Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 31 minutami je SpEkTr napisal:

Grem stavit, da nisi bile menjane podložke na injektorjih in je zaradi tega celo sranje emoji51.pngemoji853.png

Ta mazda je tipičen avto lastnika, ki nikoli ni odprl havbe. Samo pali in gas. 

Seveda je normalno, da je posledično mašina v zelo slabem stanju. 

 

 

Napisano

Zaradi tega, se največkrat začnejo nabirat svinjarije potem na cedilčku za olje v karterju, kaj pa to pomeni potem naprej pa najbrž veš. Te podložke so res drobiž, me pa čudi, da servisi tega ne delajo oz nočejo delat, al kaj jaz vem. 

Napisano

Baje ni samo v vzdrževanju mehanik sam pri mazdi mi je rekel napačen nakup. Euro 6 dizel je tak na sploh problem pri vseh znamkah. Sam sem pa kriv, da nisem preventivno sam naredil tega pregleda in menjave olja po nakupu, ker sem začel brati vaš forum. Žena je rekla, da pretiravam, prej je mela passata pa isto vozi,  kdaj sem se ga jaz usmilu sem naredil servis. Mogoče se kdo sprašuje, da sem nejen partner, da je to kar splošno, da moram skrbite za njen avto no pri meni tega ni (enakopravnost pa to) 🙃 zdaj bom pa ja moral poskrbeti. Jebo ga bog pa babe in avto. Mene kar polt polije, ko slišim kake moške ja moja je rekla, da bi imela ta avto. Pjebi malo za šalo malo za res. Bom uredil tako kot ste mi povedali. Lp 

  • Všeč 5
  • Haha 1
Napisano
pred 2 minutama je SpEkTr napisal:

Zaradi tega, se največkrat začnejo nabirat svinjarije potem na cedilčku za olje v karterju, kaj pa to pomeni potem naprej pa najbrž veš. Te podložke so res drobiž, me pa čudi, da servisi tega ne delajo oz nočejo delat, al kaj jaz vem. 

Jaz tudi ne vem, dejastvo je, da je servisiral sigurno do garancije pri uradnem serviserju in to do 120.000 km ali 5 let in, če bi menjali te podlozke tudi do tega ne bi prišlo. Zdaj je kar je bom jaz to uredil. 

Napisano

Upam, da ti niso že zdajle nastale kakšne poškodbe motorja, ker prenizek tlak olja je ena najslabših opcij v motorju. Dobro in cenovno ugodno reši zadevo, ter kasneje javi če je v redu, kdo je uredil.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 1 minuto je Z M A J napisal:

Upam, da ti niso že zdajle nastale kakšne poškodbe motorja, ker prenizek tlak olja je ena najslabših opcij v motorju. Dobro in cenovno ugodno reši zadevo, ter kasneje javi če je v redu, kdo je uredil.

Ja od prve pojave napaka v sistemu sem naredil okoli 400 km domov sem moral priti. Ampak do 2500 obratov nobene lučke. Dejansko se mi pri vračanju domov ni prižgala lepo sem vozil do 130 km/h. Nobene rdeče lučke itd. Ja saj sam ne vem kaj naj naredim komu naj dam popravljati partnerka pravi prodati. Al tako al pa popraviti pa cena normalna. Dejansko, če koga zanima prodam tudi tako z okvaro. 

Napisano
pred 26 minutami je caci19591229 napisal:

Ja od prve pojave napaka v sistemu sem naredil okoli 400 km domov sem moral priti. Ampak do 2500 obratov nobene lučke. Dejansko se mi pri vračanju domov ni prižgala lepo sem vozil do 130 km/h. Nobene rdeče lučke itd. Ja saj sam ne vem kaj naj naredim komu naj dam popravljati partnerka pravi prodati. Al tako al pa popraviti pa cena normalna. Dejansko, če koga zanima prodam tudi tako z okvaro. 

Imaš modro (pametno) partnerko. 👍 😃

  • Všeč 4
  • Haha 1
Napisano

Saj je dosti zdržal, pa še naj kdo reče da mazda dizel ni ok, z zelo površnim vzdrževanjem je zdržala 220000km to je top. Na tvojem mestu bi vložil v avto malo več in semnaprej brez skrbi, naredil bi sledeče:

- spral motor

- speskal sesalne kanale

- odklopil egr

- sčistil dpf

- menjal podložke na šobah

- menjal sitico na oljni črpalki

- menjal ketno za oljni črpalki

- menjal pogonsko ketno

- menjal olje

- menjal vse filtre

- menjal hladilno tekočino

- menjal olje v menjalniku

- menjal zavorno tekočino

- zavaril štift med malo in veliko turbino

Ko bos to naredil si miren nadaljnih 200000km. Vmes pa menjava motornega olja na 10000km.

Napisano

Osebno ne vidim smisla v prodaji, zlasti če težava ne bo odpravljena, ker bo izkupiček prodaje zgolj simboličen in prodajalec vsekakor ne bo zadovoljen z njim.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 2 urama je scania napisal:

Saj je dosti zdržal, pa še naj kdo reče da mazda dizel ni ok, z zelo površnim vzdrževanjem je zdržala 220000km to je top. Na tvojem mestu bi vložil v avto malo več in semnaprej brez skrbi, naredil bi sledeče:

- spral motor

- speskal sesalne kanale

- odklopil egr

- sčistil dpf

- menjal podložke na šobah

- menjal sitico na oljni črpalki

- menjal ketno za oljni črpalki

- menjal pogonsko ketno

- menjal olje

- menjal vse filtre

- menjal hladilno tekočino

- menjal olje v menjalniku

- menjal zavorno tekočino

- zavaril štift med malo in veliko turbino

Ko bos to naredil si miren nadaljnih 200000km. Vmes pa menjava motornega olja na 10000km.

