Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

C-max take gledam in bencinar obvezno. 

 

Pa vidim, da so 2,0 bencinci. Sam najbrž ne za naš trg:blink:

 

090375200_1228820655.jpg

N7rRRL1.jpg

Napisano

 

 

Pa če te kaj potolaži-Mazda 3 je takrat imela enako podvozje...v svoji cenovni klasi so fordi zmeraj imeli najboljsa podvozja...cca. od Focus-a MK1 naprej

Napisano
pred 14 minutami je skritikrt napisal:

 

 

Pa če te kaj potolaži-Mazda 3 je takrat imela enako podvozje...v svoji cenovni klasi so fordi zmeraj imeli najboljsa podvozja...cca. od Focus-a MK1 naprej

Vem to vse glede podvozij focusa. Veliko pred drugim že dolgo časa. Zato me pa vleče tud.

N7rRRL1.jpg

Napisano

In najboljši volan v svoji klasi...premakneš za milimeter in gre točno tja...ne k "francoz"

,k vlečeš volan za v ovibek,avto pa k da razmišlja,a bi,al nebi🤣😂

 

Pa še en podatek,k bo marsikoga presenetil-avto je dokaj sirok...npr Fiat Multipla je le 4cm sirša😳😃👍

Ko pa ga zacneš enkrat šraufati,pa zacudi njegova masivnost...npr. snameš panel z vrat,zadaj pa velika plehnata plošča prilimana in privijacena...nobene luknje itd.. npr. za zvočnik idealno...jaz sem samo pobuljil...je nekaj štekal desni motorcek za centralno zaklepanje...sem v bovden našopal Balistol olje,in spet dela BP😃👍

Pravkar je godlike napisal:

Ma žalostno je, da grejo na VAG platformo v prihodnosti.

Ma..mojo zgodbo poznaš...kot da bi vedel,kaj bo...samo še gledajo,kako bodo denar potegnili in nič ne gledajo na stranke...se prav čudim,da so Bronco-ta skupaj spravili.

Napisano

Pol tud forda ne bo več za kupit v prihodnosti... katastrofa res.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 minutami je FuManchu napisal:

Pol tud forda ne bo več za kupit v prihodnosti... katastrofa res.

MEB bojo meli, torej štromarji.

nov Explorer bo na njej.

Pa še en prihaja, samo mi je padel iz glave.

Napisano (urejeno)
dne 27. 3. 2023 ob 13:59 je Boss napisal:

Spredi je 297mm zadaj pa 278mm.

 

320 je le pri MPS-ki.

Tudi te mazde imajo 320 diske

CE6BBD57-1327-4D41-9C8D-8141DF36497D.jpeg

Popravljeno od mazdaman

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

  • 2 meseca kasneje...
Napisano

Nabavljam zadnje ploščice za M6 in M3 (za na še prve originalne Mazda diske), pa zavorno tekočino. Spremljam cene in pred kratkim so na Autodoc močno navili cene, danes pa oglašujejo 35% popust. Klasična trgovska fora. 

 

Nameraval sem kupiti vse ATE:

13.0460-2628.2 ATE 22351 Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore z opozorilnim zvokom obrabe za MAZDA 6 ▷ AUTODOC cena in mnenja

13.0460-2645.2 ATE 22625 Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore Zadnja prema, z opozorilnim zvokom obrabe ▷ AUTODOC cena in mnenja

03.9901-6202.2 ATE DOT 4 706202 Zavorna tekocina 1l ▷ AUTODOC cena in mnenja

 

@scania bo vedel, ali je tekočina ATE TYP 200 OK (privlači me daljši čas menjave)? Katero alternativo bi vzel namesto nedobavljivih ATE zadnjih ploščic za M3? Za spredaj že imam nabavljene ATE.

 

image.png

 

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Nabavljam zadnje ploščice za M6 in M3 (za na še prve originalne Mazda diske), pa zavorno tekočino. Spremljam cene in pred kratkim so na Autodoc močno navili cene, danes pa oglašujejo 35% popust. Klasična trgovska fora. 

 

Nameraval sem kupiti vse ATE:

13.0460-2628.2 ATE 22351 Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore z opozorilnim zvokom obrabe za MAZDA 6 ▷ AUTODOC cena in mnenja

13.0460-2645.2 ATE 22625 Komplet zavornih oblog, ploscne (kolutne) zavore Zadnja prema, z opozorilnim zvokom obrabe ▷ AUTODOC cena in mnenja

03.9901-6202.2 ATE DOT 4 706202 Zavorna tekocina 1l ▷ AUTODOC cena in mnenja

 

@scania bo vedel, ali je tekočina ATE TYP 200 OK (privlači me daljši čas menjave)? Katero alternativo bi vzel namesto nedobavljivih ATE zadnjih ploščic za M3? Za spredaj že imam nabavljene ATE.

