Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano
pred 50 minutami je Boss napisal:

 

Tako je, zagrabiš EV-ja pod pajsko, poiščeš najbližjega mogotca z dovolj velikim zunanjim bazenom in vržeš avto notri. Zadeva simpl in efektivno rešena.

 

@Mraušk Mčk sej se vidi, da samo nadaljujem tvoj sarkazem, a ne 🤪

Ampak smeh je, ker se res tako gasi te električne kosilnice. S to razliko, da ne poiščeš bazena ampak gasilci bazen pripeljejo k tebi, se pravi k gorečemu vozilu. 😊

 

WWW.AMZS.SI

Potop! Goreče litij-ionske akumulatorje je zelo težko pogasiti!

 

 

 

Napisano
pred 24 minutami je Alex napisal:

Ampak smeh je, ker se res tako gasi te električne kosilnice. S to razliko, da ne poiščeš bazena ampak gasilci bazen pripeljejo k tebi, se pravi k gorečemu vozilu. 😊

 

WWW.AMZS.SI

Potop! Goreče litij-ionske akumulatorje je zelo težko pogasiti!

 

 

Ja Alex, sej zato se pa norca delam... v teoriji je to lepo pojasneno, v praksi pa skoraj neizvedljivo. Neki je testirat gašenje na nekem praznem prostoru, da gasilci "uvežbavajo" gasilske tehnike. Ko pa zadeva preide v produkcijo in je treba pogasit dejansko zagorelo Teslo v garažni hiši bodo pa naredili kaj? Predno pridejo tja z manjšim bazenom polnim vode bo preteklo koliko časa? In kaj potem avto gori, bazen postavljen. A gasilci bodo na horuk vsak na svojem koncu zagrabili goreč avto pri 1000+ °C in ga vrgli v bazen.

 

Še 1x, to je nočna mora vsakega gasilca in posledično pol tud lastnika garažne hiše, ki bo moral obnovit kompletno tisti konec garaže. Pregret beton se bo začel krušit in brez kompletne prenove bo garaža ostala zaprta.

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Na srečo je električni avto tako ekološki, da ga lahko vržejo v vsak plavalni bazen ali bližnji potok. 🙃 

 

 🤔 Kdo bo te sanacije plačeval? 

Popravljeno od Janez007
  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Točno tako, ogromna razlika je tudi kako zagori in kako močno. Pri Ev zagori v momentu celoten poden avta, pri klasiki imaš pa še precej časa, da se rešiš ker začne goreti v motornem delu.. 

Napisano
PREVOZI.FINANCE.SI

Baterija je v osnovi požarno manj nevarna kot liter bencina, težava je le v tem, da se gasijo povsem drugače

 

 

Kako pogasiti baterijo v električnem vozilu in zakaj se ta sploh vname.pdf

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Seveda je baterija požarno manj nevarna kot liter bencina, kjer je shranjeno bistveno več gorilne energije kot gorilni kapaciteti same baterije. Štos je bolj ali manj v tem, da bencin se sam od sebe ne bo vžgal, dizel še toliko težje, medtem, ko pri bateriji lahko pride do samovžiga, največkrat zaradi napak v proizvodnji posameznega elementa baterije (se pravi tistega cilindra cca 2x7cm velikega, ki v nekaj tisočih sestavljajo baterijski modul). Ker je takih baterijskih vložkov lahko tudi do 9000 za recimo Teslo S 100d je seveda možnost ene take baterije pač tolikokrat večja.

 

Trditev v članku, da je baterija negorljiva pri napolnjenostjo pod 35% ni resnična je pa res, da je tam najmanj nevarna za morebitni samovžig.

 

Tole je zanimiv članek na to temo

WWW.RESEARCHGATE.NET

 

 

V glavnem, da se vrnem na prvotni članek, ki verjetno nenamerno izpušča dejstvo, da kljub temu, da je EV-jev na cesti procentualno zelo malo pa so poleg tega še vsi praktično mlajšega datuma in le redki starejši od 5 let, od 10 let pa mogoče le kak Prius ipd. To so bistveno bistveno premajhni vzorci, da bi se dalo karkoli sklepati iz tega kaj je bolj in kaj manj nevarno. Edino dejstvo je le to, da nivo gašenja pri EV je veliko bolj zahteven kot pri ICE in, da trenutno zo še ni problem, ki pa lahko postane čez leta, ko se bodo EV-ji postarali in ko jih bo bistveno več na cestah kot jih je danes.

