Skoči na vsebino

Kaj ste pa danes naredili na svoji mazdi


jures

Priporočeno sporočilo

pred 8 urami je g.Wankel napisal:

Zamenjal sem prestavno ročko, ker je bila že kar konkretno oguljena 😀

 

 

IMG_3862.thumb.jpg.a4d1f2cb1997cb9c6468b29901ba944d.jpg

 

IMG_3874.thumb.jpg.a9a50b72472407d21a77504ad5e5bdfd.jpg

 

IMG_3880.thumb.jpg.d261baa9edaa912313df5a999d439d3b.jpg

 

Lepo... mnogo lepši kot oem na Mazdi 6. Ali mogoče veš, če je kompatibilen z Mazdo 6? 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 3 urami je Alex napisal:

Lepo... mnogo lepši kot oem na Mazdi 6. Ali mogoče veš, če je kompatibilen z Mazdo 6? 

 

Lahko, da bi znal biti. Če ne se pa zihr najde kaj tudi za tvojo generacijo 🙂

Samo catch je, da je iz Aliexpressa, tako da bomo videli kakšna bo sploh kvaliteta po nekaj časa.

https://m.aliexpress.com/item/4000341625514.html?trace=wwwdetail2mobilesitedetail&spm=a2g0o.productlist.0.0.48b02b66JrFU25&algo_pvid=779f5454-c2b4-4b7c-b4b2-5bf537c9d047&algo_expid=779f5454-c2b4-4b7c-b4b2-5bf537c9d047-1&btsid=0b0a555916050364677758671ecc57&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb201602_,searchweb201603_

 

Podpis.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In pol po forumu bereš kak so dizli slabi da baje vse crkuje
 
morm ti dat prst gor

doma res prva generacije mazda 6 z 305tisoc km dizl 2.0 dela ko urca usak dan na cesti

nimamo kej bomo popravl pa prodal

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 26 minutami je Aless napisal:

In pol po forumu bereš kak so dizli slabi da baje vse crkuje 🙄

 

Res je. V bistvu so to res bolj gostilniške debate in  pa na  drugih avto-forumih o tem debatirajo v stilu:"od moje žene, bratove sestre, možu, je šla dizel mašina." Jap. Mogoče res komu zariba mašina (zaradi nepravilnega vzdrževanja) a je tega res zelo, zelo. malo. 

Popravljeno od Alex

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta avto je bil pri prejsnemu lastniku v katastrofalnemu stanju, zato je bila tudi cena zelo nizka. Se jo spomnim k je bila se avto.netu. Ni dvakrat za rect, da je bila zaletena glede na to kaj vse je manjkalo oz. bilo polomljeno  Mi je pa cudno, da je bila potrebna obnova alternatorja ze na prvem mestu.

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 2
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ta avto je bil pri prejsnemu lastniku v katastrofalnemu stanju, zato je bila tudi cena zelo nizka. Se jo spomnim k je bila se avto.netu. Ni dvakrat za rect, da je bila zaletena glede na to kaj vse je manjkalo oz. bilo polomljeno  Mi je pa cudno, da je bila potrebna obnova alternatorja ze na prvem mestu.
definitivno je mogla bit zaletena saj sasijo kjer je sklioka ne more kar utrgati.

prejsni lastnik je res skrbel za njo katastrofalno

Poslano z mojega SM-N950F z uporabo Tapatalk

*??)

?.???.?*??) ?.?*?)

(?.?? (?.?? Lep dan

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 2 urama je Aless napisal:

In pol po forumu bereš kak so dizli slabi da baje vse crkuje 🙄

 

Glede na to, da je govora o alternatorju. Se pravi pri dizel motorju to NE more crknit, zlasti, ko je že bil predhodno poseg narejen na njemu in očitno slabo izvedeno delo?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 23 minutami je SpEkTr napisal:

S tretmaja, notranje čiščenje, detail zunanje pranje in voskanje. Avto je gladek, sim skoraj padel, ko sem se nanj naslonil... emoji4.png emoji16.png emoji16.png

bfbe613450c2162e329f7f2cb50027ff.jpg
b86fd7c68352d2ef60d224a33191784f.jpg
d79a3cb3d823b37faedb4850727bd60c.jpg

Sent from my SM-G780F using Tapatalk
 

Sanke.....:D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
    • Včeraj pregonil 22km na rolerjih  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.