Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano (urejeno)

mah sej je vse noro tukaj v tej Slolveniji, vsaj kar se cen tiče

 

res ne vem kam to pelje

 

da ne bom off topic

 

sam menim, da je Tesla 3 še vedno najboljši P/P

Popravljeno od Hixxy
Napisano
dne 25. 11. 2023 ob 0:16 je ignacij napisal:

Evo novi Peugeot e308. Doseg 300km, cena 50k🤣

 

 

Lep je 👍

  • Všeč 2
  • Zmeden 1

 

 

Napisano

Pa še druga stran te zgodbe...

 

Simulira "kao da ima" Aisin-ov dvosklopčni menjalnik😂...in zvočni sistem ob "polaganju ovinkov" oddaja zvok reaktivca😳🤣 

 

 

Napisano
pred 28 minutami je skritikrt napisal:

Pa še druga stran te zgodbe...

 

Simulira "kao da ima" Aisin-ov dvosklopčni menjalnik😂...in zvočni sistem ob "polaganju ovinkov" oddaja zvok reaktivca😳🤣 

 

Odličen zvok 😍 Res super!

Podpis.png

 

Napisano (urejeno)
pred 1 uro je g.Wankel napisal:

 

Odličen zvok 😍 Res super!

ja u nulo so zadel,..bomba 😎

 

 

Danes sem pa gledal pršeja EV v živo,..to je pa mrcinica mala 😍

 

Lahko bi me še kam zapeljal :(

Popravljeno od Tilen5

 

jajcadizlska.jpg

 

Napisano
pred 17 urami je Tilen5 napisal:

ja u nulo so zadel,..bomba 😎

 

 

Danes sem pa gledal pršeja EV v živo,..to je pa mrcinica mala 😍

 

Lahko bi me še kam zapeljal :(

Ne samo male...so tudi velike mrcine,k lih tako zažigajo😃👍 

 

 

 

Samo,bo treba bolj paziti,da ne parkiraš zraven njih🙄

Napisano
pred 53 minutami je DonFelipe napisal:

No jaz vam pošiljam iz mojega Wartburga to skladbo:

 

Ej ne rabiš, sej je uredu 🤣

Podpis.png

 

Napisano
pred 3 urami je Slivka napisal:

"Da bi dosegli cilj zvezne vlade enega milijona javno dostopnih polnilnih mest do leta 2030, potrebujemo desetkrat več novih polnilnih mest,....."

 

A samo osebnih avtomobilov brez tovornjakov,dostavnikov itd. imajo registriranih slabih 49 milijonov😂🤣.

Slovenija pa vemo "nje"....pol pa kupi🤮

Napisano
pred 10 urami je Tilen5 napisal:

Lepiii..še od mazde čakam kak hud EV ja...

Pri nas boš kar se EV japoncev tiče videl največ Honde in Toyote, tja in sem Nissan Leaf potem pa se žal konča. Naš balkanski trg je in bo tudi v nadaljne dizelski. To je tako kot da bi iskal mladega Janeza ali Pepco oziroma boš prej našel Filipa oziroma Tjašo ali Nino, pri sosedih pa te takoj vzamejo za svojega. 

Kaj pa sedaj ko ne bo več Uniona? Očitno bom moral preklopiti na katero drugo pivo, drugače pa ostane le še dobri domači šnopčk. 

 Dobiš MX-30 samo so žal še predrage, pa večinoma so služila kot testna vozila. 

 

 

Napisano

Trenutno so res zanimivi avtomobilski časi. Zaradi EV, ki jih većina noče, so šle cene v nebo tudi vseh ostalih novih in rabljenih vozil, do te mere da so patetične. 

 

Pa če hočeš nov soliden družinski EV te to stane 60k, bencinar 40k. Povprečna neto plača pa znaša 1400eur. Torej povprecna družina zasluži cca. 3k na mesec. Če bi bili ultra šparovni bi nekako prišparali 1k na mesec, to pomeni da za EV šparajo 5 let. Realno bi mogoče prišparali 500eur, torej rabijo 10let za EV. Pa sej niso nori da bodo vse prihranke vrgli v en EV, ki ga čez 8 let ne bodo mogli prodati.

 

Ne vem kdo točno to kupuje, vendar verjetno večino podjetja in leasingi.

