Skoči na vsebino

DPF filter

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

4ever problem je bolj verjeten. :hudicek:

 

Hmmm sicer dvomim, da bi bil problem glede na to kako funkcionira tale DPF filter ampak v praksi zna pa res bit vsemogo?e.

 

Kdo na forumu, ki ima DPF je naredu najve? km? - jaz mam 60.000 pa zaenkrat ?e vse OK (trkam po lesu)

33112_1.png

Napisano

Pa pozabil si omeniti , da naj bi se FAP filter po dolo?enih km menjal, medtem ko je DPF (naj bi bil) 4ever.

 

Ko so preizku?ali FAP leta 2002 ni bilo ?e izku?enj z njim. Takrat je bila priporo?ena obnova na 120.000km. Izku?nje so pokazale, da obnova ni potrebna. Ko se filter zaba?e, ra?unalnik sporo?i, da je potrebno o?istiti dizel filter (pove?ana je tudi poraba 0,5-1 litra). Za?asno pomaga ra?unalni?ko ?i??enje s testerjem. Vendar je najbolj?e mehansko ?i??enje, ker se nekatere trde delce ne da odstraniti z se?igom. Odmontira se in se enostavno z vapotom spere z obeh strani. Moj ima 200.000 km in je bil dvakrat o?i??en. Ko ga opere? zgleda kot nov. Narejen je iz neke vrste keramike in ima veliko vzdo?nih lukenj premera cc 1,5-2 mm. Nekoliko manj "zabavno" je dolivanje aditiva. ?tiri litre stane 130?. Dodaja se ga pa na vsake 120.000 km. Te?av z FAP je veliko manj kot z DPF. Preizkus je pokazal, da ga mestna vo?nja ne "nervira" toliko kot DPF.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Aha, no enkrat sem bral nekej o menjavi. Ja mestna vo?nja mu najbr? ne pride do ?ivega, ravno zaradi tistega aditiva. Najbr? kljub temu saje se?iga?

 

Kako je pa s ?i??enjem? A se tudi DPF da na ta na?in o?istit? Najbr? da? Pa kje bi se to dalo zrihtat?

Napisano

Aha, no enkrat sem bral nekej o menjavi. Ja mestna vo?nja mu najbr? ne pride do ?ivega, ravno zaradi tistega aditiva. Najbr? kljub temu saje se?iga?

 

Kako je pa s ?i??enjem? A se tudi DPF da na ta na?in o?istit? Najbr? da? Pa kje bi se to dalo zrihtat?

 

V Ameriki so razvili biznis ?i??enja DPF obstojajo komore za ta namen. ?i??enje se izvaja najprej mehani?no, s komprimiranim zrakom, ?e ne zadostuje pa omenjajo ?e termi?no ?i??enje.

 

Po analogiji s FAP bi moral obstojati enostaven na?in ?i??enja. Tu bo moral tudi YavorYe nekaj re?i.

 

To so moje domneve kako naj bi ?i??enje potekalo.

 

Najob?utljivej?i del je demonta?a filtra, ker pritrdilni elementi rado zape?ejo zaradi visokih temperatur. V?asih bo verjetno vijake potrebno segrevati.

Nato naj bi nastopila faza ?i??enja s komprimiranim zrakom. Potrebno je spihati z obeh strani.

Naslednja faza bi morala biti izvedljiva z vapotom, izpiranje pod pritiskom. Nekako domnevam, da vro?a voda ne ?koduje satju, ki je sicer druga?ne sestave kot pri FAP, vendar kljub temu odporno na korozijo zaradi morebitnega tvorjenja kislin z ostanki izgorevanja dizla, ki vsebuje tudi vlago iz samega goriva in tudi iz zraka.

Mogo?e obstaja tudi kako topilo, ki bi razkrojilo trdovratne ostanke izgorevanja :ne vem:

Za vro?o fazo ?i??enja(ki se omenja pri ameri?kih profesionalcih) pa pride mogo?e v po?tev kak plinski gorilnik :ne vem:

 

Torej to so zgolj moje domneve, kako naj bi ?i??enje DPF potekalo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

Napisano

Hmmm sicer dvomim, da bi bil problem glede na to kako funkcionira tale DPF filter ampak v praksi zna pa res bit vsemogo?e.

