Skoči na vsebino

Mojster Pelko odgovarja in svetuje


Priporočeno sporočilo

pred 45 minutami je TiEn napisal:

Pa je mene doletela "check en gine light"

 

motor teče normalno, ni opaznih napak,.. regeneracije se je redno izvajalo, nivo olja šele pri drugi pikci se pravi slaba 2cm od X-a

Any clues ? Jutri že roma k mehaniku sumim na kak senzor

 

 

Pa sm danes nardil 90km in se mi je to prižgalo 200m od doma, ne zgleda da bi bil avtomobil v limp mode

Pa glih sem hotel komentirati, da se v glavnem pogovarjamo samo o koroni in politiki, ker se o napakah naših avtov nimamo nič. 🤔

 

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje :D

  • Všeč 1
  • Ljubim 2

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 4 urami je TiEn napisal:

Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje :D

To... dizel power melje dalje. 😉

Pred eno uro je Janez007 napisal:

Pri nas je šel pri takem motorju senzor izpuha plinov ... strošek 200€ ...

Pa kaj je 200€?To spada pod redno vzdrževanje. Še akomulator stane več. 😊

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

4 minutes ago, Alex said:

To... dizel power melje dalje. 😉

Pa kaj je 200€?To spada pod redno vzdrževanje. Še akomulator stane več. 😊

226,90€ z montažo in davkom 😁včeraj lih montiral novega. Zoom zoom seveda😄

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

8 hours ago, TiEn said:

Evo update,.. lučka danes ni gorela več pri mehaniku je izpisalo napako na sensorju pritiska turbine(p2262 Turbo boost pressure not detected.) Avto deluje normalno, napaka pobrisnana. Sumimo da je kaka saja prišlla na senzor in ga je zbrkljalo. Vozim dalje :D

Meni so pri tej napaki menjali senzor tlaka na turbini. A se ti slucajno kdaj zgodi, da nima avto moci do 3000 o bratov kot da turbina nebi delala? 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 11 urami je 50keda napisal:

Meni so pri tej napaki menjali senzor tlaka na turbini. A se ti slucajno kdaj zgodi, da nima avto moci do 3000 o bratov kot da turbina nebi delala? 

Pri meni je vedno tako :D

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

13 hours ago, TiEn said:

Delalo je normalno, bom videl če mi še 1x vrže slučajno,.. koliko te je prišel ta senzor (ga je tudi moj mehanik sumil)

Fuf to se pa ne spomnem, to je bilo še na češkem, mislim pa da je blo okol 2000 kron, kar bi se naj prevedlo nekje v rang 70 €.

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

Da ne odpiram nove teme. Mam težave do mi star&stop pa e-loop ne delujeta. E-loop pride do treh črtic in se ne polni. Je res da avto večinoma časa stoji pred stanovanjem zaradi trenutne situacije. Sumim baterijo pa čeprav mi avto ne izpiše nobenega opozorila (stara 3leta+). Je imel kdo podobne težave?

 

p.s. mogoče napolnim najprej baterijo?

 

image.jpeg

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 25 minutami je scania napisal:

Baterija 

 

Nekje sem tole že napisal. Pri meni se je to zgodilo oktobra. Odvil sem čepe na akumulatorju ter v vsako celico dotočil cca. 0,5-1,0 dcl destilirane vode in s polnilcem napolnil akumulator. Od takrat do danes (je že 3 mesece) lučka ni več posvetila in avto je vžgal tudi pri -7. 😊

Popravljeno od Janez007
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

  • 2 meseca kasneje...

Pozdravljeni

 

Danes sem opravil servis moje MAZDA 6 CD 150 (178000km) pri avto Ferk v MB . 

Ker poznam mehanika sva se kar lep čas pogovarjala o mali ketni .
Predlagal mi je , naj jo čimprej zamenjam , ker imam prvo ketno iz leta 2015 in je nevarno da zruži .
Imeli so že 5 primerov , da je zružla ketna brez bilo kakšne prižgane lučke . Letniki pa 2015,2017,2018 .

Čakam na predračun komplet menjave in dela . Znanec mi je reko , da ga je prišlo vse skupaj malo manj od 1400 evrov . 
A je komu znana cena ?

 

lp Tine

  • Všeč 1
  • Žalosten 1
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 5 minutami je Alenh napisal:

Zdravo mene zanima kaj bi bilo narobe avto v 1 in 3 prestavi ob konastntem gasu cuka...In še to občasno ko ga prižgem nabije štang na 2k za približno 10sek in pol je ok.....

Govorim o:

Mazda 6 2.2 cd 150 2016.

To, da nabije obrate, ko je temperatura nad 12°C je povsem normalno. Meni je tudi enkrat tako cukalo a je samo od sebe minilo. 🤔

 

 

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Tine1966 napisal:

Pozdravljeni

 

Danes sem opravil servis moje MAZDA 6 CD 150 (178000km) pri avto Ferk v MB . 

Ker poznam mehanika sva se kar lep čas pogovarjala o mali ketni .
Predlagal mi je , naj jo čimprej zamenjam , ker imam prvo ketno iz leta 2015 in je nevarno da zruži .
Imeli so že 5 primerov , da je zružla ketna brez bilo kakšne prižgane lučke . Letniki pa 2015,2017,2018 .

Čakam na predračun komplet menjave in dela . Znanec mi je reko , da ga je prišlo vse skupaj malo manj od 1400 evrov . 
A je komu znana cena ?

 

lp Tine

Mi je na Selmarju isto povedal,menjat  ketno po 150k km na dizlih,ker prihaja pogosto do okvare ☹️. Jaz bi jo menjal ampak ne za to ceno...😬 Mislim,da je bilo nekje omenjeno 800€ 🤔

Povezava do vsebine
Deli na druge strani

pred 1 uro je Tine1966 napisal:

Pozdravljeni

 

Danes sem opravil servis moje MAZDA 6 CD 150 (178000km) pri avto Ferk v MB . 

