Skoči na vsebino

Razni zanimivi posnetki in članki


Z M A J

Priporočeno sporočilo

Je bolj štorast od mene, hehe

 

WWW.ZURNAL24.SI

Jonas Vingegaard je poskrbel za precej smeha po socialnih omrežjih, mnogi pa se šalijo, da je škoda, da...

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.RTVSLO.SI

Dr. Andrej Šmuc: »Zmotno je mišljenje, da je bila klima v preteklosti enotna. Obstajale so tudi zelo brutalne klimatske spremembe.«

 

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

WWW.ZURNAL24.SI

Prva evropska država je že potrdila uvedbo posebne geolokacijske svetlobne naprave, ki jo bo v primeru...

Dobra ideja a zopet sololiranje ene države brez skupnega dogovora vseh v EU.... 😔

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Hmmm, tole je mal za lase privlečeno. Postavitev trikotnika je najbolj pomembna na nepreglednih delih ceste, kjer lahko vidiš kilometre daleč le če si Superman z rentgenskim vidom. Pri preglednih ravnih cestah je možnost naleta zanemarljivo majhna.

 

Tudi mežikajočo oranžno čisto dobro nadomestijo varnostne utripalke. Za javljanje lokacije težav in nesreče pa je itak pri novih avtih obvezen tudi SOS sistem javljanja okvare/nesreče itd.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Taksna utripajoca lucka zna biti problem, ker je na baterije ... In glede na to, da se zelo zelo redko uporablja, je treba nekako poskrbeti, da so baterije takrat, ko jo bos rabil, delujoce :D ... Pa tudi, ce zelis opozoriti na okvarjeno vozilo na napreglednem delu ceste ali za ovinkom, je boljsa resitev trikotnik ... Deluje brez baterij in lahko ga postavis ze toliko prej, da opozori na oviro za nepreglenim delom ceste ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Čudne izjave v članku, kjer opisujejo padec prodaje majhnih avtov in manjših enoprostorcev. Mislim, če jih pa umikajo iz ponudbe, da jih dejasnko še kupit ne moreš. Folk si želi take avte a jih ne more kupit in pol si reče, pač ne bom menjal.

 

Po drugi strani pa gleda ceno večjega SUV-a in LGV-ja pa si misli: rabim plac pa je LGV cenejši in zato prodaja LGV-jev narašča. :nevem::hudicek:  Mogoče je mal v šali, mogoče pa ne.

 

V naši ulici je 9 hiš in sosedje si lastijo 4 potniške kombije. Pa nihče nima velik otrok, ampak enostavno je izbira takšna, da se jim enostavno bolj teli kombiji splačajo kot pa recimo SUV-i, ki so dražji in manj prostorni.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

A da je upadla prodaja enoprostorcev? 

 

A bejž no!

 

A so to sami pogruntal ali jim je kdo povedal?

 

Mazda 5, Toyota Corola Verso, VolksWagen Sharan, Seat Alhambra, Fiat Scudo, ..., ..., ..., ... So ta vozila mogoče dobila primerljive naslednike? Ko prideš pred salon z Mazdo 5 in rečeš, da bi rad zamenjavo, pa ti povsod ponujajo SUVa (ker drugega nimajo) - kako ne bo upadla prodaja enoprostorcev? Najbolj žalostno pa je, da je najboljša alternativa Mazdi 5 - Dacia Jogger...

 

Pa ko je govora o ekologiji - smo gledali VoklsWagna Multivan. 

 

Vsi politiki in ekologi kričijo, da dizli onesnažujejo okolje in da jih je treba ukiniti, in da so bee... een... eencii... Me kar trese samo, ko moram napisat... Torej ne-dizli (to bo šlo) sprejemljivejši od dizlov. Marsikje po Evropi je dizlom celo prepovedan dostop v mesta. Zdaj pa poglejmo tega VoklsWagnovega Multivana. Na izbiro sta dva motorja: dizel in ne-dizel. Oba imata prostornino 2 litra in oba imata turbino.

Dizel ima izpuste CO2 od 168 do 187 g/km.

Ne-dizel ima izpuste CO2 od 200 do 221 g/km.

Kdo je zdaj večji onesnaževalec?

 

Poraba?

Dizel porabi od 6,4 do 7,1 l/100km.

Ne-dizel porabi od 8,8 do 9,8 l/100km.

 

Poleg tega je dizel skoraj 2.700€ cenejši od ne-dizla.

Vsaj tako je bilo na začetku letošnjega leta, ko smo dobili kataloge, iz katerih to zdaj prepisujem...

 

In cena tega enoprostorca? 

 

Sedite?

 

Še primite se, da ne padete s stolov...

 

Torej, dvolitrski turbo dizel, sedem sedežev, osnovni model plus nekaj dodatne opreme: električni pomik drsnih vrat, vlečna kljuka, rezervna pnevmatika, kamera zadaj, parkirni senzorji spredaj in zadaj, zatemnjena stekla zadaj (65%) in zavesice za kolesi, da pozimi pesek in sol ne peskata pragov (v hribih so malo hujše zime kot v dolini) pa zadeva nanese okroglih 56.000€. Brez štirikolesnega pogona, seveda, ker ga ta model sploh nima. In oprema tudi ni nekaj, kar bi lahko rekli, da se preseravamo. Če bi šli na "popolno bojno opremo", bi bila cena preko 62.000€ - še vedno brez štirikolesnega pogona...