 

Pa za pokušino še izkušnje iz UK

https://cesafety.co.uk/news/data-reveals-extent-of-electric-vehicle-fires-around-the-uk/

 

pa še nekaj primerov iz naših koncev

WWW.DNEVNIK.SI

Ob mesecu požarne varnosti s temo Tudi baterije lahko zagorijo smo skušali poiskati večino objavljenih požarov, ki so nastali zaradi vžiga...

 

 

33112_1.png

Napisano
pred 19 urami je Boss napisal:

 ker če to pri 800.000 prevoženih km v življenju do zdaj 

 

Boss, a ti maš samo 800 Kkm prevoženih do sedaj?

Žutokljunac.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Ja, sej vem. ni velik, ker nisem prevoznik, ampak vseeno nekaj pa je le.

33112_1.png

Napisano
pred 8 minutami je Boss napisal:

Ja, sej vem. ni velik, ker nisem prevoznik, ampak vseeno nekaj pa je le.

Jaz mam tudi nekje toliko prevoženih par tisoč gor ali dol. Sicer v zadnjih letih delam veliko manj kilometrov kot nekoč. V mlajših letih, ko sem bil veliko na cesti, sem delal  po 45000/leto.

  • Všeč 1
  • Začuden 1

 

 

Napisano
pred 2 minutama je Alex napisal:

Jaz mam tudi nekje toliko prevoženih par tisoč gor ali dol. Sicer v zadnjih letih delam veliko manj kilometrov kot nekoč. V mlajših letih, ko sem bil veliko na cesti, sem delal  po 45000/leto.

 

Tudi jaz nekaj let okoli 35.000/letno, zdaj sem pa na okoli 17.000/letno.

33112_1.png

Napisano
Pravkar je Bini napisal:

Bolje,da ne napišem.....😉

 

pa napiššš, kaj te je sram... a jih je tolk, da ti bomo rekli, da si pocestnica? 😊

  • Všeč 1
  • Haha 4

33112_1.png

Napisano
pred 12 minutami je Boss napisal:

 

Tudi jaz nekaj let okoli 35.000/letno, zdaj sem pa na okoli 17.000/letno.

Sedaj z obema nekje 20000/letno.

 

 

Napisano

Ja sem jih največ naklepal z cliotom RTi-jem 55Kkm v enem letu:punk:

N7rRRL1.jpg

Napisano
Pred eno uro je Bini napisal:

Bolje,da ne napišem.....😉

3 000 000?

Napisano

Kakorkoli, 

 

med kovidovanje so se največ vozili z dostavniki in kombiji ker je bilo med njimi največ dela, sploh kar se tiče dostave paketov in prevoze večjega števila oseb na razne točke. 

Pri nas pa tudi niso tako velike razdalje da bi potreboval dizla, elektrikaš se pa ne splača iz praktičnega razloga ker vmes izgubljaš čas zaradi slabo razvejane mreže in hkrati njene preobremenjenosti.

Napisano

Induktivno polnjenje med vožnjo. Super, ker potem zimske službe lahko prodajo pluge - zaradi izgub se bo sneg sproti topil.

 

 

WWW.RTVSLO.SI

Daljša potovanja z električnimi avtomobili vključujejo polnjenje z elektriko na polnilnih postajah, kar podaljša čas potovanja, saj so lahko polnilnice zasedene. Druga rešitev je brezžično polnjenje EV-vozil med vožnjo.

 

 

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano (urejeno)
pred 5 urami je Mraušk Mčk napisal:

Induktivno polnjenje med vožnjo. Super, ker potem zimske službe lahko prodajo pluge - zaradi izgub se bo sneg sproti topil.

 

Daljša potovanja z električnimi avtomobili vključujejo polnjenje z elektriko na polnilnih postajah, kar podaljša čas potovanja, saj so lahko polnilnice zasedene. Druga rešitev je brezžično polnjenje EV-vozil med vožnjo.

 

 

Kaj še ne bodo sanjali?

In gretovci to veselo pozdravljajo, a ne pomislijo na stranske učinke glede sevanja in preobremenitve omrežja ter klimatske učinke. 

Popravljeno od DonFelipe
Napisano
pred 3 urami je DonFelipe napisal:

a ne pomislijo na stranske učinke glede sevanja 

 

Ekološko ozaveščen gospod je pred par leti po naši vasi spraševal, kolk imamo kaj raka zaradi manjšega daljnovoda skozi vas (hotel je kupit hišo v vasi)

 

Njemu podobni ekološko ozaveščeni osebki sedijo v električnih avtih in jim skoraj dobesedno 500A!!!

