Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Pozdravljeni.

Sem eden tistih ki ima tudi te?ave z DPF filtrom. Pred 14 dnevi, sem bil na servisu, kjer so m odpravili napako, lu?ke DPF. Opazil sem, da so mi menjali olje, kljub temu, da ni ?e ?as za redni servis.

Nivo olja je bil na sredini, v dveh tednih sem prevozil cca 1000 km. sedaj je nivo olja skoraj pri oznaki X.

Ali je to normalno.

 

Uro?.

 

Ni normalno. ?e "x" pomeni maximum, potem je problem z regeneracijo DPF-a.

:policaj: error driver 6 604015435943476473710351.jpg

Napisano

S svojo M6 CD129 se po?asi bli?am 40k km, avto star dobro leto in pol. Zaenkrat nisem imel ?e nobenih problemov z DPF, tudi nivo olja ni nikoli nara??al (parkrat sem ga moral celo doliti).

 

Opa?am pa, da so regeneracije v zadnjem ?asu pogostej?e (tam na 300-500 km; prej 700-800 km). ?e posebej se mi zdi, da je to takrat, ko tankam na OMV, z MOL-ovo ali Agip-ovo nafto so malenkost manj pogoste. Je mo?no, da kvaliteta goriva vpliva na pogostost regeneracij?

 

Pa tudi sicer, kaj bi bil lahko vzrok pogostej?ih regeneracij? Ker vo?nje imam ves ?as stalno iste, to je v 95% AC, po 130 km v slu?bo in enako nazaj (plus seveda tistih 2x, 3x na leto na morje) vozim dinami?no, motor tudi dostikrat zavrtim prek 3.000 obratov, poraba malo pod 6 litrov... Je pa res, da vozim 1x do najve? 2x tedensko, v?asih tudi kak teden ni? (ve? se nas namre? vozi skupaj). Bi bil mogo?e to razlog, da avto ni vsak dan v pogonu? :ne vem:

12360_1.png
Napisano

S svojo M6 CD129 se po?asi bli?am 40k km, avto star dobro leto in pol. Zaenkrat nisem imel ?e nobenih problemov z DPF, tudi nivo olja ni nikoli nara??al (parkrat sem ga moral celo doliti).

 

Opa?am pa, da so regeneracije v zadnjem ?asu pogostej?e (tam na 300-500 km; prej 700-800 km). ?e posebej se mi zdi, da je to takrat, ko tankam na OMV, z MOL-ovo ali Agip-ovo nafto so malenkost manj pogoste. Je mo?no, da kvaliteta goriva vpliva na pogostost regeneracij?

 

Pa tudi sicer, kaj bi bil lahko vzrok pogostej?ih regeneracij? Ker vo?nje imam ves ?as stalno iste, to je v 95% AC, po 130 km v slu?bo in enako nazaj (plus seveda tistih 2x, 3x na leto na morje) vozim dinami?no, motor tudi dostikrat zavrtim prek 3.000 obratov, poraba malo pod 6 litrov... Je pa res, da vozim 1x do najve? 2x tedensko, v?asih tudi kak teden ni? (ve? se nas namre? vozi skupaj). Bi bil mogo?e to razlog, da avto ni vsak dan v pogonu? :ne vem:

 

ima? isto kot jaz, cca enake vo?nje - jaz sem na 52k kmji. Nikoli tudi problemov, sem pa danes zagnal ro?no regeneracijo, ker je avto klenkal, pa zadnjo regeneracijo na cesti mi je delal nenavadno dolgo. Meni ?e se ne motim dela na 350km od nove, in to je normalno, lahko da na za?etku nisi opazil vmes

 

Bomo videli kaj je razlika. NAfta lahko vpliva, ker je 'pripomo?ek' pri izgorevanju - enako lahko velja za vro? in nasi?en zrak.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

A to si tisti trik uporabil? A olja ne bos nic menjal?

 

Bom itak cez 8000km

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

To ga bom tudi jaz :-). Vprasanje ce se v teh 45 minutah res tako pregreje...pol se tudi pri obicni regeneraciji?