 

 

Napisano

Kolega se ukvarja z uvozom vozil, načeloma uvaža vozila višjega ranga in opreme. Vse gre bolj kot ne na lizing.

 

Včasih je zgrožen kdo mu odpelje avto, je tudi že pogovarjal se s kupci da gre to težko čez (finančno kupcu)...namreč najbolj izkoriščevalski lizingi odobrijo, če človeku ostane 300 eur po plačilu lizinga na računu...

  • Všeč 1
  • Začuden 2
Napisano
pred 2 urama je SeekK napisal:

Kolega se ukvarja z uvozom vozil, načeloma uvaža vozila višjega ranga in opreme. Vse gre bolj kot ne na lizing.

 

Včasih je zgrožen kdo mu odpelje avto, je tudi že pogovarjal se s kupci da gre to težko čez (finančno kupcu)...namreč najbolj izkoriščevalski lizingi odobrijo, če človeku ostane 300 eur po plačilu lizinga na računu...

😮 pa kdo vzame lizing, da mu ostane 300 eur na računu?

 

 

Napisano (urejeno)

Imaš tudi takšen folk kateri vzame kredit in lizing pa naj ga sosedje vidijo kako je ekološki in da mu zavidajo, v resnici pa ne gre nikamor ter prosi za hrano in osnovne stvari. 

Normalen z osnovnim znanjem matematike ne bo kupoval precenjenih zadev, sploh pa EV plastik fantastik jajc razen če je tako ubogi in se mu smili okolje oziroma sta ga gretovanje in kardaširanje prepričala da mora ravnati po njihovih navodilih ter biti po možnosti še vegan in pripradnik LGBTIQA+ subkulture.

Če že kupuješ JEEP sta edina prava modela Wrangler in Cherooke, ostalo so samo šminke in dokazuje nerazgledanost oseb kateri bi bili višji, nikoli pa ne zapeljajo dlje kot da zajahajo robnik, kaj šele na travnik ali makadam ali vas,

Da o eko in bio opremi ne govoriva, katera razpade po enem do dveh letih. Ni ga čez krzneno in usnjeno notranjost kateri držita celo večnost, danes pa sediš in te obkroža sama plastika in guma ter ponaredki lesa in ostalih materialov. 

Mi je eden od taksistov govoril da baterije po 8 letih predstavljajo največji strošek oziroma jih bodo odpadi tako polni da jih ne bodo mogli več sprejemati, saj so veliko večji strup za okolje kot navadni motor, samo mediji in oglasne združbe so plačane za omenjeno propagando tako kot je bilo psihiatrično združenje leta 1973 podkupljeno da je homoseksualnost črtalo iz seznama duševnih bolezni. Poroke za LGBT skupnost pa so z letom 2015 pri nas dovolili da imajo mir ter spustijo ostale dežele v EUropo ; Srbija in BiH ravno zaradi tega ne bosta šli v EUropo ker morata izpolnjevati prvega od teh pogojev. Pa zanimivo da na LEK-u v Ljubljani imajo EV in hibridi zastonj vstop in parkiranje brez kartice, ter prednost pri zaposlovanju mar ni to diskriminacija?

Pa čemu nakup hibridnih in E-busov če se stalno kvarijo in jim zmanjka baterije na progi, polnjenje pa ima v garaži?Nihče se pa ne vpraša kako je potnikom kateri so prisiljeni koristiti LPP ker se jim mudi v službo, na sestanek ipd... ta krntija ti pa obstane pred Tivolijem, Namo ipd... 

Prijatelj iz občine Ivančna Gorica si je kupil Fičota in Audi 50 ob lepem vremenu se bova zapeljava naokoli, pa naj si mislijo in imajo dolge nosove te Zokilanderji.

Popravljeno od DonFelipe
  • Všeč 1
  • Ljubim 2
Napisano
pred 17 minutami je MazdaBoy napisal:

😮 pa kdo vzame lizing, da mu ostane 300 eur na računu?

Ja tisti k kupujejo EVje😂🤣

  • Všeč 1
  • Haha 1
Napisano
pred 2 urama je NevLado napisal:

1.2 100 konjeu == 26 tisoč eur ???? :lol:

 

Zgleda morm en štamprle spit za dobro jutro...

 

Še vedno boljše kot štrom...

