Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Preveri še polosovino na stari 323 nam je polos zvijala diske ker je bila zvita od karambola.

Poslano z mojega SM-G986B z uporabo Tapatalk

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano

Jaz sem pa pred enim mesecem zamenjal prednje diske in ploščice (oboje ATE), ker so mi stari cvilili pri nizkih hitrostih kar mi je šlo zelo na živce. Drugače so bili stari diski in ploščice še OK, na cca 50-60%. Po 2-3 tednih mi spet cvili pri nizkih hitrostih :vskalo:. A se še komu to dogaja? 

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

Napisano
pred 1 minuto je Sishi napisal:

Jaz sem pa pred enim mesecem zamenjal prednje diske in ploščice (oboje ATE), ker so mi stari cvilili pri nizkih hitrostih kar mi je šlo zelo na živce. Drugače so bili stari diski in ploščice še OK, na cca 50-60%. Po 2-3 tednih mi spet cvili pri nizkih hitrostih :vskalo:. A se še komu to dogaja? 

Čudno. A si jih prav ulaufal? 

Po"asi, brez naglega bremzanju prvih 400-500 km? 

 

 

Napisano

Men se je tud kmalu po menjavi... ampak to je trajalo ene 3000 km pol pa je nehalo tako kot nenadoma kot se je začelo.

33112_1.png

Napisano
Pred eno uro je Boss napisal:

Men se je tud kmalu po menjavi... ampak to je trajalo ene 3000 km pol pa je nehalo tako kot nenadoma kot se je začelo.

Sem na hitro prebral, po 3000 km je nehalo in nenadoma spet začelo. 🤔

 

 

Napisano
19 hours ago, Boss said:

Men se je tud kmalu po menjavi... ampak to je trajalo ene 3000 km pol pa je nehalo tako kot nenadoma kot se je začelo.

No to bi bilo fajn, bom počakal še par 1000...drgač sem pa stare čakal več kot 10.000 pa ni nehalo :angry:

Sex, V6 and Rock 'N' Roll

  • 1 mesec kasneje...
Napisano

Rabim nasvet, pa se mi ne da prebirat celega foruma. Na M6 l 2017 sem dosegel 90k in čas je za menjavo zavor. Imam ponudbo za komplet diski in ploščice Zimmermann 288eur. Zanima me če so te zavore vredu in če je cena vredu ali raje inštaliram originalni set?

Napisano
Pravkar je ignacij napisal:

Rabim nasvet, pa se mi ne da prebirat celega foruma. Na M6 l 2017 sem dosegel 90k in čas je za menjavo zavor. Imam ponudbo za komplet diski in ploščice Zimmermann 288eur. Zanima me če so te zavore vredu in če je cena vredu ali raje inštaliram originalni set?

Zimmerman diske ima scania. Ti bo on več povedal.

Jaz imam gor brembo narezane + ATE ploščice. Lepi na šipo. Kupljeno na Autodoc. 

 

 

Napisano

Tako kot je Alex napisal zimmermanove diske (navrtane) imam jaz, originalne so mi dvakrat menjali ker jih je zvilo, potem sem kupil te in so zakon, nimam vec tezav, sedaj sem menjal ploscice z brembo ampak nebi rabil ker so bile zimmermanove na 60%.

Napisano

@ignacijZimmerman so vredu oz. so kr boljše kot OEM zavore.

Jaz imam na M3 navrtane Zimmerman, pravtako sem že drugim montiral Zimmerman zavore na različne avte in do zdaj še pri nobenemu ni bilo problemov. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Hvala fantje za pomoč. Ponudbo imam za klasične (nenavrtane), upam, da bo ok, saj nisem divjak.

 

V vednost sem klical na Mazdo koliko bi me stale originalne in menjava....cca. 700eur.

Napisano

Se dve informaciji potrebujem. 

