Skoči na vsebino

kaj je odvec danes na avtu?

Ustvari kratki URL


Priporočeno sporočilo

Napisano

Sedaj, ko sem že kar razvajen 🙂, bi lahko pogrešal vse, razen

- LED luči 

- daljinskega centralnega zaklepanja

- električnega odpiranja oken

- ABS

- opozarjanja na mrtve kote

- senzorjev spredaj in zadaj

- vzratne kamere

- USB za glasbo

 

 

 

 

Napisano
pred 38 minutami je Janez007 napisal:

Sedaj, ko sem že kar razvajen 🙂, bi lahko pogrešal vse, razen

- LED luči 

- daljinskega centralnega zaklepanja

- električnega odpiranja oken

- ABS

- opozarjanja na mrtve kote

- senzorjev spredaj in zadaj

- vzratne kamere

- USB za glasbo

 

 

 

 

Enako, le da ne bi pogrešal  električnega odpiranja oken

-dodal bi zraven benzinski motor. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

Napisano (urejeno)

Bemtiš pa novi avti! Smo ga priklopili s klemami in kabli, ki so malo konkretnejši, taki, za mehanizacijo. Pa je tistemu francozeku zablokiral računalnik, ker je prehitro dobil močan sunek elektrike. Je potem s pomočjo mehanika na mobitelu uspel resetirati in vžgati. Baje, da za te sodobne avte kabli ne smejo biti močni, z velikim presekom... Zdaj človek še nesrečniku ne sme pomagati, ker mu naredi še več težav. Zdaj pa vi meni povejte, kaj je na novih avtih odveč?

Popravljeno od Slivka
Napisano
pred 1 uro je Janez007 napisal:

Sedaj, ko sem že kar razvajen 🙂, bi lahko pogrešal vse, razen

- LED luči 

- daljinskega centralnega zaklepanja

- električnega odpiranja oken

- ABS

- opozarjanja na mrtve kote

- senzorjev spredaj in zadaj

- vzratne kamere

- USB za glasbo

 

 

 

 

HEADUP!!!

Napisano

 Treba je vedeti, da je narod čedalje bolj zabit v glavi in enostavno več ni sposoben voziti avt brez različnih retard funkcij. 

 

Jaz bi v avtu pogrešal usnjene sedeže in gretje le teh. Dober avdio sistem, dobro klimo, centralno dalj. zaklepanje.

 

Odveč je pa vsak velik LCD ekran, pa razni asistenčni pomagači...

 

Najbolj pa je odveč retard pilot.... Oz auto pilot:rolleyes:

 

Zame ne bo novejšega avta, kot ga imam sedaj. 

 

 

 

 

 

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je NevLado napisal:

HEADUP!!!

Prav nič ga ne bi pogrešal, morda me celo moti. Saj so vse informacije že na števcu, zakaj je potrebno podvajanje? 😏

Napisano
pred 2 urama je Slivka napisal:

Bemtiš pa novi avti! Smo ga priklopili s klemami in kabli, ki so malo konkretnejši, taki, za mehanizacijo. Pa je tistemu francozeku zablokiral računalnik, ker je prehitro dobil močan sunek elektrike. Je potem s pomočjo mehanika na mobitelu uspel resetirati in vžgati. Baje, da za te sodobne avte kabli ne smejo biti močni, z velikim presekom... Zdaj človek še nesrečniku ne sme pomagati, ker mu naredi še več težav. Zdaj pa vi meni povejte, kaj je na novih avtih odveč?

Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.

Napisano
pred 7 minutami je Scr3am napisal:

Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.

Tudi sam ugibam, da je velika debelina kabla zadnja, ki bi lahko bila vzrok težave. 

pred 1 uro je dvorjan napisal:

Sem prav nalašč počakal z odgovorom, pa še kar ni nihče napisal "avtomatski menjalnik" ... To je danes "must have".

Sploh je fin, ko v podvozu avto zalije voda in potem avta še gasilci ne morejo na roke porinit na suho. 😄

Napisano
pred 2 urama je FuManchu napisal:

... ... ... ...ben voziti avt brez različnih retard funkcij. 