 

image.png

 

Zavorno bi vzel 2000 vendar bi jo vseeno menjaval na 2 leti. Ce ni ate bi vzel zimmermanove.

 

Napisano (urejeno)
pred 2 urama je scania napisal:

Zavorno bi vzel 2000 vendar bi jo vseeno menjaval na 2 leti. Ce ni ate bi vzel zimmermanove.

 

Verjetno si mislil ATE typ 200? 

 

Pri Zimmermann ploščicah pa ne zasledim informacije, ali so za električno zavoro ali ne (pri ATE gre za 2 različna modela, en je za električno zavoro, drug za ročno))???

https://www.autodoc.si/zimmermann/9393374

 

Popravljeno od Janez007
Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Verjetno si mislil ATE typ 200? 

 

Pri Zimmermann ploščicah pa ne zasledim informacije, ali so za električno zavoro ali ne (pri ATE gre za 2 različna modela, en je za električno zavoro, drug za ročno))???

https://www.autodoc.si/zimmermann/9393374

 

Tako je 200

 

Te mislim da niso za elektricno. Za elektricno bi naj bile sledece oznake

IMG_20230601_142019.jpg

Napisano
Pred eno uro je Janez007 napisal:

Verjetno si mislil ATE typ 200? 

 

Pri Zimmermann ploščicah pa ne zasledim informacije, ali so za električno zavoro ali ne (pri ATE gre za 2 različna modela, en je za električno zavoro, drug za ročno))???

https://www.autodoc.si/zimmermann/9393374

 

Tukaj preveri

 

https://web.tecalliance.net/otto-zimmermann/en/home

 

  • 1 mesec kasneje...
Napisano (urejeno)

Pozdrav Mazda Mojstri,

 

Malo sem prečesal temo in imam občutek, da so tudi moji prednji diski "znova" hin in to zgolj po 17k km. Avto vožen relacijsko in so zavore res neobremenjene.

 

Optika je OK, danes še enkrat centriral prednji par in ni bilo nekih odstopanj, ki bi lahko povzročile tresenje pri zaviranju nad 100 kmh. Tudi pri zelo rahlem zaviranju pri hitrostih nad 100kmh trese... Mazda 5, 2011 letnik. Glede na prebrano vidim, da priporočate komplet ATE komplet (disk in ploščice). Verjetno je smiselno ob menjavi razdreti še čeljusti?

 

Hvala v naprej. GM

Popravljeno od Gregor Muc-Up
slovnica
Napisano
pred 12 urami je Gregor Muc-Up napisal:

Pozdrav Mazda Mojstri,

 

Malo sem prečesal temo in imam občutek, da je so tudi moji prednji diski "znova" hin in to zgolj po 17k km. Avto vožen relacijsko in so zavore res neobremenjene.

 

Optika je OK, danes še enkrat centriral prednji par in ni bilo nekih odstopanj, ki bi lahko povzročile tresenje pri zaviranju nad 100 kmh. Tudi pri zelo rahlem zaviranju pri hitrostih nad 100kmh trese... Mazda 5, 2011 letnik. Glede na prebrano vidim, da priporočate komplet ATE komplet (disk in ploščice). Verjetno je smiselno bi menjavi razdreti še čeljusti?

 

Hvala v naprej. GM

Če boš kupil frišen komplet in če že menjavaš, spucaj še čeljusti in boš mirne vesti.

 

  • 4 meseci kasneje...
Napisano

Evo, znalci, z besedo na dan.

 

Za Mazdo 3, 2020, 2.5 Skyactiv G rabim dobre zavore, ker mi original že tresejo. Kaj kupiti (in kje)?

Autodoc mi ponuja samo zadnje diske in ploščice. 😃

WWW.AUTODOC.SI

 

  • Haha 1
  • Žalosten 1
Napisano

Moji M2 so Brembo pasali. Nič ni "drhtela" pod njimi, pa jih je imal 8 let in 60k km.

Napisano
pred 13 urami je dvorjan napisal:

Evo, znalci, z besedo na dan.

 

Za Mazdo 3, 2020, 2.5 Skyactiv G rabim dobre zavore, ker mi original že tresejo. Kaj kupiti (in kje)?

Autodoc mi ponuja samo zadnje diske in ploščice. 😃

WWW.AUTODOC.SI

 

Zimmermann.

Napisano
dne 9. 12. 2023 ob 19:37 je dvorjan napisal:

Evo, znalci, z besedo na dan.

 

Za Mazdo 3, 2020, 2.5 Skyactiv G rabim dobre zavore, ker mi original že tresejo. Kaj kupiti (in kje)?