Ne vem, kako je pri manjših družinah, a za velike družine je taka cifra zelo težko dosegljiva - če sploh... 

In za primerjavo: enako opremljen Volkswagen Transporter pride 54.000€ - se pravi je kombi 2.000€ cenejši od enoprostorca...

 

Čakalna doba? Da že pozabiš, kaj si sploh naročil...

 

A da je upadla prodaja enoprostorcev? 

 

A bejž no!

  • Všeč 3
  • Ni všeč 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

V Ameriki vemo kakšen bi bil naslov novice... ima možakar srečo

 

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/na-obmocju-ptuja-odjeknili-streli-policisti-ze-na-kraju.html

N7rRRL1.jpg

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je Slivka napisal:

Vsi politiki in ekologi kričijo, da dizli onesnažujejo okolje in da jih je treba ukiniti, in da so bee... een... eencii... Me kar trese samo, ko moram napisat... Torej ne-dizli (to bo šlo) sprejemljivejši od dizlov. Marsikje po Evropi je dizlom celo prepovedan dostop v mesta. Zdaj pa poglejmo tega VoklsWagnovega Multivana. Na izbiro sta dva motorja: dizel in ne-dizel. Oba imata prostornino 2 litra in oba imata turbino.

Dizel ima izpuste CO2 od 168 do 187 g/km.

Ne-dizel ima izpuste CO2 od 200 do 221 g/km.

Kdo je zdaj večji onesnaževalec?

Hja. Kaj ko bi podal celotne informacije in povedal, da je bencin dosti bolj močen. In se smatra kot vrh ponudbe po zmogljivostih.

 

Prikazal si samo podatke, ki ti ustrezajo, ostale pa veselo zamolčal.

 

Bom jih jaz podal:

V ponudbi je dizelski motor 2.0 TDI (110 kW/150 KM) in bencinski 2.0 TSI (150 kW/204 KM). Velika novost nove generacije je pogonski sklop eHybrid, ki ga sestavljata 1,4-litrski TSI-agregat in elektromotor (160 kW /218 KM).

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 12 urami je Slivka napisal:

 in zavesice za kolesi,

 

a ti si se to za Škodo zanimal? 

pred 2 urama je FuManchu napisal:

V Ameriki vemo kakšen bi bil naslov novice... ima možakar srečo

 

https://www.24ur.com/novice/crna-kronika/na-obmocju-ptuja-odjeknili-streli-policisti-ze-na-kraju.html

 

V Ameriki bi se videlo skozenj.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Primerjal sem oba dvolitrska motorja. Tisti hibridni 1,4 za mene sploh ni bil možnost. Ampak več o tem kdaj drugič, čeprav sem o tem že pisal - hribi niso vodoravni poligon...

 

Na testih merijo porabo pri enakih režimih vožnje, torej moč ne vpliva bistveno na porabo. V obeh primerih bodo vozili "kot po jajcih" in v "DeSUS režimu".

In tu na forumu jih je veliko, ki trdijo, da ima močnejši motor manjšo porabo. Kaj bi ne-dizel šele pil, če bi imel enako moč kot dizel... 

In v vsakem primeru je kombi s primerljivo opremo 2.000€ cenejši. 

In enoprostorec ni športnik, da potrebuje 150kW... 105 kW je za dobro grajenega enoprostorca povsem zadosti. Verjemi, vem, o čem govorim. Sem ga imel (in jaz, kreten, sem ga šel prodat). Sedem oseb in počitniška prikolica s 1.300 kg, pa smo šli v Rebrnice stotko - kar je 20 km/h več, kot je omejitev... Čemu potem 150 kW? Samo za to, da plačuješ dražje zavarovanje? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 minutami je Mraušk Mčk napisal:

 

a ti si se to za Škodo zanimal? 

 

 

Nekateri kupujemo to, kar potrebujemo in ne to, kar drugi mislijo, da mi potrebujemo. Pa tudi glede estetike se ne obremenjujemo, drugače bi imeli 21 colske gume namesto 16. Veš, z leti pride spoznanje, da se jaz slajše smejim vsem, ki v estetsko dovršenih vozilih nemočno stojijo v snegu ali pa ob cesti s prebito pnevmatiko in podobno kot pa se oni smejijo mojim vozilom, ki "so taka, kot bi jih s sekiro tesal"...

In kar se prebitih pnevmatik tiče: prejšnji vikend smo imeli rejli po naši planoti. In tudi vozniki dirkalnikov so menjali gume... Eden je na enem "brzincu" scepil celo dve - a rezervo je imel pa samo eno... Tako da po teh naših hribovskih cestah ne potrebujem estetsko dovršen in lepotno neoporečen multimedijski zabaviščni center na štirih kolesih ampak potrebujem avtomobil v vsej svoji surovosti in robustnosti. Žal so izumrli in zdaj poskušamo ta jajca, ki so na voljo, poiskat najmanj slaba in opremit, kot so bili nekoč avtomobili. Da so vsaj po videzu podobna, če že po robustnosti niso...