 

1. Ali so TRV zavore dobre, ker imam ugodno ponudbo?

2. Imam 90k km, volan mi pri zaviranju trese. Ali moram menjati sprednje in zadnje diske in ploscice, ali samo spredaj? Sem zmeren voznik

Napisano

Če imaš zvete samo sprednje, zamenjaj samo sprednje. TRW je včasih bil OK sedaj pa en vem, ker jih že dolgo nisem montiral. Nazadnje sem dal na staro 6tko Brembo komplet in je bilo Ok za precej km cca 60.000.

 

Vsekakor, pa ko menjaš je priporočljivo utekanje zavor in tisti ki bo menjaval si mora vzeti čas in temeljito narediti svoje delo.

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 51 minutami je ignacij napisal:

Se dve informaciji potrebujem. 

 

1. Ali so TRV zavore dobre, ker imam ugodno ponudbo?

2. Imam 90k km, volan mi pri zaviranju trese. Ali moram menjati sprednje in zadnje diske in ploscice, ali samo spredaj? Sem zmeren voznik

Trv so čisto povprečne ploščice in tudi diski. Najmanj, kar bi ti priporočil je ATE ali pa brembo navadne diske + ploščice. Trese ti, ker so diski zviti. Po možnosti kupi diske, ki imajo nanos proti rjavenju. 

 

 

Napisano

Ce trese pri zaviranju imas zvite sprednje, torej menjas sprednje. Gkede trw na moji mazdi so bile prvovgradnja na zadnji osi, pa sem jih menjal. S trw nimam dobrih izkusenj, ce rabis ploscice pa da pasejo od g165 zadnje ti jih dam so trw in se imajo 70-80% mesa.

Napisano

Meni je pri zaviranju treslo cel avto. Na koncu se je izkazalo,da so bili zadnji diski kaput. Tako,da se tresenje lahko res neverjetno prenaša.  

  • 3 meseci kasneje...
Napisano

živ,

res da nimam umirjene vožnje in kar nekaj hudih ovinkov do doma, ampak sem TRW diske skrivl v pičlih 3h mesecih...
se mi zdi da je tut batek malo zanič, ampak ne spet tok da bi diske tko skrivil, se pa res ne merkam :D

torej po vseh pogovorih:

 

Zimmermann luknjasti diski so sedaj vredu? ( na nekih forumih sm brav da radi počijo, vendar to so pisali že 10+ let nazaj..

 

tko da zej mislm vzet tako zimmerman diske in ploščice. bo to vredu ?

al predlagate kj drugega..

 

lp in hvala:D

Napisano

Je pa res, da moreš prvih 1000km bolj umirjeno bremzat, da se ulavfajo, če ne jih 100% zviješ, bilo kiro firmo

Napisano
pred 43 minutami je Deeyan napisal:

Je pa res, da moreš prvih 1000km bolj umirjeno bremzat, da se ulavfajo, če ne jih 100% zviješ, bilo kiro firmo

Mislim, da bo do 300 km tudi v redu za ulaufanje, kolikor predlagajo pri brembotu. Seveda brez naglih in dolgotrajnih zaviranj tudi malo pozneje. Je pa zelo malo tega zvijanja diskov pri aftermarket športnih firmah diskov. Bolj je problem v cviljenje ploščic. 😬

 

 

Napisano (urejeno)
pred 20 minutami je Alex napisal:

Mislim, da bo do 300 km tudi v redu za ulaufanje

 

rajši več kot manj, ta špas lih ni poceni... že poznam primer, ki so bli Ate diski 3 dni na avto dani zviti zaradi močnega zaviranja

Popravljeno od Deeyan
Napisano
pred 5 urami je Deeyan napisal:

 

rajši več kot manj, ta špas lih ni poceni... že poznam primer, ki so bli Ate diski 3 dni na avto dani zviti zaradi močnega zaviranja

Ja, verjamem. Daš nove diske gor, paziš, da ne boš močno bremzal, pa pride kak pacient, ki naredi neumnost in bremzaš na polno. Če je to res močno in po šele par dnevih, se znajk res zvit. 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.