Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Mor? ane? Mor? me siliti v to, da ga ne pozabim. :P

 

I raise...

Call?

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Pri?el iz ?ibenika.

AC 120km/h v obe smeri in moj 4x4 je spil 6.3L/100km po BC-ju in izra?unu.

V ?ibeniku sem resetiral BC in nazaj proti domu ravno taka poraba.

 

lp

Napisano

To se pravi, da ?e moj dizel na taki relaciji in isti hitrosti po?re za pol litra ve?, ni nekaj vredu z njim... <_<

Napisano

Pri?el iz ?ibenika.

AC 120km/h v obe smeri in moj 4x4 je spil 6.3L/100km po BC-ju in izra?unu.

V ?ibeniku sem resetiral BC in nazaj proti domu ravno taka poraba.

 

lp

 

Edino cudno se mi zdi da imas v obe smeri enako. Pot dol (res da split) me je nazadnje prisla skoraj pol L manj kot nazaj

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To se pravi, da ?e moj dizel na taki relaciji in isti hitrosti po?re za pol litra ve?, ni nekaj vredu z njim... <_<

 

Ne more? takole primerjat... obadva bi morala isto ?tartat in peljat z isto hitrostjo in tempom. Potem bi pa lahko rekel kolk je realna poraba.

 

Druga?e pa se septembra dela primerjalni test z naslovom "poraba II" pa si vabljen, da preverimo kolk je kej na tem.

33112_1.png

Napisano

Edino cudno se mi zdi da imas v obe smeri enako. Pot dol (res da split) me je nazadnje prisla skoraj pol L manj kot nazaj

 

Sej za dol mi je bc kazal 5.9 in potem se mi je spro?ila regeneracija ( deset minut na trenutno porabo ve? kot 10l/100km), pa ?e malo do Splita, Trogirja, slapov Krke in ko sem v ?ibeniku tankal je bilo 6.3.

No, sej niti ni tako slabo.

 

lp

Napisano

Sej za dol mi je bc kazal 5.9 in potem se mi je spro?ila regeneracija ( deset minut na trenutno porabo ve? kot 10l/100km), pa ?e malo do Splita, Trogirja, slapov Krke in ko sem v ?ibeniku tankal je bilo 6.3.

No, sej niti ni tako slabo.

 

lp

 

Potem si jo tudi nazaj imel (350km)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ne more? takole primerjat... obadva bi morala isto ?tartat in peljat z isto hitrostjo in tempom. Potem bi pa lahko rekel kolk je realna poraba.

 

Druga?e pa se septembra dela primerjalni test z naslovom "poraba II" pa si vabljen, da preverimo kolk je kej na tem.

 

Z veseljem se udele?im... ?e bom ?e imel ta avto ^_^

Napisano

Potem si jo tudi nazaj imel (350km)

 

Verjetno je res bla, ma jo nisem opazil. Kaj se da spogramirat to regeneracijo na bolj redko (da se pri?iga na ve? km)?

Alpa da bi se pri?gala max. na en tank?

Napisano

Verjetno je res bla, ma jo nisem opazil. Kaj se da spogramirat to regeneracijo na bolj redko (da se pri?iga na ve? km)?

Alpa da bi se pri?gala max. na en tank?

 

Nope

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

boh ne dej... da ti bo filter zabasalo, pol pa sploh ne bo? ve? rabu regeneracije, ker bo motor zadu?ilo :P

33112_1.png

Napisano

boh ne dej... da ti bo filter zabasalo, pol pa sploh ne bo? ve? rabu regeneracije, ker bo motor zadu?ilo :P

 

Aja, nisem vedu :huh:

Napisano

Po prvem polnem tanku, pa dobrih dveh tednih vo?nje, pa po prvih izra?unih 8.8 (1.6 16v 107HP). Malo ?e klima zraven prispeva, tako kot k prehladu.

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

Napisano

Mazda6, 2006, odstranjen DPF, 95%AC, hitrost nikoli manj kot 120 in najve? do 160km/h

Poraba po ra?unalniku in pe? to?no 5,3 :cheers:

Napisano

Poraba z zadnjim rezervoarjem 8.05 l/100km :P:rispekt:

http://www.poraba.com

 

Bo preba MPS kupit, Xedos premal pije :hohoho:

 

Ni velike razlike,verjem vem to iz izku?enj in prakse. :harhar:

 

Po prvem polnem tanku, pa dobrih dveh tednih vo?nje, pa po prvih izra?unih 8.8 (1.6 16v 107HP). Malo ?e klima zraven prispeva, tako kot k prehladu.

 

Pri skor 3X tolk konjih in 1800 kilah te?e, je moj saker ?parovec, glede na zgornji citiran post. :prstgor:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Realnost novih marketinskih mlinckov:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...ove-dobe/313350

 

Na papirju 5,2. V testu 7-8, pa se nekdo je lepo napisal spodaj da ga niti obremenili niso kot family car.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Realnost novih marketinskih mlinckov:

http://www.rtvslo.si/zabava/avtomobilizem/...ove-dobe/313350

 

Na papirju 5,2. V testu 7-8, pa se nekdo je lepo napisal spodaj da ga niti obremenili niso kot family car.

 

+ kako me nasmejijo izjave butastih "testnih voznikov"

Avtorji oddaje tako ?e ugotavljajo, da se za?ne dru?inski c-max vesti skoraj kot kak?en majhen dirkalnik, ?e voznik odlo?neje pohodi stopalko za plin.