 

Kdo na forumu, ki ima DPF je naredu najve? km? - jaz mam 60.000 pa zaenkrat ?e vse OK (trkam po lesu)

 

js jih imam nekje 63.ooo pa sam enkrat je zacel utripat in to je blo vrjetn zaradi servisa ker sem zamudu ostalo pa brez problema...js ga sam teram ostalo pa avto sam rihta :D ... nobenih problemov do zdej,pa ceprav nisem eden takih da bi ga ful merkal..pa enkrat mi je nafta zmrznala (ker v makedonij mamo ful kvalitetno nafto) in sem potem sem mesal z bencinom pa nisem imel probleme..

www.trziskisladoled.si

Napisano

Da ne bo kdo narobe razumel. Mehani?no ?i??enje DPF pride v po?tev ?ele, ko je ra?unalni?ka regeneracija ni uspe?na in bo bli?e velikem servisu, kot pa pri manj?em ?tevilu prevo?enih km. Sam sem o?istil FAP nekje pri 150.000 prevo?enih km. V njem je bilo precej pepela, ki ni gorljiv in sta edini re?itvi mehani?no ?i??enje, ali pa menjava filtra. Cena ?i??enja je zanemarljiva v primerjavi z zamenjavo.

Nikoli ne bom imel toliko znanja, da se tudi od tebe ne bi nekaj nau?il.

  • 2 tedna kasneje...
Napisano

Pri ?estici se pa sam resetira? na ta na?in:

 

Reset

 

 

Pozdravljeni,

 

T resetiranje deluje tudi na 6 l.2006 143 konjev. Sprememba je v tem, da sem moral najprej povezati ?i?ko s negativni polom , ?ele nato pa dati kontakt s klju?em in pritisniti pedal za gas. Vmes mi je avto odgovoril tako, da mi je utripala lu?ka za ogrevanje goriva (narisana ?pirala desno zgoraj).

 

Sedaj mi ne DPF ne utripa ve?.

 

Je pa to utripanje pomenilo opozarjanje na servisni interval.

 

Upam, da bo ?e komu to pomagalo.

 

Lp,

Igor

Napisano

Resetiranje je morda lahko dvorezen me?. Kaj ?e je v olju ?e toliko nafte, da ni ve? zagotovljenih zadostnih mazalnih lastnosti? Potem sam reset nima nobenga smisla, ker bo ?e ?ez nekaj km pod havbo lahko zaropotalo.

 

:blush:

Have a nice and productive day!

Your future depends on it.

Your LIFE… depends on it.

 

A Klokateer...

Napisano

Resetiranje je morda lahko dvorezen me?. Kaj ?e je v olju ?e toliko nafte, da ni ve? zagotovljenih zadostnih mazalnih lastnosti? Potem sam reset nima nobenga smisla, ker bo ?e ?ez nekaj km pod havbo lahko zaropotalo.

 

:blush:

 

V mojem primeru je bilo olje menjano pred kratkim (seveda ne na servisu).

 

Utripanje je pomenilo zgolj servisni interval.

 

Lp

Napisano

Pozdravljeni.

 

Mene pa samo zanima ce je mogo?e ?e kdo probal z odstranitvijo DPF filtra? Na netu sem zasledil nekaj moznosti, ki naj bi to omogo?ale. (EBAY-dpf particle filter disable emulator mazda 6 / dpf particle filter disable mazda 6 service+diagnostic)

Napisano

Pozdravljeni.

 

Mene pa samo zanima ce je mogo?e ?e kdo probal z odstranitvijo DPF filtra? Na netu sem zasledil nekaj moznosti, ki naj bi to omogo?ale. (EBAY-dpf particle filter disable emulator mazda 6 / dpf particle filter disable mazda 6 service+diagnostic)

 

Js bi ga ?e mel samo je malo tuma? gnara, mam pa drugo idejo. :hudicek:

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Js bi ga ?e mel samo je malo tuma? gnara, mam pa drugo idejo. :hudicek:

 

Hmm? Katero? :blush:

 

Jst bi pa rezkiral kr neki evrov, ce bi vedel da bi bli potem DPF problemi re?eni (ni? ve? lu?k, cenej?e olje, itd). Ali so to samo utopi?ne zelje?