Autodoc mi ponuja samo zadnje diske in ploščice. 😃

WWW.AUTODOC.SI

 

lahko pa greš v EBC program, lahko da jih bom sam sprobal ko bom menjeval.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljen, bi lahko se meni posredoval kontakt mehanika ? Hvala !
    • Precej debate je v smislu avtomobilisti proti motoristom. Obstaja Priporočilo za avtomobiliste, ki bi ga vsi vozniki morali imeti ves čas nalepljenega v vozilu in ga prebrati pred vsako vožnjo. Ker smo skupina dinamičnih, odgovornih ljudi in so vaše škatle na štirih kolesih ovire na cesti, je treba določiti osnovna pravila na cesti za boljše razumevanje med motoristi in avtomobilisti: Prvič: Cesta je za motoriste. Avtomobilisti si jo lahko izposodijo v zimskem času in v zelo slabih vremenskih razmerah - takoj, ko se vreme izboljša, pripada cesta motoristom. To izhaja iz preprostega in razumljivega vidika: - To je motoristična sezona. Zato izraz "sezona" - Za motoriste je cesta namenjena svojemu prvotnemu namenu: da se peljejo. Avtomobilisti želijo priti le od A do B. Kdor vozi izključno avto, mora pred vožnjo vsaj enkrat prebrati in vsaj desetkrat ponoviti: "Na cesti sem ovira." Te vrstice so zato tudi namenjene avtomobilistom. Drugič: Motorist nikoli ne vozi prehitro, ampak vedno hitrost prilagodi prometni situaciji. Ko se nenadoma pojavi motorist, je to samo zaradi preprostega dejstva, ker ste počasna ovira, zato ne zavirajte nenadoma in ne delajte nenadnih sunkovitih premikov z vozilom. Vozite skrajno desno in poslušajte svojo priljubljeno radijsko postajo, si zraven prepevajte, samo ne bodite nam na poti, z vašimi 120 km/h... Tretjič: Če se vam motorist pripelje nasproti po vašem voznem pasu, ni bil lahkomiseln - iskal je idealno linijo. Bodite pripravljeni in poskusite tudi vi predvideti idealno linijo iz nasprotne smeri in ne vozite po njej. Naredite prostor. Če se zgodi nesreča, je v bistvu kriv avtomobilist. To je motoristična sezona - še enkrat, da se spomnite... Četrtič: Če želite, da se vaša hči vozi z nami, morate poskrbeti za ustrezno prehrano. Na zadnji sedež ne spada vse. Ne sme imeti več kakor 1,80 m in ne več kot 50 kg, mora pa imeti čvrste prsi, ki se jih čuti skozi kombinezon ob zaviranju. Če vaša hči ne izpolnjujejo teh zahtev, ste sami krivi, da nima dostopa do raja. Kljub temu ji morate po 18. letu plačati vozniški izpit za avto in za motorno kolo. Petič: Kdor v zastoju stoji na sredini vozišča, ovira napredovanje reševalnih vozil in motoristov. Kdor odpira vrata ali vozi cikcak, pravi glasno: "Imam malega." Pomislite na to izjavo in se držite desno – izpraznite sredino. Zastoj je tekoč promet s hitrostjo, ki je manjša od 120 km/h. Šestič: Zavorna pot! Če se motorist zravna, je to, kot če vi z vso silo stopite na pedal zavore svoje škatle. Če zagledate zavorne luči motorista, morate vi že stati! Sedmič: Če slučajno vidite našega tovariša na cesti zraven gorečega stroja, potem obvestite 112, označite mesto nesreče in poglejte, ali je stroj možno rešiti, ne da bi ga bolj poškodovali. Če imate pa neustavljivo željo, da bi tovarišu pomagali, NIKOLI ne snemajte čelade. Osmič: Če morate ustaviti pred rdečo lučjo, se držite desno, tako, da lahko tudi motorist pride v prvo vrsto. Iz vljudnosti, saj, ko boste vi prestavili v 2. prestavo, motorista ne bo več videti in zato ni razloga, da stojite sami v prvi vrsti. Devetič: Srečanje motoristov je vedno v slikovitih in čudovitih krajih. Tam lahko vedno pričakujete zelo hitre motorje iz vseh smeri. Če vas to moti, ostanite na lep in sončen dan preprosto  doma. Če tega ne želite, ampak želite vseeno priti od A do B, uporabite avtocesto. Že ime pove, da je ta za avtomobile. Ostanite tam. Vozite kamorkoli želite, vendar ostanite na avtocesti.  Ampak tudi tam vozite kolikor morete desno - vedno računajte na motorje s hitrostjo blizu 300 km/h - ne dirkamo, samo čim prej želimo videti čudovite kraje zraven avtocest. Dragi avtomobilisti, poskusite se držati zgoraj navedenih pravil oziroma prijateljskih predlogov, pa nam bo vsem lepše.
    • Imaš pa dopusta 40dni menda😁
    • Ena izmed mnogih na dopustu.. 🤗😊😉
    • Ne , ker polovica šoferjev že tako pije😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.