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Tole so različni renderji verjetno celo narejeni z AI. Zakaj bi se o tem pogovarjali, ker tole je pač zgolj nabijanje kaj bi bilo, če bi bilo. 
    • Fak, a ti razumeš razliko, kitajska vlada jim plačuje za vsak prodan avto... tudi za tistega, ki gre v izvoz al pa obtiči na ogromnem parkirišču. Za besedo nelojalna konkurenca še nisi slišal? Še ne dolgo nazaj je bil prehod na EV-je označen za ekološko dejasnje, a zdaj ko jih pa kopičijo na parkiriščih, kjer se večina sploh ne bo prodala se pa o ekologiji ne pogovarjamo več. Neverjetno kako so EV fani tako hipokritski glede tega. Izjavljo samo stvari, ki jim gredo v njihov prid pa samo toliko časa kot jim ustreza. Dvolično do konca.   Kitajci so vso začetno znanje enostavno pokradli, skopirali, sicer veliko po neumnosti in pohlepu zahoda. Ampak vseeno, to so amoralna bitja. Zdaj pa vse viške denarja, ki ga na začetku niso porabili za razvoj lahko uporabijo v nadgradnjo obstoječih tehnologij in v trgovski vojni proti tistim, ki so jim omogočili tak razcvet. Lepo se vidi kako capljajo pri ICE motorjih za zahodnimi izdelki, a pri EV-jih pa so seveda spredaj, ker tukaj je bilo najlažje zahod prehitet, ker smo praktično vsi štartali skoraj iz istega izhodišča a kitajci so imeli veliko prednost saj imajo rude, litij, redke zemlje na razpolago v takih količinah, da lahko enostavno zajebejo vse.    Seveda gorijo tudi Evropski hibridi in EV-ji, ker so ... pazi zdaj to... večinoma baterije narejene kje?    Pa še nekaj - kitajski avti so narejeni za življensko dobo 5-7 let.  Tako kot vse ostale kitajske stvari. Ne zanima jih servisna mreža, ne zanima jih aftersale usluga. Izdelke tako hitro menjajo, da rezervnih delov po nekaj letih praktično ni za dobit.    Sicer pa... probaj pa ne pozabit poročat kako je šlo po 5 letih lastništva kitajca.    
    • Če bo res takšna potem začnem redno igrati loto....  ali pa se bo moja boljša polovica začela prodajati, HE HE HE
    • Jah, Boss, tole "politično" jamranje v stilu "Kitajci so grdi", pa spet ne bo pilo vode. So vseh sort, tako kot tudi Američani, Slovenci, Evropejci.   Bom komentiral samo avtomobilsko industrijo. Kitajci so naredili načrt delati najboljše EV za dosego svetovne prevlade. In jim prekleto dobro kaže. Evropska avtomobilska industrija se bo morala pa zamisliti in krepko pljuniti v roke, ker tole precenjeno plastiko in pokvarljive avte, ki jih delajo po tekočem traku, tudi ne bodo mogli več vsakemu Janezku prodati. Jaz zase ne morem več 100 % reči, da kitajskega avtomobila pa nikoli ne bom kupil. Če bi izbiral ta hip, bi verjetno izbral kitajski avto, vsi očitki gor ali dol.   Prav zjutraj sem se spomnil na zgornji video, ko sem se peljal po gorenjski avtocesti v Ljubljano. In je bila kolona, ker se je en mojster z VW ID.7 zagozdil v prikolico tovornjaka. Pol havbe harmonike ... Zdaj ne vem, ali je računal na "vsemogočnega" avtopilota, tudi zračne blazine ne vem, če so bile odprte ... Skratka, stvari, ki so opisane v videu, se dogajajo dobesedno vsem proizvajalcem vozil.   Gorijo tudi evropski EV, ICE in še posebej hibridi. Na parkiriščih po Evropi se tudi kopičijo EU-avti. Neregistrirani in registrirani. Finte z eno- ali nekajdnevnimi registracijami pa so Kitajci pobrali prav od Evrope, ki je začela s to prakso. Še pri nas najdeš znamke, ki so delale več kot tretjino prodaje na tak način - enodnevna registracija, potem pa izvoz rabljenega s popustom iz države.   Imamo Slovenci lep pregovor - le čevlje sodi naj kopitar.
    • zakaj mi ni glih vseeno, ko @Slivka omenja lopato, ki bi jo rad sprobal na meni    
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.