Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 50 minutami je Boss napisal:

 

Tako je, zagrabiš EV-ja pod pajsko, poiščeš najbližjega mogotca z dovolj velikim zunanjim bazenom in vržeš avto notri. Zadeva simpl in efektivno rešena.

 

@Mraušk Mčk sej se vidi, da samo nadaljujem tvoj sarkazem, a ne 🤪

Ampak smeh je, ker se res tako gasi te električne kosilnice. S to razliko, da ne poiščeš bazena ampak gasilci bazen pripeljejo k tebi, se pravi k gorečemu vozilu. 😊

 

WWW.AMZS.SI

Potop! Goreče litij-ionske akumulatorje je zelo težko pogasiti!

 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Ampak smeh je, ker se res tako gasi te električne kosilnice. S to razliko, da ne poiščeš bazena ampak gasilci bazen pripeljejo k tebi, se pravi k gorečemu vozilu. 😊

 

WWW.AMZS.SI

Potop! Goreče litij-ionske akumulatorje je zelo težko pogasiti!

 

 

Ja Alex, sej zato se pa norca delam... v teoriji je to lepo pojasneno, v praksi pa skoraj neizvedljivo. Neki je testirat gašenje na nekem praznem prostoru, da gasilci "uvežbavajo" gasilske tehnike. Ko pa zadeva preide v produkcijo in je treba pogasit dejansko zagorelo Teslo v garažni hiši bodo pa naredili kaj? Predno pridejo tja z manjšim bazenom polnim vode bo preteklo koliko časa? In kaj potem avto gori, bazen postavljen. A gasilci bodo na horuk vsak na svojem koncu zagrabili goreč avto pri 1000+ °C in ga vrgli v bazen.

 

Še 1x, to je nočna mora vsakega gasilca in posledično pol tud lastnika garažne hiše, ki bo moral obnovit kompletno tisti konec garaže. Pregret beton se bo začel krušit in brez kompletne prenove bo garaža ostala zaprta.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Na srečo je električni avto tako ekološki, da ga lahko vržejo v vsak plavalni bazen ali bližnji potok. 🙃 

 

 🤔 Kdo bo te sanacije plačeval? 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Točno tako, ogromna razlika je tudi kako zagori in kako močno. Pri Ev zagori v momentu celoten poden avta, pri klasiki imaš pa še precej časa, da se rešiš ker začne goreti v motornem delu.. 

Napisano
PREVOZI.FINANCE.SI

Baterija je v osnovi požarno manj nevarna kot liter bencina, težava je le v tem, da se gasijo povsem drugače

 

 

Kako pogasiti baterijo v električnem vozilu in zakaj se ta sploh vname.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Seveda je baterija požarno manj nevarna kot liter bencina, kjer je shranjeno bistveno več gorilne energije kot gorilni kapaciteti same baterije. Štos je bolj ali manj v tem, da bencin se sam od sebe ne bo vžgal, dizel še toliko težje, medtem, ko pri bateriji lahko pride do samovžiga, največkrat zaradi napak v proizvodnji posameznega elementa baterije (se pravi tistega cilindra cca 2x7cm velikega, ki v nekaj tisočih sestavljajo baterijski modul). Ker je takih baterijskih vložkov lahko tudi do 9000 za recimo Teslo S 100d je seveda možnost ene take baterije pač tolikokrat večja.

 

Trditev v članku, da je baterija negorljiva pri napolnjenostjo pod 35% ni resnična je pa res, da je tam najmanj nevarna za morebitni samovžig.

 

Tole je zanimiv članek na to temo

WWW.RESEARCHGATE.NET

 

 

V glavnem, da se vrnem na prvotni članek, ki verjetno nenamerno izpušča dejstvo, da kljub temu, da je EV-jev na cesti procentualno zelo malo pa so poleg tega še vsi praktično mlajšega datuma in le redki starejši od 5 let, od 10 let pa mogoče le kak Prius ipd. To so bistveno bistveno premajhni vzorci, da bi se dalo karkoli sklepati iz tega kaj je bolj in kaj manj nevarno. Edino dejstvo je le to, da nivo gašenja pri EV je veliko bolj zahteven kot pri ICE in, da trenutno zo še ni problem, ki pa lahko postane čez leta, ko se bodo EV-ji postarali in ko jih bo bistveno več na cestah kot jih je danes.

