Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Mazda 3 letnik 2004 bencin 1.6 motor

 

V?asih, ko peljem pribli?no  kak?nih 5 do 6 km se ob?asno za?ne, da mi motor malo cukne, mo? se mu zmanj?a, lu?ka engine utripa kak?nih 5 ali 6 krat se pri?ge nato takoj ugasne, motor dobi nazaj mo? in te?e kot da se ni ni? zgodilo.

To se mi jezgodilo v ?asu treh mesecev ze 2x. Na servisu so ga dali na tester ta pa ni? ne poka?e.

Ima mogo?e kdo kak?no idejo kaj bi naj to bilo?

Obstaja velika verjetnost, da bi to te?avo odpravil aditiv za bencin Metabond megalene (starej?i), ali pa varianta + (novej?i).

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

pozdravljeni ima kdo kake izkusnje z odstranitvijo dpf filtra na mazdi 6 letnik 2010 motor 2.2 185 konjev in kako ugodno restvijo naj me poklice 040430341 hvala za odg. lp

Napisano

Odvisno kaj je zate ugodno? 400?, 300?. Vpra?aj forumskega mehanika Dr. Pelka.

Sicer pa je zelo verjetno da bo? ?ez 2 leti nazaj montiral dpf  :policaj:

Napisano

Saj odstranitev se mora vedno ( ?e se dela kot se zagre) narediti v kompletu,  se pravi hardware plus software. ?e ?koduje? ?e je narejeno pravilno, potem ne. Prej bi rekel da obratno. :)

  • 3 leta kasneje...
Napisano

Bom kar to temo obudil.

 

Ker je zadnje case ves guzve na AC, se mi ocitno filter ni dobro spucal. Med voznjo domov se je prizgala DPF lucka (in svetila). Cca 5km sem vozil nad 2k RPM in lucka je ugasnila. Sedaj grem na malo daljso voznjo (Ziri -> Kranj) pa bom vozil malo bolj v obratih in upam da se spuca do konca.

 

Ker pa ima avto 295.000 km vem da bo DPF pocasi za na odpad. Ali ste ga vsi odstrani ali se je kdo odlocil za kako drugo opcijo:

1. Ciscenje obstojecega

2. Menjavo za original

3. Menjavo za nov tipski filter

4. Menjavo za kak sporten filter (to kar ima strajnar)

Napisano

Danes sem bil ravno v Mazda BTC in sem povprasal koliko pride menjava DPF. Menja se DPF filter (1500 eur) ter zraven se 3 senzorje (600 eur vsak). Se pravi 3300 eur + delo ....  :o

Napisano

Danes sem bil ravno v Mazda BTC in sem povprasal koliko pride menjava DPF. Menja se DPF filter (1500 eur) ter zraven se 3 senzorje (600 eur vsak). Se pravi 3300 eur + delo ....  :o

...ali pa 350 ? in dve uri po?aka? pred delavnico. :rolleyes:

 

 

Napisano

Ce mislis odstranit se mi zdajle zdi kar tvegana (zelo zelo se omenja da bodo zaceli na tehnicih merit). A prav s strajnar pa nihce nima izkusenj?

Napisano

En nasvet; preden odstranite filter, dajte najprej preverit injektorje, ker so ti najve?ji povzro?itelji saj, ?e kateri izmed njih "curlja", pri veliko kilometrih je to kar normalno, posledi?no se  izvajajo pogostej?e regeneracije, ker pa? ni optimalno izgorevanje in motor povzro?a saje.

  • 5 tednov kasneje...
Napisano

Blizam se 300.000km (297.500) in ocitno se moj DPF poslavlja. Sedaj se mi je DPF lucka ze drugic prizgala  :vskalo:

 

Trenutno se najbol nagibam k desjtvu, da bi ga lepo odstranil in bi imel mir. Konec koncev, ce se cez nekaj let odlocijo izvajat meritve se vedno lahko zamenjam satovje z univerzalnim (stajnar). Samo ne vem kako je v tem primeru z programiranjem racunalnika.