 

Meni osebno bi pa, sploh v BTjki, zelo prav prišla katera koli oblika retarderja.

 

 

Pred eno uro je Scr3am napisal:

Da nisi le v napacnem zaporedju priklopil plus in minus.

 

Kaj imaš pa tu za zgrešit? Rdečo klemo na + obeh akumulatorjev, modro na - obeh akumulatorjev in to je to. A najprej priklopiš na svojem ali najprej na njegovem - kaj ima pa to veze? Tokokrog ni sklenjen, dokler ni vse povezano - torej je vseeno, kje je prekinjen...

Napisano (urejeno)

Seveda da ima veze kaj prvo priklopis.... ravno zaradi tega kar si prej napisal.

Popravljeno od Scr3am
  • Všeč 1
  • Ljubim 1
Napisano

@Slivka a maš ti slučajno 24V akumulator? ker pol je lahk bil to problem :) 

  1. Rdeča na nedelujočem avtomobilu +
  2. Rdeča na delujočem avtu +
  3. Črna na delujočem avtu –
  4. Črna na neizoliran prevodnik na motorju ali karoseriji nedelujočega avtomobila (npr. vijak)
Napisano

Ne, BTjka ima samo en, 12V akumulator. 

Najprej sem povezal oba + pola (rdeča) na akumulatorju (najprej na svojem, potem še na njegovem.

Nato še oba - pola (črna) na akumulatorju. Ker je BTjka kar malo 'počepnila', je sin dodal 'gas' na 1200 obratov in ga držal nekaj časa. 

Kakorkoli, tistemu računalniku nekaj ni bilo prav...

Napisano
pred 39 minutami je Slivka napisal:

Ne, BTjka ima samo en, 12V akumulator. 

Najprej sem povezal oba + pola (rdeča) na akumulatorju (najprej na svojem, potem še na njegovem.

Nato še oba - pola (črna) na akumulatorju. Ker je BTjka kar malo 'počepnila', je sin dodal 'gas' na 1200 obratov in ga držal nekaj časa. 

Kakorkoli, tistemu računalniku nekaj ni bilo prav...

kero čudo pa je mel? To da je blo na BT treba po gasu dat je že čudno ja. 

Napisano
pred 11 urami je dvorjan napisal:

Sem prav nalašč počakal z odgovorom, pa še kar ni nihče napisal "avtomatski menjalnik" ... To je danes "must have".

Avtomatski menjalnik. 

pred 9 urami je Janez007 napisal:

Prav nič ga ne bi pogrešal, morda me celo moti. Saj so vse informacije že na števcu, zakaj je potrebno podvajanje? 😏

Meni je to ena boljših stvari. 😊

  • Všeč 1
  • Haha 1

 

 

  • 3 tedne kasneje...
Napisano
dne 19. 8. 2022 ob 18:38 je FuManchu napisal:

 Treba je vedeti, da je narod čedalje bolj zabit v glavi in enostavno več ni sposoben voziti avt brez ... ... ... ...

 

 

 

Še z vsemi temi sistemi ga ni sposoben vozit!

 

Dež se je zlival na polno, vidljivost nikakršna, kombi bele barve (da ga je še težje opazit), pa možakar ni sposoben obrnit stikala in prižgat luči. No, luči bi že prižgal, ampak mu noben sistem ni sporočil, da jih mora...

IMG_20220908_092034423.jpg

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Dobro, sicer je tema "Kaj je ODVEČ", ampak jaz bi pa spregovoril tudi o tem, kaj MANJKA. Zakaj, pri vsej moderni tehnologiji, ki so jo stlačili v avte, vseh kamerah in aktivnih tempomatih, ki samodejno bremzajo, če dohitiš počasnejše vozilo in podobno, ni nihče vgradil v avto radarja, ki bi meril tvojo oddaljenost od avta pred tabo in te s piskanjem opozoril, ko imaš, glede na hitrost, prekratko varnostno razdaljo?