Vse to 😵‍💫

Napisano
pred 3 minutami je SpEkTr napisal:

On je zlo temeljit, načeloma ne rabiš takoj čisto vsega, seveda.

Dejansko narediš samo vsako drugo, ki jo je napisal scania, pa si naredil zadost za naslednjih 100kkm :D 

  • Všeč 1
  • Haha 5
  • Ljubim 1
Napisano
pred 16 minutami je caci19591229 napisal:

Vse to 😵‍💫

Ali pa greš do nekega priznanega Mazda mojstra (npr. Pelka), s katerim naredita podrobno analizo kaj bi bilo potrebno postoriti in da nimaš nepotrebnih stroškov menjave, če sploh ni treba.

Lepa kot slika, na sliki pa traktor :)

Napisano
pred 4 minutami je Z M A J napisal:

Ali pa greš do nekega priznanega Mazda mojstra (npr. Pelka), s katerim naredita podrobno analizo kaj bi bilo potrebno postoriti in da nimaš nepotrebnih stroškov menjave, če sploh ni treba.

Ja neki bo potrebno hvala za info!! 

Napisano
pred 37 minutami je caci19591229 napisal:

Vse to 😵‍💫

Lahko pa jo samo opereš in daš na avtonetB)

Opcija je tudi to. In kupiš bencinarja potem.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 3 urami je caci19591229 napisal:

Bom pokazal partnerki 😀pa, da vidim kaj bo rekla. 

Da te ne bo zamenjala 😋😅

Napisano (urejeno)
pred 6 urami je scania napisal:

Saj je dosti zdržal, pa še naj kdo reče da mazda dizel ni ok, z zelo površnim vzdrževanjem je zdržala 220000km to je top. Na tvojem mestu bi vložil v avto malo več in semnaprej brez skrbi, naredil bi sledeče:

- spral motor

- speskal sesalne kanale

- odklopil egr

- sčistil dpf

- menjal podložke na šobah

- menjal sitico na oljni črpalki

- menjal ketno za oljni črpalki

- menjal pogonsko ketno

- menjal olje

- menjal vse filtre

- menjal hladilno tekočino

- menjal olje v menjalniku

- menjal zavorno tekočino

- zavaril štift med malo in veliko turbino

Ko bos to naredil si miren nadaljnih 200000km. Vmes pa menjava motornega olja na 10000km.

to je vse nice-to-have :), avto je letnik 2016, torej, če gledamo za koliko ga je @ignacij prodal 16.5k....(če sem si prav zapomnil je bil letnik 2017, pa je imel vse super truper urejeno, servisirano), je ta avto vreden max.13, 14k€......vse tvoje našteto je dela/materiala za 5k€, kar je verjetno več kot 1/3 vrednosti avta.....nikoli sam ne bi tega vložil v 8 let star avto....to je bolje da ga v Savo, Dravo ali kar je bližje zapelje....ali pa kot so predlagali da na avto.net in da enemu šverotu za 10k......(razen če ti je life vse to popravljati, izgubljati svoj čas, živce, in še vse ostalo zraven....).....nekdo je na forumu napisal, da je avto za to da ga voziš, ne da si njegov suženj :)

Popravljeno od sportman333
Napisano
pred 1 uro je sportman333 napisal:

to je vse nice-to-have :), avto je letnik 2016, torej, če gledamo za koliko ga je @ignacij prodal 16.5k....(če sem si prav zapomnil je bil letnik 2017, pa je imel vse super truper urejeno, servisirano), je ta avto vreden max.13, 14k€......vse tvoje našteto je dela/materiala za 5k€, kar je verjetno več kot 1/3 vrednosti avta.....nikoli sam ne bi tega vložil v 8 let star avto....to je bolje da ga v Savo, Dravo ali kar je bližje zapelje....ali pa kot so predlagali da na avto.net in da enemu šverotu za 10k......(razen če ti je life vse to popravljati, izgubljati svoj čas, živce, in še vse ostalo zraven....).....nekdo je na forumu napisal, da je avto za to da ga voziš, ne da si njegov suženj :)

Imas popolnoma prav. Ampak jaz bolj vzdržujem ljubiteljsko, lepo počasi si delam sam, pomembno mi je da je avto v nuli da sem brez skrbi. Drugače se pa strinjam s tabo avtu ne smeš bit suženj, se zavedam ampak jaz v vzdrževanju uživam to mi je sprostitev tako kot je nekaterim šport ali bilo kaj druga je meni vzdrževanje avtov 🙂 .

Napisano
pred 6 minutami je scania napisal:

Imas popolnoma prav. Ampak jaz bolj vzdržujem ljubiteljsko, lepo počasi si delam sam, pomembno mi je da je avto v nuli da sem brez skrbi. Drugače se pa strinjam s tabo avtu ne smeš bit suženj, se zavedam ampak jaz v vzdrževanju uživam to mi je sprostitev tako kot je nekaterim šport ali bilo kaj druga je meni vzdrževanje avtov 🙂 .

Hobi!

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

    • Ni prijavljenih registriranih uporabnikov
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.