Skoči na vsebino

NAKUP mazde 6...pomoč


mito4444

Priporočeno sporočilo

Skayaktiv NI zakon, sploh pa ne diesel...kar ne pomeni, da ni dober...

Nogo?e si spregledal ta rekord, ki je po mojem potrditev, da je to najbolj?i dizel motor v svoji kubaturi.Ne samo, da je dober, ta motor je najbolj?i. Tega ne pravim jaz, to so dokazali dirka?i z serijskim avtom (ni? prirejanja kot so za to specialisti pri ljudskih vozilih in njihovih derivatih. :)

 

https://www.google.com/amp/s/www.rtvslo.si/amp/zabava/avtomobilnost/novice/mazda-6-z-rekordno-povprecno-hitrostjo/349363

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Sej so bli...

Podlozke, sito, menjava bata, menjava visokotlacne crpalke, intercooler...

To so moje izkusnje... Sicer sem pol prevozil 300k km ampak racunice na koncu niti ni bilo

Tako kot si ti razlagal, da si gnal tega dizla, bi sigurno vsak slej kot prej crknil pa naj bi bila Mazda ali pa kaj drugega. Jaz ni? od tega nisem imel ampak ne bom trdil, da je pa zato nepokvarljiv.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Tako kot si ti razlagal, da si gnal tega dizla, bi sigurno vsak slej kot prej crknil pa naj bi bila Mazda ali pa kaj drugega. Jaz ni? od tega nisem imel ampak ne bom trdil, da je pa zato nepokvarljiv.

Gnal...vozil hitreje, nc gnal. Vidva z alexom nista naredila 200k s prvo generacijo. Razen visokotlacne crpalke, vse tezave so se zacele od 180.000km naprej.

Druga generacija se isto vozi in pri skoraj istih kilometrih brez pripomb (razen 2x veriga, ki so jo izgleda kon?no popravili)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jaz sem prvo sestico (CD120, 2.0, letnik 2003) prodal, ko je imela cca. 190.000 km prevozenih. Z njo nisem imel prakticno nobenih problemov, edino pred prodajo sem dal pod garancijo sanirat obrobe blatnikov, ki so rjavele ... Drugace pa prakticno samo redni servisi ... 

 

Septembra 2018 je po podatkih na strani www.avtolog.si imela prevozenih 290.000 km 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Nogo?e si spregledal ta rekord, ki je po mojem potrditev, da je to najbolj?i dizel motor v svoji kubaturi.Ne samo, da je dober, ta motor je najbolj?i. Tega ne pravim jaz, to so dokazali dirka?i z serijskim avtom (ni? prirejanja kot so za to specialisti pri ljudskih vozilih in njihovih derivatih. :)

 

https://www.google.com/amp/s/www.rtvslo.si/amp/zabava/avtomobilnost/novice/mazda-6-z-rekordno-povprecno-hitrostjo/349363

Dobra reklama, take stvari bi moral ogla?evati na? zastopnik za MAZDO!
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gnal...vozil hitreje, nc gnal. Vidva z alexom nista naredila 200k s prvo generacijo. Razen visokotlacne crpalke, vse tezave so se zacele od 180.000km naprej.

Druga generacija se isto vozi in pri skoraj istih kilometrih brez pripomb (razen 2x veriga, ki so jo izgleda kon?no popravili)

Na moji je trenutno 220000 km. Sedaj jo sin ?ge pa razen akumulatorja pred zimo nisem ni? zamenjal. Celo webasto dela brez problemov, nima ?e vedno niti pikice rje.Res pa je tudi to, da nima dpf filtra.Olja ?e vedo ne pije ni? med intervali, sin ima porabo 6,4/100.Res je, da, se sedaj vozi relacije Lj-Kp.

Tako,da same pohvale.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Gnal...vozil hitreje, nc gnal. Vidva z alexom nista naredila 200k s prvo generacijo. Razen visokotlacne crpalke, vse tezave so se zacele od 180.000km naprej.

Druga generacija se isto vozi in pri skoraj istih kilometrih brez pripomb (razen 2x veriga, ki so jo izgleda kon?no popravili)

Ja, to je res ampak tebi je visokotla?na odletela zelo kmalu in kot je meni znano edinemu na tem forumu, tako da tole ni nek serijski problem. Tudi bat si imel samo ti po?en kot vem tako, da tudi to te?ko spada pod serijske napake. Intercooler ne bi glih ?tel pod okvare motorja. Se pa strinjam, da podlo?ke in sito pa niso glih lepa popotnica sam je zanimivo, da eni so imeli te?ave drugi spet ne in tukaj bi servisi morali delovati preventivno in ne kurativno.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

aja se menjalnik mi je sel :)

bat je pocil kar lepim stevilom lastnikov

Huh, tvoja je bila pa res polna napak. V ve?ini primerov pa ni bilo teh te?av z motorji.