 

Jaz imam vedno tako varnostno razdaljo, da mi včasih kak sodelavec reče, da pretiravam. Potem pa on vozi in jaz njemu nazaj rečem, da pretirava, samo v obratni smeri, ker je naliman tistemu spredaj na rit. Včasih se mi zdi, da so tako blizu, da če tisti spredaj zabremza, ne bi utegnil niti zaznati, da je zabremzal, ko bi ga že nabil...

 

Nekoč so preprosto začeli vgrajevati nadležno piskanje, če nisi pripet in se niso obremenjevali s tem, a bo to ljudem všeč ali ne in jih ni skrbelo, da se taki avti ne bi prodajali. Tako bi enostavno vgradili piskanje, ko se avtu preveč približaš in bi se ljudje vsaj zavedali, da so preblizu avtu pred sabo...

  • Všeč 3
  • Zmeden 1
Napisano
pred 50 minutami je Slivka napisal:

Dobro, sicer je tema "Kaj je ODVEČ", ampak jaz bi pa spregovoril tudi o tem, kaj MANJKA. Zakaj, pri vsej moderni tehnologiji, ki so jo stlačili v avte, vseh kamerah in aktivnih tempomatih, ki samodejno bremzajo, če dohitiš počasnejše vozilo in podobno, ni nihče vgradil v avto radarja, ki bi meril tvojo oddaljenost od avta pred tabo in te s piskanjem opozoril, ko imaš, glede na hitrost, prekratko varnostno razdaljo?

 

Jaz imam vedno tako varnostno razdaljo, da mi včasih kak sodelavec reče, da pretiravam. Potem pa on vozi in jaz njemu nazaj rečem, da pretirava, samo v obratni smeri, ker je naliman tistemu spredaj na rit. Včasih se mi zdi, da so tako blizu, da če tisti spredaj zabremza, ne bi utegnil niti zaznati, da je zabremzal, ko bi ga že nabil...

 

Nekoč so preprosto začeli vgrajevati nadležno piskanje, če nisi pripet in se niso obremenjevali s tem, a bo to ljudem všeč ali ne in jih ni skrbelo, da se taki avti ne bi prodajali. Tako bi enostavno vgradili piskanje, ko se avtu preveč približaš in bi se ljudje vsaj zavedali, da so preblizu avtu pred sabo...

To imaš na novih Mazdah,piska in nato še zabremza,če ti ne reagiraš.....😉👍

Napisano
pred 2 minutama je Bini napisal:

To imaš na novih Mazdah,piska in nato še zabremza,če ti ne reagiraš.....😉👍

 

Raje bi videl, če bi to bilo na Audijih, ampak dobro, vsaj nekaj je...

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Saj naceloma pri vseh, ki imajo radarski temopomat, ce si preblizu tistemu spredaj…

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

V moji Mazdi3 je odveč zaviranje v sili. Ker enkrat bi bremzal kar po svoje, drugič ko je treba, pa sploh ne zazna ničesar pred sabo.

Enako ta nadzor mrtvega kota, neuporabna funkcija. Ali pa bolje rečeno, nedelujoča v Mazdah očitno.

Napisano

Meni te funkcije načeloma kar delujejo. Ok, je še prostor za izboljšave ponekod, sicer mi je pa najbolj odveč stvar na avtu pač prah in umazanija.

  • Všeč 1
  • Haha 3
Napisano
pred 4 urami je Jaka32 napisal:

V moji Mazdi3 je odveč zaviranje v sili. Ker enkrat bi bremzal kar po svoje, drugič ko je treba, pa sploh ne zazna ničesar pred sabo.

Enako ta nadzor mrtvega kota, neuporabna funkcija. Ali pa bolje rečeno, nedelujoča v Mazdah očitno.

