Skoči na vsebino

Priporočeno sporočilo

Napisano

Zdaj se vidi kako je baterija draga.... 😁

Netegovali so narod, sedaj pa kar nižajo cene. Tesle stare nekaj let bodo pa kar na odpad vozili, ker ne bodo nič vredne.... :nevem:

Napisano
dne 18. 1. 2024 ob 9:09 je Bini napisal:

Zdaj se vidi kako je baterija draga.... 😁

Netegovali so narod, sedaj pa kar nižajo cene. Tesle stare nekaj let bodo pa kar na odpad vozili, ker ne bodo nič vredne.... :nevem:

 

Ni res da tesle ne bodo nič vredne. Za svinčev akumulator dobiš na odpadu 40centov po kili. Litijonske baterije bodo verjetno več.

 

Dejstvo je, da EVjem pada cen hitreje, kot ice avtom. Leta 35 se zna celo zgodit cenovni skok rabljenim ice. 
Bomo videli. Če ne bodo prej zrasle gobe po svetu. Potem ne bomo videli.

The only aproved cure for too much fun is three much fun!

post-1420-0-86929800-1443681846.png

 

Napisano

Vprašanje koliko verodostojne podatke ima možakar. 

Verjamem pa, da so prodali zelo malo avt. Verjamem pa tudi, da bo kmalu konec EV-jev za njih. 

Primarno je bil Polestar dirkaški oddelek Volva.

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 26 minutami je DonFelipe napisal:

Upajmo da bo te EV in hibridne ere konec ter da bo naiven narod dojel da je klasika najboljša ter začel kupovati legende.

ČE bi bila klasika res najboljša, sploh ne bi bilo nobenih alternativ.

 

Sicer pa lahko greste na testno vožnjo s kakšnim EV, pa boste potem komentirali, delili občutke in razmišljanja.

Napisano

Dovolj da sem moral 2 mesca avtomatika vozit.

Škoda mojega življenja, da bi šel na testno z EV. 😉

  • Všeč 2
  • Haha 1
Napisano
pred 9 minutami je godlike napisal:

Dovolj da sem moral 2 mesca avtomatika vozit.

Škoda mojega življenja, da bi šel na testno z EV. 😉

Si sedaj videl in dojel da je bolje avtomatika, sploh v konicah in po napornem delovniku?

Jaz sem že na začetku vedel da je avtomatika za-me ter jo imel oziroma kupil že prvi avto z tem menjalnikom, ročnega praktično ne pogledam več oziroma ga peljam le če nuja oziroma me kdo prosi ali pa ga raje peljam s svojim avtom v kolikor je mogoče. EV in hibride pa so za tiste kateri ne vedo kam z denarjem oziroma sta jih Greta in Kardaširanje prepričala v omenjeno. 

Napisano

Jaz sem kontra videl. Vozim za užitek.

Tudi če je 10 ur al 0.5 v koloni.

Res, da ima manual šift, samo to ni isto, ker 8 prestav ali 6.....

 

Avtomatik bi edino prav prišel za avtomatsko prestavljanje v koloni.

 

Pot iz službe, namesto da bi me razveselila, mi je šla z AT na živce.

Seveda nikoline delam dlje kot 10 km od doma.

 

Isto ročna, pokal sem od radosti, da ima i20n ročno ročno. To lahko zategnem kadar mi paše, tud med vožnjo.

 

Pač sem petrol-head, to večinq ne razume. Uživam v vožnjim, če se le da vozim jaz. Ne me obsojat, smo si različni.

Napisano

Povej da nisi veliko na cesti oziroma ne premaguješ velikih razdalj ter imaš pač mestno vozilo. 

 

A si že probal kdaj z legendo iz otroških let iti na daljše potovanje?

 

EV in hibrid žal nikoli ne bosta nadomestila klasičnih petrol headov. 

Napisano
pred 1 uro je DonFelipe napisal:

A si že probal kdaj z legendo iz otroških let iti na daljše potovanje?

Jaz sem šel s spačkom (Citroen 2CV6 za nepoznavalce) do Normandije in nazaj. Kdo je večji "petrolhead" potemtakem? =)))

Napisano (urejeno)

Izgleda, da si se na stara leta zmehčal. 😉

 

2012 sem še vozil R4.

