Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

C-max take gledam in bencinar obvezno. 

 

Pa vidim, da so 2,0 bencinci. Sam najbrž ne za naš trg:blink:

 

090375200_1228820655.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano

 

 

Pa če te kaj potolaži-Mazda 3 je takrat imela enako podvozje...v svoji cenovni klasi so fordi zmeraj imeli najboljsa podvozja...cca. od Focus-a MK1 naprej

Napisano
pred 14 minutami je skritikrt napisal:

 

 

Pa če te kaj potolaži-Mazda 3 je takrat imela enako podvozje...v svoji cenovni klasi so fordi zmeraj imeli najboljsa podvozja...cca. od Focus-a MK1 naprej

Vem to vse glede podvozij focusa. Veliko pred drugim že dolgo časa. Zato me pa vleče tud.

N7rRRL1.jpg

Napisano

In najboljši volan v svoji klasi...premakneš za milimeter in gre točno tja...ne k "francoz"

,k vlečeš volan za v ovibek,avto pa k da razmišlja,a bi,al nebi🤣😂

 

Pa še en podatek,k bo marsikoga presenetil-avto je dokaj sirok...npr Fiat Multipla je le 4cm sirša😳😃👍

Ko pa ga zacneš enkrat šraufati,pa zacudi njegova masivnost...npr. snameš panel z vrat,zadaj pa velika plehnata plošča prilimana in privijacena...nobene luknje itd.. npr. za zvočnik idealno...jaz sem samo pobuljil...je nekaj štekal desni motorcek za centralno zaklepanje...sem v bovden našopal Balistol olje,in spet dela BP😃👍

Pravkar je godlike napisal:

Ma žalostno je, da grejo na VAG platformo v prihodnosti.

Ma..mojo zgodbo poznaš...kot da bi vedel,kaj bo...samo še gledajo,kako bodo denar potegnili in nič ne gledajo na stranke...se prav čudim,da so Bronco-ta skupaj spravili.

Napisano

Pol tud forda ne bo več za kupit v prihodnosti... katastrofa res.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Pol tud forda ne bo več za kupit v prihodnosti... katastrofa res.

MEB bojo meli, torej štromarji.

nov Explorer bo na njej.

Pa še en prihaja, samo mi je padel iz glave.

Napisano (urejeno)
dne 27. 3. 2023 ob 13:59 je Boss napisal:

Spredi je 297mm zadaj pa 278mm.

 

320 je le pri MPS-ki.

Tudi te mazde imajo 320 diske

CE6BBD57-1327-4D41-9C8D-8141DF36497D.jpeg

Popravljeno od mazdaman

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Nabavljam zadnje ploščice za M6 in M3 (za na še prve originalne Mazda diske), pa zavorno tekočino. Spremljam cene in pred kratkim so na Autodoc močno navili cene, danes pa oglašujejo 35% popust. Klasična trgovska fora. 

 

Nameraval sem kupiti vse ATE:

13.0460-2628.2 ATE 22351 Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore z opozorilnim zvokom obrabe za MAZDA 6 ▷ AUTODOC cena in mnenja

13.0460-2645.2 ATE 22625 Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore Zadnja prema, z opozorilnim zvokom obrabe ▷ AUTODOC cena in mnenja

03.9901-6202.2 ATE DOT 4 706202 Zavorna tekocina 1l ▷ AUTODOC cena in mnenja

 

@scania bo vedel, ali je tekočina ATE TYP 200 OK (privlači me daljši čas menjave)? Katero alternativo bi vzel namesto nedobavljivih ATE zadnjih ploščic za M3? Za spredaj že imam nabavljene ATE.

 

image.png

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Nabavljam zadnje ploščice za M6 in M3 (za na še prve originalne Mazda diske), pa zavorno tekočino. Spremljam cene in pred kratkim so na Autodoc močno navili cene, danes pa oglašujejo 35% popust. Klasična trgovska fora. 

 

Nameraval sem kupiti vse ATE:

13.0460-2628.2 ATE 22351 Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore z opozorilnim zvokom obrabe za MAZDA 6 ▷ AUTODOC cena in mnenja

13.0460-2645.2 ATE 22625 Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore Zadnja prema, z opozorilnim zvokom obrabe ▷ AUTODOC cena in mnenja

03.9901-6202.2 ATE DOT 4 706202 Zavorna tekocina 1l ▷ AUTODOC cena in mnenja

 

@scania bo vedel, ali je tekočina ATE TYP 200 OK (privlači me daljši čas menjave)? Katero alternativo bi vzel namesto nedobavljivih ATE zadnjih ploščic za M3? Za spredaj že imam nabavljene ATE.

 

image.png

 

Zavorno bi vzel 2000 vendar bi jo vseeno menjaval na 2 leti. Ce ni ate bi vzel zimmermanove.

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je scania napisal:

Zavorno bi vzel 2000 vendar bi jo vseeno menjaval na 2 leti. Ce ni ate bi vzel zimmermanove.

 

Verjetno si mislil ATE typ 200? 

 

Pri Zimmermann ploščicah pa ne zasledim informacije, ali so za električno zavoro ali ne (pri ATE gre za 2 različna modela, en je za električno zavoro, drug za ročno))???

https://www.autodoc.si/zimmermann/9393374

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Verjetno si mislil ATE typ 200? 

 

Pri Zimmermann ploščicah pa ne zasledim informacije, ali so za električno zavoro ali ne (pri ATE gre za 2 različna modela, en je za električno zavoro, drug za ročno))???

https://www.autodoc.si/zimmermann/9393374

 

Tako je 200

 

Te mislim da niso za elektricno. Za elektricno bi naj bile sledece oznake

IMG_20230601_142019.jpg

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Verjetno si mislil ATE typ 200? 

