Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

@mazdaman2.generacija M6 bencinar nima posebnih zahtev glede olja, tak da načeloma lahko vliješ noter bilokatero 5w30.

Tudi obadva Divinola ustrezata in ju komot uporabiš. 

Lahko pa tudi kak Shell Helix Ultra, Mobil ESP, tudi Mazdino olje ni slabo. 

Glede na nezahteven motor priporočam tisto 5w30 olje ki ga dobiš ceneje 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ja divinol imam cena za 5 l okoli 23-25 €.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pozdravljeni  Za mojo Mazdo 3 G120, letnik 2015 prevoženih ima cca 50.000 km izbiram motorno olje. Do sedaj so na uradnem servisu dajali original mazdo 5w30. Po prebranem na tem forumu pa ostalih, se za naslednjo menjavo odločam med temi olji:

 

Total quartz ineo mc3 5w30

Shell Helix Ultra Extra 5w30

Mobil 1 ESP formula 5w30

 

Mogoče katero drugo?

 

Večina mojih voženj je cca 15-20km regionalk, mogoče enkrat mesečno malenkost daljše. Hvala za nasvet, lp.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je m3g120 napisal:

Pozdravljeni  Za mojo Mazdo 3 G120, letnik 2015 prevoženih ima cca 50.000 km izbiram motorno olje. Do sedaj so na uradnem servisu dajali original mazdo 5w30. Po prebranem na tem forumu pa ostalih, se za naslednjo menjavo odločam med temi olji:

 

Total quartz ineo mc3 5w30

Shell Helix Ultra Extra 5w30

Mobil 1 ESP formula 5w30

 

Mogoče katero drugo?

 

Večina mojih voženj je cca 15-20km regionalk, mogoče enkrat mesečno malenkost daljše. Hvala za nasvet, lp.

Moje mnenje je da če narediš 10-15k km na leto ti je cenovno to Totalovo olje ok (podobno Mazdine mu) samo, če pa hočeš imeti avto še mnogo let si pa kupi najboljše olje👍

Sicer ti bo pa @Aless najbolje svetoval..... :prstgor:

Popravljeno od Bini
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@m3g120Total Ineo MC3 je bolj prilagojeno za dizle. 

Mobil1 ESP je ok. 

Drugače pa jaz bi za bencinarja izbral fullsaps olje Shell Helix Ultra 5w30 (brez extra oznake kot si ti linkal) 

Na temle linku imaš Helix Ultra https://www.kruno.si/trgovina/motorno-olje-shell-5w-30-kolicina-1l-sinteticno-olje/

 

 

 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Deeyanče že hočeš Shella v Skyactive-D, pol bi vzel Shell Helix Ultra ECT C3 5w30.

Drgač pa so moja prva izbira za dizle:

-Motul 8100 X-Clean EFE 5w30 

-Mobil1 ESP 5w30 

-Ravenol VMP 5w30 

 

Btw: Tudi Mazdino olje je vredu če nimaš mestnih voženj in če menjuješ olje na 10-15kkm. Zgornja olja imajo več rezerve proti Mazdinemu. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 46 minutami je Aless napisal:

@Deeyanče že hočeš Shella v Skyactive-D, pol bi vzel Shell Helix Ultra ECT C3 5w30.

Drgač pa so moja prva izbira za dizle:

-Motul 8100 X-Clean EFE 5w30 

-Mobil1 ESP 5w30 

-Ravenol VMP 5w30 

 

Btw: Tudi Mazdino olje je vredu če nimaš mestnih voženj in če menjuješ olje na 10-15kkm. Zgornja olja imajo več rezerve proti Mazdinemu. 

Moja, trenutna izbira je sledeča:

1.Ravenol VMP 5w30

2.Motul 8100

.

.

.

.

.

Mazda original. 

 

Ravenol= najmanjša poraba, občutek, da ima motor večjo moč. 

Motul= malo večja poraba, pri 9000 kilometrih še zelo dobro ohranjeno, 

 

Mazdino original= nič posebnega, olje kot olje. Ima lepo embalažo. 

 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Saj nisem napisal po vrstnem redu, ampak sem samo naštel 3 olja ki so najmočnejša po sestavi. 

Katero od teh treh se pa pri kom bolje obnese je pa potrebno stestirat. 

P.S.: V kratkem se pripravlja analiza rabljenega Ravenol VMP olja. 😉

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 32 minutami je Aless napisal:

Saj nisem napisal po vrstnem redu, ampak sem samo naštel 3 olja ki so najmočnejša po sestavi. 

Katero od teh treh se pa pri kom bolje obnese je pa potrebno stestirat. 

P.S.: V kratkem se pripravlja analiza rabljenega Ravenol VMP olja. 😉

Me zelo zanima ta analiza ravenola. A bo to prava, laboratorijska analiza? 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@AlexGlede Motula pa jaz priporočam Motul 8100 X-Clean EFE 5w30!

Tvoje izkušnje pa izhajajo iz Motul 8100 X-Clean+ 5w30.

Ta dva olja sta precej različna po sestavi.

X-Clean EFE nudi boljšo zaščito motorja, ima več aditivov proti obrabi (molibden, bor) in višjo viskoznost (kar nudi večjo rezervo pri redčenju z gorivom).

X-Clean +  pa ima na račun manj aditivov manj sulfatnega pepela, kar ugodno vpliva na življenjsko dobo DPFa.

