Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Se vozim po AC, videvam polno šleparjev Tesl 3, Y, X...Očitno gredo Tesle za med, kot vroče žemljice se prodajajo očitno...noro.

 

 

Napisano
pred 10 minutami je MazdaBoy napisal:

Se vozim po AC, videvam polno šleparjev Tesl 3, Y, X...Očitno gredo Tesle za med, kot vroče žemljice se prodajajo očitno...noro.

Ja res, dnevno jih vidim na poti v službo bistveno več kot Mazd. Glej če vzameš rabljeno iz Nemčije in imaš doma sončne celice, se voziš napol zastonj. Tisti pri vrhu imajo pa itak električne polnilnice na firmah, pa so zmagali...

Napisano

Res se dobro prodajajo sedaj, odkar so cene spustili…

 

Tole so prodajne stevilke za letos (pobrano z drugega foruma)…


če koga zanima, št registracij Tesel v SLO

2023 po mesecih:
- januar: 27 (16 AWD, 10 Performance, 1 RWD)
- februar: 74 (45 AWD, 9 Performance, 20 RWD), od tega 1x privat uvoz
- marec: 226 (136 AWD, 28 Performance, 62 RWD), od tega 2x prvivat uvoz
- april: 72 (64 AWD, 5 Performance, 3 RWD), od tega 1x privat uvoz nove
- maj: 87 (56 AWD, 2 Performance, 29 RWD), od tega 3x privat uvoz


Je pa res na cesti videti veliko Tesel… in jaz jih ne videvam tako, kot eni pravijo, da bi se vozili v zavetrju sleparjev… 

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Napisano

Ampak, da pa vidiš Teslo na 130km/h je pa cel praznik. Mene Tesla razen pri pospeških v mestu na AC-ju še ni prehitela. Se pravi več kot 130 očitno ne vozijo.

  • Všeč 2
  • Ljubim 2

33112_1.png

Napisano (urejeno)

Meni je tud fina za vozt morm rečt. Tesla 3, drugih nisem. Na one pedal se navadiš v parih minutah in men osebno zelo odgovarja.

 

Je pa res, da je ta kolega k jo je kupu, vzel na aliexpressu en kup enih gumic in podobnega, da si je poštimal par teh "udobnostnih" pomankljivosti al kako bi reku. Okoli vrat, spodaj zaščita pri vratih, zadaj pri prtljažniku itd., pol še par stvari v kabini, tisto že bolj za gušt...je kar močen asortima enih izdelkov, ki jih lahko dobiš. Jo ima že več kot dve leti in je še vedno zelo zadovoljen. Izpostavi pa zimo ja, takrat je pa dosega 200 ko je minus...

 

Drugače je ovir na cesti kar precej, vse sorte mašine...sam v električnega se vsak zapiči :)

Popravljeno od SeekK
Napisano

Me je zadnjič ena pri 140km/h prehitela, sem se kar uščipnil, da sem preveril, če slučajno ne spim... :wub:

Napisano

Mene je tudi ta teden na podravski AC en z X teslo neso, jaz 140 on pa vuf mimo

Drugače pa če bi električarja kupoval vi verjetno vzel teslo, zunanjost se prebavim težje mi pa gre z notranjostjo, ki je preveč futuristična oz. za mene Mazdaša premalo gumbov

  • Všeč 3
  • Zmeden 1

Za vse vaše ideje urejanja okolice   www.gabioni.si

 

post-24-0-89526200-1520847770_thumb.png

 

 

  34419_1.png  33631_1.png 34319_1.png

Napisano
pred 2 urama je Alex napisal:

Mene tudi pri 130 v Italiji...a je bila na vlečem vozilu. Sicer je pa dokazano, da se Tesle od vseh avtomobilov skoraj največ kvarijo. Ravno danes sem prebral zapisek enega od voznikov, ki si je lastil Teslo S, da je prva in zadnja. Trikrat je imel okvaro in vsakokrat je čakal skoraj mesec dni, da je prišel na vrsto za popravilo. Omenil je, da priporoča  kot bivši lastnik Tesle, da imate pri hiši še en "normalen" avtomobil na klasičen pogon. Ta bo velikokrat prišel prav. 😉

To lahko potrdim, da garancijski servis vedno traja zeeeeeloooooo dolgo pri Tesli.

