Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Še dobro da sem bil na wcju ko sm gledal te slike, ker sem kar drisko dobil.

 

Voznik premium vozila, na premium pnevmatikah.

 

Napisano

Zdravo

Eno malo vprašanje. Ko je avto hladen (jesenski padec temperatur) mi precej težko gre v 1. prestavo. Ga moram malo premigati, da zdrsne.

Pri segretem ni težav. Dela kot po maslu.

Kakšna ideja?

Mazda, 626, 2.0i, 💯 kw.

 

Hvala

Napisano
pred 8 urami je Strela napisal:

Zdravo

Eno malo vprašanje. Ko je avto hladen (jesenski padec temperatur) mi precej težko gre v 1. prestavo. Ga moram malo premigati, da zdrsne.

Pri segretem ni težav. Dela kot po maslu.

Kakšna ideja?

Mazda, 626, 2.0i, 💯 kw.

 

Hvala

 

Menjaj olje v menjalniku in namaži zajle vzvodovja. 

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Tudi preveri, če imaš sploh zadostno količino olja v menjalniku, ker ko se segreje se razširi in mu morda ob hladnem le-tega primanjkuje?

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
Pred eno uro je Z M A J napisal:

Tudi preveri, če imaš sploh zadostno količino olja v menjalniku, ker ko se segreje se razširi in mu morda ob hladnem le-tega primanjkuje?

Zdaj ko je dež pa šalta kot Šumaher😳😳😳

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 8 minutami je Strela napisal:

Zdaj ko je dež pa šalta kot Šumaher😳😳😳

Malo črnega humorja; a kot Šumaher zdaj ali 10let nazaj?

Napisano
pred 3 minutami je Nejc1986 napisal:

Malo črnega humorja; a kot Šumaher zdaj ali 10let nazaj?

Vedno v najboljši luči 🌞

Napisano
On 10/1/2020 at 10:58 AM, mihaing said:

 

Dolge relacije...delam cca 55k km letno. Kot kaže prevelik napor za ta tip :)

 

Glede nivoja olja pa: nisem preverjal. Avto je bil dva tedna preden je zariban na A-cosmos na menjavi olja. Razen če so ti indijanci kaj zaj...kar se nebi čudil. Hmmmm

 

p.s. motor je iz tujine. Ne vem lokacije od kod. Se pozanimam. Zrihtal mi ga je Pelko preko vez (zato pa je ta clovek car ne ne prenese bremena nazaj na lastnima in to noro cenim), pa ta je še novejsi letnik in ima prevozenih samo 51.000km. Pa da vidimo

 

Ofak :o A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal... 

Napisano
pred 33 minutami je NevLado napisal:

 

Ofak :o A so pozabili dihtungo od starega filtra pod novim filtrom olja in so dve naenkrat vodili v zarib? Ker te zgodbe sem že slišal... 

Kako si to mislil,razloži prosim.:whatever:.

Napisano
pred 56 minutami je Bini napisal:

Kako si to mislil,razloži prosim.:whatever:.

 

Na oljnem filtru je gumijasto tesnilo oz.po domače dihtunga. 

Ta dihtunga se včasih močno prime gor in ostane na motorju, če mehanik ni pazljiv in samo zašraufa nov filter nazaj gor, imaš na koncu dve dihtungi na oljnem filtru, kar pa ob povečanem pritisku olja s curkom spušča olje. 

Sem že videl na lastne oči, k je pri nas tudi eden sodelavec bil nepazljiv, pod prostim tekom je blo vse normalno, ko pa je postavil avto ven iz delavnice da gre na testno vožnjo in malo bolj nabil gas, se je pa vlilo olje. 

  • Všeč 1
  • Hvala 1

2008 Mazda 6

2004 Mazda 3

Napisano

Res malo čudno. Avto je bil na servisu in  je kmalu za tem zaribal? 🤔

 

 

Napisano

To se dogaja v glavnem zaradi nakvalitetnih filtrov ker ostane guma na bloku motorja in zaradi tega ker ne namažejo gumo z oljem pred montažo.Če bi puščalo na fitru bi zaribal  v dveh dneh

Napisano
pred 46 minutami je SpEkTr napisal:

Pelko mi jutri tole zmontira.

2c4f9795836984b538ab66ef92e37442.jpg

Kaj boš znižal avto? 

 

 

Napisano
Pred eno uro je SpEkTr napisal:

Ja, nasploh če imaš dostikrat kaj težjega v prtljažniku ali na kljuki ja emoji51.png

Samo, a ni potem s temi dodatnimi fedri preveč trd avto, ko nimaš zadaj prikolice priklopljene? 

 

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Samo nekaj je pa res. Serviserji so zelo subjektivni. Zakaj? Ker so seznanjeni z ogromno zadevam a pri tem še vedno ne vedo koliko lastnikov pa nima nobenih problemov. Ne vedo zato, ker taki pač nimajo vzroka obiskovat servis zaradi takih napak.   Ne govorim na pamet. V okviru mojih zadolžitev recimo, je skrb za skoraj 2000 prenosnikov Lenovo letno. Od tega je napak okoli 40 in od tega zaradi slabega ravnanja z opremo vsaj polovica na strani uporabnika. Ker vem za vseh 40, da je blo nekaj narobe lahko kričim k budala, da je Lenovo crap, ker mam skos opravka s servisnimi posegi, garancijami itd. Če pa gledaš big picture je pa to zgolj 1-2%. Se pravi 98-99% težav nima in so čist zadovoljni z njimi.   Ja seveda si lahko v tistem nesrečnem procentu, če si kreten celo v še dodatnem, ampak 99x večjo šanso imaš, da te tam ni... tko da je, toliko o mnenju serviserjev, če ignorirajo ta dejstva.  
    • Bankina bi si bila sama kriva, kaj se pa ni umaknila...
    • Ne vem, zadnjič si na veliko razlagal, da samo na servisu najbolj znajo povedat o avtih in na servisu so mu povedali, da so Mazde zanič. Torej, katero svojo izjavo boš požrl?
    • Ne upa povedat, ker še ne ve, če ni slučajno kupil mačka v žaklju pa bi ugotovil, da je le imel prej dober avto a da za njega ni znal dobro poskrbeti.... 😉
    • Morda pa je kupil Hrošča z oznako 911  
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.