Pa ni to blo mišljeno kdo bolj stare kripe vozi.

Za mene je definicija petrol heada, nekdo ki uživa v vožnji in za kupuje močnejše avte in seveda takšne, kjer je lega na prvem mestu. Vozniško usmerjene, bi bila mogoče lepa sopomenka.

Popravljeno od godlike
Napisano

Jaz sem imel jajca in šel z unotom turbačem na morje v koper. Cevka za benz pa povita z mcgaywer lepilom:bravo:

Pa še dva šraufa z zadnjih koles sem izgubil nekje 

  • Všeč 1
  • Haha 4

N7rRRL1.jpg

Napisano
pred 8 minutami je godlike napisal:

Izgleda, da si se na stara leta zmehčal. 😉

 

2012 sem še vozil R4.

Pa ni to blo mišljeno kdo bolj stare kripe vozi.

Za mene je definicija petrol heada, nekdo ki uživa v vožnji in za kupuje močnejše avte in seveda takšne, kjer je lega na prvem mestu. Vozniško usmerjene, bi bila mogoče lepa sopomenka.

 

Se strinjam z definicijo v vsem, samo v ''močnejše'' ne :) 

Podpis.png

 

Napisano

Seveda. Imaš pravico do drugačnega mnenja, pa kljub temu, mislim, da me nisi prav razumel.

 

Hočem rečt Focus 1.0, dobrih 100 konjičev, je bolj nepremičnina, tudi pol togo premo ima, če ni karavan.

 

Če 150 je pogojno ok in bi ga sprejel, da je nekomu za užitek. 182 super.

Nisem mislil, da za pravega petrol heada mora bit 280 konjev ali pa nič.

 

Spet sno zašli, to je tema o štromu, ne pa o vonju bencinskih hlapov 🙂

Napisano

Kaj ne dojamete da je cilj elektrifikacije da nas pomehkužijo skupaj z LGBTIQA+, veganizmom, kardaširanjem ipd... ?

Želijo nas poenotiti in kastrirati. 

 

Želite da bi vsi bili tako kot prikazuje dokumentarni film ZORA ?

365.RTVSLO.SI

Christian, Marijan in Zora živijo prijetno družinsko življenje v zelenem mestecu Ridgewood v New Jerseyu, kamor se pred kaosom velemesta umikajo premožnejši Newyorčani. Christianova in Marijanova...

 

Napisano

Nutrije si pozabil omenit 😁 … pa opankarja ;)

lp

Thomas

image.png
              mazda CX-60 PHEV327 AWD AT Homura

Poraba (bencin)                        Poraba (elektrika)

Mazda CX-60 Startup animation2.gif

 

Pridružite se pogovoru

Objavljaš lahko sedaj in se registriraš pozneje. Če imaš račun, se lahko prijaviš, če želiš objavljati s svojim računom.

Gost
Odgovori na to sporočilo...

×   Prilepljeno kot obogateno besedilo.   Prilepi raje kot enostavno besedilo

  Only 75 emoji are allowed.

×   Vaša povezava je bila samodejno vdelana.   Namesto tega raje prikaži samo kot povezavo

×   Tvoje predhodno sporočilo je bilo obnovljeno.   Izbriši besedilo iz urejevalnika

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Nalagam...