Ker poznam mehanika sva se kar lep čas pogovarjala o mali ketni .
Predlagal mi je , naj jo čimprej zamenjam , ker imam prvo ketno iz leta 2015 in je nevarno da zruži .
Imeli so že 5 primerov , da je zružla ketna brez bilo kakšne prižgane lučke . Letniki pa 2015,2017,2018 .

Čakam na predračun komplet menjave in dela . Znanec mi je reko , da ga je prišlo vse skupaj malo manj od 1400 evrov . 
A je komu znana cena ?

 

lp Tine

 

Za zamenjavo verige na oljni črpalki je prišlo 1400€? Če misliš to, potem je to precej velikanski znesek...

Popravljeno od luxxx7
Povezava do vsebine
Deli na druge strani

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tako je, to sem pozabil omeniti. Po moje nočejo pisati, ker je toliko izvedb platišč in izvedba prirobnice na platišču vpliva na to, potem pa si mislijo išči, ker enostavno nočejo dati podatka od sebe. Lahko bi vsaj za svoje original izvedbe imeli, za orientacijo. Verjetno bi pa na original servisu dobil podatek za vsak avto, če bi vprašal in jih drezal naj malo poiščejo. Opazil sem pa, da je pri vulkanizerjih nekako po domače 13 kg za alu in 11 kg za jeklene. Enota Nm je že malo preveč, če jim omeniš, je srednja šola predaleč nazaj. 😁🤔   Mene sicer glede tega malo z rezervo jemljite. Za mene se vijaki začnejo nad M24, mogoče pogojno pri M20, vse ostalo je za cici mici vrtec. Od M24 naprej pa počasi človek ni več dovolj za zategovanje, enostavno ne sproduciraš dovolj sile na moment ključu, tudi če si Chuck Norris. No, matico lahko zategneš, samo na pravi moment, pa če je vijakov veliko, bo pa bolj težko. Tu se tudi že splača malo vmešati inženirju, drugje pri tistih sponkah za papir je brezveze.
    • Naš študent osvaja študentko iz sosednje stavbe. In mu jo je uspelo prepričat, da sta šla po malici še na sladoled.    Ker je v bližini šola, nam je uspelo prepričat enega mulca, da je šel do njiju z svojim zvezkom in rekel: - "Oči, te naloge pa ne razumem..."   Največji hec je bil, da je prej ona pogruntala, da smo tega froca mi poslali, kot pa naš študent...
    • Vse to je načeloma res.    Res je pa tudi, da je čedalje več Navodil za uporabo brez tega podatka. In kaj ti potem nuca vrhunski digitalni moment-ključ s satelitsko povezavo, če pa nimaš nikjer zapisane vrednosti, na katero zategneš...
    • Drugače te natančnosti moment ključev do zadnje decimalke so marketinška neumnost. Se kdo vpraša kaj sploh pove vrednost momenta za zategovanje in kako to vpliva na korektno privijačen vijak? Npr. mazan in suh vijak da čisto druge vrednosti spenjalne sile pri enakem momentu. Sem pa bil presenečen, ker sem v Mazdinih navodilih končno videl vrednost momenta z odstopanjem, kar že pomeni, da je navodila pisal nekdo, ki zastopi stvari.   Drugače pa zelo podpiram uporabo moment ključa pri bolj delikatnih vijačnih spenjalnih zvezah, ker če tega ne delaš vsak dan, nimaš občutka za vrednost zategovanja, enostavno je nimaš. Že pri veliko zategnjenih vijakih je spremenljivk veliko. Pomembno je tudi, da je naležna površina prirobnice in platišča očiščena pri previjačenju. Včasih je naš vulkanizer to delal, zdaj se že preveč mudi. 😬 Če pa delajo to s pištolo, pa adijo. Drugam. Sem pa imel primer, ko nikakor nisem moral vijaka zategniti, ker so mi ga na servisu (ko so nekaj delali na bremzah) zategnili s pištolo in je že naredil vrat in je pri zategovanju samo lezel. Pa dober servis drugače, samo ko avto daš od sebe, pač vsega ne moreš videti.   V glavnem jaz po previjačenju pri vulkanizerju vijake doma enega po enega odvijačim in zategnem na novo z moment ključem. Za to niti ni treba avto dvigovati, ker tako je najmanj eden vijak za redundanco in se mora avto peljati tudi brez enega vijaka na vsakem kolesu.   Ne se preveč obešati na točno vrednost momenta. Lahko malo odstopa, ker je preveč drugih spremenljivk zadaj. Je pa ZELO priporočljivo in tudi korektno uporabiti moment ključ, ker pač ljudje smo ljudje - v določenih razmerah zelo zmotljivi in ko enkrat nastopi otopelost zaradi ponovljivosti nalog se pojavijo problemi, prej ko se tem sprijazniš, bolje je za vse. Tisti ki osnove in pristope v tehniki zastopijo, jih ni treba prepričevati v drugo. Raje pa po 50 prevoženih km vijake spet pritegnite oz. jih preverite, ker se prirobnice malo posedejo in vijaki izgubijo nekaj spenjalne sile.   Bi pa zaključil, da je neuporaba moment ključa pri vulkanizerju ali servisu nek tak osnovni primer šlamparije, ki mogoče nakazuje druge probleme na delovnem mestu.    
    • Nikoli si nebi mislil🤔    Skoraj tretjina se želi z elektrike vrniti k bencinu WWW.AVTOMANIJA.COM Skoraj tretjina lastnikov električnih avtomobilov se ob zamenjavi avta vrne nazaj k motorjem z notranjim...  
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.