Ok. kdor ni zamenjal podlo?k je bil v nevarnosti, da mu gre ma?ina. No, to smo zelo zgodaj ugotovili in kdar je bil vsaj malo pozoren, si je to zamenjal in je bil mir.

Aja, danes sem sre?al znanca, ki je s tako mazdo 6 vozil taxi. Trenutno ima 440000 tiso? kilometrov in ?ele sedaj je menjal prvi? sklopko.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Res, a na forumu? Jaz se ne spomnim nikogar. Tud za menjalnik ne vem komu je ?e ?el. Sej lahko da imam slab spomin ampak vseeno.. ne spomnim se. Aja pa menjalnik ne spada ravno pod te?ave samega motorja, ?e smo pri tem da kritiziramo dizla.

33112_1.png

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Kaj da ne, od vsega silnega navora je ubogi menjalnik popustil (in to v 5. prestavi)

Vecina bi verjetno nikoli ne bi se enkrat gledali mazde po takem stevilu napak. Jaz sem jih mel pol se 3 :)

Ja, na forumu je ?el menjalnik Batkotu. Ampak on je imel se mi zdi da ?ipano na 180 konjev. In je bil res navor too much.

Za druge se pa ne spomnim niti jaz, da bi jim ?el na serijski.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ok. kdor ni zamenjal podlo?k je bil v nevarnosti, da mu gre ma?ina. No, to smo zelo zgodaj ugotovili 

Ne dr?i. Zgodba o podlo?kah se ni vedela zelo zgodaj oziroma zadosti zgodaj. Niti servis v BTC ni vedel o tem ni?, niti ostali vrhunski mazda znalci od Juretov, ?tefanov... niso o tem vedeli ni? dokler ni imela moja mazda ?e 200Kkm.

 

Mazdin motor prve generacije (brez DPF) je bil biser kar se ti?e ob?utka kako s samo 120 konji vle?e, bil pa je totalen shit kar se ti?e navora pri nizkih vrtljajih in v kombinaciji s samo 5 stopenjskim menjalnikom je bilo slednje tudi krivo za kraj?o ?ivljenjsko dobo sklopke.

 

Ma?ina moje mazde6 (L2002) je imela te?ave ?e takoj po koncu garancije pri 100Kkm. ?e primerjam to ma?ino z ma?inami avtov ki so bili in so pri na?i bajti, je bila mazdina ma?ina dale? najve?krat na izrednih servisih. 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

In tole enako js pri?akujem za dizel letnike 2015+, enostavno ?e ve?ina teh nima dost poti za sabo, da bi se kazalo probleme pri zadnjih letnikih. Glede na to, da pa so ti motorji zej ?e "dozoreli" upam, da se motim in bodo Alex in ostali vozili bp do konca svojih dni ;)

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Prepri?an sem, da je sama mazda takrat na?rtno prikrivala napake in s tem o?kodovala kupce.

?e samo pomislim burlesko z zavorami moje mazde ki so zaje... od takrat ko sem avto prvi? zapeljal iz salona in je potem trajalo skoraj eno leto da so porihtal. Zaradi bremz je bilo v tistem letu mnogo obiskov servisa. Na predzadnjem obisku v ta namen so me z veseljem informirali, da sedaj pa kon?no vedo kje je napaka, ampak popravili je pa ne bodo ker ne vedo, ?e smejo, da morajo najprej mazdo vpra?at. No in na kon?no zadnjem servisu zaradi te napake na zavorah me je pri sprejemu vozila serviser ki pri prej?njem obisku ni vedel ?e sme popravit, zinil: "ja kako ?udno, da vam pa tega ?e niso popravili".  :vskalo:  

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Jap, to s podlizkami in sitom je bli pri moji "prvic vidimo kaj takega, verjetno je to zaradi slabega dizla na jugu"

To smo mi ugotovili sami, ker beremo tuje forume. V Italiji so to serijsko re?evali, medtem ko so se na na?ih servisih delali francoze.Pri nas reagirajo samo takrat, ko dobijo uradni odpoklic vozil in je bilo prej najbr? kaj hudo narobe. Take stvari kot so bile te podlo?ke je tudi te?ko dokazovati,ko gre kaj narobe z motorjem.

