Skoči na vsebino

Poraba!


andrazzz

Priporočeno sporočilo

Lep pozdrav vsem!

Pred enim mesecem sem kupil Mazdo 5 CD110 in bi rad dal svoj prispevek tej debati. Racunalnik je ob polnem tanku zelo optimisticen 1100-1250 remaining. Povprecna poraba na racunalniku med 5.1 in 5.3. Ko pa pride trenutek resnice in podelim litre s prevozenimi km je zal dejansko stanje okoli 7 l/100km. Ta racunalnik in njegove finte so res samo finte za zabavo med voznjo.

Moram dodati da se vozim zelo umirjeno (na avtocesti dam temptmat med 110 in 120). Prestave menjam okoli 2000-2500 rpm.

 

Ali ima kdo kaksen nasvet?

(To mi je prvi diesel. Do sedaj sem imel samo bencinerje.)

 

 

Pa sem le najdu eno tako Mazdo 5 k moja.

To o remaining in o povpre?ni porabi dr?i. Tud men ka?e da kur 6,2 pa mi 7,5 al pa ?e mal ve?. To sem stestiral z mnogo tanki pa tudi, da sem v ?usu skuru tank in isto povpre?na ne dela. To so mi z lahkoto potrdili na servisu. Tko pa? je.

Ima? pa res ne?no nogo. Jaz ne pridem pod 7,5l razen v ekstremih 2 krat na leto.

Nekaj so govorili o novem firmware-u pa v manj?i porabi, to pa je treba ?e preveriti.

 

LP

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Se pravi originalni ra?unalniki kar konkretno la?ejo?

No vsaj dobra stara matematika ne la?e, danes sem tankal mojega 100NXa in je bila poraba pohvalnih 9,1 litrov na 100 kilometrov. Ampak ob?utek imam da bo naslednji tank poraba preko 10 kajne Zemir. :blink::hohoho:

 

Ja mislim da bo :P:hohoho:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem opazil, da na povpre?no porabo najve? vplivajo gume. Pa ne samo ?irina ampak predvsem model gume oziroma kotalni upor teh gum.

 

Meni pa ?e ni ni? jasno,kaj vpliva na porabo. :whatever:

Ko vozim sam,prazen avtek in ?e kar v mejah normale,mi ne rata nikoli pod 7l/100.

Zdej na dopustu pa poln avto do daske,cela familja not,pi?it po avtocesti konstantno nad 150 pa ti pije 6l pa nekaj drobi?a.

Buooo,ni? jasno. :whatever:

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hotel sem samo pohvalit Zmaja da je opravil podvig, za katerega elektrobicikli zaenkrat še niso dovolj zmogljivi.
    • 200KM je v redu, če je turbo, ker je teh 200KM na voljo na sredini obratov in navadno v daljšem razponu. Pri N/A motorjih je pa ta max moč na koncu vrtljajev tam, kjer se začne rdeče polje in je razpon vrtljajev, ko je to na voljo žel precej ozek. Zato ta podatek izredno zavaja in ja zato se 2,5 turbo Mazde izven EU peljejo precej bolj suvereno pa ne zaradi 50KM več ampak zato, ker so moči na voljo bistveno prej.   Zato je tudi MPS bila res super za uživancijo, če te ni skrbela poraba 10+l/100km.
    • Zato, ker plešejo v Nemčiji, kjer se jim sesuva avto industrija v kateri smo kot podizvajalci za določene dele. Jebat ga tko to gre, ko se igrajo monopoly in se sprejemajo napačne odločitve. Drugače pa se ne gleda mesečnih rezultatov ampak letne in v EU je padec kar konkreten. EU oblast žal že nekaj let ne dela za Evropejce in prvi računi so izstavljeni. Žal.
    • To se pa bere skoraj tako kot mantra LGBTIQ....+++ zakaj hočte bit 100% hetero, če ste pa lahko vsaj mal homo?
    • Ah, daj no, kot da je to kak poseben in zapleten proces...   Prevrneš zadnjo klop, vzameš ven dvigalko, podložiš pod amortizer in kmalu je guma v zraku. Dvomim, da traja pet minut... V bistvu je dlje trajalo, da sem prišel k sebi, ko sem videl, kaj je z ležajem, kot je pa trajalo, da sem avto dvignil... Če bi imel ustrezno podporo (kak klocen ali zidak prave dimenzije) bi bilo še hitreje, ker bi dvigalko postavil kar pod "šusplato" in dvignil cel sprednji del.   Ja, veš, BTjka je avto, ne pa načičkan zabaviščni park na štirih kolesih z bluetooth povezavo in plazmo sredi armature...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.