Napisano

Predlagam da interesenti kupte eno zbito Mazdo z DPF in testirate samo odvzem DPFja :)

Live your dreams, don't dream your life!

Se oproscan za topkaeske napale, ampk bolj ko le teledon pametem in moderin, manjse ma tipkivnico

Napisano

Predlagam, da Mazdo terate, potem ne bo ve? problemov. :hudicek:

Turbinca ma?inca, gremo na vinca!

Napisano

Predlagam, da Mazdo terate, potem ne bo ve? problemov. :hudicek:

 

Se strinjam 100 %.

Za ?paranje si kupte golfa I al pa II.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Napisano

Samo a ni tudi v primeru teranja DPF problem se vedno prisoten...? (kot sem prebral nekje na tem forumu) :(

 

Namre? odlo?am se za menjavo vozila, in M6 karavan je ena izmed opcij. Pri verziji do 2006 me malce moti zastarela armaturka (reza za kaseto?!), pri novej?i verziji mazde je pa prisoten zloglasen DPF problem...

 

Gleda na letne kilometre bi kupil tudi bencinarja m6 1.8 karavan, a kaj ko se ga ne dobi.... :(

Napisano

Ja, DPF problem je skozi :) No, na?eloma ni take panike. ?e bi imel res konstantno kratke mestne vo?nje, potem je problem. V nasprotnem primeru pa ni panike.

Napisano

Samo a ni tudi v primeru teranja DPF problem se vedno prisoten...? (kot sem prebral nekje na tem forumu) :(

 

Namre? odlo?am se za menjavo vozila, in M6 karavan je ena izmed opcij. Pri verziji do 2006 me malce moti zastarela armaturka (reza za kaseto?!), pri novej?i verziji mazde je pa prisoten zloglasen DPF problem...

 

Gleda na letne kilometre bi kupil tudi bencinarja m6 1.8 karavan, a kaj ko se ga ne dobi.... :(

 

?zmeden? Kak?na re?a za kasete?Tisto je samo nakazano a pokrito. ;)

Zna pa ti bit ta DPF problem pri samo mestnih vo?njah.Nekateri teh problemov ne poznamo. ;)

 

 

Napisano

js nimam nobenih problemov z dpf,pri meni sploh se ne more zabasat..ker ga skoz teram..ne sparam ga..

www.trziskisladoled.si

Napisano

...glede reze za kaseto...ze to da je nakazano mi je mal tko, ampak ce je avto dober, bi spregledu... :)

 

Moj re?im vo?nje je med tednom 2x15km na dan regionalne vo?nje + 2x100km konec tedna (avtoceta vkljucena- mesto za teranje :) ) in imam obcutek, da bi ga krajse relacije med tednom lahko zvile...

 

..sam kot sem ze rekel...bencinarje se pa tezko dobi...:(

 

off topic: A kdo se uvaza m6? (npr. bencinarje)

Napisano

js nimam nobenih problemov z dpf,pri meni sploh se ne more zabasat..ker ga skoz teram..ne sparam ga..

 

Ti ma? novej?i model, kjer so te?ave z DPF prakti?no izginile. :)

Napisano

...glede reze za kaseto...ze to da je nakazano mi je mal tko, ampak ce je avto dober, bi spregledu... :)

 

Moj re?im vo?nje je med tednom 2x15km na dan regionalne vo?nje + 2x100km konec tedna (avtoceta vkljucena- mesto za teranje :) ) in imam obcutek, da bi ga krajse relacije med tednom lahko zvile...

 

..sam kot sem ze rekel...bencinarje se pa tezko dobi...:(

 

off topic: A kdo se uvaza m6? (npr. bencinarje)

 

Lej i??i bencinarja 2.0, bo? imel ni?jo porabo kot pri 1,8 motorju, pa ?e spodobno se bo? peljal.

Kolega švaba mi je zadnjič rekel, ko sva se malo zapeljala z MPS.

 

"Life is too short, to drive slow-shitty cars."

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.