 

Pa za pokušino še izkušnje iz UK

https://cesafety.co.uk/news/data-reveals-extent-of-electric-vehicle-fires-around-the-uk/

 

pa še nekaj primerov iz naših koncev

WWW.DNEVNIK.SI

Ob mesecu požarne varnosti s temo Tudi baterije lahko zagorijo smo skušali poiskati večino objavljenih požarov, ki so nastali zaradi vžiga...

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Boss napisal:

 ker če to pri 800.000 prevoženih km v življenju do zdaj 

 

Boss, a ti maš samo 800 Kkm prevoženih do sedaj?

Žutokljunac.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja, sej vem. ni velik, ker nisem prevoznik, ampak vseeno nekaj pa je le.

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

Ja, sej vem. ni velik, ker nisem prevoznik, ampak vseeno nekaj pa je le.

Jaz mam tudi nekje toliko prevoženih par tisoč gor ali dol. Sicer v zadnjih letih delam veliko manj kilometrov kot nekoč. V mlajših letih, ko sem bil veliko na cesti, sem delal  po 45000/leto.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Jaz mam tudi nekje toliko prevoženih par tisoč gor ali dol. Sicer v zadnjih letih delam veliko manj kilometrov kot nekoč. V mlajših letih, ko sem bil veliko na cesti, sem delal  po 45000/leto.

 

Tudi jaz nekaj let okoli 35.000/letno, zdaj sem pa na okoli 17.000/letno.

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Bolje,da ne napišem.....😉

 

pa napiššš, kaj te je sram... a jih je tolk, da ti bomo rekli, da si pocestnica? 😊

  • Všeč 1
  • Haha 4

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

 

Tudi jaz nekaj let okoli 35.000/letno, zdaj sem pa na okoli 17.000/letno.

Sedaj z obema nekje 20000/letno.

 

 

Napisano

Ja sem jih največ naklepal z cliotom RTi-jem 55Kkm v enem letu:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano

Kakorkoli, 

 

med kovidovanje so se največ vozili z dostavniki in kombiji ker je bilo med njimi največ dela, sploh kar se tiče dostave paketov in prevoze večjega števila oseb na razne točke. 

Pri nas pa tudi niso tako velike razdalje da bi potreboval dizla, elektrikaš se pa ne splača iz praktičnega razloga ker vmes izgubljaš čas zaradi slabo razvejane mreže in hkrati njene preobremenjenosti.

Napisano

Induktivno polnjenje med vožnjo. Super, ker potem zimske službe lahko prodajo pluge - zaradi izgub se bo sneg sproti topil.

 

 

WWW.RTVSLO.SI

Daljša potovanja z električnimi avtomobili vključujejo polnjenje z elektriko na polnilnih postajah, kar podaljša čas potovanja, saj so lahko polnilnice zasedene. Druga rešitev je brezžično polnjenje EV-vozil med vožnjo.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Mraušk Mčk napisal:

Induktivno polnjenje med vožnjo. Super, ker potem zimske službe lahko prodajo pluge - zaradi izgub se bo sneg sproti topil.

 

Daljša potovanja z električnimi avtomobili vključujejo polnjenje z elektriko na polnilnih postajah, kar podaljša čas potovanja, saj so lahko polnilnice zasedene. Druga rešitev je brezžično polnjenje EV-vozil med vožnjo.

 

 

Kaj še ne bodo sanjali?

In gretovci to veselo pozdravljajo, a ne pomislijo na stranske učinke glede sevanja in preobremenitve omrežja ter klimatske učinke. 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 3 urami je DonFelipe napisal:

a ne pomislijo na stranske učinke glede sevanja 

 

Ekološko ozaveščen gospod je pred par leti po naši vasi spraševal, kolk imamo kaj raka zaradi manjšega daljnovoda skozi vas (hotel je kupit hišo v vasi)

 

Njemu podobni ekološko ozaveščeni osebki sedijo v električnih avtih in jim skoraj dobesedno 500A!!!