Meni je na 3ki delal vse u nulo😊

Sem že po treh letih mislil, da nimam v opremi funkcije zaviranja v sili, ki naj bi bila pri Revolution pa mi je par dni nazaj rekla hči, da ji je skoraj "ušlo😊", ko ji je avto v rikverc vožnji iz nenada zavrl, ko je spregledala enega od treh pešcev v temi in dežju zjutraj. Tako, da očitno dela 😉👍

Napisano

Jaz tudi nimam nekih vecjih pripomb cez te asistencne sisteme ... Se zgodi recimo, ko je sonce nizko, da javi, cetudi ni videti nic narobe ... Ampak zaviral pa se nikoli ni brez veze ... 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • @Alex Malo bolj prečekiral-dejansko so te v zgornjem linku še najprimernejše oz. najbližje odščipnejo...pač edine take Knipexove t.i."flush cut" ščipalke. Ostale so praktično vse bolj za elektroniko,ali za plastiko.   Ampak-PAZI!!! Kot sem že napisal-"do not cut steel"-torej le za mehke kovine-baker do fi-6mm! Če pa rabiš za jeklo ipd. pa kakšne od tistih zgoraj predstavljenih. Meni se najbolj dopadejo 61 01 200,a kakor za koga-vsake imajo svoje prednosti in slabosti.   Je pa tudi res,da vsake ščipalke v bistvu ne "režejo",ampak na koncu "odtrgajo" oz. "raztrgajo"...zmogljivejše imajo za to na rezilih celo nabrušeno vdrtino,da tako lahko zagrabijo večji fi....a seveda je tu spet problem pri ščipanju tanjših žic itd...pač-idealne ščipalke ne obstajajo.... Kaj mislim z tem povedati-vem,kako kitara izgleda (sem iz glasbene družine,in nekaj let sem tudi jaz igral kitaro-klasično),in kako te prečke morajo biti na koncu obdelane,da ne režejo v dlan...v vsakem primeru boš moraj konec še obdelati,ker mora biti "perfektno"...ok-komu to govorim😄😉...gre za to,oz.,kaj bi rad povedal-po moje,če boš hotel prečko "poravnati" z vratom,boš v vsakem primeru moral ščipnjen konec prečke še na fino zbrusiti. Z takim "flush cut" bi se nekaj brušenja rešil,a ne povsem...pač kitara oz. vrat mora biti res v nulo izdelan-brez ostrih koncev prečk....po drugi strani pa prečke tudi ne smejo biti prekratke...bi najbrž grdo izgledalo🙄 Jaz bi na tvojem mestu vzel 20-stopinj "upognjene" CoBolt,ki nimajo simetričnih rezil (glej piktogram zraven navedbe 20-stopinj),in že "bližje" odščipnejo... Npr. tele Just a moment... WWW.KNIPEX.COM   Te so brez "udrtine" v rezilih in z "enostavnimi" plastificiranimi ročaji....obstajajo tudi varijante z komfortnimi ročaji itd...pač izberi po osebnih preferencah. Ali pa tiste TwinForce,ki sem jih lih predstavil...a kot rečeno-niso FlushCut. Meni npr. so bolj všeč enostavni ročaji,ker pri montaži lažje vtaknem v globok žep (vtaknem zmeraj le eno ročico),in tudi lažje izvlečem...in pri izvleku ni problemov z zatikanjem,če imam "v žepu" dve,tri ali več klešč.   Še enkrat-če pa res potrebuješ zgolj za mehke kovine,pa tiste z zgornjega linka.   Pri odločitvi,pa je fino,če lahko vidiš v živo-priporočam Žabjek v Ljubljani-imajo res veliko klešč na zalogi...a spet ne čisto vsega. Seveda so malce dražji,kot npr. najugodnejši online,a da lahko "primeš v roko"...saj veš...nič ni zastonj.   Upam,da sem ti bil v pomoč.   L.P.
    • Kako taki majstri obdržijo posel mi je res misterija.....a folk nič ne preveri preden da tako zadevo servisirati?!?
    • Zakaj si pa te ti tako gužvo delal v službi in se grenek, da dobiš Zoe?🤪
    • Ja tudi v Mariboru se je od časa ko je @godlike kupoval zamenjalo prodajalce. Branko je v penziji in sta sedaj Gorazd in Dejan.
    • Kot že napisano ob nakupu...   Jaz sem bil zadovoljen z nakupovalno izkušnjo, prodajalcem v Ferk-MB.   Na 3K popusta od Mazde sem dobil še 500€, ostali prodajalci, ki sem jih kontaktirali, niso dali več.   Morda bi še kje bila kakšna majhna razlika, dvomim da večja...
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.