štroma teče skozi rit. Ker v teh avtih se dobesedno sedi na kablih. Nič jim ne pomaga, da gostota  magnetnega polja pada s kubom razdalje. Torej 500A skozi rit. Jakosti magnetnega polja je tako mnogo tesel (enota za jakost magnetnega polja).

 

Nadgenij Musk je dal svojim gajbicam ime tesla prav zaradi izpostavljenosti uporabnikov zelo močnim magnetnim poljem.

 

V tesli sedi teslo ki je izpostavljeno zelo veliko teslom.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano
pred 17 urami je Slivka napisal:

A ne bi bilo prikladnejše, če bi kar v vsak avto vtaknili po en jedrski reaktorček pa je napajanje rešeno 'doživljensko'...

To je samo vprašanje časa, če mene vprašaš :) Se že baje pogovarja o mobilnih nuklearkah za podjetja, ki so večji porabniki.

Napisano

Svet gre zanesljivo v 3p...

 

 

WWW.RTVSLO.SI

Evropski poslanci so potrdili prepoved prodaje avtomobilov in lahkih gospodarskih vozil z bencinskimi ali dizelskimi motorji od leta 2035, s čimer je odpravljena še zadnja ovira v zakonodajnem postopku.

 

  • Všeč 2
  • Žalosten 1
  • Jezen 1
  • Ni všeč 1

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Aja...ko boš kupoval čistilno peno,ne pozabi vzeti še slamico!   Jaz kupujem tukaj...ni najceneje,je pa profi roba...pa še blizu mi je.... EMPOR d.o.o. – Hladilni sistemi WWW.EMPOR.SI OGLEJTE SI NAŠ KATALOG IZDELKOV Na katalog NOVI IN AKTUALNI IZDELKI Preberi več POKLIČITE NA: +386 1...  
    • Če smo že pri CX-30 ta teden  
    • Nič posebnega ni-le zamašen odtok je. Da boš razumel-ta čepek na levi strani-to je alternativni priklop za cev odvoda kondenza. enak je na desni strani,kjer je serijsko priključena cev za odvod kondenza. Po vsej verjetnosti je problem del,kjer je cev priklopljena. To spodnjo banjico se da na levi (malce porukaj) sneti (na desni se bo še zmeraj držala za  cev odvoda kondensa (glej slike,ki sem jih že objavljal). Pazi na desni strani,kjer je en "ozek plastični U-profil" speljan z zgornje/zadnje banjice...tukaj se čisto enostavno "sname" in na koncu "dol visi. No in tako dobiš dostop do banjice-ta je 100% umazana...nabrala se je usedlina...mogoče tudi malo plesni ipd...pogosto je rdeče barve...,ki se je,ko ste šli na dopust posušila. Ko ste spet prižgali klimo,se je "napila",odluščila,in ker je bilo več kondenza,jo je počasi odplaknilo proti odprtini odtoka kondenza na desni strani banjice (klima oz banjica klime mora biti malce nagnjena k odtoku!!!)....no in tam je ta usedlina (je taka nalce sluzasta) zamašila odtočno luknjo. Stvar se da lepo očistiti z krtačkami na pleteni žici (fajn je,da preveriš fi odtoka,in kupiš kaj primernega). Obvezno čistilno peno za klime (ne dezinfikacijsko sredstvo-to je za na koncu,da dezinficiraš)...lepo pošpricaš...celo banjico (ne pozabi zadnjo/zgornjo banjico),po potrebi z mehko ščetko "pomagaš" itd.....boš že videl,kje je treba. Če pa si že tako daleč,in če je umazan tudi prostor ventilatorja in ventilator,boš moral sneti le tega. Na desni je v vetrnicah luknja (ena lopatica manjka) tam je dostop do fiksirnega vijaka za os motorja,na katerega je ventilator nataknjen. na tem delu je na vetrnici ventilatorja elasomerni vložek,tako da lahko valjasto vetrnico snameš in kasneje tudi nazaj natakneš "pod kotom"...malce se moraš potruditi,pa gre. Da pa sploh prideš zraven ventilatorja,pa moraš odviti vijake na levi in desni strani,kateri držijo cel paket kondenzatorskih lamel. malce  na levi porukaš,in za nekaj cm privzdigneš...pazi,ker vsa ta konstrukcija drži tudi gumasti ležaj