štroma teče skozi rit. Ker v teh avtih se dobesedno sedi na kablih. Nič jim ne pomaga, da gostota  magnetnega polja pada s kubom razdalje. Torej 500A skozi rit. Jakosti magnetnega polja je tako mnogo tesel (enota za jakost magnetnega polja).

 

Nadgenij Musk je dal svojim gajbicam ime tesla prav zaradi izpostavljenosti uporabnikov zelo močnim magnetnim poljem.

 

V tesli sedi teslo ki je izpostavljeno zelo veliko teslom.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

A ne bi bilo prikladnejše, če bi kar v vsak avto vtaknili po en jedrski reaktorček pa je napajanje rešeno 'doživljensko'...

Od kar imam Forda, sem postal pešec...

serviser.gif

Napisano
pred 17 urami je Slivka napisal:

A ne bi bilo prikladnejše, če bi kar v vsak avto vtaknili po en jedrski reaktorček pa je napajanje rešeno 'doživljensko'...

To je samo vprašanje časa, če mene vprašaš :) Se že baje pogovarja o mobilnih nuklearkah za podjetja, ki so večji porabniki.

Napisano

Svet gre zanesljivo v 3p...

 

 

WWW.RTVSLO.SI

Evropski poslanci so potrdili prepoved prodaje avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil z bencinskimi ali dizelskimi motorji od leta 2035, s čimer je odpravljena še zadnja ovira v zakonodajnem postopku.

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
  • Jezen 1
  • Ni všeč 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tile novi tdi motorji so res pravi šparovčki, glede tega jim ni kaj očitati. 
    • Zakaj pa jih ne maraš? Zame je usnje top izbira, sedeži se praktično ne umažejo, izgledajo šik, prijetni na dotik in načeloma vzdržljivejši kot tekstil.
    • Po dolgem čakanju prispela... po dveh dneh vožnje zaenkrat zelo navdušen. Avto pozitivno preseneča. Se je pa potrebno navaditi na kar nekaj novosti, ki niso tipične za Mazdo. 
    • Se mi je zdelo, da mora biti neka smiselna razlaga, ker po objavah na forumu deluje dovolj inteligentno, da česa takega namerno ne bi naredil...
    • To je razlog,za kaj sem se kljub že pripravljeni predinštalaciji z le 2x1,5mm2 za po en zvočnik odločil v iste cevi vlečt še po dodaten kabel🧐 ....res svetovna jeba🥺...kdor je že kaj takega delal,bo znal kako zanimivo zgodbico z kletvicami opisati😄   Za par,ki je bližje sedežni garnituri je speljanih 10m (4x),za ostala dva bližje fronti pa ostalo. Najbrž bo na koncu malce manj,ker sem pustil orng rezervo...ne smem iti čisto v vogale,torej bo glede na fronto in surrounde stropni set tvoril okrnjeno pravokotno piramido z poševnim vrhom (ker imam strop z 12-stopinjskim naklonom). Po moje bo za "zadnja" Atmosa cca. 9m,za sprednja pa7m.   Kar se pa fi-ja kablov za zvočnike tiče se držim Nubert-ovih priporočil. Pri klasičnem dvožilnem priklopu za vse vrste zvočnikov (tako kompakte kot stoječe) je do razdalje 10m dovolj 2x2,5mm2,boljše 2x4mm2 (če se imaš za "high-enderja" in hočeš iti na ziher)... Zaradi skin efekta itd. je bolje npr. 2x2x2mm2 kot pa 2x4mm2 (ok 2mm2 ne dobiš,a je vzeto zaradi primerjave)....še bolje pa je 2x2x2,5mm2 (to imam jaz za vse sprednje in oba surrounda). Za Atmos kot rečeno ni tako rizično..ne igrajo pod 200Hz,tukaj pride še umerjanje in kompenzacija z mikrofonom itd....(tukaj je pri zvoku bolj kritična akustika,kjer pa  me čaka še veliko dela😅)...a sem vseeno šel na ziher,tako,da bo vsak stropni zvočnik imel na voljo 2x 3mm2.   Je pa vsepovsod kontaktiranje izvedeno z posrebrenimi bakrenimi votlicami (crimp tehnika),in vijačeni kontakti.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.