 

Mogoče za to, ker jo je kupil teslo.

  • Haha 2
  • Ljubim 1
Napisano

Ja Kitajci so zelo agresivni pri gospodarski politiki, tukaj ne izbirajo sredstev, vse za dobiček. Potem imajo pa še komunistični sistem, ki daje na prvo mesto gospodarsko rast, kar pomeni, da se tam ne rabijo pogovarjati 2 leti o nekem drugem tiru ampak pade komanda v 1 uri, zagotovijo finance in se stvar uredi. Tam ni klasičnih političnih razprtij in dolgorocnih razprav in pogajanj, zato imajo ogromno prednost pred drugimi državami.

Napisano
pred 2 urama je g.Wankel napisal:
ELECTREK.CO

The legendary Lotus Elise is going electric. Well, sort of. The designer behind the original Lotus Elise S1, Julian Thomson,...

 

Now this...me like :)

Prklopu jo boš pa na šteker v Talumu?

33112_1.png

Napisano (urejeno)
pred 7 urami je ignacij napisal:

Ja Kitajci so zelo agresivni pri gospodarski politiki, tukaj ne izbirajo sredstev, vse za dobiček. Potem imajo pa še komunistični sistem, ki daje na prvo mesto gospodarsko rast, kar pomeni, da se tam ne rabijo pogovarjati 2 leti o nekem drugem tiru ampak pade komanda v 1 uri, zagotovijo finance in se stvar uredi. Tam ni klasičnih političnih razprtij in dolgorocnih razprav in pogajanj, zato imajo ogromno prednost pred drugimi državami.

Ne naglas govort, da imajo v komunistični kitajski agresivno politiko in jim gre samo za dobiček... da ne sliši moj prijatelj zgoraj nad mano. 😉

Popravljeno od Alex

 

 

Napisano
pred 11 urami je skritikrt napisal:

 

CITYMAGAZINE.SI

Če je bil nekoč Kitajski zid eden izmed kitajskih čudes, ki so jih...

 

Pol pa to prebereš,in ti je vse jasno kdo je naročil...folk pa pade na foro😂🤣

  • Všeč 1
  • Haha 2
Napisano

Sam res forsirajo te članke s temi kitajskimi toasterji in njihovim prodorom. Če te stvar res ne zanima in bežno prebereš naslove ti to kmalu ostane v glavi.

Napisano
pred 20 minutami je skritikrt napisal:
CITYMAGAZINE.SI

Če je bil nekoč Kitajski zid eden izmed kitajskih čudes, ki so jih...

 

Pol pa to prebereš,in ti je vse jasno kdo je naročil...folk pa pade na foro😂🤣

 

Zgleda kar lep!

Podpis.png

 

Napisano
Pred eno uro je g.Wankel napisal:

 

Zgleda kar lep!

Saj z cajtom še lepši rata...brezplačno dobiš še črno barvo😍+"ognje"met😂🤣

Napisano
pred 3 minutami je MazdaBoy napisal:

Za štromarja je res lep, ker mi niso glih estetski šteomarji 😁

 

Sej to me fascinira pri enih električarjih. Ker pri električnih avtih imaš malo višjo svobodo pri oblikovanju, ker določenih elementov avtomobil ne potrebuje.

Kdor spremlja SketchMonkey ve :D

Podpis.png

 

Napisano

Sicer že znano,a človek hitro pozabi in naivno zaupa,za to je fino,da se  spet spomnimo😉

Napisano

Načeloma to velja za vse vključno z MSM-ji. Dokler je zadi reklama, sponzorji itd, resnica pač podleže.

33112_1.png

Napisano

😂

Kako jo boš pa polnil in šel z njo na daljšo pot?

 

Edino če imaš viš€k in doma narejeno polnilno postajo. 

 

Najbolj smešen je en tip iz Višnje Gore kateri ima kabel tik ob glavni cesti in z njim polni Opel Ampero ; dosti je tudi priklopov na črno. Vprašanje kaj bo pa ko bodo začeli omenjeni električni tok višati.

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
  • Kdo je trenutno prisoten (Poglej celoten seznam)

×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.