 

Pri Zimmermann ploščicah pa ne zasledim informacije, ali so za električno zavoro ali ne (pri ATE gre za 2 različna modela, en je za električno zavoro, drug za ročno))???

https://www.autodoc.si/zimmermann/9393374

 

Tukaj preveri

 

https://web.tecalliance.net/otto-zimmermann/en/home

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdrav Mazda Mojstri,

 

Malo sem prečesal temo in imam občutek, da so tudi moji prednji diski "znova" hin in to zgolj po 17k km. Avto vožen relacijsko in so zavore res neobremenjene.

 

Optika je OK, danes še enkrat centriral prednji par in ni bilo nekih odstopanj, ki bi lahko povzročile tresenje pri zaviranju nad 100 kmh. Tudi pri zelo rahlem zaviranju pri hitrostih nad 100kmh trese... Mazda 5, 2011 letnik. Glede na prebrano vidim, da priporočate komplet ATE komplet (disk in ploščice). Verjetno je smiselno ob menjavi razdreti še čeljusti?

 

Hvala v naprej. GM

Popravljeno od Gregor Muc-Up
slovnica
Napisano
pred 12 urami je Gregor Muc-Up napisal:

Pozdrav Mazda Mojstri,

 

Malo sem prečesal temo in imam občutek, da je so tudi moji prednji diski "znova" hin in to zgolj po 17k km. Avto vožen relacijsko in so zavore res neobremenjene.

 

Optika je OK, danes še enkrat centriral prednji par in ni bilo nekih odstopanj, ki bi lahko povzročile tresenje pri zaviranju nad 100 kmh. Tudi pri zelo rahlem zaviranju pri hitrostih nad 100kmh trese... Mazda 5, 2011 letnik. Glede na prebrano vidim, da priporočate komplet ATE komplet (disk in ploščice). Verjetno je smiselno bi menjavi razdreti še čeljusti?

 

Hvala v naprej. GM

Če boš kupil frišen komplet in če že menjavaš, spucaj še čeljusti in boš mirne vesti.

 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Evo, znalci, z besedo na dan.

 

Za Mazdo 3, 2020, 2.5 Skyactiv G rabim dobre zavore, ker mi original že tresejo. Kaj kupiti (in kje)?

Autodoc mi ponuja samo zadnje diske in ploščice. 😃

WWW.AUTODOC.SI

 

  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano

Moji M2 so Brembo pasali. Nič ni "drhtela" pod njimi, pa jih je imal 8 let in 60k km.

Napisano
pred 13 urami je dvorjan napisal:

Evo, znalci, z besedo na dan.

 

Za Mazdo 3, 2020, 2.5 Skyactiv G rabim dobre zavore, ker mi original že tresejo. Kaj kupiti (in kje)?

Autodoc mi ponuja samo zadnje diske in ploščice. 😃

WWW.AUTODOC.SI

 

Zimmermann.

Napisano
dne 9. 12. 2023 ob 19:37 je dvorjan napisal:

Evo, znalci, z besedo na dan.

 

Za Mazdo 3, 2020, 2.5 Skyactiv G rabim dobre zavore, ker mi original že tresejo. Kaj kupiti (in kje)?

Autodoc mi ponuja samo zadnje diske in ploščice. 😃

WWW.AUTODOC.SI

 

lahko pa greš v EBC program, lahko da jih bom sam sprobal ko bom menjeval.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Veš prodajalec v salonu propagira tisto kar mu šefi naročijo....  Na servisu izveš tisto kaj je res boljše in kje so kake težave in kje jih je mogoče preprečit, da motor dolgo lepo prede.... 
    • Glede TSR  napake zgleda gre za nek mišmaš EU in je mala verjetnost da popravijo. Spodnje besedilo je z neta.   Some customers may complain that a warning message for reduced TSR performance and or potential SD card error is shown on instrument cluster after Ignition is pushed on. After approx. 20 seconds this message is gone and all navigation and TSR related operations work as expected. CAUSE Due to new EU regulation vehicles are equipped with ISA (Intelligence Speed Assist) function. Complete start of the navigation system takes a little bit longer than IG on. Therefore, this warning message is shown to inform customer that ISA is not ready. COUNTERMEASURE No immediate action to be taken, the warning message disappears after approx. 20 seconds and all systems are fully operational. Mazda Corp is checking to modify in line with legal requirements, in order to avoid this confusing message. Applies to all Mazda 3s and CX-30's with VIN Last 6 Digits of 400000 or higher (for 2024 Model Year)
    • Saj to je tudi meni prodajalc omenil, da se mi splača G bolj kot X motor že zaradi cenejših servisov? Pa ker nič ali zelo malo vozim po AC.  Me pa zanima tole glede nihanja obratov saj mislim da tega ne bi smelo biti. 
    • tudi pri X186 ni neke razlike, ga pa vozijo sami penzionerji ali bodoči penzionerji v tej temi, pa so potem rezultati mal drugačni   poglejte sprint monitor     tiste 0,5l boste pa prišparali na eni menjavi svečk, ki je pri X motorju obvezna že pri 60kkm
    • Vidim da so opažanja pri večini G140 dokaj podobna: - za porabo pod 7 litrov je kar treba paziti glede načina vožnje - zavora pedala pri AT vsaj kot tu vidim tudi nekaterim drugim klika - glede nizkih obratov mislim da je Ok. Za nihanje pa še preverim kako je pri našem - besedilo pri zagonu motorja “zmanjšana zmogljivost TSR” je pogosto. Mogoče to odpravijo s kakšno posodobitvijo. - delovno temperaturo motorja imamo tudi drugi res nizko      
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.