Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

pred 37 minutami je Alex napisal:

Mimogrede: Bogi Petrol. Revčki imajo izgubo in ubogi delničarji tudi. Toliko o solidarnosti do navadnega človeka. Navadni vojni dobičkarji. 😡

 

Ja, ampak Alex a se ti res ne spomniš kako si bil en glavnih zagovornikov deregulacije goriv pod Janšistično oblastjo? Pa smo ti lepo rekli, da je to poligon, kako bodo cene na račun marž in njihovih zaslužkov dvignili. Ti pa si nas podučeval, da bodo cene padle. Si vse to pozabil?

 

Saj veš kako si je Vizjak celo zakreditiral, da je kupil delnice Petrola pred deregulacijo in zraven trdil, da ni imel notranjih informacij. Vsak pameten se vpraša, kakšen idiot šele moraš bit, da vzameš kredit za delnice za katere nimaš notranjih informacij. V glavnem v Petrol je SDS lepo infiltriral kar nekaj svojih ljudi v nadzorni svet ter s tem tudi kupil poslušnost direktorice Nade Drobne Popovič, ki ji je drugače grozila odpoved.

 

Predsednik NS je recimo po novem Janez Žlak iz krogov SDS, potem Aleksander Zupančič, ki je bil pred imenovanjem celo vodja kabineta Andreja Vizjaka 😂 ...

 

In zdaj ta Petrol, kjer poslušna direktorica jebe nas državljane, da ji nismo plačevali marže, ki so si jih zamislili. Teli kriminalci zdaj tožijo državo, ker jim ni omogočila predvidenega vojnega dobičkarstva ter enormne zaslužke in bogate dividende za lastnike delnic. Če ne bi Janša in Vizjak mešetarili bi ostala regulacija in se nihče od teh ne bi mogel pritoževat. Tako pa je bilo obdobje deregulacije in zdaj, kljub temu, da so šli nazakj na regulativni model, ki je bil v veljavi pred deregulacijo pa tele eskapade. Se pravi tožit državo, ker dobiček ni tako visok kot so si ga predstavljali delničarji in člani SDS.

 

Se pravi je želja pobrat naš denar od tam al pa bi ga pobrali pri višjih cenah goriv (kar spet plačamo potrošniki direktno), če ne bi Holob spet uvedel regulacijo in omejil maržo na 10 centov. A kolk bi bila višja cena je čisto enostavno preverit in to je tolk kot je danes cena na AC. Se pravi na 10 centov še cca 25 centov zraven in za to razliko zdaj hočejo nenasitni požeruhi ravbat sistem.

 

Mislim, še mal pa bom Jaz podprl Kordiša in Mesca naj lepo nacionalizirata Petrol in vso energetiko, ker tol je res že vse zglajzalo.

 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Lahko je nekdo "modre krvi", a to še ne pomeni, da je "moder"...

 

SIOL.NET

Na božični dan so se člani kraljeve družine prvič v odsotnosti njenega veličanstva, pokojne kraljice, na letnem božičnem sprehodu podružili z...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pustmo kontekst, samo to dejansko deluje. V mladih letih sem eno zimo decembra in januarja prodajal srečke in je blo kar lepo okol nule. Če stojiš na mrzlih tleh te zelo hitro zazebe v noge. Zato lepo časopis na tla al pa karton in je razlika ogromna.

 

Je pa pri njemu nekja drugega mnogo bolj bizarno, da ne rečem raje sprevrženo... tale je spolni kriminalc in bi ga bilo bolje sploh ne omenjat v medijih, razen ko bi ga obravnavali na sodišču.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Spomnim se, kako je v srednji šoli profesor fizike dejal, da je zrak odličen toplotni izolator. Seveda, če je zrak ujet v majhnih prostorčkih (po možnosti čim manjših) in ne more prehajati ven-noter. In med listi časopisa ali v kartonu je zrak ujet.