Isti kot moj bratranec, vsak avto ki ga je peljal je bilo "to je tooolk ?lo, to je res ?lo k svinja, ne more? mislit kolk" vozil je pa Clia 1,4, Civica 1,4, VW Toruan 1,9 tdi in podobna jajca. Potem mu kar re?em, da si res ne predstavljam koliko ti avti grejo. :hohoho:
Napisano

Saj jaz kot smrkavec sam tud mislil kaka raketa je bil Yugo45 s pobru?enimi cilindri in malo bolj odprtim frgazerjem tko, da je stisnu ven ene 60KM in je ?el "neverjetnih" 155km/h.

 

Pol ?ele k sproba? karkoli drugega vidi?, da si mel nepremi?nino. sramezljiv

33112_1.png

Napisano

Pri skor 3X tolk konjih in 1800 kilah te?e, je moj saker ?parovec, glede na zgornji citiran post. :prstgor:

 

Saj se sigurno da ?e kaj pri porabi zni?at (npr. malce bolj zmerno speljevanje in pa predvsem pospe?evanje, malo bo treba kak?ne filter?ke menjat, ...). Sam je rajc, k ga do pleha pritla?i? :D

Plin je za kuhanje, elektrika je za razsvetljavo, diesel je za oranje, bencin... bencin pa je za vozit.

  • 4 tedne kasneje...
Napisano

Mene spet poraba zafrkava :wacko: Ko sem zadevo dobil iz Pelkovega servisa in je nastavil ventile, je delalo vse super, porabo sem imel pa okoli 6.6 do 6.7 litra dizla/100km (prete?no avtocesta). Potem pa foter prinese neki tester XTF (extreme fuel treatment) domov, ker mu ga je dal neki kolega. In jaz se odlo?im, da zadevo sprobam, ker so obljubljali ?ude?ne prihranke pri porabi. Seveda sem pred tem pogledal po netu in mnenja so bila tako ZA kot tudi PROTI, ampak, da ne bi govoril na pamet... Zadevo vlijem v tank in odpeljem iz bencinske ?rpalke na Lukovici proti Trojanam. Po BC-ju mi za?ne poraba takoj nara??at za 0,1l na pribli?no 2-3 kilometre. Pri Blagovici sem ?e pri?el na 7.3l! Pri?gala se je tudi lu?ka za motor. Sicer gre avto normalno, brez posebnosti. Zadevo povem fotru in re?e, da je treba ?e 2 testerja vlit noter, potem pa za?ne poraba kao padat. No, pa probajmo. Do naslednjega tanka je rumena lu?ka za motor ?e ugasnila, porabo sem pa imel (prera?unano na roke in po BC-ju) 7.2l/100km. Vlijem novega noter pri tem pa ugotovim, da je tretja vre?ka (tester) strgana. Takoj ko speljem iz bencinske ?rpalke na avtocesto, resetiram BC in ta mi za?ne kazat povpre?no porabo 14l/100km, ?eprav je re?im vo?nje ostal isti. Potem sicer za?ne padat in se ustavi na 7.3l/100km (vmes se mi ponovno pri?ge lu?ka za motor). Ko grem tankat in prera?unavam na roke, pridem do istega rezultata. Potem, ker se je 3-tja vre?ka te smrdljive vsebine predrla, sem naprej vozil brez tega dodatka. Ponovno grem tankat, resetiram BC in spet poraba 14l/100km, nakar je za?ela padat in se ustavila pri 7.4l/100km. Grem tankat naslednji? in tudi na roke isto izra?unano. Se zapeljem do Pelka, ki ugotovi, da je napaka bila na EGR-ju. Zadevo resetira in pove, da se naj oglasim, ?e lu?ka ponovno zasveti. Zdaj ?e nisem uspel prit do bencinske ?rpalke, ampak ?tevec za gorivo se je ustavil na polovici in mi sporo?il, da imam ?e za 350km goriva (prevozil sem jih pa ?e enkrat toliko). Na?eloma je ?tevec pri?el na polovico pri okoli 400km. Sedaj mi ka?e povpre?no porabo 7,7l. Skratka, vedno ve?. ?tudiram, kaj bi bilo za naredit. Najverjetneje bom ?el ?e do Kozmosa, da zadevo priklopijo na tester in povejo svoje mnenje :glare: Skratka, nobene take pheezdarije ne vlijem ve? noter...

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo pred morjem sem tankal 43 litrov (na prazen tank) in zaenkrat naredu ?e 680 kilometrov, pa ?e mam notri. Vo?nje je bilo pa res zelo me?ane...se pravi da imam 6,3 porabe s tem tankom :) Sam drek, od labija 5,6 pa ni ?ans da kdaj dose?em :D

 

 

  • 1 mesec kasneje...
  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Ne da bi se kaj preve? hvalil...

 

Smo ?li na po?itnice. Na tako dolgi poti

post-5658-1385151580_thumb.jpg

 

je ra?unalnik pokazal tako porabo

post-5658-1385151621_thumb.jpg

 

Iz izku?enj vem, da to pomeni 4,8 litrov bencina na 100 km. V avtu pa jaz, ?ena, trije otroci in prtljaga. No, ja, resnici na ljubo, tudi idealni pogoji: od 2 do 8°C, suha cesta, teko? promet, 3/4 po avtocesti, ostalo velika ve?ina izven naselja,...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Svaka čast Toyoti za tole   Ko Japonci odvržejo rokavice WWW.AVTOMANIJA.COM Naslednik legendarnega Lexusa LFA ni Lexus, temveč Toyota.  
    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.