Napisano

Olje se ne more segreti vec kot motor ce mene vprasas, saj izgorevanja delcev ni tam, kvecejmu razredci zaradi mesanja, ko nekaj nafte stece mimo v karter

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Evo tudi jaz sem spro?il zadnji? ro?no regeneracijo. ?e se je prej s Petrolovo nafto regeneracija izvajala na cca 170-180km, se sedaj na 210. Me pa zanima kaj bo , ko bom tankal spet hoferjev, s to se je ?e prej izvajala na cca 210km. Torej, nek napredek je :-)

  • 3 tedne kasneje...
  • 7 mesecev kasneje...
Napisano

FO

Na 5ki se je danes najprej pritgala potem pa zacela utripat DPF lucka. In to tocno na cajt novega intervala - 190km nazaj je bila vceraj sigurno narejena regeneracija.

 

Servisni interval ni ker sem nasel kako resetirat za 5ko.

Dez in stik na lambdi? Samo avto zdej nikamor ne gre, napake ni v racunalniku :vskalo:

Super prazniki

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

mo?no mo?no upam, da je 'samo' tole:

 

sode? po tem grafu

http://www.mazda-si.net/index.php?act=Atta...st&id=19158

 

sem jaz na flashes every 0,4s brez napak zapisanih. Tudi olje je na ?ibki 1/3 nad F do X, ne sicer na polovici. In ob tem pi?e, da je avtomatska regeneracija disable.

Ko se je to zgodilo sem bil pa na Vrhni?kem klancu navzdol..... :blink:

 

 

Sedaj samo vpra?anje ali se res sama povrne tudi ?e olje zni?a?, ali pa je treba nekaj preko testerja ruknt.

 

Bom pelka poklical. Ker napak nimam in tudi obe lambdi na OBD ka?eta vrednosti

VPRA?ANJE

Ali na petrolu oz drugje imajo mo?nost da ti olje ven spumpajo zgoraj? V?asih so imeli...rabim ene pol litra zvakumirat ven :glare:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

js ti lahko pogledam kolk trdih delcev ima?, oziroma temperaturo-tlak le teh, ?e je to to.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Manj olja ni pomagalo. Bo treba do pelka.

Drugace sem proti temu a za 250 ga fuknejo ven all inclusive.... :angry:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

It did the trick!!!! Diagnostika na mazdi 5 cd143 je popolnoma enaka kot na sestki samo stekar je na killerju.

 

Sedaj samo vprasanje ali bo ob naslednjem ciklu naredil avtomatsko regeneracijo.

 

Happy :cheers:

 

Kar pomeni da lahko se sobe kalibriram :punk:

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ti je Pelko pomagal ali si sam re?il zadevo? :D

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano

Ti je Pelko pomagal ali si sam re?il zadevo? :D

 

rekel sem si tole probam druga?e do pelka, ker sva govorila a sem prepozno dam pri?el (?koda me re?uje). ampak zadeva ?e ni 100% - ?e ?e vedno ne bo sam izvajal regeneracij je dr pele naslednji

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spet regenerira sama :D

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Spet regenerira sama :D

 

meni je za?elo na avtocesti hecat podobno kot tebi, ni regeneriral ve? sam, oz. se mi je pri?gala lu?ka, ?ele potem je ?el v regeneracijo, po 20km. Po mestu mi je delal normalno.
Napisano

meni je za?elo na avtocesti hecat podobno kot tebi, ni regeneriral ve? sam, oz. se mi je pri?gala lu?ka, ?ele potem je ?el v regeneracijo, po 20km. Po mestu mi je delal normalno.

 

Meni je utripala

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Mazda 3 letnik 2004 bencin 1.6 motor

 

V?asih, ko peljem pribli?no  kak?nih 5 do 6 km se ob?asno za?ne, da mi motor malo cukne, mo? se mu zmanj?a, lu?ka engine utripa kak?nih 5 ali 6 krat se pri?ge nato takoj ugasne, motor dobi nazaj mo? in te?e kot da se ni ni? zgodilo.

To se mi jezgodilo v ?asu treh mesecev ze 2x. Na servisu so ga dali na tester ta pa ni? ne poka?e.

