Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

je res tako velika razlika med recimo 95 pa 100oz 98 oktanskim bencinom ali je ralika samo v tem koliko stane en liter :D

 

pa zanima me ce naredis z 98oktanskim bencinom vec km kot z 95 ce tankam recimo 10 euru :D

Napisano

je res tako velika razlika med recimo 95 pa 100oz 98 oktanskim bencinom ali je ralika samo v tem koliko stane en liter :D

 

pa zanima me ce naredis z 98oktanskim bencinom vec km kot z 95 ce tankam recimo 10 euru :D

 

Pobrskaj, o tem je blo napisanega ?e veliko.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

  • 11 let kasneje...
Napisano

Ta stara tema se ni razvila. Mene pa zanima, če ima kdo izkušnje pri Mazda bencinskih motorjih s 100 oktanskim bencinom. Sam vedno tankam 95. Je kakšna opazna razlika (poraba, moč, ...), razen v oktanskem številu in ceni?

Napisano
pred 5 minutami je Janez007 napisal:

Ta stara tema se ni razvila. Mene pa zanima, če ima kdo izkušnje pri Mazda bencinskih motorjih s 100 oktanskim bencinom. Sam vedno tankam 95. Je kakšna opazna razlika (poraba, moč, ...), razen v oktanskem številu in ceni?

Meni, so v osnovi prodajali te zgodbe, zdaj pa ne v avtu in ne kosilnici ne vidim razlike, tankam in v avto in kosilnici 95tko...in vse ok...., toliko moje mnenje.

Napisano

Po moje pri Mazdinih atmosfercih ni neke razlike. Pri turbo motorjih, sploh tistih z vec moci, se pa razlika obcuti (tudi po 20-30 konjev), sploh ce proizvajalec priporoca 100-oktanca.

Napisano

On ima vse videoposnetke poučne. In to dobesedno, ker jih učitelji uporabljajo v šolah. Sem gledal na njegovmu profilu k mu folk pošilja slike iz predavalnice.

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

Kako je pa z aditivi pri naših črpalkarjih?

Predvidevam, da velja neka EU direktiva.

Napisano
pred 1 uro je Scr3am napisal:

Predvidevam, da velja neka EU direktiva.

 

Potem se tudi nam, ki imamo predpisano 95 oktansko kot minimum, tudi splača na vsake toliko dotočiti 100 oktanca :)

 

 

Napisano
Pravkar je g.Wankel napisal:

 

Potem se tudi nam, ki imamo predpisano 95 oktansko kot minimum, tudi splača na vsake toliko dotočiti 100 oktanca :)

Ja. Tudi nam z dizli. 😊

 

 

Napisano

Sam sem nekaj časa tankal 100 oktanca. Ne bi rekel da se opazi kaj bistveno več moči (pri čipirani trojki G120). Tudi poraba, ki naj bila nižja ni bila (ker potem bol veselo pohodiš gas in pričakuješ več moči - placebo).

Če bi bila poraba za 10% nižja, ker je cena cca. 10% višja bi še tankal, pa se mi zdi da nima smisla :)

Po ogledu posnetka pa sem mnenja, da bi vseeno bilo dobro še kdaj natankat stotko.

 

https://poraba.com/usage_view.php?carid=32180&sortby=date&sortdir=DESC&dateto=22.11.2021&datefrom=01.02.2018&page=1

 

Mimogrede nizka poraba, ob nakupu avta je bila na račun relacije v službo (30km v eno smer od tega 10km AC).

Marca 2020 sem se preselil in imam do službe (pa tudi trgovin) dobrih 5km, poraba pa je zaradi hladnega motorja in "jajcanja" bistveno višja.

Napisano
pred 14 minutami je toto89 napisal:

Sam sem nekaj časa tankal 100 oktanca. Ne bi rekel da se opazi kaj bistveno več moči (pri čipirani trojki G120). Tudi poraba, ki naj bila nižja ni bila (ker potem bol veselo pohodiš gas in pričakuješ več moči - placebo).

