zemeljski plin): Rezervoarji za gorivo ne smejo biti napolnjeni več kot 50 % njihove skupne zmogljivosti. Poškodovani sistemi napajanja, rezervoarji ali baterije: Vozila z poškodovanimi sistemi napajanja, rezervoarji ali baterijami se ne smejo nalagati, razen če so ti deli odstranjeni. Vozila, pri katerih ni jasno, ali so baterije poškodovane, se prav tako ne smejo nalagati in prevažati. Odgovornost lastnika: Odgovornost za zagotovitev, da ni poškodb na sistemu napajanja, rezervoarjih ali baterijah vozila, je izključno na strani lastnika vozila. Dodatni varnostni ukrepi: Upoštevanje teže pri zlaganju: Pri zlaganju vozil je treba upoštevati njihovo težo, zlasti pri električnih vozilih, ki so v povprečju 25 % težja od običajnih vozil. CCTV nadzor: Vozila AFV je treba nalagati na območjih z neoviranim CCTV nadzorom. Prezračevanje: Med nakladanjem/razkladanjem in med plovbo je treba zagotoviti delovanje sistema umetnega prezračevanja nakladalnega prostora (če gre za zaprt prostor za tovor ro-ro ali posebno kategorijo, kot je določeno v Direktivi 2009/4/ES). Prednostno nalaganje na odprtih prostorih: Vozila je treba prednostno nalagati na odprtih prostorih, če so taki prostori na voljo in je to praktično in izvedljivo.
    • Poglej tam od 37:30 pa sploh ni govora o bateriji ampak nek pretvornik in to na letniku 2016 in kasnejših. Zadeva zagori in del stane preko 4 jurje, če pa oni zrihtajo pa 1800€.   Ker tako rad naštevaš je popravljanje je servis EV motorja 1500€, baterije 1500€, tega konverterja 1800€. Pa to so popravila z rabljenimi komponentami, ker če se gre na novo je cena krat 3. Vse našteto pri dizlu se popravlja z novimi deli pa prideš tam nekje v območje popravil komponent EV-jev z rabljenimi deli.   Ampak kaj je pa najbolj pomembno. ZA ICE imaš servisov veliko , tudi specializiranih za DPF pa turbine, injektorje itd. Tukaj pa model pove, da so v Evropi samo trije taki, ki se s tem ukvarjajo. Se pravi ni ne tradicije ne razpršenosti znanja. Enostavno si ali prisiljen na uradnem servisu menjat po astronomskih cenah ali pa iskat med temi tremi ali boš lahko poservisiral svojo težavo.   Bom povedal še 1x - za lastništvo EV-ja je tko kot praviš, čim manj moraš razmišljat in verjet v srečo, da bo vse OK. Enostavno moraš biti zelo velik optimista (eni bi sicer rekli nekaj drugega) in računat na to, da boš šel lepo brez pretresov skozi lastništvo EV-ja. A bo kdaj bolje? Verjetno da ja, ampak zdaj se še vedno orje ledino, ker EV zgodba pri večini proizvajalcev sploh še nima tradicije oziroma pri novih firmah je nikoli sploh še ni imela.
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.