Pa itak je na vseh servisih enako. Vsi naredijo v garanciji le tisto, kar je nujno potrebno, drugo pa samo "flikajo", dokler garancija ne prete?e. In takrat se zadeve lotijo in to stane...

Tudi servisi imajo normo, koliko denarja lahko zapravijo na mesec.

In tole enako js pri?akujem za dizel letnike 2015+, enostavno ?e ve?ina teh nima dost poti za sabo, da bi se kazalo probleme pri zadnjih letnikih. Glede na to, da pa so ti motorji zej ?e "dozoreli" upam, da se motim in bodo Alex in ostali vozili bp do konca svojih dni ;)

Ima? modele v nem?iji z skoraj tristo tiso? prevo?enimi kilometri. In to z ?ipiranimi motorji na 200+ konji.

Mislim, da neke sile ne bo.

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Ne, sej so pol nekjeod 2006/7 tudi pri nas to zrihtali.

Da ne bi pomote meni je servis priskocil v pomoc glede veliko stvari (menjalnik zrihtali precej ceneje, bat tudi zrihtali po boljsi ceni, LMM zrihtali brezplacno oa se kaj bi se naslo)

It's all fun and games 'til someone loses an eye, then it's just fun you can't see

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

TPri nas reagirajo samo takrat, ko dobijo uradni odpoklic vozil in je bilo prej najbr? kaj hudo narobe. Take stvari kot so bile te podlo?ke je tudi te?ko dokazovati,ko gre kaj narobe z motorjem.

 

Tudi servisi imajo normo, koliko denarja lahko zapravijo na mesec.

 

?e bi pri nas bilo res tako kot pravi?, da bi odreagirali ?ele, ko je bil objavljen uraden vpoklic, bi bilo prekrasno. Resnica je ta, da niti tega niso storili. Meni so veselo polnili po?tni nabiralnik z reklamami za dodatno opremo - se pravi so vedeli kje stanujem - nikoli pa niso poslali nobenega obvestila o vpoklicu, tudi na uradnem servisu so bili tiho. Tako npr. je ?el interkuler iz mojega ?epa, ?eprav je bil vpoklic.

 

A imajo servisi res kak?no normo koliko zapravijo pa mene kot kupca nebi smelo tangirat, ?e mazda postavi na tr?i??e polizdelek, ma da ga porihta.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

?e bi pri nas bilo res tako kot pravi?, da bi odreagirali ?ele, ko je bil objavljen uraden vpoklic, bi bilo prekrasno. Resnica je ta, da niti tega niso storili. Meni so veselo polnili po?tni nabiralnik z reklamami za dodatno opremo - se pravi so vedeli kje stanujem - nikoli pa niso poslali nobenega obvestila o vpoklicu, tudi na uradnem servisu so bili tiho. Tako npr. je ?el interkuler iz mojega ?epa, ?eprav je bil vpoklic.

 

A imajo servisi res kak?no normo koliko zapravijo pa mene kot kupca nebi smelo tangirat, ?e mazda postavi na tr?i??e polizdelek, ma da ga porihta.

Sej v bistvu je povsod enako. Vsi servisi vseh znamk delujejo po istem principu. Ne se bat, tudi ?e?ki izdelovalci niso ni? bolj?i. :)

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

To smo mi ugotovili sami, ker beremo tuje forume. V Italiji so to serijsko re?evali, medtem ko so se na na?ih servisih delali francoze.Pri nas reagirajo samo takrat, ko dobijo uradni odpoklic vozil in je bilo prej najbr? kaj hudo narobe. Take stvari kot so bile te podlo?ke je tudi te?ko dokazovati,ko gre kaj narobe z motorjem.

Pa itak je na vseh servisih enako. Vsi naredijo v garanciji le tisto, kar je nujno potrebno, drugo pa samo "flikajo", dokler garancija ne prete?e. In takrat se zadeve lotijo in to stane...

Tudi servisi imajo normo, koliko denarja lahko zapravijo na mesec.

Ima? modele v nem?iji z skoraj tristo tiso? prevo?enimi kilometri. In to z ?ipiranimi motorji na 200+ konji.

Mislim, da neke sile ne bo.

Imam enako izku?njo, moja je iz Italije in ko sem jo kupil je imela 120.000km in bila stara manj kot dve leti sem preventivno dal pregledati podlo?ke, so bile te ?e nove. 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.