Če bi bila poraba za 10% nižja, ker je cena cca. 10% višja bi še tankal, pa se mi zdi da nima smisla :)

Po ogledu posnetka pa sem mnenja, da bi vseeno bilo dobro še kdaj natankat stotko.

 

https://poraba.com/usage_view.php?carid=32180&sortby=date&sortdir=DESC&dateto=22.11.2021&datefrom=01.02.2018&page=1

 

Mimogrede nizka poraba, ob nakupu avta je bila na račun relacije v službo (30km v eno smer od tega 10km AC).

Marca 2020 sem se preselil in imam do službe (pa tudi trgovin) dobrih 5km, poraba pa je zaradi hladnega motorja in "jajcanja" bistveno višja.

Pri meni je bilo enako kot si napisal,nobene razlike pri moči ali porabi samo cena  je bila 8% večja...🥴 

Na koliko si jo čipiro in kje? Kaka so opažanja glede na prej in kako si zadovoljen......🤔

Napisano

Natočim 100ko vsaj enkrat na mesec, če vem, da bom delal malo večje relacije, škodi ziher ne. Vem da pri DI bencinarjih itak nima več fore.

 

Pri 6ki sem sedaj dvakrat tankal 100ko, enkrat pa 95. Na 100ki sem imel dejansko za liter višjo porabo. :D

 

Napisano
pred 3 urami je NevLado napisal:

Natočim 100ko vsaj enkrat na mesec, če vem, da bom delal malo večje relacije, škodi ziher ne. Vem da pri DI bencinarjih itak nima več fore.

 

Pri 6ki sem sedaj dvakrat tankal 100ko, enkrat pa 95. Na 100ki sem imel dejansko za liter višjo porabo. :D

 

:aaaaa:

Napisano
pred 17 urami je Bini napisal:

Pri meni je bilo enako kot si napisal,nobene razlike pri moči ali porabi samo cena  je bila 8% večja...🥴 

Na koliko si jo čipiro in kje? Kaka so opažanja glede na prej in kako si zadovoljen......🤔

Sem (ti) že 2x napisal :)

https://www.mazda-si.net/topic/16459-napotki-za-servisiranje-skyactive-motorjev-od-letnika-2012-naprej/page/3/?tab=comments#comment-441262

https://www.mazda-si.net/topic/16561-skupinski-chip-tuning-pomlad-2021-tunerc/page/2/?tab=comments#comment-456012

Torej na papirju na 169HP.

 

Čipiral sem pri znancu in je rekel, da ni potrebe, da se veliko hvalim na okorg zato ga ne izdam.

 

Napisano
pred 3 minutami je toto89 napisal:

Aha,sem pravi balek,si ne zapomnim kdo je to pisal,pardon.....:nevem:

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...
  • Zadnja sporočila

    • Ehhh, se vidi, da je vsaj 5 let odkar sem to gledal. Imaš prav. Samo max load zadaj se bolj pumpa za avtocesto. Ostalo je isto.
    • MAX load je lahko na 3.5 bara ... a je to res, da ti tako piše?
    • Hvala še enkrat😃👍...si "priden" za nas lenuhe😄   Imajo pa "drugačne" stroške....sosedu,k ima montažo senčil,tend itd...so vlomili v kombi in ga čisto izpraznili🤨...je ta "šport" med privatniki kar priljubljen...tudi na gradbiščih si med sabo kradejo kot srake...od danes na jutri kupiti vso potrebno orodje je pa kar huda😳       Kot obljubljeno predstavljam Metabo SXE 450 Turbo Tec   SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik | Metabo električnaročna orodja WWW.METABO.COM SXE 450 TurboTec (600129000) Orbitalni brusilnik Metabo - visoka kakovost, zanesljivost in vzdržljivost. Oglejte si Metabo program...   Kot rečeno nekaj posebnega na trgu orbitalnih brusilnikov. Je v bistvu v najvišji zmogljivostni kategoriji,in za razliko od podobnih konkurentov,kateri so pogosto v obliki "konstrukcije kotne brusilke" ali nizkih modelov ala Mirka ponuja tehnično posebnost. Gre za to,da podobni "naj naj"-modeli (Makita,Festool,Bosch,Mirka ipd.) ponujajo le eno velikost nihajnega orbitalnega kroga.Redko in le najbolj dragi modeli ponujajo še t.i.direct drive pogon,kjer motor direktno poganja orbitalni mehanizem. posledica tega so veliko višji obrati krožnika in z tem hitrejši odvzem materiala,a orbitalni nihajni krog ostaja enak. Pri takšnih strojih imaš kot kupec običajno na izbiro nakup stroja z 2,5mm (za fino obbdelavo) ali z 5mm nihajnega kroga (za močnejši odvzem materiala). Tista "direct drive" funkcija pa je odvisno od modela pogosto neuporabna,ker tam nastajajo višje temperature,kar pa hitro uniči "ježka" brusne plošče.   Pri tej Metabo brusilki je pa drugače. Vsaj ne,da bi vedel🙄,a mislim,da tega ne ponuja nuhče🧐. Gre za mehanizem,kjer lahko preklopiš z 2,6mm na 6,2mm nihajnega kroga. Poleg tega pa ta stroj ponuja t.i.Turbo funkcijo,ki premosti regulacijo motorja,in poveča obrate na max. 11.000 obratov/min.,in vseeno "nedirekten" prenos preko elastične drsne spojke iz motorja na ploščo,kar pomeni nižji obrati ob večjih obremenitvah,kar pa je dobro za življensko dobo brusne plošče. Torej vse,kar ponujajo drugi,in še "dva stroja v enem".😃 Je pa res,da je to stroj "klasične" oblike,in da ima seveda "svojo težo"(2,2kg). Torej je namenjen bolj brušenju,kjer nalega na material v ravnini oz. brušenje v vertikali in "nad glavo" hitro predstavlja fizični napor. Je pa stroj izjemno tih in prijeten za delo,ker ne povzroča veliko vibracij ohišja. Zame-tista "ultimativna brusilna mašina",ker "majhnega in lahkega" (Makita BO5010) že imam. Torej Metabo SXE450 TurboTec je stroj,ki je lahko "nežen"za fino obdelavo in če je treba tudi "na pes mater" še preden moraš zagrabiti tračno brusilko. Prav neverjetna pa je mirnost stroja,kar se lepo vidi pri drugem videu,kjer ga tip drži le za kabel (@3:38)😲...odsesavanje prahu v vrečko pa tudi-prav neverjetno (@5:42 naprej)😍   Kupil tukaj👍 za 174,35€ z našim ddv in ptt https://www.baumarkteu.de/metabo-600129000-sxe-450-turbotec-exzenterschleifer-350-w-64151   Dost klobase😅      
    • Imaš prav...a si tudi vprašal   Smo ljudje,ki znamo z alkoholom...so pa ljudje,ki ne znajo z alkoholom. Tam so drugi problemi v ozadju,oz. alkohol tam ni primarni problem. Tam človek zasvojen z alkoholom zaradi drugih problemov vedno znova in znova podleže,in se iz tega ne zna izkopati. Vsaj jaz alkohol razumem kot tist "rahel sunek v hrbet" ko že tako ali tako stojiš na robu prepada in "loviš ravnotežje....ali zaradi nizke samozavesti,samopodobe,izgubljenosti,"tečne babe" doma,travm itd...spisek je neskončen.   Ko si vprašal "do kje" Točno tako. Jaz bi dodal,da je tako dolgo OK,dokler ne vpliva na čisto nikogar drugega...neglede koga!!!....a takrat najbrž ne moremo več govoriti o "pijancih" ampak o takih ki znajo z alkoholom.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.