Ima mogo?e kdo kak?no idejo kaj bi naj to bilo?

Napisano

Nikol se ne ve...

Pri bencinarju se vedno ve da ni dpf.....

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Mojstri, dajte vsaj prebrat, kaj napišem, če vam že vsebina ni všeč.   @Boss: Po AC sem vozil 110 km/h ali več. In ne 100, kot si kar "iz riti" zdaj privlekel v debato.   @Slivka: Lepo sem napisal, da je bilo vsaj tri ure vožnje tipa "spelji, naredi 1 do 3 metre, ustavi" in to ponavljaj "v neskončnost". Niti malo ni spominjalo na "pelješ", kaj šele na nizkih obratih.   + Šel sem na Lovčen, pa mimo Nikšiča do najbolj slavne ortodoksne cerkve ... Kdor je bil tam, ve kakšni bregovi in ceste so. Enkrat sem vsaj 500 m vozil vzvratno okoli treh ovinkov v hrib, da sta me lahko dva avtobusa, ki sta prišla nasproti, obšla. In ja, v vseh teh situacijah se EV bolje obnese. Tudi sredi najbolj strmega hriba se ustavi in spelje, kot da ni nič, ozr. kot močan 4x4 ICE.   Lahko pa gre naslednjič kdo z Mazda foruma s svojim ICE vozilom zraven, da bo realno sodil o vožnji, porabi, udobju itd.
    • Hey   Zanima me kako bi lahko predvajal glasbo preko youtube posnetkov na android avtu. Avto je Mazda CX-5 2023 letnik.
    • Ne seri klamf...   Prav tam sem šel z BTjcem, ki je imel zadaj kamp-prikolico pripeto. Pa sem dobil žulje edino na riti, ker je že od trajekta v Kamenarih šlo vse skupaj bolj po polžje pa vse do tistega "slavnega" mejnega prehoda Karasovići al kaj že je... Na rokah nisem dobil žuljev, ker sem imel tri otroke v avtu in si ga nisem mogel d***t med vožnjo, na podplatih tudi nisem dobil žuljev, ker nisem pešačil ampak sem se peljal, sklopke pa tudi nisem vohal. Pri dizel navoru se lahko pelješ tudi pri majhnih obratih, pa čeprav je v hrib in imaš 1300 kg težko kamp prikolico zadaj...
    • Tole ne bo držalo, ker gola fizika tega ne dovoli. Razlika med 100km/h in 130km/h je nekoliko več kot 60% višjs poraba. 90% energije v EV se uporablja za premagovanje zračnega upora in ker vemo, da se upor povečuje s kvadratom hitrosti to pomeni za 69% večji upor, ampak ker gre "le" 90% energije za premagovanje tega upora to pomeni cca 62% višjo porabo pri 130km/h kot pri 100km/h. V praksi to pomeni, da če EV pri 100km/h porablja 15kWh/100km, je poraba pri 130km/h preko 24kWh/100km. A vidiš razliko?   Ostalo pa ne bom komentiral, ker je vse v stilu "eye of the beholder".
    • Nisem zagovornik ne enega ne drugega, mi je pa zanimivo spremljat to temo in nekako te izgovore/skrbi/negativnosti/...   - Aja 100 eur ... bencin bi bil 200 ... to pa ni tok razlike  - Aha ok ... ampak vozis lahko pa samo 97 - Aha ... samo ker mas kabelj v prtlaznjiku ne mores gajbe pira not dat - Ja, ja ... sam ... a je kak elektricni v premium rdeci barvi - Kaj pa ce, ne pridem 2500km delec z enim tankom ker to delam 3* na dan. - Pa sami jajcki so jaz pa skoz minimalno 8 ljudi prevazam. - ...   Pac tko karkoli nekdo omeni, je takoj neka kontra  Pocasi me vse skupaj spominja na  mojo 13 letno hcer, ko vedno proba nek izgovor najt, ko ji kaj ukazes (se ucim, moram sobo pospravt, zakaj pa ti vcer nisi, ....) 
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.