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 8 urami je Slivka napisal:

Primerjal sem oba dvolitrska motorja. Tisti hibridni 1,4 za mene sploh ni bil možnost. Ampak več o tem kdaj drugič, čeprav sem o tem že pisal - hribi niso vodoravni poligon...

Ni bila poanta hibrida, tudi sam jih ne prenesem. Ampak da je bencinar v tem primeru stopničko višje po podatkih in glede na to, proizvede  takšna mašina pač več CO2.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Glede na to, da je enako vozilo (se pravi enak zračni upor, enaka teža, najverjetneje tudi enak poligon) tista večja moč najbrž ni bila izkoriščena...

 

Ma, veš kaj, ja imaš prav.

 

Grem raje pogledat, če je Monika že prišla v službo...

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

N1INFO.SI

Dars bo na vpadnicah v Ljubljano in na ljubljanskem obroču postavil še 50 novih portalov, s katerimi želijo povečati...

 

 

Bo tore kar zanimivo vse skupaj... 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tudi dirka je bila vredna ogleda.
    • Eno stvar je treba ločit od vsega tega. Kakorkoli obrneš, ti rečeš da je izkušen podjetnik, jest pa rečem da je samo en s preveč denarja in ga skrbi za svojo rit, in vse njegove izjave so v smeri da se njemu čim bl splača (finačno). Obtožb o insider tradingu ni kar tako za preč vržt, in musk jih ima ogromno. Tamle iz twitterja: "I also disagree with the hype. I mean, expressing an ambitious vision for the future is great.  But telling the public blatantly false prediction ("AGI next year", "1 million robotaxis by 2020", "AGI will kill us all, let'spause",...) is very counterproductive (also illegal in some cases)."   Temu se tudi reče zavajanje, in po vsaki taki izjavi je delnica tesle, ali katerega drugega njegovega podjetja poskočila. Se spomniš tudi unega robota teslinega ki je "sam" cunje zlagov? Delnica je takrat skočila za 10%, kasneje so pri tesli tudi sami priznali da to ni AI, ampak je zadej en upravljov robota, to je zavajanje in nategovanje, oziroma bi lahko rekli da je manipulacija trga.   Zj gremo pa na razvoj, treba je priznati da je musk zaposlil izjemne ljudi, ki to delajo in so tehnološko dejansko pred vsemi, dejansko bo trajalo par let da veliki ujamejo teslo po učinkovitosti motorjev, ampak musk sam pri razvoju nima nič, edino da on predstavlja kot da glih da ne sam vse to dela ... Glede hitrosti iteracij, hvala bogu da pri spaceX ne more vse polovično delati, ker se vidi pri tesli in kvaliteti izdelave avtomobilov kaj pomeni ta njihova hitrost. Cybertrucki dejansko skoraj razpadajo, oz crkuje vse kar se spomniš, pri ostalih pozabljajo dajat čepe na zavorne sisteme, počene šasije grejo vn, ... Pol pa še vidš za kaj se musku gre, da čim več avtomobilov proda, servisne mreže in podpore so pa skoraj neobstoječe, maš kar dost člankov že na netu kjer se pri tesli sprenevedajo na servisih. No to je pa nekaj kar bi dober podjetnik lahko zrihtov, nategun pa pač tega ne bo, ker nategunom je važno da prodajo, ne da kvalitetno prodajo, ali pa poservisirajo.   Tisto, da je bilo že kar nekaj takih v zgodovini, je pa dost žalostno, take ljudi bi bilo treba izpostavt in nehat podpirat, ne pa iskat izgovore za njih v stilu, saj so drugi tud to delal....   Še enkrat, tehnološko so njegova podjetja dost spredaj, ampak mislim da tukaj musk ni glih prov fejst zaslužen, ampak za tem dejansko stojijo kar pametni ljudje in leta prednosti pri razvoju. Zelo dober primer kaj pomenijo leta zaostanka pri razovju je  nokia (lahko tudi microsoft) pri pametnih telefonih, enkrat ko so se spomnli slediti temu je bilo že prepozno. Ko ostali enkrat ujamejo teslo pri razvoju motorjev, bi pa reku da bo tesla takrat samo še nišna znamka, ki bo služila samo navdušencem, oz fanboyem, in mislim da to ni toliko daleč. Vlogo pri tem igra prov musk, k njega samo zanima da ima avto pospeške, ostalo je pa sekundarnega pomena, pol pa pride cybertruck vn, k ma pospeške, pod pogojem da sploh dela
    • Politik je kot vol na strehi: gledaš ga in se sprašuješ, kako je to govedo lahko prišlo tako visoko...
    • ali ima kanal samo preko ebay-a?
    • Parček sedi v parku na klopci in se objema. Fant jo vpraša: - "Kaj si ti misliš o kritični  finančni situaciji avtomobilske industrije?" - "Jebe se mi…" - "Meni se tudi, pa nisem vedel, kako bi ti rekel..."
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.