 

No Motul ima v ponudbi tudi standardni Motul 8100 X-Clean 5w30, vendar za tega žal nimam podatkov o njegovi sestavi (mogoče je celo boljši od zgornjih dveh;):nevem:)

Ravenol VMP pa se bo analiziral v laboratoriju, čakam @Hixxyda dobim olje, pa pošljem na analizo.

IMG_20210911_083708.jpg

Popravljeno od Aless
  • Všeč 3
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ko smo ravno pri olju @Aless te lahko prosim za mnenje in nasvet katera olja 0-20w bi bila najboljša za moj X186 motor? Prvi servis imam tako na Selmar gratis po tem pa, če slučajno to Mazdino ni ok bi ga zamenjal s kakim drugim. Ker ima kao nek filter trdih delcev je verjetno pomembno tudi to, da ima čimbolj čist izpuh, ne vem pa če je to odvisno kaj od olja ali samo od goriva in idealne nastavitve motorja? Hvala za nasvet.... 😊

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Binihuh, ta je malo težka, ker SkyactiveX je čisto na novo razvit motor, ki je malo poseben (diesel style). Tudi olje je drugo za SkyactivX bencinarja. 

Glede na to da še folk nima dosti izkušenj z tem motorjem, noben še tudi ni delal analize olja s tega motorja da bi se videlo kako mu to Original olje paše. 

Zdaj pri najnovejših bencinarjih z GPF filtrom je podobna fora kot z DPF, olje mora biti prilagojeno temu.

Kolikor sem gledal analizo originalenga olja za SkyactivX 0w20 je po paketu aditivov zelo močno (900ppm Molibdena😳, nekaj bora, dodan Magnezij na račun znižanja kalcija), je pa viskoznost zelo zelo nizka. 

Kv40 je rekordno nizka 28, kar je že bol teritorij hybridov. Nizka viskoznost pripomore k nižji porabi, vendar na račun večje obrabe materiala. 

Zdaj moje mnenje je natoči Mazdino Original Oil SupraX 0w20 pa pri 20kkm naredi kako analizo olja v laboratoriju in bomo videli kako je z obrabo.

 

  • Všeč 2
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pred eno uro je Deeyan napisal:

kaj pa Liqui Moly olja, ma kdo izkušnje?

 

Liqui Moly so kr kvalitetna olja, edino ko sem nazadnje gledal so bila mal dražja od konkurence. 

Za dizla priporočam Liqui Moly Molygen New Gen DPF 5w30, po sestavi odlično olje, v rangu zgornjih treh, ampak kot pravim cena me je odvrnila od nakupa. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 9 urami je Aless napisal:

@Binihuh, ta je malo težka, ker SkyactiveX je čisto na novo razvit motor, ki je malo poseben (diesel style). Tudi olje je drugo za SkyactivX bencinarja. 

Glede na to da še folk nima dosti izkušenj z tem motorjem, noben še tudi ni delal analize olja s tega motorja da bi se videlo kako mu to Original olje paše. 

Zdaj pri najnovejših bencinarjih z GPF filtrom je podobna fora kot z DPF, olje mora biti prilagojeno temu.

Kolikor sem gledal analizo originalenga olja za SkyactivX 0w20 je po paketu aditivov zelo močno (900ppm Molibdena😳, nekaj bora, dodan Magnezij na račun znižanja kalcija), je pa viskoznost zelo zelo nizka. 

Kv40 je rekordno nizka 28, kar je že bol teritorij hybridov. Nizka viskoznost pripomore k nižji porabi, vendar na račun večje obrabe materiala. 

Zdaj moje mnenje je natoči Mazdino Original Oil SupraX 0w20 pa pri 20kkm naredi kako analizo olja v laboratoriju in bomo videli kako je z obrabo.

 

Hvala ti zaenkrat,bom naredu kak kapljični test pri 5k km pa da vidim kako bo olje pri teh km..🤔

Čez kake dve leti bo verjetno že kaj več znanega pa bomo potem videli kako in kaj.....:prstgor:

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 4 tedne kasneje...
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Na enem računu sem videl, da je uradni Mazda servis tudi v Mazdo G165 natočil olje Supra-X 0W20. 

 

@Aless, bo to OK, bolje ali slabše od 0W30?

Slabše,moje mnenje.👍

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

@Janez007Ja Mazda je odobrila tudi Supro-X 0W20 za Skyactive-G motorje. 0W30 pa za Evropo ni odobreno olje.

Če mene vprašaš pa raje priporočam 5W30 za Skyactive-G.

Za Skyactive-X bi pa bilo potrebno stestirat in narest analizo in pol videt kaka je obraba z 0W20 oljem, zna bit da se v SkyX to olje dobro obnese, glede na to da je bilo to olje razvito posebej za te motorje.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Janez007 napisal:

A nimaš tudi ti tega notri? In to v motorju s še večjimi obremenitvami (navorom) in nečistočami ...😉

Torej v G165 motor na Mazda servisu v Belgiji (kjer pride servis morda ceneje kot v Sloveniji ?zmeden?) točijo supra-x 0w20, tole je račun od danes 5. 10. 2021:

 

image.png.f29f9da6af0798710937209edc6eccb9.png

Imam ja, in kaj naj? Bomo vidli kako in kaj po par 1000km.....🤔

V g165 bi dal pa rajši 5-30 kot je bil tudi v g120. 😉

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.