  • Zadnja sporočila

    • Pozdravljeni. Rad bi delil svojo izkušnjo z servisiranjem turbine pri serviserju turbin iz Zgornjih Pirnič.  Verjamem, da ima podjetje veliko zadovoljnih strank, vendar je moja izkušnja ravno obratna.  V koncu lanskega leta sem peljal avto na menjavo jedra turbine.  Pa treh dneh in 850€ računa ter garancijo, avto odpeljem.  Dva dni kasneje opazim, da mi pušča olje in manjka plastika pokrova motorja.  Avto pripeljem nazaj k omenjenu servisu, nakar ugotovimo, da je čep olja pretegnjen in navoji pobrani.  Serviser(lastnik) je vrezal nov navoj na karter, brez odstranjevanja karterja (prisoten sesalec), takrat sva oba opazila, da je karter udrt iz spodnje strani in je bil njegov komentar, da to ni treba gledat in najverjetneje ni tak problem.  Čeprav tri dni staro olje je stočil v staro obrisano kanto in mi ga brez kakršnega koli filtra zlil nazaj v motor  (preden je stočil olje sem vprašal če bo dal novo olje, kar je izignoreral). Po menjavi olja in 20min iskanja pokrova motorja po delavnici se brez stroškov odpeljem.    Olje je iz čepa še naprej puščalo, dokler mi ni popravil drug mehanik. Po poslanem smsu serviserju turbine, da olje še vedno pušča, nisem dobil nobenega odgovora.    V marcu spusti tesnilo med kolektorjem in turbino. Mehanik ugotovi, da naležna površina kolektorja ni bila očiščena, da manjka vijak nosilca turbine in da so se vijaki prirobnice zaradi vibracij odtegnili.    V aprilu se spet sliši žvižganje turbine.  Z serviserjem se dogovorimo, da nabavi novo jedro, izrecno sem večkrat povedal, da hočem menjavo pod garancijo,  sem pa pripravljen doplačat za morebitne dodatne stroške.  Ko ponovno pripeljem avto je bilo serviserju očitno, da je spet potrebna menjava jedra. Po 8ih dneh in večkratnem ignoriranju mi sporoči,  da je razlog za prehitro obrabo udrt karter, s tem je bilo pomanjkanje mazanja in da bo cena servisa 650€.  Po pregovarjanju prek telefona in omembi vseh problemov je ceno spustil na 550€.  Ko prevzamem vozilo mi pove da je karter popravil z dilo in kladivom, mi spusti ceno na 500€  in pravi, da če hočem novo garancijo za novo jedro, to stane dodatnih 100€.    Na lastni garanciji ima napisano, da je potrebno pri menjavi jedra narediti tlačni test olja. Ko sem ga postavil pred dejstvo ali  je naredil tlačni test in kje se nahaja senzor tlaka olja na motorju, se je izmikal, na koncu NI vedel kje je dotični senzor  in je priznal, da v obeh primerih servisa NI naredil tlačneg testa olja. Če bi se tlačni test naredil, bi že ob prvem servisu ugotovil, da ni dovolj mazanja in predlagal menjavo karterja.   Z dolgoletnimi izkušnjami in dejstvom, da je karter poškodovan, je vedel, da po ponovno potrebna predčasna menjava jedra turbine.   Dodatno je od sebe dal konkretno umazan avto od črnih rok po haubi, blatnikih in voznikovih vratih. Sprednja maska je bila spraskana in predvidevan, da so jo metali po peščenem dvorišču. Poslal sem sms s sliko spraskane maske, na kar ponovno ni bilo nobenega odgovora.    Vse bralce tega foruma prosim, da so previdni pri izbiri servisa v Zgornjih Pirničah.
    • Sem se kr oddahnil ker un brez lopate ni dost podoben meni.
    • Ufff, pri 4000 obratih bi mel 240km/h not, če bi šlo po kakem klancu navzdol. Pa 90% bi bilo pri 4750 obratih. Je pa res kot praviš...Zoe za mesto, absolutno da, za regionalke OK, za AC pa dejansko NE zato me kar mal čudi, da s tem kinderjajčkom voziš relacije. Pa pustmo porabe in polnjenja. Avto ni udoben za take vožnje in kr neprijetno utruja.
    • Ufff, living dengerously 😜 A to je zate dovolj zaloge? 10%, če je mal neroden teren si mogoče na 20km dometa. Ja če na prvi polnilnici najdeš plac in deluje je Ok, kaj pa če moraš do naslednje ali pa celo do tretje? Pol pa že mal ritko stiska.   Zame je še vedno preveč kompromisa tole in ko poslušam, kako je treba planirat poti imet postanke se spomnim časov mojega fotra, ko nas je peljal v Pulo v kamp, kjer se je dva dni intenzivno pripravljal na ta "podvig" dolg neverjetnih 200km. Pa kje se bomo ustavili, pa da bo preventivno tankal, pa da smo mel vodo s sabo, če se avto pokvari, pa avtokarte pa ne vem kaj še vse. Dobri stari časi, ki se nekako vračajo.   Aja, sem se preveč vživel in grem zdajle tankat, ker mi kaže domet "samo še" 235km        
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembna informacija

Spletna stran uporablja piškotke z namenom zagotavljanja funkcionalnosti in boljše uporabniške izkušnje spletnega mesta. Z uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo piškotkov.