ventilatorja na levi strani. V tem gumastem ležaju je sintran obroč drsnega ležaja...po potrebi namaži. Fajn je očistiti in dezinficirati vse...glej slike,ki sem jih že objavljal....zelooooo se potrudi z valjasto vetrnico ventilatorja...veliko pene in tople vode...najboljše z "štrajfiksom" (pazi,da ne izgubiš vijaka za os motorja!!!),in kasneje še na roko v banji...res se potrudi-ne bo ti žal! Lahko na koncu z špricko splakneš lamele,a ni potrebno-se bo z kondenzom splaknilo. Na koncu orng dezinficirati in naj klima "laufa".   Še nasvet za peno-pred nanosom pretresi,ker le tako se bo tekočina ob stiku takoj penila...če en čas stoji,se noče!!! Fajn je,da kupiš dve peni,da ti ne zmanjka...dezinfikatorja pa ne rabiš več kot eno dozo. Poglej,kako sem zaščitil...in odvod v kanto itd...bo že😅   V bistvu je le "šlo čez"...voda pa najde svojo pot....skratka očisti in bo KO.   Sem vedel,kaj bo😄...nisem brez veze slike objavljal....
    • @skritikrt prosil bi za mnenje, glede na to da si "profi" serviser klima naprav :).....zdaj po 14 dneh dopusta, ko je bila bajta bolj kot ne zaprta, sem včeraj prižgal normalno klimo in mi je spodaj po nekih 3h delovanja (ker me ni bilo doma sem dal na 21st, torej je delalo malo bolj na hard) začelo v spodnji enoti kapljati iz tistega notranjega "zbiralnika" in je voda kapljala preko kanalčka....sem ugasnil, danes dopoldne sem razdrl do te faze, da sem pobral plastiko dol, tem odstranil čep pri zbiralniku, tako da sem vso odvečno vodo odtočil. 1. ko sem prižgal in spodaj podstavil lavor, da vidim kako bo delovalo, mi je v spodnji enoti vse delovalo ok, tudi voda je lepo kapljala pri odtoku kjer sem odstranil čep, kar bi razumel, da je spodnja enota ok 2. ko sem isto naredil v zgodnji enoti sem opazil, da je bilo v zbiralniku bistveno manj vode (recimo mogoče 10% kot v spodnji). Enako ko sem prižgal sem spremljal in voda skoraj ni kapljala preko čepa, mogoče ena kapljica na minuto  3. ko sem spremljal nekaj časa, sem na stropu opazil mokroto, sedaj pa  - ali mi zgornja enota kje pušča, kar mi je sicer skrajno čudno, ker kot rečeno pred dopustom je vse delovalo BP in mi je ta voda že takoj prvi dan iz zgornje tekla mimo kanala in je sedaj prebilo gibs plošče (kolega pravi, da se mi je v bajti ko me ni bilo doma nabrala vlaga, ker sem imel zaprto hišo, deževno vreme in očitno preveč vlage vleče klima in ne more odvodnjavati vsega skupaj - da je imel enako pri sebi in se je potem po nekaj časa uredilo - v kar malo dvomim) - čudno mi je pa da bi mi zgornja enota kar na enkrat začela puščati, ker kot rečeno pred 14.dnevi je celo poletje delovalo vse ok 4. vem da se da še bolj razdreti, ampak ali je to sploh smiselno in ali bom lahko s tem videl, če recimo pri zgornji enoti teče kaj mimo odvodnjavanja (ne bi rad nekaj razdiral, da potem ne bom znal sestaviti nazaj) 5. zdaj ko laufa samo ventilator je logično vse ok, ni sploh nič odvodnjavanja 6. če ne drugače bom seveda naročil servis, da zadevo uredijo majstri, ki se s tem ukvarjajo   Predvsem me zanima tvoje mnenje glede tč.4 ali se splača še kaj bolj razdreti, da bom morebiti našel odvodnjavanje in če se je mogoče tam kaj staknilo, ker očitno mi nekje zgoraj teče mimo in potem direkt na gibs plate....(ali bi za to moral dejansko odklopiti celotno enoto in jo sneti s stene ter preveriti (lahko da je fuč tudi kakšen navoj na cevi in mi tam zamaka?, namesto da teče v cev?).   Hvala.    
    • Luksuz. Pri nam je trenutno 36°C. 😁
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.