 

Karton, kartonska plošča, celulozna,lepenka

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Če bi povprečen slovenski avto bil vreden 10.000 $, potem vsi v Sloveniji vozimo kolekcijo avtov vredno samo 2 x toliko, kot je vredna sultanova. 🙃 😏

 

Moja (družinska) kolekcija je vredna kar 0,0007% sultanove. 😀

 
SPYSCAPE.COM

The Sultan of Brunei’s Unbelievable Car Collection

 

 

In kje živi ta revež? 🤣

image.png

Popravljeno od Janez007
  • Haha 1
  • Začuden 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 urami je Janez007 napisal:

Če bi povprečen slovenski avto bil vreden 10.000 $, potem vsi v Sloveniji vozimo kolekcijo avtov vredno samo 2 x toliko, kot je vredna sultanova. 🙃 😏

 

Moja (družinska) kolekcija je vredna kar 0,0007% sultanove. 😀

 
SPYSCAPE.COM

The Sultan of Brunei’s Unbelievable Car Collection

 

 

In kje živi ta revež? 🤣

image.png

In to med samimi reveži okol na okol.....☹️🥴

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Dvomim, da je veliko takih, ki imajo 5,3 milijona evrov in hodijo na počitnice po kampih. Ampak za reklamo na razstavi v Düsseldorfu je pa dober. Od prikazanega pa ni prav veliko osupljivega, razen mogoče za koga slučajno tisti avto spodaj v boksu...

 

 

 

SIOL.NET

Vrhunec karavaninga je vsako leto razstava v Düsseldorfu, kjer je letos izstopal Volknerjev bivalnik z integriranim ferrarijem la ferrari in ceno...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Slivka napisal:

Dvomim, da je veliko takih, ki imajo 5,3 milijona evrov in hodijo na počitnice po kampih. Ampak za reklamo na razstavi v Düsseldorfu je pa dober. Od prikazanega pa ni prav veliko osupljivega, razen mogoče za koga slučajno tisti avto spodaj v boksu...

 

 

 

SIOL.NET

Vrhunec karavaninga je vsako leto razstava v Düsseldorfu, kjer je letos izstopal Volknerjev bivalnik z integriranim ferrarijem la ferrari in ceno...

 

Človeška neumnost nima meja.... 😟

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo. 🤔

RACUNALNISKE-NOVICE.COM

Cilj enotedenskega potovanja je bilo testiranje nove vrste nefosilnega goriva podjetja Coryton.

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja, vse bolj na glas se govori, da popolna elektrifikacija ni možna. Tako, da bo vse bolj šlo v nek hibridni sistem električnih in ICE vozil ter, da se bo ta prehod precej podaljšal, če se ne bodo vmes kej revolucionarnega spomnili.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ni Mazda, ampak en drug stroj. :) Ena slikca njegovega obiska iz 2006, ko se je usedel v otroški foteljček ter užival v irski kavi.

 

image.png

 

WWW.DELO.SI

Tovarno je zapustil zadnji model boeing 747, ki ga je razvil ameriški Slovenec Joe Sutter.

 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 3
  • Ljubim 2
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 15 urami je Slivka napisal:

Ja, kaj je pa to tako čudnega. Primorci hodimo pa v Italijo po Radensko in Union, ker sta tam cenejša kot v Sloveniji. Pa razumi, če moreš...

Jaz grem še po marsikaj drugega do stare gorice, se mi ful splača ;)

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Zanimivo. 

WWW.ZURNAL24.SI

V okviru PRIMA testa križancev C-SUV segmenta smo primerjali tudi stroške, ki čakajo njihove prihodnje...

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Cepci!

 

Mene ne moti, če to kdo spremlja. Nimam nič takega, da bi mi bilo nerodno, če kdo to prebere. Verjamem pa, da obstajajo ljudje, ki imajo kaj za skriti - in tistih zdaj ne bodo smeli preverjati. In kako naj jih potem odkrijejo? In pravnomočno obsodijo?

 

Cepci!

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 39 minutami je Slivka napisal:

Cepci!

 

Mene ne moti, če to kdo spremlja. Nimam nič takega, da bi mi bilo nerodno, če kdo to prebere. Verjamem pa, da obstajajo ljudje, ki imajo kaj za skriti - in tistih zdaj ne bodo smeli preverjati. In kako naj jih potem odkrijejo? In pravnomočno obsodijo?

 

Cepci!

Samo na radar hitrosti nas lahko še lovijo,velike ribe se jim pa smejijo.....:vskalo:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.