Napisano

Ja ce ga zdaj das ven se mora tudi software racunalnika spremenit da ne bo iskal dpfa in ce bos cez par let dal dpf nazaj bi moral takrat dat spet soft racunalnika na originalno stanje.

Kako pa ves da je zanic dpf??

Na kolk km ti dela regeneracije??

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Po pravici nimam pojma koliko pogosto dela regeneracije.

 

Saj ni nujno da je zanic, samo ocitno gre proti koncu ker je ze drugic lucka posvetila in je rabil nekaj casa, da se je regeneriral. Kakorkoli.....3k nekako ne bi dal, za popravilo (nekako je to skoraj 50% vrednosti avta).

Napisano

Kaj pa nivo olja si kaj prekontroliral, ?e je v olju preve? nafte se tudi pri?ge lu?ka za DPF. Morm poiskat na kompu sem mel eno sliko o razmerju nivoja olja v povezavi z dpf lu?ko, bom probal poiskat.

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Kaj pa nivo olja si kaj prekontroliral, ?e je v olju preve? nafte se tudi pri?ge lu?ka za DPF. Morm poiskat na kompu sem mel eno sliko o razmerju nivoja olja v povezavi z dpf lu?ko, bom probal poiskat.

To ke samo standardni postopek oz opozorilo za servisni interval vsakih 20k

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Ja vsakih 20k.

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Hehe, nisem tolk občutljiv, kaj vozim, ker bi drugače imel Audija al pa Mečko al pa kaj drugega prestižnega. Opažam edino to, da 10 let nazakj nisem imsel takega občutka, da bi se kvaliteta avtov močno razlikovala med seboj.   Od kar pa so tukaj EV-ji in se zaradi dragih baterij lovijo evrčki pri uporabi crapy materialov pa nas pelje nazaj v 90-a, ker je bila razlika med Mercedesom in KIA še ogromna.   Bom še 1x ponovil, po moje, še ni čas za EV-ja, ker dokler ne bo na cenovnem nivoju in kvalitetnim interjerjem bo pač treba počakat. Lahko se vsi fani EV-jev zaletavajo s hvaljenjem, ampak EV-ji so še v fazi veliko denarja za malo kvalitete. Ko pridejo v fazo za malo denarja, malo kvalitete in kontra za veliko denarja veliko kvalitete se bomo pa spet pogovarjali kaj kupiti in ne ali sploh kupiti.   Ja, jebat ga Mazda 6 me je pač razvadila.
    • Za kratke razdalje je čist OK, kot sem napisal. Se pa čudim, da @dvorjan tole vozi na roadtripe dolžine 750km. Ok mogoče sem narobe zastopil pa je to naredil v treh ali štirih dneh vožnje in ne v enem.   Aja še vedno ne vem kako se spusti voznikov sedež.
    • Sej veš kje je glavni problem? Kupuje rabljen avto in tam se ne ve kaj je počel prejšnji lastnik. Načeloma z zadnjim FL od leta 2018 ne bi smelo biti nekih večjih težav saj so odpravljene večinoma vse porodne in tudi zamenjali so način čiščenja NOX, ki je zdaj preko AdBlue ssistema, kar zmanjšuje nabiranje saj v sesalnem kolektorju.   V glavnem servisna "knjižica", pregled kilometrov pri menjavi in da je opravljeno po navodilih proizvajalca. Testna vožnja pa bi moralo biti OK.
    • Tole me je fejst nasmejalo... ampak ok, go on.   Dejmo bit realni, če bo 2 litra razlike v povprečju bo kr v redu rezultat.
    • Ne težava je bila že pred manjavo olja in filtra. Avto v mirovanju na 1500 obratih ne trese, samo med vožnjo. In samo na 1500 obratih. Če vozim pod 1500 obratih ne trese.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.